Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Slowchat nummer 21!?! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61342)

Chitesel 14 October 2010 04:36

Gooooeoeeeeeeedeeeemoorgen!

Tering starbucks:')

ash-hôôle 14 October 2010 07:41

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1504573)
Ander keertje? Ik trakteer:)

Ik lust geen koffie :7

Chitesel 14 October 2010 16:57

Ik ook niet:+ maar er is veel ander lekkers:p

ConfusedEmo 15 October 2010 14:44

starbucks rules :yes: :thumbsup:

Vlinder 15 October 2010 21:43

waarom dan?

Chitesel 16 October 2010 00:39

Citaat:

Origineel gepost door ConfusedEmo (Bericht 1504696)
starbucks rules :yes: :thumbsup:

niet als je net een shift hebt gehad. Kan je geen koffie meer zien:+

Maar goed, wij zijn partners met 1 passie en 1 missie: KOFFIE!

Starbucks is ons leven, hoe kunnen wij op vakantie zonder Starbucks?

Tering wat een mongole band daarzo:')

Doctor 19 October 2010 08:35

Hello Doctor. Look at your Teammate. Now back to me. Now back at your teammate. Now back to me. Sadly, is not me. But if he stopped being baby and pushed cart, he could be credit to team like me. Look down. Back up. Where are you? You're on point with the Heavy your teammate could be. What's in your hand? Back at me, I have it. Is Sandvich, with 2 tickets to thing you love. Look again. These tickets are Vintage. Anything is possible when your teammate is credit to team and not baby. I am giant.

Chitesel 23 October 2010 01:01

euy alex,

aangezien nog niemand het heeft gezegd en ik het nu toch maar aanneem dat je een keuze hebt gemaakt:

WELCOME BACK!

the_darkness 23 October 2010 01:01

doe nou niet, zometeen krijg ik nog felicitaties ook.

ash-hôôle 23 October 2010 08:29

Gefeliciteerd! *)

the_darkness 23 October 2010 12:57

:{

Chitesel 23 October 2010 14:12

dikke zoen van mij:*

the_darkness 23 October 2010 14:21

ik ben straight :3

Chitesel 23 October 2010 14:32

je loopt anders aardig krom:+

the_darkness 23 October 2010 14:35

dat heeft meer met mn nieuwe bed te maken dan met jou :+

Chitesel 23 October 2010 14:36

:]

the_darkness 23 October 2010 14:41

:3

Chitesel 23 October 2010 14:46

:aai:

the_darkness 23 October 2010 14:49

gtfo :+

Chitesel 23 October 2010 15:03

^^

the_darkness 23 October 2010 15:06

(\(\;;/)/)

blabla1993 23 October 2010 17:18

wesda?

Chitesel 23 October 2010 18:05

wtf??

TD gebanned:huh:

Wortelbrood 23 October 2010 18:09

Ja onzin dus.

Wortelbrood 23 October 2010 20:40

En nu zijn we ook nog uit de staff gekickt... :') Hoezo bende ongeregeld.

Deegbal 23 October 2010 20:41

Haha, niets veranderd hier.

Chitesel 23 October 2010 20:53

Citaat:

Origineel gepost door Wortelbrood (Bericht 1505150)
En nu zijn we ook nog uit de staff gekickt... :') Hoezo bende ongeregeld.

Ik zei het je toch:+, maar Henkus, ban je jezelf nu ook? Want jij hebt onze beslissing teruggedraaid?

En de zoveelste keer? Ik kan er 2 tellen:')

Nog een puntje, Moderators/beheerders hebben over het algemeen niet de functie van Forumbaas te bekleden maar zijn er om de staff te controleren en het forum draaiende te houden wat betreft techniek.

Wat er nu al een tijdlang gebeurd is dat een moderator wiens naam ik niet noem uit zichzelf topics sluit, mensen banned zonder te overleggen en vele andere beslissingen buiten de forumbazen om neemt. Als er een discussie over plaats vindt duurt dit zo lang (want dan is er een forumbaas er weer niet en een moderator/beheerder) dat of de ban-tijd al weer voorbij is, of er geen oplossing gevonden wordt of nodig is.

Nu hebben Jitske en ik een beslissing genomen na al aangegeven te hebben het er niet mee eens te zijn over een actie die eigenlijk onze taak is mocht het nodig zijn. Dan is het ons ook goed recht om deze actie ongedaan te maken.

:)

Deegbal 23 October 2010 21:06

Haha, nog steeds niet.

Chitesel, dit wordt toch niet gelezen.
Henkus is een tyfusmongool, omdat dit hem allemaal niets uitmaakt. Hij leest het misschien, maar de kans dat 'ie antwoordt is nihil. Je wordt toch genegeerd, het heeft geen zin.

En ja, ban me maar, het zal me werkelijk aan m'n reet roesten. :')

Chitesel 23 October 2010 21:07

verander het nou maar:) ik wil je niet missen!

Deegbal 23 October 2010 21:08

Fuck henkus fuck henkus fuck henkus.

Chitesel 23 October 2010 21:09

kutzooi, kan het niet veranderen of verwijderen:+

Chitesel 23 October 2010 21:10

Maar deegbal, als jij wordt gebanned, ga ik ook!

Deegbal 23 October 2010 21:11

hENKUS KAN DE TERING KRIJGEN!

Waarom?
Omdat het kan!

Wortelbrood 23 October 2010 21:16

Ik zal dan maar wijslijk mijn mond houden. Mooi gesproken Ezeltje :love:

Deegbal 23 October 2010 21:21

Jullie durven het gewoon niet, draaien erom heen, maar denken hetzelfde. Bang voor de ban, zegmaar. :')

Ik heb niets tegen hem in persone, maar als stafflid bakt 'ie d'r geen ene flikker van. En aangezien hij nog steeds niet is afgetreden, kan 'ie de tering krijgen. :d

Young 24 October 2010 00:46

Heb ik iets gemist? Lol

Wortelbrood 24 October 2010 08:12

Tja... 't is wè.

Baloe 24 October 2010 11:21

zucht.. wat een gejank weer hier..

Ik heb al zo vaak iets gezegd over en tegen de staff in het feedback-topic.. en nu zijn jullie geen moderator meer en gaan jullie sneu janken hier.. heb dan es een beetje lef en zeg er serieus wat van..

ik vind Deegbal nu sympathieker omdat ie lef toont, ipv dat jammerlijke gedoe van je ezel :z

Young 24 October 2010 12:21

Ik volg t nog steeds niet behalve dat ze geen Mod meer zijn?

Volgens mij missen ze hun aanzien wat ze toch al niet hadden :P Want niemand keer er naar om dat ze een andere "status" hadden :P

Deegbal 24 October 2010 12:39

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1505174)
Ik volg t nog steeds niet behalve dat ze geen Mod meer zijn?

Gewoon "FUCK HENKUS" roepen, dan doe je het prima.

Het gaat erom dat het hier altijd al kutje gaat, en als er iets is dat dat misschien wordt gelezen, maar er niet op wordt in gegaan, terwijl niemand hier écht iets over durft te zeggen, omdat ze bang voor de banhamer zijn. Chitesel begint nu pas met een nette tekst (waar overigens toch niet op ingegaan wordt), omdat 'ie z'n functie kwijt is, maar Wortel bijvoorbeeld was stil, zolang ze maar lid van de staff is. Nu nog steeds, omdat ze waarschijnlijk haar functie terug wilt. Een wedstrijdje kontjelikken, zegmaar.

Baloe 24 October 2010 14:45

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1505175)
Chitesel begint nu pas met een nette tekst (waar overigens toch niet op ingegaan wordt), omdat 'ie z'n functie kwijt is.

alstie nou verstandig is en het in het goede topic doet.. want daar is dit topic niet voor bedoeld, weet ie zelf ook heel goed

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1505175)
maar Wortel bijvoorbeeld was stil, zolang ze maar lid van de staff is. Nu nog steeds, omdat ze waarschijnlijk haar functie terug wilt. Een wedstrijdje kontjelikken, zegmaar.

moet je ook geen kinderen mod. maken :z

Icarus 24 October 2010 15:42

Citaat:

Origineel gepost door deegbal (Bericht 1505175)
gewoon "fuck henkus" roepen, dan doe je het prima.

fuck henkus

:7

Deegbal 24 October 2010 17:10

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1505181)
alstie nou verstandig is en het in het goede topic doet.. want daar is dit topic niet voor bedoeld, weet ie zelf ook heel goed

Dan maakt dat ook geen ene flikker uit.

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1505181)
moet je ook geen kinderen mod. maken :z

Doesn't make any sense. Alleen omdat één persoon faalt betekent niet dat iedereen dat doet. Neem bijvoorbeeld blaab, die was een top FB.

Citaat:

Origineel gepost door Icarus (Bericht 1505183)
fuck henkus

:7

:love:

Chitesel 24 October 2010 17:23

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1505173)
ik vind Deegbal nu sympathieker omdat ie lef toont, ipv dat jammerlijke gedoe van je ezel :z

Feit is dat jij niet weet wat er in het stafftopic wordt geluld, niet veel want zo'n discussie duurt minstens twee weken maar ik heb daar al eens eerder aangekaart dat dingen die foutief zijn gewoon teruggedraaid moeten kunnen worden. Voorbeeld, dat topic dat wortel toentertijd sloot. Heb ik een ellenlange discussie over gehad, uiteindelijk twee weken later nog steeds geen beslissing.

Dat ik het niet in feedback & mededelingen post maakt geen drol uit, want Henkus leest dit net zo goed.

Nu kan je natuurlijk deegbal superkoeliejoelie vinden omdat hij zegt: TERING HENKUS!!!! Denk niet dat het helpt als je wilt dat er wat veranderd en het heeft er al helemaal niet mee te maken dat, en ja ik kan voor worteltje spreken, wortel en ik dat niet doen omdat we weer terugwillen in staff.

Wortel wilde er misschien al uit, ik wist wat de consequentie was als we TD's ban weer zouden terugdraaien.

Als je nog meer te janken hebt, hoor ik het graag:z

Deegbal 24 October 2010 17:38

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1505190)
Nu kan je natuurlijk deegbal superkoeliejoelie vinden omdat hij zegt: TERING HENKUS!!!! Denk niet dat het helpt als je wilt dat er wat veranderd

Er verandert toch niets jonge, henk. Maakt niet uit hoe zo'n formele tekst je schrijft, met wat voor argumenten. Het verandert toch niet.

Er gebeurt gewoon geen ene hol.

Fuck henkus.

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1505190)
en het heeft er al helemaal niet mee te maken dat, en ja ik kan voor worteltje spreken, wortel en ik dat niet doen omdat we weer terugwillen in staff.

Heard different stories.

Deegbal 24 October 2010 17:39

En over dat koeliejoelie, ik kom er tenminste voor uit. Jullie zijn het net zo min eens met dit beleid, maar durven het gewoon niet te zeggen, omdat je anders punten/ban ofzo krijgt. Kontjelikken zeg maar.

Fuck henkus.

Chitesel 24 October 2010 17:40

Ik hoef henkus niet uit te schelden om hem mede te delen dat ik het niet met hem eens ben. Die unban was eigenlijk al 1 grote fuck you

Vergeten we eigenlijk niet dat TD is gebanned?

Chitesel 24 October 2010 17:42

Zo snel kan henkus dus wel zijn:+

Chitesel 24 October 2010 17:50

Goedemorgen trouwens:+

Ga je nog wat leuks doen vndaag?

Deegbal 24 October 2010 18:46

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1505193)
Ik hoef henkus niet uit te schelden om hem mede te delen dat ik het niet met hem eens ben. Die unban was eigenlijk al 1 grote fuck you

Maakt niet uit! Op welke manier je het ook doet, het maakt toch niet uit! You don't make any fucking difference!:d

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:05.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.