![]() |
ah, dus toch nog ff wiki gecheckt;)
|
Yay, voor het eerst gevlogen:)
Vanochtend op school, had niets te doen was beetje chillen. Iemand viel uit met vliegen, dus hoppa daar ging ik dan!:D Jaloerse ogen later van mijn luie klasgenoten:') |
bijna weekend :D
|
Ik heb besloten dat ik nooit meer ga drinken en dat ga ik volhouden ook :d
|
Citaat:
(Maar for real, ga je dat volhouden?) |
peertje, zullen wij dan maar Wendy's deel drinken met zn tweetjes?
|
Citaat:
Zelf ook veel gestuurd, circuit en landing ingezet? (: Ik heb er zelf ondertussen al 5 vluchten opzitten en deze week wss nog een stuk of 6 erbij ^^ |
take-off, level-off, turns, steepturns... beetje wennen aan het vliegtuig. Circuitje onder begeleiding, inclusief landing. Vandaag wat crosswind wat nog een beetje te lastig was om helemaal zelf te landen.
maar gaat goed komen! zal binnenkort eens foto's posten. Jij bent dus begonnen met zweefvliegen? btw -> move to vliegerstopic? |
Leuk joh in de tuin zitten. Je hoort de hele buurt leven xD
Net een brullende Tarzan gehoord xD |
Citaat:
En dat ga ik volhouden, ik geef morgen een feestje en ik ga met de auto :yes: |
^ ... en terug met de taxi.
|
haha,ook niet :+
|
je gaat gewoon niet terug? :+
|
haha, dat dan weer wel :+
|
:')
|
zo, met bier in de tuinstoel even weer eens die new kids film gekeken :d
|
Dus ik heb met een hele groep onbekenden gisteren de dag/ochtend/nacht doorgebracht in het Vondelpark en bij Sake, met bier, wodka, wijn en meer. En of dat gaaf was!
|
Had je beter vandaag naar het vondelpark kunnen gaan :')
|
Ja die is grappig. :') Wtf is daar gebeurd man. 60 man knokken, en alle politie uitgerukt om het park te ontruimen? :') Zieke wereld.
|
ja had alleen de intro gehoord in de reclame zegmaar... niet meer t nieuws daarna gekeken:P
morgen ff kijken ofzo of even op internet xd 60 man ja? lol nice |
Op twitter werd het verhaal heel erg aangedikt (red. schietpartij, doden etc.). Als het goed is, is er alleen met flessen gegooid (maar dus wel door een man of 60).
|
Nice, geen watergevecht, FLESSENGEVECHT :d
|
Nouja, er word nu allemaal gedreigd met verboden of weet ik veel wat. :') Minder nice.
|
Verboden wat?
|
No idea. Zal allemaal wel larie zijn. Oh, zo raar trouwens dat er amper filmpjes zijn! Hier eentje van d'r na:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...echtpartij.xml |
Hahaha, ik had uit pure verveling op mn enkel getekend. Toen mam het zag schrok ze zich de pleuris en riep "NEEEETOCH?!", omdat ze dacht dat ik een tattoo had. :')
|
heerrlijke dag en avond <3
|
Vanaf 100 voet al helemaal zelfstandig gevlogen! :)
Stijgen, thermiek vliegen, bochten, dolfijnen, circuit en landen ^^ Gaat snel zo :3 |
Dolfijnende zweefvliegers, rare lui :+
|
Zonnnnnnnnnnnnnnnnn. :love:
|
vanavond gaat dat vuur aan onder 't vlees!
|
zooo lekker gedouched net :d
|
heerlijke bak choco ijs :d
|
Lekker muziek aan het luisteren, met een biertje erbij. Morgen chill dagje lullen @school, en morgen/vrijdag misschien en zaterdag vliegen!:D
|
Haartjes geknipt! :D
Daar ging 20-25 cm xD |
zaklopen, ringsteken, koekhappen, spijkerpoepen... kan niet wachten:)
|
its my birthday! jeej
en ik begin al brak :d jeej |
Gefeliciteerd man! :D
|
Gefeliciteerd! (::d
Alweer lekker thuis, presentatie ging verdomd schnell. |
mn opa is net ridder in de orde van Oranje Nassau geworden :love:
|
Baloe, proost jonge!
Hey gefeliciteerd met je opa dan, mijn tante is heeft ook 'n lintje gekregen, dat moest ik 'n maand lang geheim houden. |
Citaat:
|
examenstunt was naaaice en lekker gevoetbald vanmiddag int zonnetje :d
|
vacance!
|
Vakantieee =D
|
zo op naar een feestje! :D
|
barmannen humorr hahah :P xSd
|
Citaat:
|
Rijbewijs is binnnennn! :d
Nu m'n GPL :d |
gefelidinges
|
Citaat:
|
wel gefeliciteerd trouwens!
|
Citaat:
Ik ben nu aan het zweefvliegen he:P PPL (frozen)ATPL CPL Typeratingen enzo komt wel als ik naar de KLS ga :) &Thanks all! :d |
Je deed toch luchtmacht??
|
Nee man daar ben ik voor afgekeurd:P
Ben tot de VSS gekomen.. Hoor al wel bij de beste paar % die daar terecht komt, mja dat is in deze tijden nog steeds niet genoeg daar.. hehe opzich nu ook niet meer zo erg nu ik de bezuinigingen zie... 1/3 van de F16s gaat eruit op Volkel. om maar een voorbeeld te geven. Ik maak nu eerst mn opleiding af en ga daarna naar de KLS ;) Nu lekker zweefvliegen! :) (Op Vliegbasis Volkel:P) |
hmm, je verandert met de maand :p
|
Citaat:
|
agossie, een spelfout! dolletjes!
|
Citaat:
Die adviseerde me wat ik daar boven gezegd had, en dat heb ik toen gedaan. |
Te gekke efteling-meeting gehad van een ander forum! 24 nieuwe mensen ontmoet, helemaal awesome. :love:
|
Broodjes rosbief :love:
|
Citaat:
|
Tussen mogen en doen zit een groot verschil!
|
Citaat:
Citaat:
|
herp derp?
|
Citaat:
Kennelijk mag je niet bij een meeting van ons, maar je zou het wel doen.. Maar je wil het niet, dus kan je net zo goed op dat andere forum blijven :z |
Beste Baloe, welke meeting van dit forum? :')
|
Dus als ik nu een meeting regel, kom jij?
Deal |
Nooit gezegd! Wellicht waren dat wel ontzettend interessante intelligente mensen die ook daadwerkelijk wat te vertellen hebben. Spiritueel forum, niks vergelijkbaar met ll.com. :z
Dus nee, er is op dit forum maar een enkeling met wie een meeting me wel interessant lijkt. Daarbij zijn we hier met heel wat minder mensen. ;) |
Citaat:
dankje |
hahaa een spiritueel forum :d
oke en blijheid; verliefd zijn :$ |
Citaat:
|
gaap, nu we toch bezig zijn:
ik vind wel dat er een meeting van deze forum generatie een keer moet komen. er zijn helaas te veel onoverkomelijke problemen om het een succes te maken. gevolg: er gaat nooit een meeting van dit forum komen. tl;dr: waar hebben we het eigenlijk over. |
Citaat:
|
En back to bussiness.. Ik wil wel een meeting organiseren. Als er genoeg animo is? :) wel met een voorwaarde, dat iedereen water bij de wijn moet doen.
|
ligt eraan wat je onder water bij de wijn verstaat.
als je daarmee bedoelt dat forum twisten op het forum achterblijven dan ben ik daar best toe bereid. |
Ja inderdaad. En dat we niet steggelen welke stad, we nemen alle steden waar we wonen en kiezen daar in het midden, tevens dat ik m'n welkomstcomite lettertjes terug krijg!:')
|
dat laatste lukt je niet, in de rest schik ik me.
|
Het is dan ook weer niet zo dat we hier aan de 24 mensen komen :z
Citaat:
|
morgen nice guys :d
|
Zie je dan je vriendje weer ja? :P
Morgen bevrijdingsfestival! |
Citaat:
|
hmm heerlijk terug van een weekje boarden springen en vallen *leven* freestylen ftw :love:
|
Net lekker "gewerkt" :d
|
Geweldig weekend met oude vakantievrienden gehad :)
|
deze week bijna geen schoolwerk! yeah.. :P
|
And we're back together! :')
:love: |
wat is er veranderd dat het deze keer goed gaat? :)
|
Dat weet ik nog niet.... gaan eraan werken, we zullen zien!
|
Dit keer laten ze de sleutels in de deur hangen, kunnen ze die niet zo snel erbij pakken als het uit de hand loopt. :+
|
Oeeeh, vanaf 10 juni zomervakantie :D
|
Morgen zwarte cross kaarten bestellen. :love:
|
dat is toch al uitverkocht?
|
Serieus? :o
Ik dacht alleen de caravan-kaarten. |
Lol :')
|
vriendlief vandaag weer gezien ondanks dat ik ziek ben :d en die slimmerd had een mooi boeketje meegenomen voor mn moeder dus die was vanavond ook bijzonder gezellig :P
|
had ie ook wat voor jou meegenomen?:P
|
Citaat:
Hij maakt eerst haar moeder blij met een boeketje.... uhu dan kan die moeder daarna ook niet meer klagen. |
Jij denkt echt maar aan één ding hé! :o
|
ja maar van ash is het al zo lang bekend :d
|
Ik was in the mood.
|
for dancing?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blijheid van de dag: een 8 op scheikunde practicum en verslag! :d ik hou van scheikunde! :love:
|
Bladieblaldieblaaaaaa ik moet morgenochtend vliegen bladieblaldieblaaaaaa
Maar ben nog niet moe bladieblaldieblaaaaaa Heb teveel gedronken bladieblaldieblaaaaaa Nee geen bier want van dat worgt ge dronken bladieblaldieblaaaaaa Taxi dat is pastisch bladieblaldieblaaaaaa Maar wel lekker hoor bladieblaldieblaaaaaa Morgen slapen in het vliegtuig bladieblaldieblaaaaaa Nee niet zelf maar achterin bij een klasgenoot bladieblaldieblaaaaaa Het is vandaag bladieblaldieblaaaaaa-dag Slaap lekker bladieblaldieblaaaaaa! |
Hahahaha nice :7
Dit wordt nog wat :z Op de een of andere manier hoop ik morgen op sterke (dwars)wind, veel turbulentie, weinig zicht en een brokkenpiloot die heel abrupt vliegt:P |
yes eindelijk niet allen wakker want chitesel is er nog! :d chitesel hoe spreek je jouw nick uit chitesel? :d chitesel :d
|
oeh en dinges is er ook! :d :d
|
Hahahaha en ik dacht dat ik de enige was die al iets op had :z
Julie blijkbaar meer dan ik lol :P Hoi dinges! :d |
nee kheb vandaag nieuwe medicijn gekregen :d ben ziek en kan niet slapen en er is niemand op msn :d maar jullie zijn geweldig!! :love:
|
Citaat:
ofzoies. |
Citaat:
Dat je ziek bent is alleen niet nice :{ Jij bent ook geweldig :love: Wat voor medicijn dan eigenlijk? :7 |
Citaat:
|
hahhaa
ik ga dat pufje ook eens aanschaffen, volgens mij wordt je daar best blij van XD lololol |
nee niet ziek worden! :o
|
Dat pufje mag je toch ook wel gebruiken zonder dat je ziek bent? :7 Of ligt dat niet aan dat pufje bij jou dat je zo blij bent nu? XD
Wel lief dat je niet wil dat ik ziek wordt heur :3 |
weet ik niet ik ben helemaal niet blij? Huh :P ben jij ook nog steeds in the mood? :$ steeds langs die post scrollen hahah :d:d;d
|
Hahaha :P zo lijkt het iig wel xd
Of course I am! :d what bout you? |
Nou ik ga eens slapen, anders kom ik alsnog niet aan me slaap toe :P teheh
Ciaooooo |
Citaat:
|
probeer surrogaat pedobear.
|
Ik ben blei! :d
Geen idee waarom maar ik heb een smiiiilee op mn faaaace. Nicee |
Dat ik aantrekkelijk ben omdat ik zo onvoorspelbaar ben.
sure, whatever she says. ik klaag niet. |
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit \o/
|
Zin in morgennnn! :d
Wordt weer lekker weer, de hele dag zon! Dus lekker op de strip in de zo'n chillen en beetje vliegen :love: en dan in de avond bigga parteh wat door 7 man gegeven wordt, dus dat wordt Parteh Partehhhh! |
2e Gaatjes in mijn oren laten schieten vandaag. :) En heerlijk naar zee geweest.
|
bovenin? Of gewoon normaal zegmaar? :) ik wil bovenin gaatjes :P
|
Gewoon normaal. Ik wil ook nog rechtsbovenin! :love:
|
zoo, even wat nieuwe hardware in deze roestbak gemikt :9
|
Azaz Syndrom Vs Bliss!!
|
Citaat:
Das zonde :( |
Zonondeju beetje te laat gemaakt met een vlieginstructeur wat drinken.. Nu maar richting school kakken en helpen op de open dag. Zin in!
|
Citaat:
Versta jij wiet ook onder medicijnen? Want volgens mij ben je zo stoned als een garnaal, als ik al je posts lees |
zal ook niet voor het eerst zijn :')
|
Citaat:
ot: straks feestjeeee en zit nu heerlijk int zonnetje te genieten van buitengeluiden :d |
Bier en tieten, lalalalaaa.
|
even op mn gemak gaga gekeken op bnn.
|
Citaat:
|
^Ik kan m'n eigen zelfs vasthouden, mocht ik daar zin in hebben!
|
Citaat:
Maar van de ander zijn natuurlijk altijd lekkerder of niet. |
Citaat:
|
Per 1 Juni woon ik weer op mezelf :d
|
Citaat:
|
15 :yes:
|
Citaat:
|
Ik heb hiervoor ook op mezelf in Amsterdam gewoond. M'n baas betaalt m'n kamertje.
|
Citaat:
|
Aardige meneer :)
|
Tijd geleden dat ik zo een fatsoenlijk weekend heb. Een keer geen koppijn.
|
Citaat:
|
:9
|
*blijheid*
|
Weer een 8 binnen! :d gaat goed gaat goeeed O-)
|
Yay. Minstens 73 van de 79 punten op me examen wiskunde. :D
|
Citaat:
Voldoende tho. |
ik had een 8 op mn diploma
(altijd baas boven baas) O-) |
Citaat:
Dat betekend dus bijna een ruime 9. En ik had ook een 8 op mn diploma. Jammer baas :P |
Citaat:
dag baas :aai: verder had ik voornamelijk 6jes en een enkele 7 hoor :7 |
Citaat:
En nee, Nederlands is nooit m'n sterkste kant geweest :P Nooit wat om gegeven ook.. |
Citaat:
er zijn ook nog schoolexamencijfers ot: zo zin in slapen en ik mag wel tot 6u morgenochten woohoo :d |
Citaat:
Mij heb je niet horen zeggen dat die ruime 9 over z'n eindpunt ging :z |
Citaat:
|
Citaat:
Nog steeds chill. |
En ik had een 6 gemiddeld!:)
Me is proud. :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Z'n goed nieuws:love:
|
Mobieltje waarschijnlijk vandaag binnen.:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb m'n methodisch plan af, wat een kutwerk was dat zeg! Maar I did it!
En morgen lekker m'n broer na een half jaar Zuid-Afrika weer ophalen van het vliegveld. En zaterdag m'n contract ondertekenen enzo :d |
Citaat:
|
:love:
|
Wat hebben die mensen hier?
|
|
Je flamed, doe es niet
|
|
|
yeah contractractverlenging gekregen! :d
|
Zo chillen. :D
|
Citaat:
|
ben je weer zwanger?
|
Jackpot! *dumdumdum....*
|
Citaat:
|
De chill was weer chill.:love:
|
De chill was zeker chill! :love::d
|
Citaat:
|
ga eens neuken?
ot. kreeg me vandaag toch een compliment van de instructeurs! |
gekozen tot lid van de academie raad + gesprek voor me stage ging goed :D
|
Citaat:
Ok. Vooruit dan maar... Tegen wil en dank...:* |
Laatste cijfers die ik terug heb waren alleen maar 9'ens en 10'en. En morgen party hardy.
|
Citaat:
|
Shakugan no Shana :d
|
Vandaag een interview gehad met de Facility Manager van Intertoys :P
Helemaal naar t hoofdkantoor gemoeten daarvoor :z Lache man :7 |
Ik weet weer eens wat ik wil :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.