![]() |
das ook al niet slim he XD
|
ja hallo, ik moest een draad splitsen, dat doe je niet met een plastic kinder mesje.
|
Nee meestal doe je dat met zo'n speciale tang die daarvoor gemaakt is zegmaar.. die veilig is zegmaar XD
|
fock dat.
ik ben geen tooltjes man. ik pak gewoon het eerste binnen mn bereik. een te scherp mes dus. |
Niet slim dus :+ lmao
|
Nohhhh die verschrikkelijke niet-te-negeren buikpijn is weer op komen zetten. *huilie* :'(
|
harder negeren :z
|
Citaat:
Spanning? Of wat? |
bleeh vies ziek zijn ben doodop school was saai werk was saai..
|
Interpunctie zou fijn zijn
nee grapje Vlinder ;) doe rustig aan! :) |
Waarom is het eind van de periode altijd zo facking druk? :no:
|
Citaat:
Citaat:
|
GodverdegodverGodverdegodverGodverdegodverGodverde godverGodverdegodverGodverdegodverGodverdegodverGo dverdegodverGodverdegodverGodverdegodverGodverdego dverGodverdegodverGodverdegodverGodverdegodverGodv erdegodverGodverdegodverGodverdegodverGodverdegodv erGodverdegodverGodverdegodverGodverdegodverGodver degodverGodverdegodverGodverdegodverGodverdegodver GodverdegodverGodverdegodverGodverdegodverGodverde godverGodverdegodverGodverdegodverGodverdegodverGo dverdegodverGodverdegodverGodverdegodverGodverdego dverGodverdegodverGodverdegodverGodverdegodverGodv erdegodverGodverdegodverGodverdegodverGodverdegodv erGodverdegodverGodverdegodverGodverdegodverGodver degodverGodverdegodverGodverdegodverGodverdegodver .
sorry, dat moest er uit :{ |
Interpunctie graag
|
ik zal interpunctie in je rectum aanbrengen.
|
So. fucking. tired. < interpunctie much?
|
Oh, fuck, blijk ik vanavond vergadering te hebben. Was het bijna wéér vergeten. Te moe om te fietsen, even mn bro vragen of ie me wil brengen... :')
|
Waarom kunnen die fucking vliegen niet gewoon vliegen? Ik bedoel, het enige wat zij als speciale gave hebben is de mogelijkheid om te vliegen en daar bakken ze dus geen ene flikker van. Want die flikkers vliegen telkens in m'n oog op de fiets, en deze laatste heeft daardoor voor een oogontsteking gezorgd.
|
morgen eindelijk naar de dokter en net begin ik weer beter te worden tis nu weer precies hetzelfde als de vorige keer toen ik daar was en toen zeiden ze ook dat er niets aan te doen was :( zit al bijna een half jaar met dit gedoe..
|
Fucking op school geweest van 's ochtends tot half 6 en was pas om fucking 7 uur thuis.
Fucking! :) |
Dit meisje is nu dus wel echt weer single. Vind het wel moeilijk, alleen zijn...
|
^positieve kant: je kunt doen waar je zin in hebt :p
klaag: krijg heel weinig lucht netalsof mn luchtpijp dicht zit, pufje werkt maar heel eventjes en ben door te weinig zuurstof vet moe en lusteloos. Bah ._. |
^Klopt. Ik ga even kennismaken met het single-leven. :')
|
ik kan niet overweg met drivers :')
|
Met andere dingen wel dan :p
|
Citaat:
oei oei, je bent single, nou wat een ramp damn, al dat geklaag van jou... over elk wissewasje klaag jij hier.. ik negeerde het de hele tijd, maar nu zeg ik ff wat ik er van denk.. mevrouw ik wil aandacht want alles in mn leven is kut |:( |
het is weer eens mis..
"Addicted to the pain, more then words could ever say, Every hit feels like a kiss, Like a needle in my vein.." |
Citaat:
|
Vanavond is mn vriendin weer bij me
Ik denk dat jij droog straat. Met al je gemekker. Aandachtsgeil kind Word es volwassen ofzo |
badum tis
|
Citaat:
Either way, natuurlijk is het klote als het uit gaat. Leer ervan, en pas je nieuwe wijsheid toe in een toekomstige relatie. |
Citaat:
dit is te laag. |
Citaat:
Sterkte ermee.:aai: |
Citaat:
|
blijkbaar is de seks kut :+
|
Citaat:
Of meen je nu te zeggen dat het op dit forum apart is om off topic te gaan :P |
Citaat:
Citaat:
|
Ik zal dr wel weer negeren :z
|
Citaat:
Excuse moi :P |
Citaat:
|
Citaat:
het klopt wel wat je zegt |
Citaat:
Kim vroeg aan Wortel "waarom nu weer echt single" Heeft toch niks met jou te maken..? Ik volg je ff niet:P |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
pfjieuw, ik ben blij dat dit dillema opgelost is zeg :+
|
Ik denk help die jongen ff, met zn Apple'tje komt ie er niet uit
|
Je bent te goed voor deze wereld :love:
|
herp derp
|
m'n huisbaas moet even bellen voor het contract en de sleutels :'(
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.