![]() |
:d
|
ik ga slapen
welterusten en adios mensen! :O |
ik ben ook slapen, moet morgen weer werken :{
|
Ik lig al te slapen :z
|
Citaat:
Grapjas :z |
Grapjas? Ik leen liever 5000 minder waardoor ik toch 2 jaar lang mijn benzine kan betalen.
|
Ja dat maakt echt heel veel uit op die 2 ton :P
|
Natuurlijk, als ik de mentaliteit van jou ga overnemen, dan kan ik net zo goed een autotje erbij doen. 10k is weinig over 200k, ehm nog een mooi tv'tje.
No thanks, en trouwens, als je bijvoorbeeld bij Martin Air wordt toegelaten, moet je zelf 5k betalen, dus dat buffertje is nooit verkeerd. |
wat kost die opleiding dan ?:)
|
+- 110k. Maar met huur/eten/drinken + rente mee financieren kost het totaal +- 160.000
Maar goed, je hebt dat met 7 tot 13 jaar afbetaald. Dan ben ik ongeveer 30. Mooie leeftijd om weer een hypotheek af te sluiten en een huis te kopen:+ |
Ik verveel me
|
euy baloe persoon...
wat dacht je van de Smart Roadster coupé? Jammer dat ie niet meer gemaakt wordt he! |
wut?
|
ik lees t morgen wel een keer, moet nu chauffeuren..
later |
nu nog?:p
|
Ik vind het wel heel lief van Apple dat ze iTunes updaten...
Maar die icoontjes van eerst waren fijner. (zwartwit is echt irri... je weet niet meer wanneer itunes actief is ja of nee:S) Die rood-oranje-groene bolletjes zitten nu op de verkeerde plaats. Volume-regeling ziet er verneukt uit. Capacity (dat balkje van het geheugen van iphone oid) zag er eerst beter uit. Ze hebben Ping erbij gepleurd (echt dankjewel) Mis ik nog iets? Mja verder zullen ze wel een hoop verbeterd hebben :) Beetje wennen maargoed... En de drank slaat nu echt in een keer aan o.o jezus. vraag me af hoe het dadelijk zit:P |
hihi, ik heb net m'n eitjes laten schrikken.
|
^ :+
|
Citaat:
|
Ik heb er koud water over heen gegooid :9
|
Waren ze zo vies gemaakt dan?
|
Nee, dan koelen ze het snelst af :+
|
Voor alle mensen die gaan beginnen of al begonnen zijn.
Fijne studie:+ |
tip van de week; Ovengebakken chips van lays is vies.
|
ja?
|
ik vind ze wel lekker:')
|
ja, ik ook...
|
nee die dingen zijn niet te vreten.. zit nauwelijks smaak aan net kroepoek maar dan aardappel achtig :P
|
kroepoek.. maar dan aardappelachtig???:+
|
kroepoek is ook niet lekker :p daar zit vissmaak aan
|
het is ook gemaakt van garnalen:+
|
vis, god damn it
|
ja met allemaal gezonde vetten enzo
|
Vis is lekker.
|
hangt er van af watvoor vis en of het goed klaargemaakt is. Garnalen blijven trouwens fadsig..
|
witvis + zalm + tonijn...
maar geen motherfucking garnalen of haring:') |
hoi
|
ohai
|
kabeljauw en zeetong ^^
|
nee kap nou es met dat visgeblaat
tis slowchat geen vis-topic |
we hadden het over:
Ovenchips, toen ging vlinder over naar kroepoek. Ik zei dat er garnalen inzaten waarop henkus zei: Ik had vandaag een super de puper garnalen kroepoekje niet te vreten!. Toen kwamen we op vis, en zei vlinder dat het vol gezonde vetten zit. Toen zei ik wat ik lekker vindt, en wat niet. Dus dat is geen geblaat. it's serious business! |
Vis is lekker.
|
Citaat:
en dit is slowchat what means; no serious business je hebt de plaats van je dubbele S, door de war gehaald trouwens ;) |
Maar vis is nog steeds lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
klein eikeltje :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij verandert de posts, dus jij bent de kluns dat je hierop reageert :+ |
Hoi!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.