![]() |
Citaat:
en dreamcatcher heeft een teleurstellend einde |
187. Aardige film, maar niet veel bijzonders.
Donnie Brasco. Maffia-films zijn :thumbsup: Verder van de week nog The Usual Suspects gezien, blijft een klassieker voor mij. |
Citaat:
|
48 hours
|
Ripleys Game
wel een leuke film :) |
Whatever it Takes.. was wel leuk..
|
Gisteren Evil Dead II op tv
werkelijk genoten :d |
Citaat:
:d |
van Helsing... ik vond hem eigenlijk niet echt goed :{ Ik had echt veeeeeeeeel meer verwacht.. Snap het einde ook niet echt
|
Pulp fiction
Labyrinth8) |
Almost famous, wel aardig..btje simpel
|
The Brotherhood of the Wolf
|
Net terug van People I Know in Sneak Preview.. ik vond em vrij saai stiekem
|
Van God Los (minder goed dan ik had verwacht, wel sterke sfeer, feel-bad-movie)
en Oceans Eleven (wel geinig en soms verrassend, leuke cast :love: ) |
28 days later.
Goede, verrassende film. |
Dawn of the Dead
|
Ivanhoe :Y)
Eigenlijk een miniserie . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toy Story 2*)
|
stir of echoes
|
way of the dragon
|
Twelve Monkeys _0_
|
Zatoichi
Dit is pas een Samurai Flikker maar op met je Amerikaanse Hollywood Kill Bill zwaardgevechtjes. Kijk Zatoichi. 100 keer beter http://www.zakzak.co.jp/cinema/new/i...toichi02_b.jpg |
The Last Samurai ook gezien, Red_Scorpion? Dat vond ik namelijk ook zeer aardig gedaan..
|
Citaat:
Nog nooit gezien. Die ga ik even opzoeken, ben benieuwd. |
DVD van Guido Weijers... :thumbsup:
En half-half Fucking Amal.. Film met die titel moest ik toch eens zien.. en hij is wel goed, eens wat anders.. maar niet echt mijn type film. |
Citaat:
Wel leuke film maar het einde viel me tegen dus ga ik m ook niet weer zien |
Citaat:
|
leg me het einde maar eens uit van die film dan..... :Y)
|
hehe inderdaad.. het einde past juist geweldig mooi bij de film en bij het perfecte verhaal. Geen happy Hollywood einde wil nog niet zeggen slecht :)
|
Citaat:
dan gaat Bruce met zn pistool achter het mannetje met de virussen in zn koffer aan om hem dood te schieten. En dan word ie zelf dood geschoten. Maar in werkelijkheid is ie niet dood want hij is dat kleine jongetje, die alles heeft gezien. En die man met de virussen stapt in het vliegtuig en gaat naast die ene vrouw zitten die een van die mensen is die heeft geprobeerd om het virus te pakken te krijgen. Nou en dan houd t op. Dus het is een open einde, nou dan vraag ik me af of die vrouw nou het virus gaat afpakken. Denk t wel. Of dat het verhaal weer helemaal opnieuw begint. Dus dat het kleine jongetje weer opgroeit en dan weer word uitgekozen en bla bla bla. En dat gaat net zo lang door totdat hij inziet dat hij die vent moet neer knallen. 8| NIet leuk die open eindes |
Citaat:
De actie in de film is best aardig, alleen wordt het op het eind weer verneukt door te veel Amerikaans patrionisme. |
Citaat:
Spotten met Amerikaanse Hollywood zwaardgevechtjes ok, maar niet met Kill Bill :{ En ik ook Twelve Monkeys gezien, en een open einde heeft ie niet echt dacht ik zo? |
shark skin man and peach hip girl
|
TROY!
Ik vind hem indrukwekkend... Hij is :thumbsup: De gevechten zien er super uit, behoorlijk heftig. Voor de vrouwen ook nog wat romantiek en drama. Wordt absoluut een grote hit, zoveel moge duidelijk zijn... |
Edit: maar ff spoilers gebruikt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goodbye lenin (5e keer..:+) en 48 hours (2e keer) en gothika
zondag naar troy waarschijnlijk :) |
Amadeus (nou ja, bijna helemaal, moet em nog ff afkijken)
Geniale film, net als Mozart zelf trouwens, het meest muzikale genie allertijden _0_ |
League of extraordinary gentlemen
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Scary movie 2-->best wel grappig
Bridget Jones's diary-->saai Taxi 3-->viel wel mee, niet super |
Troy:thumbsup: :7 zeer cool
|
Mm ik ging gister Gladiator kijken, maar was eigenlijk niet zo veel aan :o
|
Thirteen days:Z
|
Finding Nemo
Van Troy is vanavond niets meer gekomen :( ik hoop er nu met wat vrienden donderdag heen te gaan. |
Citaat:
ontopic: The Stand van Stephen King, wat een geniale man is dat toch. Een verfilming van weet ik niet hoelang en toch blijft het boeien :D (6 uur ofzo geloof ik) |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.