![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik weet t------> Blaat :loser: |
omg je kunt wel merken dat ik verliefd ben :$
ben ik m'n frans aan het leren (woorden + vertaling overschrijven) eerste woord: chaque - elke, volgende semaine- week, schrijf ik chaque- elke week :D ik heb duidelijk andere dingen aan me kop :+ :love: |
alweer 1303 berichten in dit topic, gaat snel.:{
|
morgen vrij:7
|
Citaat:
morgen tot 15.10 naar onze k*tschool |
morgen project om 10.00 tot onbepaalde tijd en ik zit er niet mee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stil hier... :z
|
:Z
|
*squirt*
|
Citaat:
|
Citaat:
:respect: :p oke humor :loser: aaahw you made me ink8| |
Citaat:
Eigen schuld, ink(lees: schijt) volgende keer tijn ff onder ofzo....8| |
Citaat:
OH MY GOAT. :respect: |
:x 8| :{
|
Dag lieve forummers, ik ga weer naar de andere kant van de wereld , dus jullie zien me weer im Jeanie's Japan Journal :p
KUSJE! :* |
Citaat:
Maak het er nog het beste van daar , veel plezier:* |
Oeh straks twee toetsen *br*br* :p
Maar daarna.. NAAR UTERECHT!! MaMMa Mia!! :d |
hoi :] :respect:
|
Citaat:
|
ja zekers wel... ben druk geweest met afstuderen... :thumbsup:
|
Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen. Ik kon vroeger echt niet een knop omzetten van; nu ga ik niet meer computeren en alleen maar leren. Ik wilde altijd naar buiten gaan of computeren. Huiswerk vond ik echt het ergste wat er is. Daarom ben ik maar gauw een praktijk opleiding gaan doen..
|
tsja ik denk dat dat per persoon verschilt.. het ligt eraan waar je prioriteiten liggen. Ik wilde gewoon diploma en dan word het soms weleens tijd om wat andere dingen aan de kant te zetten. Ik heb dit niet nodig.. ik vind het leuk hoor daar niet van maar ik ben er niet van afhankelijk ik heb zoveel meer dingen. Sporten school vrienden enz...
|
Nouja daarom noemde ik naar buiten gaan ook voor het computeren. Ik ging vroeger ook veel liever naar buiten met wat vrienden rond hangen of wat voetballen dan huiswerk maken. Maarja als je examens hebt kun je dus echt de hele dag bijna niets anders dan leren..
|
nee dat klopt.. maar het is maar een korte periode waarin je moet leren en examens/ tentamens moet maken... en dat is ook wel weer te overleven.. daarna is het tijd voor PARTY :P:+
|
Citaat:
|
bijna mezelf een wiplash bezorgt door de koppeling in 1 keer teveel te laten opkomen:+
|
kuuuuuuuuuut
Je totale gesprekskosten zijn: € 17.85 toch maar wat minder bellenO-) en dan nog vaste kosten van 20 euro8{ :z |
Femezz .. 69? :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bios he |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heyhey:+ :wave:
|
*Heeft dagelijkse dosis chocola zojuist opgegeten* :Y)
|
Jezus wat duurt die iq test lang...
ben nu bij vraag 45.. :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
net echt een domme fout gemaakt. |:( maar hij is best wel simpel, makkerlijker dan verleden jaar. |
Cradle of filth8-) :respect:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.