![]() |
Citaat:
Kom er niet vaak, en zou ook niet weten hoe het aan te moeten passen. Maar erg gezellig is het er niet. |
Vaak niet nee, en logistiek, zit wat in jongens!
|
Citaat:
Denk aan: - Leverbetrouwbaarheid - Opslag - Layout - Planning - Doorlooptijd - etc. Deze vraagstukken zijn op bijna alle bedrijven toepasselijk wat in de productie, distributie, etc zit. Daarnaast is er ook nog een hele rits andere dingen waar je je op zou kunnen richten. Denk aan: - Klanttevredenheid en -behoefte (huidige & potentiële klanten) - Concurrentieanalyse - Marktpotentie - Samenwerkingsverbanden - etc. En dan ben ik nog maar net begonnen. Wat houd je project precies in eigenlijk? Ben ik nu wel benieuwd naar. |
Het project is vrij breed. Marketing technisch aspect is iets wat vereist is.
En voor de rest: je hebt een probleem en je gaat daar een oplossing voor zoeken. Maar hier kan ik wel mee aan de gang denk ik! |
Post je 'm daarna ergens hier?
|
Citaat:
Ik heb wel nog een vraag, is dit bij een echt bedrijf? Want dan vraag ik mij wel sterk af waarom jij een opdrachtrichting voor het bedrijf gaat verzinnen en niet dat je met het bedrijf in gesprek gaat om erachter te komen welke oorzaken en hoofdoorzaak achter dat probleem zit. Welke studie doe je? |
kut telefoon!
|
het is morgen maandag ;(
|
akkefietje met mn baas loopt uit de hand.....
|
Explain..
|
Nou
ik ben zojuist ontslagen :') |
oh!:') dat is minder, hoe dat dan>?
|
Citaat:
|
z'n dochter geneukt?
|
Lang verhaal
kwam in ieder geval erop neer dat ik het ergens niet mee eens was en de kleine lettertjes in het contract mij gelijk gaven en daar wastie niet blij mee |
Maar de kleine lettertjes van een vast of tijdelijk contract? Want je mag toch niet zomaar ontslagen worden?
|
oproepkracht-contract;
Citaat:
|
Als taxichauffeurding?
|
privé-chauffeur schat :)
nee, had een tijdelijke baan als TNT-koerier, maar start per maandag bij nieuw werk, omdat dat werk niet goed betaalde + secundaire arbeidsvoorwaarden waren ruk, dus ik wou gewoon per maandag weggaan, de opzegtermijn kon mij gestolen worden, alleen daar kwam een redelijk conflict mee.. magoed, nu heb ik even een weekje vakantie, ook best chill :d |
Citaat:
|
Citaat:
Geen zin in gedoe -> daar is de deur. |
Wat voor werk ga je nu doen dan?
|
mn duimnagel is een stuk losgeweekt. irritant
|
Citaat:
leuke is dat ze gigantisch begonnen te miepen over mijn opzegtermijn van 4 weken, maar die negeren zij nu ook :') Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar vind het wel mooi zo :) |
Ah kut, het regent.
|
Citaat:
|
Goed dan! :+
|
ah gut
knulleke toch |
Heb ik ook heeeel vaak!
|
|
skittles zijn op..
|
Ontwenningsverschijnselen zijn niet lekker.
|
Heb ik vanmiddag mijn haar gewassen en fiets ik doodleuk naar de kapper om het te laten knippen, is 'ie dicht. :'(
|
:')
|
en ik stuurde mijn pinguin naar de bakker,
en toen was de bakker dicht! |
Net m'n examen bij het CBR gehad. Ben bang dat ik hard aan het falen ben, nu maar weer leren voor morgen.. :(
|
Citaat:
komt een gabber bij de slager zegt de slager; 'gehakt zeker?' :') |
:')
|
ik stress om niks?! wat ik ook doe het gaat maar niet weg weet iemand hoe ik me moet ontspannen !!
|
InDerDaad!
|
Het is lekker weer buiten :{
|
10 hoofdstukken over de ethica van aristoteles leren en er meditatio's over schrijven is geen pretje en echt dodelijk saai. :'(
En ik heb geen snoepjes voor bij het leren! |
oh, en met mijn strakke planning moet ik al die hoofdstukken vandaag leren want morgenochtend om 8.30! uur heb ik dat tentamen :no:
|
Citaat:
|
Wil je morgen dan ook 2 meditatio's voor mij schrijven op m'n tentamen? :+
|
WTF zijn meditatio's? Mediteren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.