![]() |
ik vond op google:
"Ladies Not Hoes" denk niet dat t klopt :') |
of..
like no-one heard.. of ik pas, kut google kga slapen |
Good idea..
What you came up with wasn't really like.. Bright. To say the least. Ja sorry, ik ben in een kut-mood -_- Night night |
I found it!
het is L eN (als in &) H; Love & Hugs |
Was ik ook al tegen gekomen..
Klopt totaal niet met de context ;) Lees de quotes die ik neergezet heb maar eens.. (zijn die schuin gedrukte stukken) Puh.. Waarom maak ik er ook zo'n gedoe van, terwijl ik het haar morgen gewoon kan vragen.. Waarschijnlijk gewoon om even ergens anders te zijn met mn gedachten:P |
klopt
dan klinkt la ma hangen een stuk logischer anyway, ben nu echt slapen, laat t nog ff weten. adios |
Aye is goed
Night night. |
Lol, met dat soort gelul snap ik dat ze geen zin in je heeft. xd
|
Rephrase yourself when you sobered up :z
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oleeee
Vandaag heel de dag leren voor de luchtmacht! |
Ik denk dat ze het zelf bedacht heeft, want zelfs mijn straat taal buddies wisten het niet. :+
Zeg je wel even wat het was? |
lmao :z
Ja ze is niet online >_> Zij heeft echt zooooveel problemen aan d'r hoofd.. Wil je niet weten :P Dus ik denk dat ze daarom maar niet online is vandaag ofzo.. Bij het kleinste ding wat er gebeurt is het altijd al weer raak bij haar -.- Maar ze is wel een goede vriendin enzo en aardig:P Mja.. |
Achja.
Ze moet gewoon niet d'r eigen afkortingen gaan verzinnen. :+ |
Agreed.
|
Of jij bent verliefd.
|
Haha:P
Niet op haar XD |
pff, zaterdag met stappen ging er één of andere australische stand up comedian met ons mee.. maar nu weet ik z'n naam niet meer :+ Hij had vrijdagavond opgetreden voor minstens 500 man ofzo.
Iemand bekend met australische stand up comedians? |
kylie minogue?
|
ooh, een gozer :+
|
dat zeg ik, kylie minogue.
|
nietes, want die had ik wel herkent.
|
dan was het crocodile dundee :+
|
Citaat:
|
weet je een naam? :+
|
zou het kunnen opzoeken, maar het is al een jaar geleden.
|
oh, laat dan maar :+
Dan blijft het bij een mooie herinnering :love: Oooh, en jongens jullie mogen me feliciteren. Want ik heb een relatie! :yes: |
yes, eindelijk niet meer dat fake geile gepraat van je hier op het forum.
Opbokken dan maar?:) |
met hoeveel personen tegelijk ash?
|
Citaat:
|
Ahhhh wat lievvvvv :*
|
Ben ik de enige die hier om moet lachen?
ash + relatie.. das net zoiets als dat SYoung een pc met Windows koopt of Wortelbrood die homo's negeert etc etc |
of TD die een jaar geen infractions ontvangt :yes:
|
of chitesel zonder ezel uahahahahahah
-_- |
1 woord;
Droogkloot. |
Mensen, ik ben slapen.
Night :* En ik ga morgen lekker met muts op en snowboardjas naar school. Lekker warm. |
mac goes into sleep mode again? :+
|
Yeah actually, it does..
Ik klap m gewoon dicht, is morgenvroeg makkelijker. Hoef ik hem alleen maar open te klappen. Is bij mijzelf wel een ander verhaal, ik heb een half uur nodig om mn bed uit te komen (literally) |
be like me.
tell sleep to gtfo. |
dat probeer ik te doen,
maar toch blijft het een koning. |
Citaat:
Wacht, waar had ik 't ook alweer over? |
Amnesia?
Wie is Amnesia? |
http://www.buysalvia.net/imagessalvi...ia%20hypro.jpg
Dat is Amnesia. |
Dusss.. Ik heb net een half uur besteed aan het uitzoeken van de Engelse benamingen voor sprinkhaan en hun Nederlandse equivalenten.
Locust - (Trek)sprinkhaan Grasshopper - Sprinkhaan (Praying) Mantis -Bidsprinkhaan Like a G6 |
Ik kende alleen Grasshopper.
Maar bedankt voor die andere twee. Mocht ik ze ooit nog nodig hebben, dan scheelt me dat toch weer een half uur. :+ |
Oleeee
Ik ben aangekomen in het Hotel! :) Kontakt der Kontinenten.. Morgenvroeg de GVSS! :d |
Zou het trouwens mijn prestatievermogen omhoog brengen als ik voordat ik de keuring ga doen een blikje energydrink naar binnen giet? :z
Zegmaar niet direct ervoor.. maar een tijdje daarvoor al zodat die taurine/caffeine stuff al in mn bloed zit :o |
Wat wil je nu horen? 1 zo'n blikje boeit echt niet,
Ik dronk zelf een kopje thee, met 30 graden buiten, terwijl ik in volledig pak daar zat:') Door de thee wordt je gewoon wat rustiger en thee heeft geen grote kans om verkeerd op je maag te vallen als je nerveus bent. |
Kauwgom. ;)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.