![]() |
Ja, maar jij bent cool, want een lange tijd niet online komen is natuurlijk uubber vet!
|
shit, ik kan de verleiding gewoon niet weerstaan om hier elke dag te kijken. Ik ben zoooo niet cool :no:
|
Citaat:
Heb je trouwens serieus gekeken wanneer mijn laatste post was? Aangezien je meent dat het 8 dagen was. |
ga je nou aan Wortel vragen wat er met haar is?
:') |
*wacht op inkoppertje*
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar sure, ik ben je stalker. :* |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
hallo negers
|
raep
|
Hoi :$
|
Heeft iemand hier Path of Instagram op zijn/haar mobiel?
Die apps zijn best wel nice! |
VistaPrint Coupon Code
Online printing of business cards is comparatively cheaper than a local printer. There are many companies like www.coupondestiny.com that offers low printing prices due to reduced operating costs.
www.coupondestiny.com can help you in advertising your business up to your expectations. Here, you can get complete information about business card holders, posters, rubber stamps, business cards and many other advertising products. Vistaprint coupons are the best way of enjoying seasonal savings. ECHT NIET |
Citaat:
Of is dat toch niks? |
hey pik, er zit spam boven je.. :')
|
Ja, ik heb het gelezen. Ik ben overtuigd.
|
Ik zeg; DOEN!
|
raep :{
|
:')
|
Carbid schieten :love:
|
Ik zal eens op jou schieten :+
|
he guys, met welk programma downloaden jullie muziek?
Noem is wat! |
Die gebruikte ik eerst ook.
Ben een tijd terug overgestapt naar Vuze, werkt fijner. Mja bij beide moet je gewoon torrents zoeken en downloaden. Voor muziek gebruik ik trouwens Spotify. Alles instantly bij de hand en geen gezeik met artiest/album/track naam/categorisering. |
Ik 4 shared.. Maar zegt het jullie iets?
|
Neen, enlighten me.
|
|
ik ken alles wat tot nu toe voorbij komt.
I feel like a criminal :') |
Grooveshark is handig, maar niet voor downloads.
Ikzelf gebruik 4shared om nummers op te uploaden maar voor downloads houd ik 't bij uTorrent. |
Als je op kamers gaat, hoe zit dat dan met het inschrijven bij de gemeente?
Soms vertellen ze in de beschrijving van de kamer dat het niet mogelijk is om je bij de gemeente in te schrijven. |
Dan wordt die kamer onderverhuurd volgens mij. Als je je niet op die kamer in kunt schrijven, krijg je ook geen uitwonende beurs.
|
Hoeft niet. Maar wordt wel gewenst, stel dat er brandt is dan weet de brandweer hoeveel mensen ze kunnen verwachten. Zo werd het mij i.e.g. Uitgelegd door de politie.
|
brandt?
|
Citaat:
|
& Thanks voor de info!
|
Hmm geen eens de autocorrect. Foutje!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het hier nogsteeds niet uitgestorven? :'(
|
ben jij nog steeds pot?
|
|
Citaat:
http://i39.tinypic.com/mw61kh.jpg |
Citaat:
Citaat:
|
Duidelijk.
|
Citaat:
Citaat:
|
lees nu pas
S met de kleine letter O dacht eerst van; wtf is Smet de Lettero :') |
Snel, heel erg snel ben jij.
|
En wat was de reden voor deze naamsverandering?
|
Is hij zijn maagdelijkheid verloren?
|
onmogelijk.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.