![]() |
Jezus.. Zo'n tutorvrouwke van ons wil met mij op gesprek omdat ik niet bij het tutorgesprek was en de afgelopen 2 dagen niet op school ben geweest. Goh, ik ben ziek..
Het is dringend dus het moet perse deze week, al komt het slecht uit. Als ze begint te zeiken stop ik per direct met de opleiding en ga ik lekker voor de vliegopleiding aan de gang. Sukkels. |
ik bloed :{
|
pijn is fijn, bloed is goed :yes:
|
Emo :no:
|
1..2..3..
when i was |
Wendy? :9
|
And emo!..
|
:love:
|
Citaat:
|
a young boy
|
Citaat:
|
ben het met je eens:+
|
Wat sukkelaar?
ik was ziek thuis? o.o Dat tutorgesprek is altijd met de groep, en de groep was ervan op de hoogte dat ik ziek was. Het is wel vaker voorgekomen dat er iemand niet bij is en dat is geen probleem hoor. |
Citaat:
Het was oprecht! :) |
****** ex-vriendjes zijn ******
Omdat het ex-vriendjes zijn. :') Ja, ik heb het filter er zelf even opgezet omdat ik geen ander woord kon vinden.:* |
Citaat:
De jeugd van tegenwoordig ook, heeeuuulemaal naar de klote! :7 what the prob? :P :* |
Street Fighter IV is hard as balls.
|
slaapgebrek.
|
Kutgroep
|
Van de week aan het werk, struikel ik verdomme over een opstaande steen. Resultaat: nagel van grote teen een stuk terug in me voet. Helemaal donkerblauw en hij zit bijna helemaal los. 'savonds een pilsje doen en toen ging er nog een of andere dikke vetkoei op staan. Ik dacht dat ik door het dak ging.
|
Die nagel gaat er af vallen en dan heb je pas over een half jaar weer een hele teennagel. Naar mijn ervaring.
|
Volgens mij zit er iemand van hier op een ander forum te kutten.
I believe I'm single again.. |
het was toch al uit met die vriendin van je? Nokje ofzo?
|
ah kut
nu heb ik t zelf ook es goed verziekt :{ |
Nee, dat was het niet.
|
Ik sta altijd voor je klaar, Baloetje :9
|
Citaat:
|
Omdat ik niet mezelf kan zijn bij d'r. We hebben alleen maar bitchfights.
|
Oh, dat is niet tof nee. :aai:
|
als je niet jezelf kan zijn is t toch per definitie klaar
sorry als ik je hiermee kwets ofzo :{ |
Nee ik snap wel dat je dat zegt hoor Baloe. ;) En zo is het ook maar net. Maar voer dat maar eens uit in de praktijk. Ik vind het nogsteeds een toffe meid en geef om d'r... maar onze normen en waarden zijn net iets te verschillend.
|
godverdetering, ik heb zojuist mijn bek verbrand, niet normaal
|
Kolere, dit weekend wacht er toch een flinke bult schoolwerk... :{
|
Ik zie door de bulten huiswerk m'n studie niet meer :no:
|
een gigantische gok genomen...
geen idee hoe het uit zal pakken. |
ziekziekziek slaap nauwelijks meer..
|
Ik ga het huis weer uit, maar ik vind het wel kut dat ik dan minder naar de voetbal kan en m'n vrienden veel minder ga zien. Dat brengt me weer aan het twijfelen :+
|
Citaat:
:7 lastige keus he:P |
je speelt toch in teamverband he :+ En ik heb echt een leuk team.
|
Mensen die je van dingen beschuldigen of negatieve dingen zeggen en dan als om een reactie gevraagd wordt niet reageren en/of vluchten
zo sneu das mn klach van de dag |
zojuist per ongeluk mn printer opgeblazen :')
|
Zielige mensen....
Waar ik gelukkig boven sta. :yes: |
Citaat:
Hoe de fak doe je dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sowieso erbovenop! :* haha
|
Citaat:
maar dat was ik even vergeten. dus zonder tussenregelaar in het stopcontact gekeild, aangezet en gaan printen. niet slim. helemaal niet slim. |
Citaat:
|
Ik ben een heel klein beetje pist.
|
godverdomme, mn poten best wel diep opengehaald.
au :( |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.