![]() |
if only..
|
Ik haat mensen die onbekend bellen en gaan lopen trollen. Of het nu 3 uur 'snachts is, of 'smiddags. De laatste die dit deed kwam er niet genadig vanaf.
|
zal het niet meer doen
|
Citaat:
|
Nee, helaas voor hem kwam ik erachter.
Toen ben ik even op bezoek gegaan. Je kan een hoop doen bij me, maar ga dan de confrontatie aan. Als ik langs moet komen dan is het eigenlijk al te laat. |
Hij belt op onbekend, hij trollt je, jij weet dat hij trollt, jij komt erachter wie het is, jij komt bij hem op bezoek, en toen?
|
waarom moet je iemand waarvan je weet dat die trollt serieus nemen? :')
troll is working.. |
Citaat:
|
Gezellig een kopje koffie gedronken?
|
surprise butt sex
|
Koppijn van hier tot Tokio.
Brak. Niet chill. |
Speciaal met z'n 8en in 2 auto's naar Groningen gereden voor KFC: hotwings op.
Terug in 058 even drankje doen, komen we bij de auto, wil niet starten: kapot. Volgende morgen vriendlief onder de douche: putje verstopt, hele overloop trap en woonkamer onder water. Pechvogels zijn we ook.. :+ |
Alles wat ik vandaag in handen heb gehad, heb ik kapot laten vallen.
|
Nu weet ik weer waarom ik mij aan het begin van deze periode weer had voorgenomen om alles van te voren te leren ipv op het laatste moment.
|
Al twee weken niet buiten geweest. Alleen om afgelopen week 1x. Naar school te gaan en om naar Amsterdam te gaan. Leren zuigt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fiets kapot ook dat nog
|
Vannacht 4 uur lang wakker in bed gelegen, om 5 uur eindelijk in slaap weten te vallen, om 7 uur ging de wekker, niet vooruit te branden, daarna als een gek moeten haasten om de bus te halen, vervolgens tentamen gemaakt.
Zo wil je de dag dus níet beginnen. |
Zometeen een CT Abdomen. Ben benieuwd, het zit nog steeds niet goed.
Als je van de buikpijn moet kotsen en daarvoor het park in moet lopen omdat het binnen anders tegen het plafond zit, gaat het niet echt. Zal wel weer opereren worden. :') |
ik kan niet meer op mn paypal account terwijl ik die morgen nodig heb en nu ben ik bier aan het drinken en kalmah aan het luisteren, maar paypal maakt dat blijkbaar geen fuck uit.
|
liggen ze nou alweer plat? :{
|
Nee, blijkbaar kun je tegenwoordig ook al te vaak een verkeerd wachtwoord invoeren. Nu doet 'ie het wel weer. Bitches.
|
Ik stond vandaag op en wat blijkt? Ik heb geen lenzenvloeistof meer! Dit is eigenlijk geen probleem maar ik moet werken tot 7 uur en dan zijn alle winkels al dicht! Dus vanavond met lenzen slapen en de dag erna met knalrode ogen weer werken achter de kassa bij de solarium studio.
Het is ook zooo druk hier door die Groupon deal van deze week! pffffff |
Pffffff
|
Citaat:
|
Het is zooo koud jongens - gleed vandaag uit op de fiets, dikke schaafwond :(
|
Bij al m'n lessen is 100 procent aanwezigheid vereist. Zo kan ik toch niet de student uithangen :no:
|
Maar dat betekend niet dat je 100% van je lessen aanwezig hoeft te zijn.
|
Echt wel - dit betekent dat je alle lessen aanwezig moet zijn :P
Succes ermee |
Citaat:
|
Citaat:
|
al m'n bier is bevroren ... FUCK
|
Citaat:
|
uit nadere inspectie bleek dat 2 van de 10 bier bevroren was en de rest niet .... wtf bavaria?
|
Citaat:
|
& W the F is met al die pipo's die hier al die shit posten?
|
Ouders zijn weer in gevecht over de alimentatie van mijn zusje. Daar ga ik me lekker niet mee bemoeien. :')
En mijn baas gedraagt zich geestelijk invalide en loopt als een ziek kamelenveulen door rul zand die een polio-prik vergeten is. Dan heb ik het nog niet eens over die kuttijden dat ik werk waardoor je ritme naar zijn grootje gaat. Verder denk ik dat het weer gewoon kut is, en carnaval een rare wending kreeg omdat die knul hier doodgestoken is. Tja, had hij maar bier moeten halen, kan er niet veel mee zo. Dat was 'm wel denk ik. |
Ik mis een bier en tieten topic voor mijn verjaardag nu precies een week geleden :no:
|
wat let je
|
en ik mis er een voor het feit dat ik vandaag precies 1 jaar uit huis woon :+
|
Citaat:
|
oh jee, we gaan weer aam het werk.
|
Citaat:
|
rot op, dan ben je nu net zo oud als ik :o
|
Ja, had je dat niet gedacht? :9
|
nee :+
|
Dacht je ouder of jonger? :+
|
ouder :+
|
hehe :+
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.