![]() |
Jongens uit mijn klas zijn onderweg naar het schandaolig dure uitvak in Doetinchem :o Ze moeten 16 pleurie's betalen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
De ranglijst dit jaar ZONDER combi-korting 8): RBC Roosendaal: €17,50 (goed zicht/dak/geen verwarming/geen net) PSV: €16,- (zeer slecht zicht/dak/verwarming/net) FC Volendam: €15,- (redelijk zicht/dak/geen verwarming/geen net) SC Heerenveen: €15,- (redelijk zicht/dak/geen verwaming/geen net, staanplaatsen :)) NAC Breda: €15,- (goed zicht/dak/verwarming/geen net) ADO Den Haag: €15,- (slecht zicht/dak/geen verwarming/geen net) Vitesse: €14,- (zeer goed zicht/dak/verwaming/geen net) AZ: €14,- (matig zicht/dak/geen verwaming/geen net) Willem II: €14,- (matig zicht/dak/verwarming/geen net) NEC: €12,50 (goed zicht/dak/geen verwarming/geen net) FC Utrecht: €12,50 (slecht zicht/geen dak/geen verwarming/net) FC Zwolle: €12,- (matig zicht/dak/geen verwarming/geen net) Babberich 8): €5,- (goed zicht/geen dak/geen verwarming/geen net/staanplaatsen :)) De Baronie 8): €4,- (goed zicht/geen dak/geen verwarming/geen net/staanplaatsen :)) Veruit het slechtste uitvak is bij Utrecht momenteel, al wordt eraan gewerkt. PSV volgt, komt ook omdat ik aan verwarming persoonlijk niet zoveel waarde hecht, ik wel staan, en goed zien :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zelf catering verschaffen zal jij vast niet zelf gedaan hebben :yes:
Arena wás overigens een prima uitvakkie, echter sinds dat volstrekt overbodige net er hangt is ook daar het zicht drastisch omlaag gegaan. :no: Zelfs geldt overigens voor de Kuip. Lekker zonnetje is leuk, maar in druilerig weer in Utrecht staan is allerminst aan te bevelen :( |
Citaat:
|
Citaat:
In de regen staan vond ik ook nooit erg, hoor. Op Kaalheide ben ik het laatste jaar nog eens een wedstrijd extra onoverdekt gaan staan om lekker nat te regenen. Enig verschil is dat ik dan meteen naar huis kon, en wat droogs aantrekken. Van Utrecht daarna naar Kerkrade terug in de bus 2 uur doorweekt vind ik echter minder aangenaam :o |
Citaat:
:D overigens betaalde ik voor AZ-uit € 20,50 met gewoon vrij vervoer...(was?) de standaard minimumprijs voor uitwedstrijden van Feyenoord :{ -dit topic overigens best een succes is? |
Citaat:
|
maar je moet begrijpen dat het voor ons extra feest ging worden, want we verzekerden ons toen van europees voetbal! :7
|
Citaat:
|
Citaat:
http://145.89.88.9/201_126/AFA/adoth...ding%20089.jpg |
Citaat:
Kan me ook nog zoiets herinneren dan Opstelten moeilijk deed. Maar de joden mogen komen met 1.600 man, dus waarom Roda niet. Of lopen jullie allemaal met "kerkrade hooligans" |
Citaat:
|
Dat die scheidsrechter bij ado - az echt zo DOMMMM was 8|
|
-ik een nieuwe kamer heb?:7
-ik volgende week verhuis? -de verwachting is dat ik dan ook zeer spoedig internet zal hebben? - dit zal betekenen dat jullie binnenkort weer loos tukkerscommentaar kenne verwachten? -ik nog wel van jullie houd?:* |
- dit gaaf is voor Hugo en het forum :love: 8)
- waar ergens in Rotterdam kom je te wonen? - ik nu niet net doe alsof ik Rotterdam op mijn spreekwoordelijke duimpje ken, maar wie weet zegt het me wat 8) |
:love:
|
- hugo nog van ons houdt? :$
|
want de politie is je beste vriend!
|
- er misschien wel geen meeting komt komende zondag
- dit alles te maken heeft met een schouder uit de kom - ik nu ook tentamens moet gaan missen - evenals me rij examen - ik ook niet kan schoonmaken komende weken - k 3 weken lang met links moet trekkken - ik gister na 15 min er maar mee gestopt was aangezien k me werd - k hier flink van baal |
Citaat:
|
- iemand mark maar moet gaan helpen? :o
- het toch wel om een soort van sport betreft? :9 |
Citaat:
- Er toch combi is :( - Ik haast niet kan wachten op Hugo's zinnige bijdrage :love: |
-ik zaterdag tegen een team moest softballen uit een klasse lager i.p.v een klasse hoger en we toen met 37-1 hebben gewonnen. Best lache :d
|
en de vraag die niemand durft te stellen.....
wat is leuker, Softbal of Korfbal? :? |
Citaat:
- je dus in en uit kan lopen - of durft bartje niet meer;) - je moet weten dat je biertje klaar staat hoor - jeals je wil best een belletjje mag geven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-dit eigenlijk vlak achter mn huidige woning is? -ietwat verder van t centrum alleen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voorverkoop NAC op donderdag van .. tot .. in Supportershome. Prijzen.. Losse kaarten: €15,- clubcard verplicht! Bewuste avond in het supportershome zag het er akelig dicht uit, waarop ik maar even naar Roda belde. Ik had immers op teletekst gelezen dat er wel deegelijk voorverkoop zou moeten zijn, dat ging ongeveer als volgt: Goedenavond, Roda JC met X! Goedenavond, U spreekt met Bart Urlings, ik sta hier in de KickOff, maar er is niemand voor de voorverkoop, ik wil losse kaarten hebben?! Voor losse kaarten moet U bij NAC zijn, wij hebben geen losse kaarten. Maar ik heb het daarnet zelf op teletekst gelezen?! Dat kan niet meneer, dat kijken we altijd na! Maar het staat er echt! Hoe dan ook, wij hebben geen kaarten.. Ik weer naar huis, nogmaals op teletekst gekeken, en jawel, hoor, het stond er nog steeds :o Weer opgebeld, en toen kreeg ik iemand aan de lijn die wist te melden dat men de fout al aan het weghalen was. Voor losse kaarten moest ik bij de supporterscoördinator zijn, dhr. Bakker. In het supportershome uiteraard. Aangezien ik dat al eens eerder had gehoord besloot ik even na te bellen, en wat bleek, de verkoop was bij de hoofdingang. Gewapend met mijn seizoenkaart toog ik voor de 2e keer richting stadion, en eindelijk kreeg ik dan mijn kaart. 'Wacht, mijn clubc' 'Ach meneer, dat is toch helemaal niet nodig, alstublieft'! Uiteraard stond de foutieve informatie nog dagenlang op teletekst, en had ik mij alle moeite kunnen besparen door de kaarten die Roda voor €15,- aan de man werden gebracht aan de Bredase kassa voor 12,50 werden verkocht :) Ik geloof dus na al die ellende eerder de informatie die we zelf doorkrijgen uit het veiligheidsoverleg, en daarin werd een combi vastgesteld :) Maar we zullen wel op een parkeerplaats eruit gegooid worden, dus dan is een biertje best mogelijk denk ik :) |
- ik me vanmorgen sinds een week weer is gedoucht heb
- dt toch lekker blijft - bartje zondag een volle arena zal zien - het helemaal uitverkocht is - ik er ontzettend veel zin in heb! - ik eerst morgen nog een tentamen in r`dam moet maken |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:* |
Citaat:
das wel best klote :aai: |
Een volle Arena, dat betekend dus 47.637 toeschouwers terwijl het half leeg zit :love:
|
WJD:
- Rene van Rijswijk vandaag gescoord heeft... - Dit eigenlijk zelfs een apart topic waard is.. |
Citaat:
|
Citaat:
gewoon de mensen met seizoenkaart die ff een keer geen zin hebben meetellen bij het aantal toeschouwers, omdat dat geld wel in het laatje ligt :{ aantal varieert van 5.000-10.000... -de geheel uitgewerkte telefoongesprekken van bartje met analyse bijster interessant zijn? -we dit soort dingen vaker willen zien? -ik mezelf mis op het forum? -:* -ik van de meeste van jullie ook nog hou? :love: -vandaag lekker tentamen leren... -ik nu al kan voorspellen dat mijn tentamen dinsdag een kansloze zaak gaat worden? -8) |
Citaat:
:* |
- ons team vandaag in de stad van anke 3 punten gewonnen heeft
- dit gedaan werd met een mooie uitslag van 3-8 - het toch echt voetbal betrof - morgen roda weggeveegd gaat worden |
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...category=37479
Ik gewoon 200 eurie's ken krijgen voor mijn kaart? :love: |
- ik net terug ben van logeerpartijtje bij zwarma? :+
- zostraks ook nog ff stappen mebie? :p - ik dacht na het bowle gister toen me jodenbroer zei: lekker hoor stef N.E.C. 5-2.. Dat het dus een zware verliespartij was? :o - mijn antwoord direct was: bek dicht, wil dr niks over horen ben in een goede stemming :+ - ik vannochtend om uur of 5 pas achterkwam dat de 5-2 positief was? :7 - het trouwens leuk is met slechts 5 kerels tussen zeker 25 grieten op toneel? 8) - het publiek mij gelukkig niet hoeft te zien? alleen horen :] :7 |
- k bartjes match verslag nog mis
- psv niet meer mee doet - misschien nog wel in strijd om plek 2 - Ajax denk ik verdiend ghewonnen heeft van roda - ze wel erg leuk speelden moet k zeggen - er zelfs een kans op3-3 was -Zlatan weer zijn trucendoos opendeed - ik gister in eerstye instantie niet binnen kwam - ik hierdoor wel cohe, bobby en jaakke gezien heb we weer in nijmegen kampioen worden |
- vanavond in sport in beeld het jaar 1995 besproken zal worden , met o.a de succesjes van Ajax
|
Citaat:
:love: |
Citaat:
- De wedstrijd zondag zó slaapverwekkend was dat ik een bijzonder hoogstaande discussie heb gevoerd over het er een strikje in het net kwam op 4 meter hoogte? - De NOS de wedstrijd weer eens niet gezien heeft? - Zij Roda's middenveld roemden? - Dit de allerslechtste linie is die we hebben, en één van de zwakste middenvelden van de hele HCE? |
- Ajax-vites helemaal uitverkocht is
- ik benieuwd ben of onze enige relnicht van het forum joy hier aanwezig zal zijn - ik nu me kaartjes ga halen voor enige echte klassieker - ik gvd bijna 34 euro moet betalen voor die combi - dit echt belachelijk is - ik voor 7 euro eenretourtje leiden-r`dam heb - met kaartje erbij misschien 25 euro - ik ook nog me treinkaartje leiden-a`dam moet betalen van 7 euro - het dus zonder eten en drinken al ruim 40 euro gaat kosten |
Citaat:
Enfin: WJD.. - Mark niet moet zeuren? - Ajax RBC namelijk heeft verslagen in zake 'duurste uitvak' - Roda-fans die met combi kwamen zelfs 12 eurie's moesten dokken voor alleen het vak? - Dat incl. bus neerkwam op liefst 29 eurie's? - Ter vergelijking: NAC slechts 19 euro kostte? - Dat vak heel wat beter is dan gevangenisoord vak 416! 8) |
- bartje ook niet moet zeuren
- hij er zelf voor kiest richting Amsterdam te gaan - het uitvak idd niet echt relaxt is - ik geen kaartje heb voor fnord-Ajax - dit kwam omdat me kaart niet geldig is - er wel een kaartje voor me apart gehouden gaat worden - het lkekke weer is |
Citaat:
Mark zelf zeurde over de (inderdaad) schandalig dure combi naar Feyenoord? Ik slechts constateerde dat het bij Ajax op zijn zachtst gezegt niet goedkoop is :) |
Citaat:
maaar bartje . jullie betalen 29 euro incl. jij fietst naar roda stadion om vanaf daar de bus te nemen. wij pakken de trein naar a`dam 7 euro + kaartje van 33.84= 40.84 vor alleen de reis. en dan te bedenken dat die reis 5 kwartier duurt ipv jou reis van 3.5 uur. en jij betaalt ook nog is een kleine 12 euiro minder. dus k vind dat best duur ja |
wjd
ik een score van 88% heb bij mijn tentamen van vanmorgen volgens mijn eigen berekening :yes: *) |
Citaat:
Dan valt dat verschil ineens wel mee. Overigen doe je met de auto maar een uurtje of 2 erover naar Ajax-uit, dat de bus op zondag in 3 file's beland kan ik niks aan doen ;) Waarom kon je trouwens geen biertje meer komen drinken? :o @ Ankie --> Goed bezig :) |
Citaat:
maar we doen het wel weer goed over bij de amstel malt cup, om de traditie in stand te houden;) maar over die prijzen. jij woont in de weekenden niet in tilburg. als als als. als het geen combi was was ik slechts 25 euro kwijtgeweest;) |
- bartje op tv komt? :o
|
Citaat:
- dit natuurlijk niet past in de negatieve NOS propaganda van Bart 8) - het inderdaad heerlijk weer was vandaag 8-) |
- ik vandaag bij een oud klasgenote en het nichtje van Guus Hiddink in de trein zat. 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
-je zo altijd wel iets negatiefs kunt vinden :p -op het sportjournaal om kwart voor elf ze ook waren :7 |
Citaat:
|
Feyenoord er weer vroeg bij is met de brief te sturen voor het verlengen van de seizoenskaart voor 2004-2005
|
-alemannia aachen net ook op rtl5 was
-johan derksen postief was over bart's 2de clubje -fc den bosch het toch goed blijft doen -ze gisteren met 4-2 wonnen na een SUPERIEURE eerste helft, en een slechte tweede -dat normaal andersom is -berry powel weer eens ouderwets is vorm was -hij er echter wel 2 meer had mogen maken -hij er nu in 2 wedstrijden 5 heeft inliggen -ook kolk zijn eerste goede wedstrijd v/h seizoen speelde -hij toch wel talent heeft, maar ontzettend lui is -er maandag wat belangrijke wedstrijden op het programma staan -zoals helmond sport - sparta en heracles - excelsior -dat erg belangrijk is voor het verdere verloop van het seizoen -makaay wel een erg mooie goal maakte vanmiddag -het wel jammer is dat hij zo'n slecht team om zich heen heeft 8) -ook rabobank het goed blijft doen -de eerste wereldbekerwedstrijd milaan-san remo werd gewonnen door freire na een massasprint -terwijl zabel al zijn handen in de lucht had :7 -schumi morgen weer op pole staat -hij het seizoen misschien weer al zijn spanning gaat ontnemen -ik dus hoop dat raikonnen of montoya kunnen stunten -ik nu wel weer genoeg heb geluld |
- Die crimineel van VI altijd al positief was over Alemannia?
- Hij waarschijnlijk niet weet van de vriendschap met Roda? - Ik doodziek wordt van dat gebral over die Juliana? :Z |
Citaat:
Dat worden wij ook van dat gebral over Aachen :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
- zwarma en ik morgen naar het Jodendome gaan? :o
- alkmaar zeeeeeer :love: gezellig was? :yes: |
- We als het mee zit in 010 kampioen worden
- ze de schaal dan wel met de heli mogen brengen - dit echt een prachtige afsluiting zal zijn van het seizoen - de schaal dan toch nog onverwacht naar 010 gaat - maar deze uiteindelijk wel met ons mee naar Amsterdam genomen zal worden - het vandaag weer met vlagen ouderwets genieten was - ik nu alweer zin heb in de komende wedstrijd - psv tegen willem 2, rkc en grunn 2 keer punten moet verspelen - Wij dan kampioen worden in de kuip!!!!! |
- er een kind overleden is bij lazio-as
- ik dit net tenminste gehoord heb van eimand die anal+ kijkt - dit echt extreem is -- er rellen plaatsvinden buiten het stadion - de wedstrijd al 15 min stil ligt |
- Lazio Roma - AS Roma nu definitief gestaakt is :o
- ik me afvraag of Mark al weet waar de bekerfinale Ajax2 - Feyenoord 2 plaatsvindt :) |
Citaat:
- je de eeerste bent die k het laat weten - er dan toch een meeting kanm komen;):wave: |
Citaat:
WJD.. De spelersbus na de afslag bij Brienenoord al vier lekke banden en geen ruiten meer zal bezitten.. Bij dit senario er genoeg werk zal zijn voor stratenmakers in Rotterdam.. |
De Amstel Malt Cup, misschien zelfs in Emmen gespeeld gaat worden..
|
Maar er is toch maar gekozen voor Kerkrade
|
ja ik hoorde het net ook ja. wat een teringlijers. we komen toch wel. dus bartje nu wel ff biertje doen? we maken er gewoon een dagje van.
- k vandaag san marco heb zien voetballen - hij nog steeds leuke trucjes toonde - ik me kaartje fnord-Ajax heb gehaald - ik er super veel zin in heb - we eerst zondag richting alkmaar gaan - het dan een korte naxcht wordt aangezien de klok een uur voor uit gaat - hugo borst geen sv krijgt voor een eenvoudige belediging - alles slaat - er namelijk een verbod van 6 maanden voor staat - hij alleen zijn excuses hoeft aan te bieden om dit te voorkomen - dit meten met 2 maten is - ik nu ffga eten |
- ik me afvraag of t nou echt amstel malt cup heet?
- red scorpion op foto plaatjes een stoere fotoot heeft geplaatst? :) - vandaag ff 12 studiepuntjes naar binnen zijn gehaald? :7 - simpele shit zeg :+ - van me theatervoorstelling vandaag vast nog wel een dwaze shot genomen zal zijn? :] - ik koppijn heb van die klote schmink? :o - gister met psv op het einde wel slapen was? :z - het wel jammer is voor ankje dat bruggi niet tegen psv mag spelen? :aai: - Adriaanse net zei op TVNH dat ze van Ajax gaan winnen met 2-1? 8) - hij ook zegt dat WillemII altijd wint thuis van PSV en nu ook? :o - Kezmans prijsje omhoog gaat? :7 |
Klopt inderdaad :yes: 13 mei, moet een dag zijn dat ik thuis ben Mark :)
Bekerfinale Jong Feyenoord - Jong Ajax in PLS De bekerfinale voor beloftenteams tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax wordt gespeeld in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade. Hoe laat het duel op donderdag 13 mei begint, is nog onbekend. De keuze voor Zuid-Limburg komt nadat de stadions van FC Utrecht en Emmen afvielen. Ook de speeldatum werd veranderd, in eerste instantie zou de kraker op maandag 17 mei plaatsvinden. Maar vanwege verplichtingen van Jong Oranje werd besloten de wedstrijd een aantal dagen te vervroegen. De winnaar van de wedstrijd in Kerkrade plaatst zich voor het hoofdtoernooi van de Amstel Cup. http://www.rodajc.nl/upload/stadion/vooraanzicht01.jpg bron: feyenoord.nl |
- Van Beukering een geniale aanwinst blijkt te zijn 8-)
- de bezwaren tegen Vitesse even niet meer zo belangrijk zijn voor de stoere supporters die altijd afgeven op de Arnhemmers :z - Het dakraam van mijn kamer in Utrecht naar de tering is :{ - dit binnenkort maar eens gemaakt moet worden door de huisbaas. - komende twee weken twee tentamens, nog wat colleges en dan een weekje vrij in april - hoewel de wedstrijd niet in Utrecht plaatsvindt, een meeting er toch nog wel in kan zitten denk ik? - Kerkrade wel ver weg is, maar hemelvaartsdag natuurlijk wel een vrije dag is :7 |
Hemelvaart is toch een week later?
Ik baal overigens wel van de datumverschuiving |
Citaat:
|
Downloadtip voor Heerenveen-supporter Theo Tank:
http://www.heerenveenfanatics.nl/gel...heerenveen.mp3 Het bekende Olé olé olé. Begin Refrein: Aan de kant, ik moet naar 't stadion, Heerenveen, ús Heerenveen. Naar 't Abe Lenstra Stadion, Heerenveen, ús Heerenveen. Pompeblêden, Fryslân boppe, gooi de rest mar yn de groppe. Daarom roept en zingt nu iedereen Heerenveen, ús Heerenveen. Olé, olé, olé, olé, olé, olé. Ja, ze zingen met ons mee. Olé, olé, olé, olé, olé, olé. Overal hoor je nu dit olé Einde Refrein Prachtig 8-) |
Toch altijd aardig, die folklore. 8)
|
- t niet zo goei gaat met NEC? :no:
- het nog moeilijk gaat worden om nacompetitie te voorkomen? :o - de dag wat korter is geworden? :o - ik morgen zal horen of ik een 10 heb? :7 - het daar wel in de buurt zal zitten? :+ |
En dan hier de mascotte van de wedstrijd; Bart!
en de zon scheen |
-ik van de week tentamenweek heb?
-ik daar geen zin in heb:( -ook geen zin om te leren|:( -dat dus ook bijna niet gedaan heb -ik benieuwd ben wat mijn cijfers worden -twente weer verloren heeft :[ |
- die takke Utreggers zeeeer onverdiend hebbe wonne? :[
- onze limbo schalken gediskwalificeerd is? :( |
- fc den bosch - top oss 1-0 :D
- het seizoen voor de ossenaren weer compleet verpest is :7 - fcdb gewoon in de race is voor de titel - dat niet van psv gezegd kan worden - ik gewoon ga hopen dat feyenoord psv nog gaat inhalen :D :'( |
- Volgens zeer betrouwbare en ingeweide bronnen op dit forum onze vriend en topschutter Jhonny van Beukering gisteren in discotheek Achterhoek Arena gesignaleerd is?
- ik hem zelf niet gezien heb - hij er al wel 5 heeft inliggen :thumbsup: - Tim Bakans er ook laatst was :z |
Citaat:
|
Citaat:
- ik naast de heer Jhonny stond? - hij kleiner is dan ik? (< 175 cm) |
http://145.89.88.9/201_126/AFA/azuit...ding%20038.jpg
- dit altijd leuk blifjt om in die hekken te klimmen - de kenners me wel zullen zien - alkmaar jaarlijks leuker wordt - het kut is dat het 1-1 werd - we nu bijna geen kampioen meer worden in de kuip - we ze dan maar flink moeten vernederen - nog 2 weekjes en dan is het zo ver - ik me gister verslape had - dit niet kwam door dat de klok 1 uur vooruit ging maar door het feit dat ik er al om 0630 in lag - en ik dus blijkbaar lekker aan heyt slapen was en door me wekker heen sliep - ik me afvraag of er nog veel mensen van hier naar kerkrade gaan? |
- ik het net te doen had met die arme Kees Rijvers tijdens Studio Voetbal :(
|
Ik vandaag de MMA schoenen van Alexy Ignashov in de winkels zag liggen!!!
alleen weet ik niet of ik ze ga kopen... zijn best verwijfd die dingen en wit |
Citaat:
- relaxed zo'n weekie vrij zeg :7 |
Dat vraag ik mezelf ook af....
de pest is dat het dit weekend live in Zweden zou worden uitgezonden, en dat er dan van die gasten dat opnemen en op internet gooien. Nu is het daar (nog) niet uitgezonden dus zijn er nog geen beelden van. Misschien komt het deze week nog. Zoniet, dan moet ik maar gewoon naar de uitslagen gaan kijken |
- kerkrade niet eens zeker is van de amstel malt cup finale
- de knvb dit bevestigt heeft - ook de datum nog niet vast staat - als het aan de ofa ligt de finale in ernhem gespeeld gaat worden vanwege de goede voorzieningen daar, en ook het feit dat beide clubs gemakkelijker geplaatst kunnen worden |
- een meeting rond die finale op zich best aardig zou zijn :yes:
|
- Arnhem op zich logischer is?
- dat namelijk centraler ligt? - het vanuit hier ook veel beter te bereiken is? |
- er vandaag een bommelding op Utrecht CS was toen ik uit de bus stapte? :o
|
- als het in annaheim is ik misschien ook wel moeite kan doen om te komen? 8)
- het vanmiddag weer ouderwets genieten was op het forum? :+ - :7 |
Citaat:
- Arnhem centraal ligt voor de sportforummers? - Doch niet voor de betreffende clubs?O-) - Kerkrade dat al helemaal niet ligt :7:+ |
- ik zojuist een kwartier lang oude replys heb zitten lezen in dit topic? 8)
- de posts van 2 jaar terug nog best boeiend zijn? :yes: |
- ik nog nooit in dit topic heb gekeken ?
|
Citaat:
|
Citaat:
- er hier dan ook aan gehouden wordt? - ik nu hierna nog 2 berichten over sport moet lullen? - ik weer eens in de clinch lig met mijn trainer? - er van hem ge-eist wordt dat hij zijn excuses aanbied? - ik benieuwd ben wat er nu verder gaat gebeuren? :( |
- Kufo een verbeterd contract heeft aangeboden gekregen en dat hij misschien volgend seizoen ook nog bij twente speelt
|
- de amstel malt cup finale op maandag 17 mei gespeeld wordt, in een nog te bepalen plaats/stadion
- me kaartje binenn is voor de op papier staande kampioenswedstrijd>nec-Ajax - ik hoop dat er in de kuip wel vuurwerk komt, nadat dit eerder door de knvb verboden is - de knvb niet spoort - iedereen dit al wist - het lijkt of de knvb een anti voetbalklimaat wil creeeren |
- tentamens vandaag zeer übergoed gingen (voor me gevoel)? :7
- en dat weer zonder leren ehhh :+ - Anke haar springbad groooot voorop de HaVaNa staat? :o - ik me afvraag of het nou anke is die op de achtergrond op de zwembadrand zit? :9~ - antikezman en ik op de tribune links hebben gezeten? 8) - de Havana eigenlijk alleen leuk is om die zweesepuzzels te maken? :yes: - de oplissing deze week: waarden en normen is?8{ - het nu weer vakantie is? :wave: |
Citaat:
- dat niet mag - Dat ik wacht op de voorverkoop van de amstelcup finale - Dat ik vanmiddag alweer niet ga sporten ?? |
-ik mn studiepunten binnen heb?
-mn eerste twee praktijkexamens naar behoren zijn afgerond? -ik over 2 weken eindelijk met mijn walther P5 mag gaan spelen? |
- dit de subtiele foto is bij het artikeltje op vi.nl met de kop "Dennis Gentenaar wijst langer verblijf NEC af". :+
http://www.vi.nl/images2/d/c/4/19956...ro_192_180.jpg |
Citaat:
- PSV nu 1-1 staat tegen nieuwkastel? :o - die scheid idd wel ff paupiej was op t ende van de eerste helft? :yes: - het straks knokken zal gaan worden? - ik iedereen een goede vrijdag wens? :+ |
- mn zusje en ik gisteren ongeveer midden in een relletje belandden :o ?
- we er gelukkig heelhuids tussenuit zijn geglipt? - psv goed speelde? - de 1-1 kut was en de scheids ook? - ik neit vaak op de scheids k*nker, maar het nu echt wel terecht was - het toch een mooie wedstrijd was, al is de uitgangspositie niet zo lekker nu |
Wat een hooligans zitten er ook in jou familie, Anke :Y)
Ik heb door een wedstrijdje vlak over de grens de 1-0 moeten missen, maar hoorde op de radio, en in de 3 seconde durende 'analyse' bij de NOS zag ik hem vanuit de verkeerde hoek, maar hij moet mooi geweest zijn :) Op basis van wat ik de 2e helft zag moet PSV zeker mogelijkheden hebben om het komende week gewoon af te maken :thumbsup: _0_ |
WJD..
- Vanaaf Roda speelde tegen de club van Bonnie en Phitje? - Het één van de weinige wedstrijden uit mijn lange carrière Roda-fan was voor de competitie die werkelijk om de kat zijn kut ging? - Deze wedstrijd zonder dhr. De Wit plaatsvond? - Deze namelijk gedurende een maand steevast weigerde even een formuliertje voor de (verplichte) clubcard in te vullen? - Dit werk is van een minuutje of 3? - Het op zich een saaie wedstrijd was? - De doelpunten wel de moeite waard waren? - Ik hoopte dat de penalty van Wielaert erin ging? - Ik dan nog in de race bleef voor de vat-bier-poule? - Dat een bijna net zo prestigieuse competitie is als de voorspelcompetitie van Scholieren? - Hier ere-deelnemers als Zaagmans en Oizo helaas niet deelnemen? - Ik nu eens ga phitten? - Ik doodmoe ben :( :* |
- de bal er voor de Stormvogels er al na 8 seconden inlag vanavond :{
- het daarna ook nog 0-2 werd - de Graafschap echter heer en meester was en dus verdiend 4-2 maakte :yes: - ik nu vakantie heb en ook nog eens het rijk alleen heb thuis nu mijn ouders op vakantie zijn :7 - Bazzemans na de Graafschap nog even een glaasje Malibu kwam drinken om de overwinning te vieren 8) |
- die ketting (of ketters ofzo) van HFC Haarlem gister een superdoelpunt maakte? :yes:
- me roda-buurman ook geen moeite had gedaan om zo'n clubcard te kopen? :o - hij via vrienden daar altijd een kaartje kreeg? :+ - ik gelukkig niks heb gemist? - die wedstrijd van de graafschap wel een mooie was? :) - ik wel hoopte dat Telstar na de 4-2 nog de 4-3 en 4-4 scoorden? - dat stadion van dat cluppie echt nostalgie is? 8) - Afgezien van de hoogovens en de haven en de noordzeekanaal, Velsen wel een mooi dorp kan zijn? :yes: - ik afdwaal? :loser: - bruggi nog steeds niet heb gezegd of ze nou op de achtergrond zat op de voorkant van de Havana? :+ |
- Ook jou buurman geen losse kaarten meer ken krijgen Phit? :)
- Hooguit voor de eretribune 8)? |
- ik me zelf betrapte op het feit dat ik aan het genieten was van de roda- samenvatting
- dit mij dus best een leuke pot leek om te zien - er erg fraaie doelpunten tussen zaten - wat p[itje al zei, die van ketters de mooiste was - deze in de buurt komt van de omhaal van van basten - hij misschien wel deze goal in schoonheid evenaarde - mijn team vandaag 2-2 gespeeld heeft - de wedstrijd voortijdig gestopt moest worden vanwege enkele kleine opstootjes - dit altijd jammer is dat de wedstrijd dan op zo een manier moet eindigen - ik vanavond 2 verjaardagen heb - de wekker morgen om 0650 zal gaan - ik nu ff ga eten |
WJD..
- Een samenvatting wel vaker leuk is om te zien? - De pot dan nog tenenkrommend saai kan zijn? 8{ |
- Op maandag 10 mei ik naar Oberhausen ga?
- Ik mij afvroeg of dat niet toevalligerwijs in de buurt van bijvoorbeeld Doetinchem, Ulft of Silvolde lag? - Het dan terras-tijd is? O-) *) |
Citaat:
- ik ook wel denk dat Telstar na de 4-2 in de 90+4 min. nog 2 keer zou scoren :yes: :wave: ? - Phitje in het vervolg ff op de tijd in de wedstrijd moet letten :love: ? Citaat:
- wij daar weleens heen zijn geweest naar een groot winkelcentrum om te shoppen? |
- we weer een stapje dichterbij de titel zijn
- we nog twee keer moeten winnen de komende 5 wedstrijden - we als het goed is weer in nijmegen kampioen worden - gister wel aardig was - ik niet echt fit was, gezien het feit dat ik om half 7 pas thuis kwam - we om kwart over zeven weer wegreden - eeen maat van mij toch was gaan slapen en om 12 uur wakker werd - hij dus deze eenzijdige klassieker heeft moeten missen - deze foto toch wel bizar is? http://www.jewsfromthesouth.nl/Foto'...ord-ajax/4.JPG - dit toch wel mooi is dat dit gewoon in de kuip kan - met je fnord vrienden in hetzelfde vak zitten - Ajax duidelijk de beste kansen kreeg - er slechts één maa; gescoord werd - de 1-1 er aan leek te komen, gezien het feit dat Ajax om onbegrijpbare redenen het laatste kwartier zich op het verdedigen ging concentreren en de aanval verwaarloosd werd - ze gewoon voor de 0-2 hadden moeten gaan - die tering opstelten een spandoek weigerde die de week ervoor was goedgekeurd door hem, en op zijn verzoek brandveilig gemaak wat:? - ik nu ff aan de studie ga |
De bekerfinale voor beloftenteams, de wedstrijd om de Amstel Malt Cup, wordt defintief gespeeld in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade. De wedstrijd tussen Feyenoord 2 en Ajax 2 wordt gespeeld op maandag 17 mei.
In principe hadden de KNVB, Feyenoord en Ajax al eerder een accoord bereikt over de speelstad, maar vanuit de supportersverenigingen van beide clubs waren een aantal bezwaren tegen het spelen in het verre Limburg op een doordeweekse werkdag. Uitwijken naar een ander stadion in een andere stad was niet mogelijk omdat de lokale autoriteiten van kandidaat-gemeenten geen toestemming gaven voor het spelen van de wedstrijd. Ook werd nog onderzocht of de wedstrijd misschien in Amsterdam dan wel in Rotterdam kon worden gespeeld, maar ook tot de burgemeesters van die steden stonden op korte termijn geen middelen ter beschikking op de wedstrijd te organiseren. Wanneer de kaartverkoop start en welke voorwaarden hieraan eventueel verbonden zullen worden zal op korte termijn besproken worden en bekend worden gemaakt. bron: http://www.feyenoordnet.nl/fn_nieuws...D=6380&catID=1 |
-ik hier speciaal voor bartje post?
-ik me klote voel -morgen en overmorgen herkansingen heb?:{ -twente eindelijk weer eens gewonnen heeft?:7 |
- Newcastle weer voorstaat na een derde kopgoal in twee wedstrijden :{
- Waterreus niet helemaal vrijuit ging geloof ik :{ - ik PSV nu weinig kans meer geef - ze echt helemaal geen drol creëeren. :( |
- waterreus echt liep te goochelen gisteen in zijn goal
- er vandaag weer een topper op het spel staat - Ajax2-kakkerlakken2 - er ruim 80 fakkels afgestoken gaan worden - er nog veel meer vuurwerk is - ik zo maar richting de toekomst ga - ik er zin in heb - er bij beide partijen 1e elftal spelers meedoen - Mitea, Stekelenburg, De Ridder, Obodai en Vermaelen bij Ajax2 - van persie, gerard de nooijer, lazovic, swerts en acuna bij 010 |
|
- ik me afvraag wat de uitslag was van Ajax 1 - FC Sprookjesbos 1 gister :o
|
- FC Sprookjesbos - AFC Ajax in een 3-2 eindigde? :7
- me haar de komende tijd erg fout is? :$ |
Citaat:
Citaat:
|
Ze kunnen ook moeilijk anders..
Wat een hersenloze individuen zeg... Hopelijk worden zowel Ajax als zoveel mogelijk van de daders hiervoor keihard gestraft... Bij overtuigend bewijs; levenslang stadionverbod... Het is toch van den zotte dat zoiets uberhaupt kan gebeuren en dat er mensen (??) zijn die een dusdanig laag denkniveau hebben dat ze zoiets doen.. Hier mag ajax zich zeer diep voor schamen. |
Helemaal onbegrijpelijk is het zelfs dat de wedstrijd gewonnen wordt door Ajax.. Dan zou je toch verwachten dat er aan de kant van Ajax alleen maar een goede stemming zou hangen. Kun je meteen weer zien dat die lui die daar kwamen het maar om één ding te doen was en dat heeft dus niets met voetbal te maken..
|
- het vandaag zeker lachen was tot na het fluitsignaal
- ik oook het heilige gras heb betreden - dit zeker geen ramp is - ik namelijk allleen de spelers felicteerden met de overwinning - er en paar hersenloze inmibicilen op het veld liepen die zich niet kondenn inhouden - dit echt te triest voor woorden was - ik nog in de box van koeman, van der lem, grim heb gestaaan - ik fredje nog gepolst heb vor ons team - hij er over na zal denken - ik hioop dat die lijes gepaktgaan wordeb - dit echt te triest voor worrden is - acuana opgenomen is - ik me gvd shaam - ik het zusje van bruggi ag - ze er zeker op leek - met een Ajax shirtje aan - ik ff ga pitten |
Bekerfinale in PLS uitgesteld
De KNVB heeft de bekerfinale tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Kerkrade uitgesteld. Een competitiewedstrijd tussen de twee ploegen liep gisteravond volledig uit de hand. De bekerfinale stond gepland voor 17 mei. Na overleg tussen de gemeente Kerkrade en de KNVB is besloten om de wedstrijd tot nader orde uit te stellen. Ook is niet zeker of de wedstrijd nog gespeeld wordt in het Parkstad Limburg Stadion. Bron: L1 Wordt ook een regelrechte soap zo langzamerhand die kleine bekerfinale 8) Overigens behoorlijk zielig ja.. Naar verluid was ook de broer van een Heiloo'er op dit forum aanwezig, maar die beweerde er niets mee te maken te hebben :o |
Tja, en wie hebben ze er uiteindelijk mee? Zichzelf.. maar vooral de echte supporters...
Huldiging Ajax gaat niet door AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam zet een streep door een eventuele huldiging van Ajax komende zondag op het Leidseplein. De onlusten rond de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord donderdagavond is voor de gemeente aanleiding om de voetbalclub geen huldigingsfeest aan te bieden. "Het is een schande dat dit is gebeurd", aldus loco-burgemeester M. van der Horst vrijdag. "Het is nu volstrekt ongepast om op kosten van Amsterdammers feest te gaan vieren op het Leidseplein." Ajax kan zondag al landskampioen worden als het zelf wint van RBC en concurrent PSV zaterdag van NEC verliest. Ajax speelt zondag een thuiswedstrijd tegen RBC. Als PSV gelijkspeelt of wint, kan Ajax kampioen worden op zondag 25 april of zondag 2 mei. Of de huldiging dan wel doorgaat, weet de gemeente nog niet. Amsterdam had alles al in gereedheid gebracht om een eventuele huldiging komende zondag groots te vieren met de spelers en alle fans. Zo zouden veel muzikanten optreden en werden voorbereidingen getroffen voor omleidingen van het openbaar vervoer. "Uitgerekend de supporters waarmee we al weken in gesprek zijn om de huldiging goed en feestelijk te laten verlopen, waren donderdagavond betrokken bij de rellen", aldus Van der Horst. "Dit gedrag wordt niet beloond met een feest." Mocht Ajax zondag landskampioen worden, dan houden de gemeente en de politie er rekening mee dat er toch fans naar het Leidseplein gaan. "Als ze daar gewoon rondwandelen, is er niets aan de hand", aldus een woordvoerster van de Amsterdamse politie. "Maar als ze minder plezierige dingen doen, komen ze ons tegen." |
Dat vind ik toch weer ver gaan :no: Nu moeten duizenden fans (ook al zijn het nep-fans) boeten voor een stel mongolen. Das weer goedkoop scoren, want alle mensen thuis zeggen nu weer: kijk, die weten van aanpakken, dat tuig van een voetbalvolk kan niet hard genoeg aangepakt worden!!
Beetje dubieus trouwens om ervan uit te gaan dat PSV van NEC verliest in eigen huis :D |
Heel verstandige jongen die Gino Taihuttu van Fortuna Sittard :d8-)
http://www.xs4all.nl/~fp98/ginohatessittard.jpg http://www.xs4all.nl/~fp98/sjaal.jpg |
- ik hoorde dat er ruim 5 duizend mensen waren op toekomst?
- ik ook te horen kreeg dat de media overdrijft met dat honderden supporters gingen rammen? :+ - dat natuurlijk niet goedpraat wat enkele tientallen joden met die kakkerlakken hebbe gedaan? :no: - lekker weertje :7 |
|
Wat hebbie nou weer voor een club in je avatar staan Bartus?
Eerst Roda, toen Mechelen, toen kwam Aachen, en nu de Erzgebeeren? Wat is de volgende |
.Een zwarte dag in het beloftenvoetbal, totale chaos, de hel ging los, diepe schaamte, zware sancties.
Zomaar een greep uit de reacties in de media na afloop van de kleine klassieker op sportpark De Toekomst van vanavond waar het na afloop van de wedstrijd tussen de jonge godenzonen en de kleine kakkerlakken even uit de hand liep. Na afloop van de wedstrijd betraden ongeveer 40 supporters het veld. Een deel om de 3-1 overwinning te vieren en een deel om hun frustraties richting onze aartsvijand nummer 1 te uiten. De woede richtte zich tegen alle spelers van de kleine kakkerlakken maar met name tegen van persie, de nooijer, acuna en lazovic. Acuna, die zich tijdens de wedstrijd provocerend gedroeg richting de supporters, werd dusdanig mishandeld dat hij met diverse verwondingen naar het ziekenhuis moest worden gebracht terwijl van persie onder bescherming van matchwinner Daniel de Ridder huilend naar de kleedkamer werd gebracht. Vanaf de middencirkel tot aan de spelerstunnel vielen diverse rake klappen terwijl de politie, de technische staf van beide elftallen, de jonge Ajacieden en de 25 aanwezige stewards niet bij machte waren om de schermutselingen te stoppen. Nadat 2 jaar terug keeper malkowski klappen kreeg en de jonge Ajacieden de keer daarop op varkenoord werden mishandeld is door supporters vanavond opnieuw de grens overschreden. tsja het blijft een laffe daad natuurlijk. het veld opkomen om feest te vieren is geen probleem. dat enkele 10-tallen mensen zich dan misdragen is te belachelijk voor woorden. |
Citaat:
http://www.auefans.com/downloads/vid...e_aachen_1.avi |
Ben trouwens benieuwd wat de KNVB zal gaan doen...
Zijn ze consequent en halen ze het elftal uit de competitie? Of blijft het bij een flinke boete? Waarschijnlijk het laatste... Maar in het amateurvoetbal wordt een team onmiddellijk uit de competitie genomen als de scheidsrechter of tegenstander gemolesteerd wordt door aanhangers van een club... Zou natuurlijk wrang zijn voor van Basten en van het Schip en hun mannen, aangezien zij voor de feyenoorders in de bres sprongen, maar ik vind toch dat hier een lijn getrokken dient te worden... :notgood: PS Tuur: kun je de reacties hierover niet splitten en in een aparte thread zetten? |
Dan kán wel.. Of Tuur daar ook zin in heb is een tweede :Y)
|
Overigens vrees ik nog meer voor de tegenactie die van de Feyenoord-'aanhangers' zal komen..
Ik heb iets gelezen dat men van plan zou zijn om vd Vaart thuis op te gaan zoeken.. Dan is het einde zoek natuurlijk... |
Citaat:
Hij is niet voor niets FB... :+ Anders stuur ik een klacht naar Koelkast. :+ |
Stel je voor zeg, de troll :$
|
Citaat:
- Tuur helemaal geen troll is? :no: - de mensen in Amerika nu klaar zijn met uitgaan en gaan slapen? :7 - het een spannende avond gaat worden vanaaf? :o - ik nl zo'n idee heb dat k veel mensen ga afschrikken? :o 8) |
het wel weer mooi geweest is voor vandaag?
joe! |
Citaat:
|
"Ik was niet bij bewustzijn voor een korte periode. De dokter had gezegd dat ik in coma had kunnen geraken als ik nog erger was mishandeld en daardoor ben ik enorm geschrokken. Maar gelukkig lijkt alles goed al voel ik me volledig afgemat." aldus acuna. hopelijk worden de daders snel gepakt, al zal dit erg moeilijk worden |
Om nu een Ajax-speler in elkaar te gaan meppen zou natuurlijk wel helemaal te zielig zijn. Wanneer dat gebeurt dan zou dat toch wel zo'n beetje het einde betekenen. Weet iemand of zoiets in andere landen gebeurt is in het verleden? Bovendien hebben (naar verluid) de technische staf van Ajax de Feyenoorders ontzet, hulde daarvoor!!
|
inderdaad klasse van de technische staf en spelers, maar dat was wel het minste wat gedaan kon worden. 2 jaar geleden was er ook al een incident met malkowski. maar ik heb ook venromen dat er iin het verleden van fnord kant wel is acties gericht waren op jong ajax spelers. weet eimand hier iets meer van? en verder denk ik dat deze misselijke actie ook te maken had met het feit dat afgelopen zondag er een spandoek hing(joden lopen altijd weg) dat toch in het verkeerde keelschat geschoten is bij bepaalde mensen. verder mocht een doek van Ajax dat al was goedgekeurd door de burgemeester opeens niet naar binen genomen worden. maar ondanks dit blijft het een laffe daad.
|
Misschien wilden ze testen of de Feyenoorders wegrenden :Y)
|
- ik het topic met alle liefde zou willen splitten
- dit echter niet werkt op de één of andere manier - de 'splitpagina' niet wil laden :( |
WJD..
- De politie Waalwijk gisteren overuren draaide? - Dat he-le-maal nergens voor nodig was? - Wij een uurtje voor de aftrap arriveerden? - We dus nog even in het supportershome of in de kantine van de nabijgelegen voetbalclub een biertje wilden drinken? - Dit volgens in allerijl aangesnelde agenten niet mogelijk was? - Ineens driftig de poorten werden gesloten en wij verzocht werden richting uitvak te gaan? - We dan maar zelf op zoek naar een kroeg gingen? - Enkele langslopende Waalwijkers ons steeds dezelfde weg wezen? - Het vreemd is dat vervolgens een politiewagen ons wist te vertellen dat daar zeker géén kroeg was? - Men ons terug wilde sturen naar de stadionbuurt? - Uiteindelijk weer eens bleek dat de politie níet je beste vriend is? :no: - De route van 3 willekeure Waalwijkers dus bleek te kloppen, en die waardeloze wouten ons alleen maar weer weg wilden lokken? - We nog zeer gezellig wat hebben gedronken gewoon in een rustige sfeer? - Het zo gezellig was dat ondergetekende veel te laat in het uitvak arriveerde? - Aldaar bleek dat Roda heer en meester was, en dus toch wel ook zelf het spel kan maken? - Het eerste schot op goal van RKC meteen de 1-0 betekende? - Het toen al 0-3 moest staan? - Het uiteindelijk bij het scheiden van de markt toch nog 1-1 werd? - Bij thuiskomst weer eens bleek dat de NOS niemand naar de wedstrijd had laten komen, want die bleek helemaal niets gezien te hebben? - Ik vanmorgen tot mijn schrik zag dat Loeloe ook Roda-fan is? ---> :no: http://www.rodaworld.limboo.com/comp...c-roda/007.jpg |
Ook nog naar de Cella geweest dan?
|
12 posts voordat de ban pas kwam. Recordje, Aries? :7
|
wat?
|
Dit keer slechts 2.. Matige poging :(
|
- Koen echt een eikel is?:o
- http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=814481 :no: - http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=814480 :no: - http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=814483 :no: - :D |
8)
|
How are you in Belarus Alex?
|
Citaat:
Vandaag de Bas Rutten MMA workout gedaan. Pittig... |
-deze topic al 96 pagina's heeft.
-je nu naar mijn post zit te kijken -dat ik nu in bed lig met mijn laptop -en hier een reply aan het posten ben -en jij straks ook? -:P |
Citaat:
;) 8) |
WJD..
- Dit topic straks weer gewoon het grootste is op ll.com? 8) - We tijdelijk zijn ingehaald door een topic van die kansloos Gregoor van Dijk 8| |
- ik de kaarten voor de bekerfinale binnenheb !!!!!!!!!!!!!
- ik geweldige plaatsen heb :) |
- Ik ook kaarten voor de bekerfinale heb?
|
Citaat:
- DAT BLAISE N'KUFO BIJ TWENTE BLIJFT !! |
Weet ik nog niet, ken het Olympia-stadion niet 8)
|
Citaat:
8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- ik alleen vrees dat hij, als hij zijn vorm kan vasthouden, alsnog snel weg zal zijn - zeker met zo'n lage afkoopsom - ik natuurlijk geen spelbreker wil zijn :p - de transfer van Van Persie naar PSV weer wat dichterbij is nu Sevilla afgehaakt is - dit goed nieuws is (toch? :?) voor Bruggi, Tyskie en *MOI* 8) - ik net Chicken Tonight Hawaii gemaakt heb en dat best een succes was :) |
1 Bijlage(en)
- insiders dit terrasje zullen herkennen? :Y)
- Wouter alias Sjarkie ergens op dit terras te ontwaren is 8) |
wjd
- ik het neit zo heb op die van Persie.. - maar hij natuurlijk wat mij betreft naar PSV mag komen.. - ik pas juich als al die genoemde namen ook daadwerkelijk in PSV-tenue op het veld staan. |
- Van der Sar alweer vergeten kan worden :z
|
Citaat:
8-) het was VAST niet zo gezellig als toen met ons :love: |
- waagplein lekker was? :7
- de mc donalds echt een stinktent is, maar dat wist ik allang, maar toch loop ik er zo nu en dan binnen? :o - 1e helft depor al niks aan was? :z - 2e helft ikke niet heb gezien? :z - ik op mannen las dat er ergens een kleine onopgemerkte meeting was vannochtend? :+ - er voor t eerst sinds tijden geen msn'nert in mijn msnlist op away staat? :9 - dawabbawabba wab 8) - me tentamens trouwens allemaal voldoende waren? 8) :loser: |
Citaat:
|
Citaat:
|
zou mijn nieuwe avatar wel mogen?
|
ik vind m prachtig arie 8)
wjd... ik gestresst ben :'( we morgen een deadline hebben en de helft van de groep het laat afweten terwijl het voor een echte opdrachtgever is|:( (dus niet fictief) klootzakken :@ |
- er net een gave reportage over 50 jaar de Graafschap en het gevoel bij deze club was op Studio Sport :love:
|
Ik bedoelde toen ik er toen was :*
- Ik ook de Graafschap heb gezien? - Ik ook hoop dat deze cultclub snel terug komt? 8-) |
- ik de reportage ook gezien heb?
- het best mooi was om te zien? - onze grootste superboer Bennie Jolink naar het verkeerde vak (lees kant) wees toen hij wilde laten zien waar hij elke wedstrijd stond? - zoiets natuurlijk niemand opvalt? - De Graafschap toch nog maar ff een paar wedstrijden flink hun best moeten doen om de nacompetitie (iig) te halen en daar hopelijk nog een beetje goed te kunnen presteren? |
Citaat:
Ik me afvraag tegen wie beide teams moeten voor de beslissende wedstrijd in de laatste periode? VVV de periode en de Graafschap via de competitie na-competitie een mooi scenario lijkt? 8-) |
Fijn weertje is het wel.
Hopelijk zondag ook nog. |
Citaat:
- hij echter normaal gesproken ook op Groenendaal zit geloof ik - toen ik er zat tenminste wel. 8) - ik het met je eens ben en een mooi begin de 4e periodetitel zou zijn :) - ik benieuwd ben naar de Batavierenrace? - ik vernam dat deze rond vandaag of morgen hier in de regio zou komen? :? - De Graafschap donderdag tegen Cambuur moet als laatste wedstrijd voor de vierde periode Bert. - tegen wie VVV moet heb ik geen idee van :o |
WJD..
- Phit en ondergetekende volgende week vakantie hebben? - Dus de week van begin mei? - Wij ons afvroegen of mensen zin hadden om een lentedagie op het terras door te brengen? - In leiden of 030? :o |
Citaat:
|
Breda zou te mooi zijn, dan zou zowaar een meeting bij mij in de buurt plaatsvinden nl 8-)
|
Leiden :wave:
|
- ik Stef's afkeer voor 030 niet begrijp? :(
- ik Leiden ook wel prima vind. - woensdag 5 mei zou ik denk ik wel een college van 3 tot 5 wel kunnen skippen voor een meeting :o - Jhonny voor 3 seizoenen vastgelegd is _0_ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.