![]() |
Te weinig geslapen deze week, morgen weer om 7 uur mn bed uit. :7
|
Nog steeds een totally fucked up dag en nacht ritme :no:
|
Morgen begint school weer. :{
En nu ook nog VWO. :{ |
overgewerkt want het was veel te druk en alles ging mis en ik baalde zo erg dat ik niet tijd had om een gezellig praatje te maken met vaste klanten, omdat ik 10 dingen tegelijk moest doen.. kutc1000
|
Wat een KUT dag.
|
Morgen weer school, gevecht met de directeur aangaan over mijn overplaatsing naar een andere, gaat 'ie niet leuk vinden :x
|
Godverdetering, zulke donders zere knieeen hebben dat je niet kunt slapen en ze helemaal dik, rood en supperwarm zijn is niet leuk. :@
|
weird
|
Godverdomme. Chaotische school. Wat een ongeregeld zooitje zeg.
|
Kut rooster, en we zijn bij de klassenverdeling helemaal uit elkaar gerukt. Dit wordt echt een kutjaar. :{
|
Moeeee.
|
2x gestoken door een wesp in mn nek :+
T prikt al de hele dag een klein beetje, irritante kutbeesten haha |
het weer. ohja en school gaat nergens over..
|
Morgen introductie van het nieuwe semester van half 4 tot kwart over 6. Heerlijk :no:
|
Hoornvlies van mn oog beschadigd, doordat ik een brandende sigaret in mn oog heb gekregen met uitgaan
voelt nie zo fijn |
Citaat:
:aai: |
Ik ben mn telefoon kwijt:( ergens laten liggen waarschijnelijk..
|
Ik ben zo goed ontwikkeld dat ik geen leerdoel voor mezelf kan bedenken :'(
|
Ik dacht: 'Alle laatste posts zijn van een maand geleden, wat raar.' Toen kwam ik er achter dat het september is.
|
:')
|
c1000 folderaanbiedingen gaan van woensdag tm dinsdag ineens. waardeloos.
|
Ziek ziek ziek constant ziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
:') |
de lucky strike is al maanden uitverkocht bij de c1000 :{
|
Camel Black mien kind!
haha krijg dit in m'n PM box van dat gay ventje: Citaat:
|
Hij ziet potentie in je.
:7 |
Moeders die advies gaan geven over je financiën..
Hoe je het wilt gaan doen met studeren wanneer je op kamers gaat, in het buitenland een stage wilt volgen etc. Zegt ze dat ik mijzelf niet genoeg kan financieren Jezes wat een ramp :s Kijkt ze stomverbaasd als ik zeg dat het mij wel lukt Iets om behoorlijk chagrijnig van te worden Thanks for the confidence! |
wat maken die tiefes scooters een tiefes herrie
|
Thanks! Scheelt een hoop werk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vanacht neit thuis geslapen, kom in chillbroek en mt make-up van de vorige dag op school: fotograaf. :[
|
^ Dat soort dingen zijn behoorlijk kut :+
Ik heb geen warm water op het moment :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
koppijn ijsje in de tuin maar, had gistere slaapplek maar daar ben ik niet gaan slapen, naar huis gefietst helamaal 7u thuis what the fucking fuck.
|
Citaat:
:aai: |
half uurtje maar het was dom want er waren allemaal lui op pad die hadden rietbulten over de weg gelegd en daar moest ik 10x doorheen ofzo. naaiers.
|
Citaat:
En joh een half uurtje valt toch wel mee ^^ Of wast zo'n weg waar je líever Niet in het donker bent? |
ja en ik was alleen. Dus niet heel slim..
|
k*t treinen vanaf zwolle naar utrecht zware verstraging gisteren avond, daardoor overstap gemist in totaal nijkerk-naarden-bussum 3 uur over gedaan -_-
|
niet kunnen slapen vannacht, door die henneplantage. hmmz, nu het gevoel alsof ene reetstamper me anaal heeft verkracht. *geen eerdere ervaring* Maar goed, niet naar school geweest en nu op wilskracht toch de energie vinden om te leven.
wiet maakt meer stuk dan je lief is, ook al gebruik je het zelf niet! |
De bibliotheek loopt te mekkeren dat ze mn abbonementsgeld niet hebben ontvangen, terwijl op mijn rekening duidelijk staat dat het bedrag ruim 2 weken geleden al is afgeboekt.
|
mss moet je eens kijken naar je abonnementsgeld O-)
|
tyf op taal purist :+
|
Mensen die je negeren terwijl je weet dat ze het wel lezen. Pfffff.
|
Citaat:
als in facebook/msn/sms? |
godver, nu struikel ik dus over een stapeltje dvd's :')
onhandigheid heerst bij mij vandaag :+ |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.