![]() |
Vet Hard.
Zeer toepasselijke titel. |
Starship troopers 2 is echt wel nog slechter geworden dan deel 1 :+
|
Meet the Fockers :d
|
sharktale.
|
Johnny English 8)
|
Lock, stock and two smoking barrels
|
constantine, boutfilm :yes:
|
la vita e bella, heel mooi
braveheart, best kut |
13 ghosts, best wel lachen! :d
|
Ordinary decent criminal
|
laatste dagen:
the aviator vampire hunter d. buffalo soldiers |
Joy Ride, erg spannend vooral die finale.
|
fucking amal, die ik een beetje tegen vond vallen
|
hitch
hide and seek birth zo, ik ben weel 30 euro armer :'( |
The mean machine
Wel een leuke film, Vinnie Jones is niet echt een geniaal acteur maar maakt de film wel lollig en die acteurs uit Lock, stock zijn altijd goed :) |
Citaat:
en Summer Catch :p |
ok, ik schaam me eigenlijk dood hiervoor, maar ik heb net voor t eerst the butterfly effect gekeken.
en ik moet zeggen, DAMN heb een tijden niet zo'n aangrijpende film gezien. Dit was echt weer een film die mij een gevoel gaf van. wow, fuck, shit , wtf, sick fuck! , etc etc en ashton in die rol, geweldig. Doet mij ook flink verbazen. respect. ik moet um op dvd hebben :$ |
Citaat:
ik heb gister de Mummy gezien 8-) |
Ali gisteravond/vannacht.
Damn, heb je pas nog Fresh Prince of Bel Air gezien, en dan zie je Will Smith opeens in zo'n onwijs serieuze en goede rol. Wat een verandering zeg. Heel goed geacteerd! |
Battle of Algiers - erg goede film :thumbsup:
Aanradertje Banaan, waarschijnlijk heb zelfs jij die film nog niet gezien, maar hij is wel sterk:) |
net ff gedeelte van Spy Hard gekeken :$
|
bad company
|
The Untouchables ... alleen niet helemaal :'(
|
Klein stukje van The Untouchables, het beviel me wel dus ik wil em wel een keer helemaal zien:) .
En Bride of Chucky, ik dacht bij het eten ineens'hee ik heb weer eens zin in zo'n lekkere slechte comedy'. |
Training day
Wat een juweeltje, Denzel in een glansrol, genieten:thumbsup: |
Citaat:
|
schrijf ff een review dan O-)
|
Trainspotting gisteren op tv, en die had ik nog nooit gezien, en die wilde ik al heel lang zien, dus 8-)
|
the village
die heb ik echt met verkeerde beeld ervan gekeken zeg :x :z |
Secret window.. :)
|
The Neverending Story, ik vond em zelfs nog mooier dan dat ik het me herinnerde. Komt niet vaak voor.
|
Eraser
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Collateral
|
pulp fiction_0_
|
Goodfellas
Zag em gisteren pas voor het eerst, beetje jammer einde helaas maar echt een mooie, sfeervolle film! Geniaal acteerwerk |
ja joe pesci is zooo geniaal in die film :D
|
Ik heb voor het laatst Hide and seek gekeken (eigelijk was het monsters inc.) maar ik vond het een kut film... Ik dacht dat ie heel ecng was maar was dus neit zo en het verhaal vond ik ook maar zwakjes :notgood:
vanavond komt trowuens x-men:huh: |
In de bios: Hide and Seek.
Op tv. Op woensdagavond een stukje van die RTL4film :) |
Citaat:
|
body shots, viel me alleszins mee. was een leuke film met een hoog sex and the city gehalte, echt een lamme vrijdagnacht film.
|
Shark Tale
saai |
good will hunting, ik irriteerde me aan het laatste gesprek tussen affleck en demon, en dan vooral Ben Affleck
the hours, lang niet gezien en vooral gedwongen omdat stevie em de hemel in prijst ;) (en terecht) |
Willow.. voor een deel :+
|
Citaat:
dreamcather toffe film |
De Dominee - Goede Nederlandse film, en Chantal Janzen is echt mooi:9~
|
Willow en the Abyss, beide zijn _0_ !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.