![]() |
- bartje snel die kerel uit zn avatar moet halen? 8|
|
Citaat:
Citaat:
uit Tuurs mailtje maak ik op dat ie dan ook kan, dus dan hebben we al: Stef Arthur Bas Alwin ik Als de rest nou even zou reageren op deze datum :o ? Tyskie kom je ook?? |
Citaat:
Ik ga eens een excel-bestandje maken met data en wie wel of niet kan dan :yes: |
Citaat:
volgens jouw lijstje kan Mark de superjood dan ook... dan wordt het al een aardig lijstje voor die dag Bonnie kan vast wel een paar uurtjes school missen of ze komt wat later? |
- Hugo op de 30e dan maar even in Amsterdam of Utrecht moet gaan surveilleren 8)
|
Citaat:
|
Mijn culturele toch door Berlijn 8-)
De Werder-vakken, echt een geweldig stadion is t gewoon :$ Op het midden was een hele vette show, met als thema het WK 2006. Alle speelsteden werden voorgesteld.. http://picserver.org/view_image.php/Q9PAYV1X07EX/p.jpeg En de Alemannia-vakken. Door de sluis in het midden moest de scheids levend zien weg te komen na de wedstrijd ;) http://picserver.org/view_image.php/E39W9R481F79/p.jpeg Voor de wedstrijd http://picserver.org/view_image.php/HVYS6K9U5X79/p.jpeg Hier, vlak achter Wolfsburg liep vroeger het Ijzeren Gordijn.. http://picserver.org/view_image.php/M0HBW1CB09TR/p.jpeg Unter den Linden, met op de achtergrond de Brandenburger Tor.http://picserver.org/view_image.php/M5YQ7XGB3N1L/p.jpeg Brandenburgertor nu duidelijk. Vlak ervoor liep vroeger de Berlijnse Muur.. http://picserver.org/view_image.php/Y03RHO478M6X/p.jpeg Het stadion van de Hitler-spelen van afstand. Ervoor was het een drukte van jewelste, het leek wel een camping 8) http://picserver.org/view_image.php/29AZ436IMP4K/p.jpeg De Olympische ringen :yes: http://picserver.org/view_image.php/UN04L50N3836/p.jpeg Het oudste en meest belangrijke gebouw in Barokse stijl van Berlijn; het Zeughaus. Hier bevindt zich het Duits Historisch museum. Het is zo'n 90 meter lang (uit 1706) en bestaat uit 4 vleugels. Op de achtergrond overigens de Fernsehturm. Met 365 meter is dit de op één na hoogste toren van Europa. 365 is niet ontoevallig, de toenmalige DDR-leider Albrecht wilde voor elke dag een meter. Het was een beetje machtsvertoon richting westen, van 'kijk eens wat wij in de DDR kunnen'. http://picserver.org/view_image.php/B39H29DY2HED/p.jpeg De nationale bibliotheek :)http://picserver.org/view_image.php/V1F07YP8C6YI/p.jpeg Deel Aken-fans :love: http://picserver.org/view_image.php/X733904G33W2/p.jpeg Dit heeft Arie op TV gezien!! http://picserver.org/view_image.php/I49E74OWP5GV/p.jpeg http://picserver.org/view_image.php/K552BKJ6JE97/p.jpeg Dit gebouw zal ook vast iets zijn, maar het is me zo even ontgaan wat precies :+ http://picserver.org/view_image.php/B9F16589Y5WE/p.jpeg |
Citaat:
Antikezman komt als de datum vaststaat ook zegt ie :) (mailen heeft niet zo veel nut verder bij hem trouwens :z ) |
Beetje jammer dat niemand wat van Bert z'n foto's zegt hoor.
Ik vin ze wel geinig |
Citaat:
- ik wel wat bekends zie op de foto's van de love parade? 8) - mental theo daar draaide? :7 |
Citaat:
:Y) :wave: |
jeetje bijna 2600! _0_
hey Kootje jonge, alles goed? |
Citaat:
maar je gaat wel mee he Bart, leuke foto's 8-) |
Citaat:
|
- ik af en toe rare berichten krijg van mensen op CU2? :o
check dit: :+ Hoi Juud, Vraagje: hoe kun je nu spijt hebben van het meest romantische wat je ooit is overkomen? Dan is dat toch niet het meest romantische? Okee, misschien een beetje vaag uitgedrukt, maar aangezien je psychologie studeert moet jij mijn vage zinsconstructies toch kunnen ontcijferen... Groetjes, Robin ik ben helemaal geen juud :no: :D hoi Judith Hoi alles goed? Wat een stralende meid op de foto. Leuke site heb je. Zin om eens te kletsen via msn (danielackermans@msn.com). Je lijkt me aardig en wil je wel beter leren kennen. xxx Daniel wie is Judith en voegt Daniel toe? 8) Hoi hoi, ik zag je cu2. Leuke pagina hoor! En eindelijk eens iemand die ook studeert. Als je zin hebt om wat te kletsen: roel2a@hotmail.com is mijn msn. Groetjes, Roel Gaaaay :huh: :D - ik vroeger nog wel meer van die onzin kreeg? :+ - er dus meerdere oizows zijn in Nederland? :D - ze allemaal een judith willen :z - :D |
- Fiorentina terug is in de Serie A _0_ 8-)
|
Citaat:
Mijn nichtje :love: |
|
- het bestelformuliertje van de seizoenkaart voor het volgende seizoen eredivisie op de bus is :7
|
Citaat:
En vooral ... - Nederland echt geen Europees kampioen zal worden ;) |
Citaat:
|
WJD..
- Onze seizoenkaart ken worden 'opgeladen', en 5 jaar geldig is? - Hij echter na 1 seizoen er al redelijk versleten uitziet :z8) |
Citaat:
- dit dan ook een overbodige vermelding is :* - ik geen goedkope grappen over België ga maken O-) - het vreemd is dat Bas vandaag die brief nog niet gekregen heeft? - dit misschien morgen het geval zal zijn - de post altijd wat later komt bij huize Löverink - zo laatst dan eindelijk het kaartje vanuit Calella (Juli/augustus 2003) binnenkwam :D |
Citaat:
|
Citaat:
- dat kaartje trouwens vanuit Calella van Juli 2002 was? - mijn zus namelijk dit kaartje verstuurde? - dit te wijten is aan de Spaanse post? - mijn vaders brief namelijkw el binnen is? - zijn brief helemaal onder de modder zat, alsof het ergens in de tuin had gelegen? - mijn brief dus denk ik spoorloos is verdwenen? |
- ik me scc ook al betaald heb>177 euri
- ik mijn eerste kaartje voor komend jaar ook al in de pocket heb zitten - dit AJAX-utreg betreft voor de JC schaal - nog een tentamen en dan vakantie - ik gister me rijbewijs in ene gehaald heb |
- er maar 2 projectgroepen een voldoende hadden van de 6? :o
- ..... -.... -..... - :D:D:D wij een van die 2 groepen waren :D:D:D :yes: :7 - die anderen het allemaal opnieuw moeten doen omdat je een project niet kan verbeteren voor een nieuw cijfert? :o - het voor die kanslozen dus een verspild half jaar is? :o - damn, wat kan ik presenteren ;) - 7 :) |
- Ik Mark feliciteer met zijn rijbewijs? :7
|
- gefeliciteerd Mark :thumbsup:
|
-feli markie :thumbsup:
|
gefeliciteerd Mark :*
mensen, gaat de 30e nog door? (evt. halve finale...) wat mij betreft wel (Bas hoe laat moet je afrijden??) |
Citaat:
-have fun in ieder geval:) |
- we natuurlijk ook alvast bekijken of er alternatieven zijn voor de 30e? :)
|
WJD
-Ik me afvraag wanneer Bartje nu met oranje molen/klomp op zijn hoofd naar zijn favoriete stad gaat? :o |
Citaat:
volgens mij kunnen op andere dagen alleen maar minder mensen als ik het zo van iedereen hoor (hugo heeft op anderen dagen voorlopig ook geen tijd :( of wel?) |
Ik kan de 30ste niet, dan moet ik 's middags afrijden..
|
Citaat:
en noem es een alternatief anders :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
's avonds kom ik natuurlijk ook lastig thuis. Maargoed, het valt te bezien wat eruit komt. Ik hoor t wel!
|
Het hangt straks allemaal van Ar-Tuur af..
|
ik hoor het al, Bart en Bas slapen bij Tuur O-) :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tuur:Y) ? |
Citaat:
|
de 1e van juli kank wel...
|
- ik 30 june wel laat in de middag kan? :o
- door omstandigheden - er weer een niggie of een neefjuh bij komt? :love: - Frankrijk er gelukkig uit legt? :yes: - Engeland er jammer genoeg uit ligt? :( - Nederland in de Finale met 4-0 van Greece gaat winnen? :p - Schalken wimbeldon geht winne? ;) - de tietie dit weekend is? :o - het nu 00:00 is? :D |
WJD..
- Er in het slechtste geval zelfs 'media-aandacht' zal zijn voor mijn klompenbezoek aan 020? 8) Citaat:
Citaat:
Citaat:
:no: :notgood: |
Citaat:
forza roda :loser: |
Citaat:
|
- ik de 30e laat in de middag / 's avonds wel zou kunnen
- pitten in Utrecht dan echter niet door kan gaan - ik donderdagochtend namelijk moet werken - er vanuit Utrecht nog heel laat treinen rijden - ook naar Heerlen, toch? :o - Bas om 13:00 geloof ik moet afrijden? - het dan van hem afhangt hoe laat we in de trein richting Utrecht zouden kunnen zitten. - dit allemaal natuurlijk niet ideaal is - een andere dag waarop we gewoon overdag kunnen beter is - ik donderdag volgens mij tot 12:00 moet werken - ik weet niet hoe de anderen zaterdag/zondag/maandag/dinsdag etc. na de 30e zitten? - de vrijdag voor mij afvalt vanwege werk |
- ik mijn rijexamen de 30ste toch 's ochtends heb?
- ik dus naar alle waarschijnlijkheid de rest van de dag vrij heb? - ik eventueel nog wel een reisje naar Enschede zal moeten maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
- De Graafschap in de allereerste wedstrijd na terugkeer in de Eredivisie uit tegen Feyenoord moet ballen?
- het er niet echt naar uit ziet dat het een lekker begin wordt? - we met spanning afwachten? - Ar-Tuur en ik f fmoeten kijken of we daar nog heen willen? |
- fcdb meteen de eerste competitieronde de grote vrienden uit den haag op visite krijgt 8{
- de wedstrijd waarschijnlijk toch weer zonder haags publiek plaats zal vinden :z |
1 Bijlage(en)
Een nieuwe foto van vaste sportster *MOI* 8)
|
- "moi" er nog wel goed uitziet :7
- ze op mar lijkt :yes: |
- mooi meisje die *MOI*, jammer dat ze niet meer zoveel komt O-)
|
- woensdag vanaf 14.00 uur aanwezig kan zijn in Utreg voor eventuele mietjing? :o
- wat een baggahhhhwissels mannnn :no: - en vd meide in veld moet dikkie juist vermijden 8| - Bartje volgende week maandag met molen op naar Mokum komt? :D - oranje dan wel effies met een betere instelling en opstelling en wisselbeleid moet spelen tegen de portugezen en (ik denk) de tjechen? :+ - goed moment op Björk op te zetten :7 |
- er nu helaas een andere datum gevonden moet worden voor de meeting
- Bas en ik woensdag 30 juni de halve finale namelijk hier willen gaan kijken met vrienden - café 't Centrum in Silvolde gisteren en de eerdere wedstrijden bij gasten thuis erg gezellig waren - ik best zin heb in een meeting, is donderdag 1 juli misschien wat? - Anke dan 's avonds druk is met trainen geloof ik, maar we dan 's middags een terrasje zouden kunnen pakken - ik niet weet of de anderen donderdag beschikbaar zijn :o |
Voor mij wordt die woensdag inderdaad ook onmogelijk. Mocht er nl verlengt worden dan kom ik sowieso niet meer thuis, zelfs bij Linda ken ik dan niet meer komen :{ :no: Donderdag heb ik zelf een presentatie tot 1 uur, en daarna nog kort wat, weet niet hoe anderen met donderdag wat later zitten :?
|
- mijn naam op de planning doorgestreept was
- ik donderdag dus niet hoef te werken en de hele dag kan. - de dag erna moet ik wel de hele dag werken - donderdag 1 juli wat mij betreft dus prima is - Bas rijdt? :7 |
ik kan dus niet donderdag, ik moet training geven in Amsterdam-Noord en daar kan ik niet met het OV komen, dus moet ik met de auto van mn ma om half 3 al thuis weg
|
- woensdag lekkerder is voor me omdat ik toch zowizo die dag al die richting op moest :o
- en dan lekker in een kroegie daar oranje kieke ofzow :o - maja, als niemand kan :( - donderdag wou ik juist verder gaan met schilderen :+ - "Depech mode" een lekker nummert van theo nabuurs heb gejat? 8) - dat liedjet van bartje over de simmer die nabei ist steeds in me kop zit? :o - ik het trouwens raar vind dat opeen niemand meer kan op woensdag? :( |
Citaat:
- Niemand in me MSN-lijst die ten zuiden van Tilburg en Eindhoven woont dat nummert kent? :7 - Het hier en in Eindhove en Tilburg echter kapot wordt gedraaid? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vinden tuur en bas het dan echt niet tof om met ons voetbal te kijken :( |
Woensdagmiddag kan iedereen dan toch?
|
spreken we nou smiddags af?
|
Citaat:
- ik kan dr 2 uur zijn ofzo als t utreg blijft :yes:, maar moet ook nog ff betere duidelijkheid van de rest komen 8| - want als die oosterlingen niet willen komen, kennen we net zo goed in HOLLAND blijven, en daar pintje pakken :D |
Citaat:
ja idd dat is dan een beetje onnodig tuur, bart en bas moeten gewoon ffies reageren :) en kan bon niet toevallig ook smiddags?? als je s avonds zou moeten werken?? (leest bon dit 8) ??) |
- dit afhangt van hoe laat wij in Utrecht kunnen zijn, vooral hoe laat Bas kan
- als we pas later in de middag kunnen en op tijd weer weg moeten natuurlijk jammer is - een andere datum dan misschien beter is - het niet zo is dat ik niet met jullie Nederland wil kijken of geen meeting wil jongens :o :* |
Woensdagmiddag kan ik niet :( Ik kan alleen 's avonds, en dan zou ik dus erges moeten kennen phitten :o Kunnen we niet andere keer dan :(
|
ik kan verder voorlopig echt niet
superdrukke week nu en volgende week ben ik op vakantie |
is er nou nog geen datum uitgerold? :D
ik merk ut wel -ik trouwens erg gefrustreerd ben? -dit door school komt? -er een fout staat in een antwoordmodel van een tentamen? -ik die vraag goed had? -maar hij fout wordt gerekend? :@ -ik daarvoor niemand kan bereiken op school? -er op mailtjes ook niet geantwoord wordt? -ik op 1 vraag dat tentamen niet gehaald heb? -dat 15 studiepunten betekent? -ik die dus vooralsnog misloop? -ik ff rustig adem ga halen? 8) -ik de laatste dagen hier opeens opvallend veel kom? :* |
Citaat:
|
- ik geen zin meer heb om moeite te doen om een datum te zoeken
- het initiatief nou wel es van andere mensen mag komen - aangezien ik het jammer vind dat opeens niemand meer kan terwijl we de hele tijd op die 30e mikten |
Citaat:
- als niemand meer wil, ik maar in mokum ga winkelen dan :7 - er namelijk nog decoratie nodig is voor me nieuwe kamert? 8) |
Citaat:
30e smiddags: Stef, Alwin, Bas, Tuur en ik kunnen, en Remco vast ook wel 30e s avonds: Stef, Alwin, Remco (vast wel) en ik... Bart kan alleen als ie bij Tuur kan slapen en Tuur en Bas kunnen als ze bedenken dat het ook gezellig is als wij met zn allen de wedstrijd in een kroeg kijken? ik hoor het wel, liever niet te laat want dan moet ik ff laten weten dat ik ergens anders niet heen ga |
Citaat:
|
- ik daarnet toen ik thuiskwam en mijn tas uitpakte mijn telefoon zag en ontdekte dat Bart om 20.20 gebeld had? :o
|
Ja, al dat afspreken voor vandaag ging wel lekker hé? 8)
|
- tja, als dr nog iemand zin heb? 8)
- ik anders vanavond maar met me gammakoeloes ga kieke? - als dr nog iemand gaat ik te bereike ben op mob? :huh: :7 |
wjd..
- ik net terug ben uit Enschede? - ik zelf heb gereden? - ik dus geslaagd ben voor mijn rijexamen? - ik daar best blij mee ben :o? |
Citaat:
- Ik Basje feliciteer met zijn rijbewijs? :7:* |
ja feli basje:*
|
- ik gaar ben van een dag werken van 13:00 - 22:30 :o
- gisteren wel een leuk dagje Amsterdam was - er op de Keizersgracht een erg gaaf winkeltje is met voetbalshirts, Accent Sport - een vriend van me op zoek was naar het shirt van AS Roma - de eigenaar van de winkel trots vertelde dat hij net de shirts van Finland, Chili, Tsjechië en Siena binnen had :7 - Bas een leuk autootje heeft :D |
Siena :love::)
|
Citaat:
- ik mijn autootje helemaal gepoets en in de was gezet heb? - hij er nu niet meer zo gaar dof uit ziet? - ik nu ook weet hoe ik mijn licht erop krijg? - het wat wij dachten dat "het grote licht" was gewoon het normale licht blijkt te zijn? - ik nu al een beetje gewend ben aan het rijden met een benzine wagen? - ik dan ook vanavond wat vrienden naar de Achterhoek Arena gebracht heb? - ik daarna naar mijn oude baas ging (de vader van één van de vrienden) en ff heb geouwehoerd? - rijden vet relaxed is? - mijn benzine tank al bijna leeg :Y) ? |
- ik basje ook feliciteer
- hij ookt tot de elite groep behoord van het in enen halen van zijn rijbewijs |
- ik iedereen bedank voor de felicitaties?
- het toch nog een redelijk percentage is wat de eerste keer slaagt dacht ik? - dat volgens mij iig boven de 50% ligt? |
nog feli otje :*
- een oud sportforummert t bootje in gaat? :o - dit nogal wat teweeg heeft gebracht? :+ - de Tour is begonnen? :yes: - er hier kermis is, en ik geen zin heb om te gaan maar wel zin heb in een supergaaf feest ofzo? 8) - Heiloo de enige gemeente nog maar is in NH waar buiten de kroeg bier mag worden geschonken met kermis? :o - achja, lekker boeiee :z - :z |
Citaat:
en in doetinchem is dat tussen de 51 en 55% |
Ow, das netjes dan.. Bij mijn rij-instructeur zou het liggen tussen de 60 en 70 % :o
|
In amsterdam ligt het op 25 % dat de 1e keer slaagt
|
Ik nieuws heb over 1 van de beheerders van dit forum?
Info via PM 8-) |
- ik het nu gewoon over de msn gaat vragen? :7
|
-bert het mij nu op msn verteld zonder dat ik er naar heb gevraagd :no:
-vanavond van 00:00 tot 2:00 K-1 Romanex op eurosport(zie 27 maart onderaan 8)) |
- Ik dat heb moeten missen vanwege een feest? :(
- Ik ernstig aan het overwegen ben om naar Liberec te gaan? - Het nl angstaanjagend goedkoop is? :o - We dan met de PKW gaan? 8) - Een litertje Euro daar nl toch maar 69 cent kost? :o - En een liter bier 1 eurie? :D - Overnachtingen met vol pension slechts 20 eurie's kosten? - Dat wel erg verleidelijk is? - Ik echter liever mijn pieken spaar voor de volgende ronde tegen waarschijnlijk Fulham? :$ - Liberec echter een niet te onderschatten tegenstander is? - Ze bijvoorbeeld 2 jaar terug net als wij Bordeaux uitschakelden met 5-2? - Het wanneer het een club uit Praag was geweest makkelijker kiezen zou zijn geweest? - Ik Praag nog op mijn verlanglijstje heb staan? :yes: |
- in het voorlopige competitieprogramma eind volgende maand alweer Roda JC - de Graafschap op het programma staat?:7
|
-Ik net ons aller vrint Nordin Boukhari tegenkwam :{
-dat in de skihut was :{ :{ -dat m'n eerste keer in de skihut was :{ :{ :{ -wat een figuren daar :{ :{ :{ :{ -zijn er hier ook Hagenezen????? *hoera* 15min later; Zijn er hier nog boeren????? zijn er soms ook nog superboeren? *hoera* Rotterdam doe je handen in de lucht *hoera* doe je je handen niet in de lucht dan ben je een... Duitseeerrrr *hoera* :{ :{ :{ :{ :{ :no: |
Citaat:
|
22 januari 2005 Graafschap-Roda
19 februari 2005 AZt-Roda 8) |
Citaat:
- vandaag ff met loco kerel naar mokum :7 - het zonnetje heerlijk schijnt? 8-) - het hier zo alleen in huis wel akelig leeg is steeds? :o - ik vannacht een gruwelijke foto van een kerstboom kreeg te zien? :z - ik me afvraag wat Alexey nou moet in de Apres ski hut, in de zomer op een maandag avond? 8) - dit een stoere smilie is :7? |
Volgens ene Anke is de skihut best leuk namelijk...
En we niks te doen hadden op maandagavond dus daar eens gingen kijken |
Citaat:
|
Arie geef nou maar toe dat je wel mee heb gezongen dat je zo graag een opblaaskrokodil wil zijn!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- ik net beelden heb gezien uit '87 en '88? :o
- in 87 Frans Hoek de penalties ging tegenhouden? (toen, een bekende keepert 8)) - in '88 Frans had bedankt voor die eer, en toen reserve Volendammert Zoetebier de penalties kwam tegenhouden? :D - deze zoetebier die naar PSV gaat geen eens penalties kan tegenhouden van 6 tm 10 jarige jochies? :+ - dat dus nog wel wat gaat worden met hem in doel in eindhoof? :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
WJD..
- Roda als ze doorkomen met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid tegen Athlético Madrid moet? - Dit dus een zomer vol mooie reisjes wordt voor ondergetekende? 8-) |
- De Graafschap zich volgend seizoen ook maar eens moet inschrijven voor de Intertoto 8)
|
- ik hondstrouw nijmege radio heb zitte luistere gister naar cork - NEC? :o
- t een saai verslag was? - jack van gelder veel betere radioverslag levert? :7 - me hairstyle nu net zoals die van Martin Jiránek (spelert van Tsjechie) is? :p - dat rode in me haar beter dan blond staat? :yes: - Sterrenslag echt weer leuk is? :9 |
wjd
- ik vanmorgen terug gekomen ben uit Turkije 8-) - het echt niet gaaf is om van 45 graden terug te komen naar dit weer hierzo? - ik superjood gisteravond tegen kwam in Marmaris op de boulevard :7 - dat wel heel toevallig en grappig was - we natuurlijk even een foto hebben gemaakt - daar een rare Turk bij kwam staan 8) - ik vast nog wel een paar foto's zal posten - ik nu gaar ben en er dus weer mee kap ohja arie, dat moet je gewoon negeren joh 8) :D |
- ik net terug ben van enkele dagen vakantie naar Antwerpen
- dit een mooie stad is :thumbsup: - ik met o.a. Bas als het goed is nog een keer op vakantie ga :) - de kermis in Ulft zaterdag en zondag en het daarbij horende kamperen in de tuin bij Bas erg gaaf was :D |
- er bij De Graafschap al 10149 seizoenkaarten verkocht zijn 8-)
|
- het saai en rustig is hier? :o
- dit nog 3 weken zo zal zijn? :o - dit elk jaar zo is en ik echt niet snap wat anderen er nou zo super gaaf aan vinden dat ze alleen thuis zijn? 8) - er volgende week gelukkig wel wat gezelschap komt overnachten? 8) - deze 2 lui een ban voor het leven hebben?:loser: |
Citaat:
- de tegenstander inderdaad een niet te onderschatte tegenstander is? - Roda namelijk gisteren in Tsjechië met 1-0 verloren heeft van Liverec? - ik hier Bart nog niet over had gehoord? - ik me hierover verbaas? ;) |
Ik al ff niet meer gereageerd heb? :)
Het dus niet bewust is hoor.. Roda echter een prima uitgangspositie heeft verworven voor de return? Dat natuurlijk geen garanties biedt? :z De bal rond blijft :Z 8) Liberec bijvoorbeeld Bordeaux met 5-2 verslagen heeft en 3 jaar geleden toen Roda na penals verloor Liberec de 1/4-finales haalde en daarin thuis ook Dortmund versloeg? |
neej dan is het goed hoor Bart :+
|
1 Bijlage(en)
Wjd..
- Ik die wedstrijd ga missen? - Ik strakjes richting spaanse costa vertrek? 8) - Voor 12 daagjes :) - Ik hoop dat het gezellig was gisteren? - Dat ongetwijfeld het geval was :7 - Tot laters mensjes :wave: Ohwja, Phit, hier staat die 'miep' van laatst trouwens wat beter op :yes: |
- ik liever een fotoot van vooren zie bart? :) :9
- de tijdrit niet echt veel aan is? :no: - 2 of 3 mallerts uit arnhem hier heen komen zo? :o - er wat op gedronken gaat worden? 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe kunnen jullie nou meeten terwijl huier de 4 daagse plaatsvindt?! wel leuk van dat smsje. volgende keer kom ik echt hoor
|
ikke morgen toch nog ff op vakantie ga?! :o
:yes: verder er zowat elke dag gewerkt is en gaat worden deze vakantie? ohja en ook nog 175 km LBL fietsen... |
- ook ik morgen op vakantie ga
- vakantie in dit geval wel een groot woord is, het maar een lang weekend is :D - we met een groepje van 4 een cottage in Center Parcs Zeeland gehuurd hebben 8-) - er ook nog wel even in Renesse gestapt gaat worden 8) - we in de herfst/winter nog een keer op vakantie gaan, waarschijnlijk wintersport of een vliegvakantie :7 |
- de achterhoekers veel plezier in CP :yes:
- ik net terug ben van een kleine uitstap naar Venlo, Remunj en Thorn? :) - het wel zekerts relaxxx was? 8-) - Die Arhnemmerts hier dus waren afgelopen weekend? :o - dit een zeeeer aparte ervaring is geworden? :7 - het zelfs zover gegaan is dat ik genoodzaakt ben morgen maar aangifte te gaan doen? :o - die Christiaan, Joey en Bobbie wel toffe gozerts waren? 8) - ik werd aangereden door een scooter op een FIETSpad in het bos? :o - we geld gingen eisen van die pauper die de scootergroep achterliet? - zijn vriendjes al snel waren omgekeerd en gingen dreigen? :o - ik bobbie nog gered heb? - Chris fotos maakte van de scooterbende? :yes: - dit voor 1 van die paupers een aanleiding was om de 3 arnhemmerts te gaan jagen? - Chris en Joey toen opeens weg waren? :o - bobbie en ik de 3 fietsen voor zover mogelijk in veiligheid brachten? :o - Chris tenminste een telefoon had? 8) - Joey vermist werd en heel Heiloo politie corps + FietsBrigade (farun) hem ging zoeken? :7 - Joey gevonden werd na een tijdje en we dus maar een kwartiertje in cafe de Wit gingen kijke? 8-) - Chris daar wel liet zien wat voor een playert hij is? :D - er nog zoveel meer is gebeurd? maar ik geen zin heb om nog meet te typen? BIERTJE 8) |
WJD..
- Ik hier ook maar weeres zal reageren? :z - Ik terug ben uit Spanje? - Het heeeel erg gezellig was? - Er op zich wel veeeel teveel club gedraaid werd (Snoopy's, Bruggi 8|) - Pacha wel erg leuk was? - Ze daar wel nog nooit van glas opruimen gehoord hebben? - Je tegen 5 uur op een meter glas stond? :no: - Je dood gegooid werd met Fernando Alonso-spullen? - Ze mij een petje hebben aangesmeerd van hem? :o - Ik de master was met midget-golf? 8-) - Het strand wel heel erg mooi was? - En de Jeep-safari helemaaaal te gek was? :{:thumbsup: - Ik zelf gereden heb? :9 - Dat in feite niet mocht (2 jaar rijbewijs) - Het wel een gigantische kick gaf? - Lloret qua uitgaan toch wel leuker was? - Er zeeer veel Limburgers en Brabanders waren? - Brabantse nachten zijn lang verbasterd werd tot Brabantse hoeren zijn duur? - Ik niet echt bruin geworden ben? :( - Er veeel teveel easy-to-get wijven rondliepen waar je gek van werd? - Ik nu maar weeres stop? :z Ciaoo :* |
Citaat:
-ik ook in salou ben geweest?:) -ons appartement zich boven snoopies bevond? -de vakantie me goed bevallen is? -we ook nog een dagje naar barcelona geweest zijn? -deze stad me echt enorm imponeerde? -we ook nog in noucamp geweest zijn?:7 -vrij groot! |
Citaat:
- Ik al 6x in Barcelona was geweest en in 2x in Camp Nou, waardoor het me iets minder trok dit keer om er nog eens heen te gaan? 8);) |
Citaat:
ik heb dr gezeten van 19 tot 29:) en u? |
- Martin Drent weer de held van dit seizoen wordt?
- Chris de Witte hardnodig verkocht moet worden aan een 6e klasse amateurclub? - Dat exact zijn huidige niveau is? - De nummer 13 van nederland met 3-2 gewonnen heeft van de nummer 5 van Spanje? - Atletic de Bilbao de meest lelijke shirtjes hebben die je maar kan bedenken. - http://www.athletic-club.net/fotonot...acamiseta8.jpg ? - ze er op de foto nog wel redelijk uitzien in vergelijking met het eggie? - klaar! |
- dat tijdelijke 'reclame-stunt-shirts' zijn, neem ik aan?
- Atletic de Bilbao mag namelijk zo echt niet aan de PD meedoen en zeker niet in een Europees toernooi. |
Citaat:
- de gewone thuisshirts lekker rood zullen zijn? -ofzo? - het een feit is dat Groningen klaar lijkt voor de competitie? - we met zijn allen gaan proberen dat de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion een Europese wedstrijd wordt? |
Citaat:
- Huug en ik dus in feite tegelijkertijd in hetzelfde vakantieparadijs zaten en niet eens een meetinkje gedaan hebben :(:( - Het vrij zeker is dat wij op hetzelfde moment in dezelfde discotheek aanwezig waren :{ Wat een bar slechte communicatie ook weer :( :'( Edit: Ik geloof trouwens niet dat de meest traditiegetrouwe club ter wereld in een ander shirt gaat spelen :D Een club met louter basken die niet eens shirt-reclame mag dragen en altijd in hetzelfde shirt speelt gaat écht niet in zo'n gedrocht spelen 8) |
- ik onze topspits maar even te koop heb gezet zo vlak voor het seizoen?
- je hem hier: http://www.marktplaats.nl/markt/sport/voetbal/32937.htm kan kopen? - Bilbao toch echt in die shirts speelden? |
Citaat:
|
- dat lijkt me ook, Bilbao heeft al heel lang van die mooie rood wit gestreepte shirts en is inderdaad een traditierijke club :o
- het niet echt relaxed is om met dit weer van 13.00 tot 22.15 te werken? :no: |
- Ronald Koeman (voorlopig) heeft gekozen voor Stekelenburg als eerste keeper?
- dit natuurlijk gewoon goed nieuws is? - een Nederlands keeper talent dan eindelijk weer eens de kans krijgt bij één van de 3 topclubs door te breken? |
Citaat:
das inderdaad jammer:) waar ging je meestal uit dan? ben alleen met die lelijke hollandparty (de 21e) in de pasha geweest.. verder idd wel een paar keer in snoopies, maar we waren vooral veel te vinden in van die foute kroegjes als de skihut:) |
- mijn verkoop van Chris de Witte gestaakt is.. :(
|
Citaat:
Verder zijn wij 3x naar Snoopy's geweest, oa met Dana, maar er werd zoveel club gedraaid dat we de hoop opgegeven hebben. Ook 2x in Ski-hut geweest, aangezien het tegenover ons hotel lag (oasis park). Werkelijk bij gebrek aan beter, want er was nergens hardstyle of hardcore te krijgen, en dan ga je maar naar zo'n foute kroeg toe. Wat dat betreft was Lloret veel beter. We zijn ook 10 minuten in de Flashback en de La Cage geweest, maar toen we daar de sfeer zagen en de prijzen waren we weer zo weg. Oh ja, ook een halve avond in Enjoy geweest :yes: Ik ben ervan overtuigt dat we ons toevallig vast een keer tegen het lijf gelopen zijn ;) Bij Snoopy's stonden we altijd als je binnen komt tegenover de bar rechts, op de blokken. In de ski-hut meestal in de buurt van de DJ 8) |
wjd..
- ik morgen naar Warner Brothers Movie World zou gaan? - dit misschien niet doorgaat voor mij? - er namelijk morgen een wedstrijd plaatsvind tussen Go Ahead Eagles A1 en een mix-team van mijn eigen clubbie? - ik vanavond te horen krijg of ik dan ook mee mag? - ik persoonlijk (gezien de geschiedenis bij mijn club) niet verwacht dat ik mee mag 8)? - ik natuurlijk wel hoop dat ik mee mag? - dit soort wedstrijden altijd leuk om te spelen zijn? - ik dus morgen sowieso wel een goede dag tegemoet ga? - ik of naar Movie World ga of tegen GAE mag voetballen? - me dat een prima invulling van de zaterdagmiddag lijkt? |
wjd
- ik zo ga kickboxen 8-) - ik daar hopelijk meer talent voor heb dan voor poolen - dat gisteren nl nog altijd niet sprankelend was 8) - mijn tegenstander weliswaar dit keer zo handig was de zwarte bal voortijdig in een gat te keilen - ik er zin in heb! (kickboxen) |
Citaat:
- ik toch mee mag? - ik dus morgenmiddag mezelf in het zweet ga werken tegen de A1 van Go Ahead Eagles? - ik twee redenen kan bedenken waarom ik mee mag? - het aan de ene kant kan komen omdat ik ook al dispensatie ben in de A? - het daarentegen ook wel kan komen omdat de trainer van het 2e (tevens samen met mij trainer van de D1) de spelers heeft uitgekozen? - zeer goed op kan schieten met de beste man? - mijn eerste wedstrijd dit seizoen dus meteen al een zware wordt 8) ? - ik vanavond naar de oefenwedstrijd van de Graafschap ben geweest? - ze in Ulft tegen F.C. Zwolle speelden? - er werd verloren? - dit niet zoveel zegt over het spelbeeld van de wedstrijd? - wel over de effectiviteit van de spitsen? - Jhonny wel weer prima scoorde? - het geen hoogstaande wedstrijd was? - ik het somber in zie als we zo tegen Feyenoord spelen? - het wel aangenaam kijk-weer was? -- ik het maar weer eens voor gezien houdt? |
- Bas en ik de kaarten voor Feyenoord zondag a.s. binnen hebben :yes:
|
- Tom1985 met zijn Anderlecht helaas de eerste speelronde verloren heeft :o :aai:
- ik vandaag tijdens de Supercup lekker buiten gegeten heb met familie - ik gelezen heb dat het 4-2 voor Utrecht is geworden, met 2 rode kaarten :o - vrijdag de competitiestart alweer is :7 |
Wjd..
- Bertje van Eric heb verloren met 1-2? - Dat een wel heel slechte start is voor Borussia? :o - Promovendus Nürnberg verassend met 3-1 won en medekoploper is? - Ik een tyfushekel aan Nürnberg heb na vorig jaar? - Erzgebirge Aue wel met 5-1 won van RW Essen? 8) - Morgen er weer een kraker staat op het programma, en wel tegen Frankfurt? :7 - Het alweer helemaal uitverkocht is? 8) - Ik er zin an heb? :yes: |
- Onze nieuwe hond vernoemd gaat worden naar een duitse voetbalclub? :no:
|
Citaat:
|
- de wedstrijd tegen GAE A1 best geinig was?
- ik toch zo'n 70 min. mee heb mogen doen? - ik daar wel tevreden over ben? - we wèl met 7-0 aan de kont kregen? - dat mij eigenlijk niet zoveel uitmaakt? - het goed voor de conditie was? 8) |
Citaat:
Hertjjeeeeee,,, hier komenn. :p |
Op www.rodajcfans.nl staat weer een nieuwe dame die gaat strippen bij overwinningen :o Ze ziet er ietsje beter uit dan vorig jaar, maar nog steeds niet je van het :no: Maarja, als die dikzak de spelers niet kan motiveren dan moet het maar ergens anders vandaan komen :yes:
|
Bent weer terug..
|
So, hebbie een reis om de wereld gemaakt joh
|
Citaat:
- het voetbal weer gaat beginne? :7 - Zwarma vanaaf voor t laatst als ongetrouwde gaat stappen? :9 - vrijgezelle avondjuhh 8) :7 - ik nog 2 mailtjes heb gehad van forumleden? :o - ik ze gratis kan mail/sms'en? 8) - ofzo :7 |
- Het vanavond een heet avondje wordt bij Roda? :o
- Wiljan V. in al zijn wijsheid (NOT) heeft besloten dat het boegbeeld en de man in vorm; Ger Senden, plaats moet maken voor Roel Brouwers? - Die man die vorig seizoen een puntje of 9 heeft gekost? - Tegen Ger Senden, na Kujovic nummer 2 in Man of the Year-klassement, en tevens goed voor 4 goals? - Er nu helemaal geen coaching staat achterin, aangezien Luijpers (daadwerkelijk tekort komend) gepasseerd is voor Bodor? - Dit dus een dikke overwinning wordt voor Vitesse? - WILJAN ROT OP!!!!! |
- ik de radicale mening heb dat Roda alle Nederlanders gewoon moet opstellen :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder zie ik nog net even liever Kujovic dan Budziak, en Kone boven Elberkani. De rest mag van mij wel spelen 8) |
Vitesse mag Gluscevic en Yakubu opstellen
13/8/2004 11:29 Igor Gluscevic en Abubakari Yakubu kunnen vrijdagavond meespelen met Vitesse in de seizoensopener tegen Roda JC. Vitesse kreeg vrijdagochtend de werkvergunningen van het tweetal nieuwkomers binnen. Gluscevic speelde afgelopen seizoen bij Sparta Praag, maar kwam de drie voorgaande seizoenen uit voor FC Utrecht. Yakubu is afkomstig van Ajax, waarvan de Arnhemse club de Ghanees huurt. Ondanks dat Yakubu al in Nederland speelde, kreeg Vitesse's directeur Paul van der Kraan vorige week te horen dat de vergunning van de defensieve kracht niet in orde was. Coach Edward Sturing mist zodoende twee spelers in het uitduel met Roda. Aleksandar Rankovic is nog geschorst, terwijl Emile Mbamba nog herstelt van een malaria. ================================= Weer zoiets typisch Roda.... Bij Vitesse krijgen de 2 nieuwelingen nét op tijd een werkvergunning, terwijl Bodnar en Cissé nog wel even op zich laten wachten :@ Als Vloet dan toch optieft, laat m dan meteen die 2 hansworsten uit het bestuur meenemen :{ |
Godver.. daar gaat mijn HCE-troef met Bodnar..
Morgenavond voetbalveiling en ik dacht deze knul zeer goedkoop op de kop te kunnen gaan tikken.. maar nu zal dat waarschijnlijk niet meer lukken. |
Citaat:
Ik blijf het dubieus vinden hoe de NOS er steeds weer een andere mening op na weet te houden als ik. Denk ik naar een giga-saaite pot te hebben gekeken in het stadion, dan meent de NOS te moeten berichten over een aantrekkelijk duel. Vanavond speelde Roda een zeer angstig en laf Vitesse gedurende 80 minuten volledig van de mat; zelfs de Pro-Senden-spreekkoren namen steeds verder af. Bodnar zullen we wel niet lang houden op deze manier. Wat een brede kerel is dat, en wát een schot heeftie :{ Nog nooit heb ik een man in geel-zwart zo'n vrije trap zien nemen. Maar er was overal over het veld 100% inzet eens, Vitesse werd overal op het veld opgejaagd. Van Dijk voldeed eens, maar ik moet toegeven dat ook Brouwers (!) een bere-pot speelde. Helaas krijg je in het voetbal niet altijd wat je verdiend, maar ik heb er na vanavond zowaar vertrouwen in dat het misschien nog wat wordt dit seizoen. In ieder geval geen zouteloosheid, dat doet me deugd. En Vitesse is geen steek opgeschoten na vorig seizoen :no: Dat wordt weer hangen en wurgen, en ook dat doet me goed natuurlijk 8-) |
wjd
- ik bij die ene wielerwedstrijd @ de olimpische spelen alweer geniet van de fouten van meneer dijkstra? |
Citaat:
|
wjd
- ik nu echt spuugziek van die man word? :{ |
Citaat:
Ik zie met mijn blinde oog direct dat er een Columbiaan vooran ligt met nummer 80. Wat zegt meneertje? "Een portugees sluit aan!" "Ja het is Valverde" (nota bene een spanjaard) *Staat in beeld dat het meneer Laverde Jiminez is* Meneer Smeets zegt: "Het is de Columbiaan *rare naam*" Meneer Dijkstra: "Jep het is inderdaad Valverde" :O DOE DAN _GOED_ JE HUISWERK!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De dans parade goed te doen was hehe :] |
Het nut van je eigen post quoten ontgaat mij ietwat, Theo? 8)
|
Jah kut forum, hebben ze nou die knoppen omgedraaid toen ik weg was, of begrijp ik het niet meer ??
|
Citaat:
|
hahah das ook heel goed mogelijk, pffff was weer goed toeven in Rotterdam vandaag 8-)
|
Toch mooi, dat direct e'en van onze forumbazen me overbodige reply/quote heeft verwijderd.
Goed werk jongensd!:thumbsup: |
Citaat:
|
Arm De Graafschap.. ze worden volkomen afgeslacht.. :o
En Castelen laat zien dat hij zijn uitverkiezing waard is.. Maar of dat nou komt door zijn kwaliteiten of door de armoede bij De Graafschap? Combinatie van beide waarschijnlijk.. |
- het mooiste moment van het seizoen al is geweest?
- den bosch - ado 1-0 - het nog bijna uitliep op rellen - het hek links van vak k veel te zwak was - er dus slechts 5 centimeter tussen de harde kern van ado en de harde kern van fcdb zat - dat er wel link uitzag - er verscheidene stenen over en weer zijn gegooid - stewards van 65+ dit moesten oplossen - de bewaking en ME daarna toch maar ingreep - dit natuurlijk niet echt goed is voor de naam van de club - de wedstrijd zelf niet echt hoogstaand was - het gaat om de knikkers *) - houdoe en bedankt! :wave: |
- er hopelijk vandaag dan eindelijk ogen van enkele beleidsbepalers geopend zijn :wave:
- er nog wat versterkt moet worden, want dit was op zn minst weinig hoopgevend - ik echter liever vandaag in de Kuip zit en in een geweldige ambiance onderuit ga dan vorig seizoen met een enorme keelpijn een tochtig Haarlem stadion verlaat met een nederlaag :p - Bas helaas ziek was en niet meekon naar Rotterdam vanmiddag :( - ik me afvraag of de Feyenoord-forummers vanmiddag allemaal aanwezig waren? - Ik Remco nog even dacht te smsen maar ik zn nummert helemaal niet kon vinden? :? :o - volgende week een meeting in Doetinchem, Stevie? :7 |
Citaat:
- ik al bij duel 1 vol afgrijzen het koppel Carrilho - Castelen aanschouwde - Berck Beelenkamp en Kalezic (verder geen slechte partij van hen) vaak moesten bijspringen |
Citaat:
- helemaal niet nadat mijn vader vanmiddag zag wat een klojo's er tussen zitten - ik toch mijn best ga doen 8-) |
Vorig jaar startte de Graafschap ook met een 1-6 in Rotterdam, en toen werden ze zesdes!! Aangezien Wiljan echter een abbonement heeft op een waardeloze 6e plek wordt de Graafschap dus 5e of 7e 8-).
Edit: Alwin zal wel genoten hebben van Kalou en Castelen :thumbsup: |
Citaat:
Welke geweldige ambiance? Toch niet die van vandaag? Ik Arie nog ff gedag heb gezegd op R'dam CS |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijk anders best een keertje leuk om op een regenachtige en winderige vrijdagavond in Haarlem een potje voetbal te kijken 8-)
|
1 Bijlage(en)
- bart hele boeiende foto's maakt op vakantie? :7
|
Citaat:
http://www.lunaticnews.net/files/pho...111eygra07.jpg - dit er beter uitziet dan het in werkelijkheid was - de sfeer al even gezapig was als het spel van Achterhoekse zijde? :D:'(:D |
Weer een thuiswedstrijd op meer dan 200 km afstand, in het altijd pitoreske Ahlen meegemaakt 8-) Je gaat je echt afvragen waarom je nog in het omslachtige Nederland naar het voetballen gaat, want voor deze wedstrijd was in inclusief vervoer en toegang nog geen 20 euro kwijt :x
http://www.alemannia-aachen.de/fotos..._a/ahlen20.jpg http://www.alemannia-aachen.de/fotos..._a/ahlen01.jpg :love: |
- ik voor de busreis en toegang ook exact 20 euro kwijt was gisteren :)
|
Citaat:
Ik kwam rustig met een comfortabele trein aan, liep vanaf het station gezellig met wat Ahlen-fans richting stadion, ff nog een rondje eromheen gelopen en toen rustig naar de ingang gegaan alwaar ik me een lekkere halve liter Warsteiner dronk (à €2,-). Op de tribune had ik een niet te evenaren zicht op het veld, als uit-supporter. Na de wedstrijd niks geen half uur wachten maar gewoon lekker meteen naar buiten. Bovendien betalen wij voor Feyenoord-uit trouwens altijd minstens 30 euro :o |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.