![]() |
Mijn mama kan zagen :Z
|
kun je een beetje tekenen?
dan zou je een juist ontslagen patient kunnen tekenen, die gezond en wel, het ziekenhuis uitloopt, terwijl een tevreden joanna hem/haar uitzwaait.. :p |
Citaat:
|
net advalvasberichten bekeken:
BERICHT AAN ALLE STUDENTEN MEN ZEGGE HET VOORT... De Vlaamse Regering heeft zich akkoord verklaard met het voorstel van de faculteit Economie en Bedrijfskunde om vanaf 1 oktober 2004 te starten met een Bachelor/Master-opleiding Handelsingenieur. Deze opleiding bestaat uit een 3 jarig Bachelorprogramma en een 2-jarig Masterprogramma. En dat is er nu pas als ik al in m'n 2e jaar zit :kwaaist: (momenteel dus nog geen opleiding handelsingenieur aan de universiteit van Gent moet je speciaal voor naar Leuven) Dit even terzijde :Y) |
Citaat:
jij hebt huiswerk :kwaaist: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slaap lekker (als er nog iemand is) :wave:
|
insgelijks..
|
GOEDE MORGUHHHHHHHH
|
damn, kom je om 07.30 op je werk..is het hele bedrijf dicht :notgood:
kdenk dat ik maar me nest weer induik 8) (ik werk eigenlijk donderdag+vrijdag, maar vanochtend dacht ik van, laat ik eens werken...zoals ik wel vaker doe op dinsdagochtend....hmm, volgende keer bedenk ik me wel weer :P ) |
Goede Morgen :)
iedereen weer lekker geslapen ? |
Ik voel me zo verdomd alleeeeeeeeen!!!!!!!!
|
Hier ben ik weer :D
|
hey saar:wave: :d
|
Citaat:
Ik heb weer boekhouden :p |
:D ik wist het.
ik haat mn bioritme. werd ik al om half 8 wakker terwijl ik pas om half 11 wakker had willen worden:z maja moet toch de hele dag lerenO-) |
Citaat:
Gaat wel leuk worden hoor. Het is er donker... Kan ik slapen :D |
hoop voor je dat het niet zoiets als jerry springer gaat worden?O-)
|
Citaat:
Nee... Tuurlijk niet ... ik ben een schatje hé :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder ben ik er ook wel van overtuigd hoor :p :p :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
op forum ben ik een schatje IRL ben ik een super-bitch ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm lekker, dagje vrij vandaag :z
-edit- wrong :{ moet nog 4 hoofdstukken van Gs maken |
Citaat:
en morgen van 10 tot 12 naar school en dan heb ik vakantie:D edit: ja khoef dan geen geschiedenis te maken, alleen te leren voor morgen |
Citaat:
|
Citaat:
Leren..................:d sorry, ben btje in een vage bui vandaag :p |
Citaat:
|
kut:{
ik net kijken wat er op t schoolnetwerk stond om te leren. superweinig dus. zijn er nog 2 vet dikke pakketten die er in mn tas zaten om te leren8| nja toch maar eens beginnen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *)
|
Citaat:
maar begint jou les zo niet?O-) ik ga nu echt maar s leren iig. tot straks:* :9 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.