![]() |
Ik heb 'm van de week gekocht, maar nog niet gekeken. :+
|
finding nemo maar weer eens, in het spaans dit keer :+
|
Pulp Fiction _0_ _0_
|
Citaat:
Ik herinner mij die film wel mooier, allé mooier getruceerd en zo maar dan ook al iets van 15jaar geleden dat ik die nog heb gezien. Nu wel gekocht op dvd voor €1. Laatst gezien in de cinema: Hotel Rwanda.. Een aanrader.. wrede film maar het is nu eenmaal de realiteit.. |
House of 1000 corpses, beetje vaag vond ik het.
|
Citaat:
Ik heb gister The Scorpion King gezien, die was eigenlijk best slecht, maar gelukkig droeg The Rock de film met zn uitstekende spel |
Citaat:
|
the big lebowski
hoogstvermakelijk 8-) |
Assepoetser 8)
|
The Ring
|
Fight Club, tja briljant:)
|
Big Fish, mijn zusje had 'm nog nooit gezien. Blijft een mooie film..
|
lost highway, halverwege in slaap gevallen
|
What's eating Gilbert Grape
Bijzonder mooi! Respect voor de rol van Leonardo di Caprio! In zn jonge jaren een oscar voor zijn rol als geestelijk gehandicapte jongen. Ook een jonge Johnny Depp, super overtuigend. Een film uit 1993 met een klein budget, maar zo sfeervol en zo'n goed verhaal:thumbsup: |
Jesus Christ Superstar
de enige gave musical die er is |
white chicks op werkweek :p
Girls united |
Leon :thumbsup:
Not Another Teen Movie :loser: The Fifth Element _0_ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb gisteren naar "13 going on 30" gekeken...
|
Gisteren "Constantine" in de cinema gaan kijken.
|
Rashomon 8-)
Moet eigenlijk die hele Kurosawa collectie maar es doorwerken |
Zondag: Saw.. Goede film, verrasssend einde...
Het gruwelijke/shockerende in de film kan eigenlijk wel achterwege worden gelaten, dan was hij nog beter Gisteren: The ring 2, vond ik ook wel goed |
Control, wel een aardige film met Ray Liotta en Willem Dafoe. Was wel leuk om de man achter de stem van Tommy Vercetti in Vice City te zien, dat spel had ik net uitgespeeld.
|
not a teenage movie
was wel grappig er kwamen wel stukjes in voor die me deed denken aan american pie vooral zoals in het begin*) |
Ik heb weer genoten van The Matrix Reloaded! 8-)
|
|
|
Ray
Robots |
The Faculty. Ik vond het matig qua acteren, voorspelbaar, niet spannend, ongeloofwaardig en een te dun verhaallijntje.
Misschien is het ook niet mijn genre 8) |
about a boy
was wel grappig |
The Ring Two, goede sequel! :thumbsup:
|
be cool
wel vermakelijke film, niet geweldig. in elk geval vind ik het erg aangenaam om naar uma te kijken:yes: |
about a boy alweer
<3 the faculty josh hartnett <3 |
The Animal
|
changing lanes http://www.filmtotaal.nl/functions/r...Rating.php?r=3
a man apart http://www.filmtotaal.nl/functions/r...Rating.php?r=2 american pie: the wedding :D http://www.filmtotaal.nl/functions/r...ting.php?r=2.5 |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb net naar "Hitch" gekeken... Best mooie film! :thumbsup:
|
- Bridget Jones 2
- Shall we dance - Oceans Twelve - Being Julia :{ |
count of monte cristo
|
pietje bell :+
|
Shrek II
|
Gisteren voor de tweede keer der Untergang gezien. Wat een meesterwerk. Die kan de strijd in het filmbattle-topic ook wel aan :7
|
Bowling for Columbine, erg sterk en geeft veel stof tot nadenken, alhoewel Moore wel weer vervelend was zo nu en dan
Beter dan Fahrenheit 9/11 vond ik em in ieder geval |
Der Untergang
|
Secret Window, Wicked en Vanilla Sky
wicked, kei creepy! wie wordt er nu verliefd op z' eigen pap en ruimt daarom z'n moeder aan de kant om de papa voor zich alleen te hebben?? nuja, tis film he! :+ |
True Romance, en hij viel nogal tegen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.