![]() |
blauwe boxer
blauwe spijkerbroek zwart hardcore holland t-shirt roze "drank begeleider"`s bandje voor feest van zo zwarte sokken witte nikes |
Zwarte diekwartsbroek.
Roze Mexx truitje. Zwarte puma schoenen. |
-Kuyichi spijkerbroek met een gat bij mijn knieen, waarvan ik mijn oma vandaag heb moeten uitleggen dat 'dat hoort'.
-Mexx zwart truitje met V-hals -wit kanten shirtje daaronder -roze/zwart - gestreepte sokken. |
gstar beetje baggy jeans
g-sus shirtje zwarte boxer zwarte bh lichtblauw hemdje donkerblauwe allstars |
slobbertrui
bershka broek roze/wit gestreept hemdje ondergoed witte sportsokken :+ |
Levi's Spijkerbroekkie
Sport bh String Witte sport sokken :+ Keepers shirt Handbalschoenen Keepersbroekkie nog niet aan, beetje warm duh |
oud verlept basketballbroekje en roze hemdje.
|
spijkerbroek, zwart shritje met goudkleurige stiksels, zwart ondergoed, zwarte sokken
|
baggy cast iron jeans
grijze bjorn borg longsleeve zwarte undies blauw met groene sokken oldskool vans |
bershka broek
oranje hemdje gestreepte sokken kersenketting zwarte undies |
uhmm skinnybroek, enkellaarsjes, twee paar sportsokken sssttt:P, truitje en hempje!
Ik wil me bikini en op het strand liggen!!!!!! |
bikini
rokje hempje slippertjes heerlijk vrij hebben en in de tuin zitten :p |
zwart topje,
zwarte spijkerbroek, witte bh, paarse string, rood polsbandje, rode oorbellen, rode bloem in mn haar.. euhm dat was t.. . |
Vanmorgen was 't nog frisjes op de fiets.
- Lange, zwarte, van fijn stof en rib overzeas - Rood simpel hempje, met nog 3 overgebleven veiligheidsspelden - Veel armbandjes met 1 strikje Ja en ondergoed. |
vv bergentheim trainingspak
|
Zwarte 3kwarts Oversized broek
Rood hempje met zwarte stippen Veel armbandjes, beide armen Doodskopjes als oorbellen Oogpotlood, zwarte liquid eyeliner, mascara |
Bruin rokje
Wit/zwart gestreept hempje Armbandjes Polsbandje Oorbellen Kustom skateschoenen |
spijkerbroek
2 zwarte hemdjes over elkaar zwart ondergoed roze riem felblauwe pumps met bloemetjes |
teenslippertjes
trainingsbroek groen shirtje ondergoed |
trainingsbroek
slobbertrui slaaptshirt dikke sokken ondergoed |
Spijkerbroek
Zwart Versace shirt Krijtstreep colbertje van Iceberg Zwart kanten lingeriesetje van Victoria's Secrets Gouden pumps Gouden oorbellen met ivoren tandje Make-up |
*zwarte jeansbroek
*paarsachtig topje *zwarte riem met pyramide studs *donker paarse trui *zilvere oorebellen *navel piercing met witte en paarse "diamantjes" *combat boots(voor vrouwen dan wel) *spike |
Zwarte wijde broek
Zwarte allstars Rood/zwart gestreept hempje met 3 skulls Muts met een petklep eraan zeg maar ;p zo'n hiphop ding. 2 ringen 39 armbandjes aan rechtarm, aan linkerarm 1 armbandje Hartjesketting Ketting met kruisje |
overzeas broek,nirvana shirt stropdas met hondjes:D zwarte gympen... gestreepte sokken, en snoopy ondergoed:)
|
bruin haltertop met witte stippen, bruine longsleeve, spiekerboks, etnies en natuurlijk ondergoed en sokken :9
|
dik vest, broek, bruin/groen gestreept shirt, dikke sokken en ondergoed.
|
broek en jurkkk
|
Bruine cowboy laarzen
Witte linnen rok met gehaakte bloemen aan de onderkant Bruin shirtje met BOBCATS erop van A&F Witte BH Oorbellen Gouden armband Bruin/gouden Guess tas Vuitton shawl voor op descooter |
Citaat:
korte broek, t-shirt, zwarte bokser, en schoentjes |
Zwarte overzeas
Rood hempje met zwarte stipjes Enorm té groot vest van Blind Guardian <3 Zwarte allstars En een rose bh met geel kant & rose snoopy string xD |
blauw/rood hemdje
driekwartbroek halve sokjes ondergoed. |
G-star broek
roze halter top van EDC geel hempje eronder van EDC ondergoed sokken teenslippertjes lowlands bandje horloge ketting |
Citaat:
sokken+teenslippers? :| |
Ondergoed
Zwart hempje Driekwarts spijkerbroek Armbandjes |
spuikerbroek
hemdje trainingsjas sokken ondergoed armbandjes ketting |
baggy legerbroek
globes (dat sijn sgoene foor de dode mense ondr ons:loser:) zwart shirt met: "boys are stupid, throw rocks at them" erop swarte sokkies, zwarte boxer (geen bh, diej jeuke.. 8| ) en een zwarte sweater |
Witte strakke hoodie
Strakke spijkerbroek 1 oranje en 1 gele sok Roze allstars (niet echt roze meer, helemaal afgetrapt) Bustier+ braziliaanse string Make-up Sieraden Haar in een uitgezakte staart |
trainingsbroek
groot fleecevest van m'n moeder t'shirt hemdje sokken zakdoek |
Citaat:
|
Haar in een staart met plukjes los
Zwart strak shirt Spijkerbroek met gouden riem en zwarte Le Coq laarsen 8-) En mijn haar zat echt niet vandaag.. :| |
- skinny jeans
- zwart shirtje met 3/4 mouwen - hemdje met allemaal bolletjes, een col en een strikje - zwart ondergoed - zwarte sokken - zwarte laarzen |
Hoe was t bij de tandarts? (of moest dat onder ons blijven? :o)
|
Citaat:
b) OFFTOPIC :+ ze mogen voorlopig nog blijven zitten :+ |
Zwarte lange broek
Witte sokken { ja blijkbaar fout ofzo maar boeit me niet?} Zwarte trui met capuchon maar heb er korte mouwen van geknipt Groene stropdas Armbandjes Rose armding Mutspet in 1 |
Zwarte allstars
Donkere baggy broek Zwart shirtje met tekst Grijs/rood gestreepte stropdas armbandjes muts xD |
spijkerbroek
sokken mijn mama's vest weer tshirt hemdje ondergoed 2 armbandjes. |
spijkerbroek
donkerbruin shirtje met 3/4 mouwen lichtbruin/goudachtig gehaakt giletje beige pumps zwart ondergoed |
nieuwe streepjes polo
lichte spijkerbroek zwart ondergoed :9 onitzuka tiger sneakers |
trainingsbroek
bloemetjessokken :+ mama's vest hemdje tshirt string |
helemaal niets!!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.