![]() |
Pardon
|
oh sorry
|
-prot-
|
Verdomd. Het is alweer licht.
|
dat was t om 5.15 al :)
|
cool story bro
|
het was lekker koel vanochtend idd
|
Vanmiddag wel een lekker temperatuurje met sunshineee! :d
|
ENERGIEDRANK! heu heu heu!:d
|
Ik heb een vraag aan iedereen :d
Heeft iemand hier cocacola flessen thuis staan? (a) Onder op die doppen zit zo'n 8cijferige code, en met die codes kun je goodies winnen :d Ik ben aan het sparen en heb nog 50 codes nodig! :o Kunnen jullie mij pleasepleaseplease helpen? :d (PM me please thanks:d) :love::love::love: |
Nee, nu je dat zegt ga ik lekker zelf sparen :9
|
Citaat:
Jammer he :P Citaat:
Je hebt trouwens toch nog maar 20 dagen om 150 dopjes voor die minikoelkast bij elkaar te sparen :P Succes? :+ Beter help je mij(A) :d:d |
the fuck is een gagfi?
|
Gives A Gay First Impression
:d bekende term in Amerika |
Citaat:
Zie het als dat je nu een dure koelkast koopt en het in de loop van de jaren terugverdient omdat je geen cola meer hoeft te kopen ik zou t niet doen :+ |
Citaat:
Hahahah |
Citaat:
Thanks man:P |
B&J - Cookie Dough is soooo bloody good :love:
|
Ocelot - Psychedelic Family <3
|
Ik heb een vaag vermoeden dat ik morgen een kater heb:P
Enigszins dan, het voelt nu iig al niet goed:P |
Citaat:
Heb alleen wel me bus gemist vanochtend :z net weer wezen skeeleren.. En het blijft leuk om een sprintje te trekken en de koppen van de mensen uit het raam te zien als je hun auto bijhoud op een 50km/h weg:P Wind mee en speciaal wielren/skeeler asfalt, wil wel:P |
Ik heb vrijwel nooit last van katers. :thumbsup:
|
Citaat:
Ligt er maar net aan Wat na Wat na Wat na Wat ... ik heb bedronken :z you get the point :+ En ik had die avond daarvoor weinig en slecht geslapen en ik had gisteravond ook nog gesport:P Helpt ook niet allemaal mee. |
Hoe erg je ook probeert je stoere mannelijkheid te bewaren. You're just a douchebag.
|
Boeeeeeeeeeeeeeeee! :d:d:d
|
:+
|
Ik heb zin in Chocola en Ijs.
|
Ik heb nergens zin in
echt zo'n schijtdag bluh |
Enige wat ik op heb vandaag zijn een halve fles ontbijtdrank, flesje drinken, 5 boterhammen met kaas, toetje slagroom karamelvla, 3kwart klein afbakstokbroodje met kruidenboter en een glas dubbelfris.
Allemaal in die volgorde. Ik heb fucking honger. Maar ik wil nu chocola en ijs want dat geeft satisfaction & happiness. Misschien had ik " ik heb zin in chocola en ijs " beter op de klaagmuur kunnen plempen:P |
Ik heb bier
ook goed? |
Sterke drank?
|
nee bier
luisteren! :[ |
Als ze ijskoud zijn, which brand?
|
brand heb ik ook idd :')
en verder Grolsch Beugels en nog 2 Hertog jan volgens mij |
Ah nice, Grolsch doe ik het wel voor.
|
Hertog Jan!!:love:
|
grolsch :love:
|
Hertog Jan!!!!!!:love: :love:
|
TD!! :love:
|
Citaat:
Het kan ook niet vaak genoeg gezegd worden. |
:+
|
hee Awesome, wil je mijn Hertog Jan es zien? :+
|
Ik snap nu wel waar Wendy 't over had toen ze zei "Mumford & Sons is :love:"
Toffe nummers. |
Citaat:
Ja, ja, ja!:love: Is 'ie wel gekoeld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik druk nooit stempels op iemand, ik vertel het je maar even. :) En dat bedoel ik op een positieve manier. |
Thank you Henkus
oja, Awesomepear, wat dacht je van: Azerbeidjan (of hoe je t ook schrijven mag) en deze geldt nog steeds voor je: http://3.bp.blogspot.com/-AhvSbVJFCa...u_suck_sad.jpg |
watskebuurt hierzo?
|
eh.. TD en peer zaten te kutten in het -geloof jij in god-topic.. en toen vroeg ze; In welk land spreken de mensen azerbeidjaans, en toen sloot Henkus het topic vanwege het gekut, dus reageerde ik hier nog een keer ;)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.