![]() |
Citaat:
|
- KUT roda :kots:
- bart had dus gelijk... - ik zojuist heerenveen - den bosch heb gekeken via yeahronimo - dat best relaxed is - den bosch een punt had verdiend - ze gelukkig wel hebben gescoord - ik hoop dat de tweede seizoenshelft beter gaat - dat wel zou kunnen... |
Citaat:
2003-2004: ADO-Roda 1-0 Vitesse-Roda 1-1 Volendam-Roda 2-1 Zwolle-Roda 0-0 2002-2003: FC Groningen-Roda 3-2 Zwolle-Roda 3-1 Excelsior-Roda 0-2 (zowaar :o) Graafschap-Roda 1-1 2001-2002: FC Groningen-Roda 0-2 FC Den Bosch-Roda 3-1 Sparta-Roda 0-3 Fortuna Sittard-Roda 0-0 Zowaar 7 punten, maar dat seizoen speelden we zelf onderin mee, dat verklaart een hoop natuurlijk. En zo gaat het al jaren, ik kijk er niet meer van op. Toevallig is dat de wedstrijd tegen de nummer 14 wél bijna altijd punten oplevert, en de clubs die daar vlak boven spelen ook. Zo kan het gebeuren dat we bij Twente, en tot voor kort Willem II al jaren ongeslagen zijn. Ook bij een club als NEC winnen we veel de laatste jaren, maar vreemd, toen NEC jaar na jaar na-competitie speelde verloren we er áltijd. Beetje jammer trouwens na de wedstrijd, Tuur en Bas waren nog even langsgekomen en daar waar we voor de wedstrijd even een praatje konden houden ging dat nu niet meer :+ |
- oom agent het praatje voor de wedstrijd wel toestond :z
- het rijtje stewards voor ME (belachelijk veel uitgerukt trouwens :{)onze nababbel waarschijnlijk als ernstig bedreigend zagen - de wedstrijd verder enorm matig was - de sfeer van beide kanten daardoor ook wat lauwtjes was - de strijdlust bij de Graafschap altijd gelukkig in orde is - ik de 3 punten niet meer verwacht had, wel twee leuke doelpunten trouwens - Bas en ik Kah een aanwinst vonden - waar maakte jij ook alweer foto's voor Bart? |
Kah was inderdaad de enige die mij kon bevallen. Won vrijwel elk duel. Zag ik dat trouwens goed en is René Bot aanvoerder bij de Graafschap? :D:D
Ik had wat foto's gemaakt, en ook nog een filmpje, waar speciaal voor Arie Rodarulez ook opstaat! DIe foto's moet ik nog even verkleinen.. |
- Ja, Bot aanvoerder :D :'( :D
- weet jij meer van Kalezic trouwens? Ik lees dat hij uitviel na een klap van Koné :o http://www.superboeren.nl/online/con...C/DSC04788.JPG Waar sta je? 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Bierdruiperts gooien 8)
|
1 Bijlage(en)
Het werd nog wat drukker dan het er nu uitziet..
|
1 Bijlage(en)
Het D'ran-spandoek, maar das slecht te zien :o
|
1 Bijlage(en)
Één van de vele vrije trappen, die net als de corners (15-2 verhouding) helemaal niets opleverde..
|
1 Bijlage(en)
De lege tribunes na afloop..
|
1 Bijlage(en)
...
|
1 Bijlage(en)
En er werd vast geharkt 8)
|
had je niet nóg saaiere fotos?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wjd: - 0-2 - 1-2 |
Ik heb een zwarte jas aan, Mark :+
|
Houdt ons niet langer in spanning? Ik ga dood hier :+..
|
die gast die wil vliegen, met dat fotocamaraatje om zn nek toch? 8)
|
Citaat:
|
toch nog een geel-zwarte club gewonnen dit weekend...
|
Heb ze nou ineens een bril bart?
http://www.rodaworld.limboo.com/comp...illem2/066.jpg 't zijn wel stuk voor stuk schoonheden daar geloof ik hé http://www.rodaworld.limboo.com/comp...illem2/067.jpg 8) http://www.rodaworld.limboo.com/comp...illem2/009.jpg |
Oh ik zie het nou pas joh, die ene zit in een rolstoel. Ken je niet maken alwin. dan deze maar:
http://www.rodaworld.limboo.com/comp...illem2/007.jpg |
Kappe nou Arie. En die miep met die bril is haar niet hoor. En die trol in die rolstoel zouden ze gelijk in een electrische stoel moeten plaatsen :kots:
Ik sier het forum liever met mensen die wel toonbaar zijn, zoals Nathalie die het na de overwinning van gister weer wat kouder heeft! http://www.rodajcfans.nl/img/5906?1 |
die zweeft een paar cm boven het veld joh
|
- den bosch nog altijd zit in de hoek waar de klappen vallen
- ze zaterdag tegen az wederom een punt verdienden - echter onze supercoach wisman nog steeds vasthoudt aan berry powel - maar deze man kan niet voetballen - en dan bedoel ik ook ECHT NIET - hij de grootste kans van de wedstrijd om zeep hielp - iedere andere willekeurige profvoetballer deze kans erin had geschoten - powel echter niet kan voetballen - ik eis dat wisman ontslagen wordt als powel volgende week er nog instaat - en daarbij slaat het wisselbeleid van wisman helemaal nergens op - en daarbij heeft den bosch natuurlijk ongelofelijke pech, na de offday van roda vorige week nu de offday van vitesse :'( - dan moet het volgende week maar gebeuren in den haag :7 |
- Stevie's lijden gedeeld wordt door supporters van een andere zieltogende club in de eredivisie :aai:
- het mij ook bijzonder tegenviel dat Vitesse thuis RBC laat winnen:x - zo is die overwinning van vorige week ook minder waard :'( - wij gelukkig nog thuis tegen RBC moeten - ik meer vrees voor de uitwedstrijd in Den Bosch gezien het feit dat de Graafschap al jaren matig presteert in uitwedstrijden, ook tegen directe concurrenten (uitzondering Excelsior:7) - wanneer is die wedstrijd eigenlijk? - dat misschien wel een leuke uitwedstrijd is om naar toe te gaan |
-Het net maar een wazige wedstrijd was
-4 penalty's en 2 missen :no: -We een belgen scheidsrechter hadden - 2 van de penalty's volgens mij geen penalty waren -Dat ik wel gelachen heb :) |
4 penalty's? die kunnen nooit allemaal terecht zijn..
|
Citaat:
- we ze juist NU nodig hebben gehad ;). |
Citaat:
|
Het behoeft uiteraard geen betoog dat ze andersom nooooit gegeven waren 8) Die eerste vond ik ook erg goedkoop gegeven. Zou onze namaak-Colina dan toch op 4-1 hebben ingezet?
|
Citaat:
|
- de kaarten voor Den Bosch-uit binnen zijn 8-)
- ik naast het spelershome nog onze nieuwe aankoop Sousa en zaakwaarnemer tegen het lijf liep :) - Loovens hopelijk in Den Bosch wel mee kan doen:{ |
Citaat:
|
Heerlijk potje voetbal in de achterhoek zeg! Prachtig! Galleryplay! Oogstrelend!
Haha nee vond het erg gezellig! Bazzemans beterschap hè! |
- ik helaas zonder Bas de belachelijk slechte verdediging van de Graafschap aan het werk mocht zien
- Het dieptepunt het inbrengen van Van der kruis vormde - deze wissel tot groot onbegrip leidde - terecht zo toonde hij zelf met zijn eerste balcontact aan - het gejuich bij Feyenoord doelpunten niet bepaald beperkt bleef tot het uitvak O-) - ik maar eens bovenin tegen het uitvak ging staan. - ik komische tafarelen in het uitvak zag (groepen die zingend tegen elkaar springen :? :7) - daar wel prima sfeer was bij vlagen - men aan onze kant van het vak vrijwel de hele wedstrijd niet verder kwam dan zingen over de sexuele geaardheid van Hofs - dit terwijl er drie jongens met een Vitesse verleden in de basis stonden :z - de wedstrijd kut was, de meeting met Remko en de jongen waarvan ik de naam kwijt ben:o gezellig 8) |
De wave inzetten bij 2-7 verdient ook wel respect.
Zowiezo kunnen veel clubs een voorbeeld nemen aan De Graafschap. Laat RBC maar degraderen, maar de superboeren mogen blijven :thumbsup: |
Wat zongen ze nu tegen Pienaar? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wjd..
- ik dus schijnbaar een goede sfeer in het stadion gemist heb? - zoiets natuurlijk zonde is? - ik na een nachtje ziekenhuis even geen zin had in veel drukte? - ik wel een mooie carnavalsavond heb gehad? - het iets te gek werd? - ik Remko bedank! - ik natuurlijk ook vind dat de Graafschap niet moet degraderen? :yes: :x O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
wjd..
- dat er toch weer prima uit ziet? - ik zie dat ze dat uitroldoek met d'ran erop maar veplaatst hebben? - het hier toch wel iets beter tot zijn recht komt? - ik ht voor de rest maar een vaag ding ivnd? |
En we hebben in Duitsland de nieuwe Hoyzer! De naam is niet Michael Weiner, maar Michael Kempter -->
http://www.vfrsauldorf.de/assets/images/Michael.jpg Ik dacht dat ik heel wat had meegemaakt op het gebied van 'schirri's. Tijdens de bekerfinale van 2004 dacht ik zelfs alles al gehad had. Totdat het omkoopschandaal in Duitsland aan het rollen kwam. Wonder boven wonder werden alle verdachte wedstrijden genoemd, behalve de bekerfinale en je zou denken dat met Hoyzer nu omkoopwedstrijden voorlopig toch wel afgelopen zouden zijn. Totdat Michael Kempter gedacht moet hebben: die Hoyzer komt nu in allerlei televisieshows, en ik fluit normaal alleen Regionalliga, nu krijg ik eens de kans in de Bundesliga en nu pak ik die kans ook. Een blik op het toto-formulier leerde bovendien dat aan Aachen-SpVgg Unterhaching veel te verdienen viel, namelijk een quote van 4,45 bij een zege voor Unterhaching. Helaas voor Kempter was Alemannia Aachen veeeel te sterk voor Haching, dus moesten hij wel heel erg veel discutabele beslissingen nemen. Unteraching kwam weliswaar zeer gelukkig op 0-1 na 9 minuten, maar Alemannia maakte alweer binnen een minuut gelijk. Hele stadion viert feest, de grens staat alweer bij de middenlijn voor de aftrap, maar Kempter keurt om tot op heden nog steeds onduidelijke redenen de goal af. Weer 10 minuten later, een verdwaalde bal wordt hard naar voren geramd door Unterhaching, Capado staat méters buitenspel en de verdediging van Aachen reageert niet eens. De grens vlagt logischerwijs voor buitenspel maar Kempter laat doorspelen, 0-2!! Toen waren de rapen gaar en zelfs de hele hoofdtribune begon Hoyzer Hoyzer te roepen. De arme donder dacht gelukkig dat dit wel erg opviel, en Meijer liet zich 2 minuten voor rust vallen als een stervende zwaan. Penalty! Nouja, leuk presentje, 1-2 en na rust uit een corner werd het zelfs weer 2-2, een doelpunt die Kempter onmogelijk kon afkeuren. 'Dan maar wat doen aan het aantal man op het veld', moet Kempter gedacht hebben. Willy Landgraf werd het slachtoffer en werd binnen 10 minuten met 2 belachelijke gele prenten weggestuurd. Toch bleef Aachen veel te sterk waardoor allerlei aanvallen in een vroegtijdig stadium afgefloten werden. Unterhaching wilde maar niet scoren, en kwam zelfs niet in het strafschopgebied. Tot diep in blessuretijd er een bal ongevaarlijk achter ging. Helaas, geen geld voor Kempter.. Of toch? Jawel hoor, niemand had gezien wat gebeurt was, maar ineens lag de bal op de stip! Unterhaching zelf had het ook nog niet door, want het duurde even voordat er iemand achter de bal stond. En wat niemand nog voor mogelijk hield gebeurde dan toch! De stadionspeaker had er behoorlijk de balen in, want hij riep iets om in de trant van 'voorlopig staat het 2-3, aber wir sehen uns bald wieder'. Tja, dat kan ook niet anders. De arme Kempter moest onder legerbewaking van het veld af, en het volgende schandaal is weer geboren in het Duitse voetbal :thumbsup: Ik heb voorlopig in ieder geval mijn laatste wedstrijd gezien. Donderdag nog naar de Uefa-cup, waar gelukkig geen Duitse scheids fluit, maar dan heb ik het voorlopig helemaal gehad :wave: |
je kan beter scheids zijn bij het darten tegenwoordig :)
|
Vaag eigenlijk, ik vind Duitsland eigenlijk bij uitstek een land waar je dergelijke praktijken niet zou verwachten :no:
|
Citaat:
|
Probleem is ook dat nu alles verdacht wordt en dat ook betere scheidsrechters ongeloofwaardig worden:{
|
Citaat:
|
wjd..
- den bosch vandaag is gedegradeerd - officieus dan - ze allicht alle goede kansen hadden - maar die natuurlijk ook werden gemist door amateurs als schulp - daarnaast zijn er ook mensen die niet willen lopen voor een bal als mourad en powel - zolang dat soort spelers spelen wordt het nooit wat. - de tactiek ook nergens op sloeg - vd ouweland eigenlijk rechtsback speelde - dat misbruik maken van iemands kwaliteiten heet - ik dit wisman verwijt - wisman moet oprotten - het beleid van vd hoorn gefaald heeft - hij waardeloze kranten als mourad, bakkal en jansen heeft gehaald waar hij voor hetzelfde geld vd eede had kunnen huren - desnoods had hij stefan janssen moeten houden, maar dit slaat nergens op, niemand bij den bosch kan scoren - de graafschap ook slecht was - die wilden helemaal niet voetballen - vooral die nr. 10 de halve wedstrijd op de grond lag te kermen - terwijl verhaegh de enige was met een echte blessure, het zag eruit als een gebroken enkel :notgood: - de graafschap 2 kansen heeft gehad - die ook erin heeft geschoten - je dan dus de wedstrijd verdient te winnen, - maar dus niet op basis van kansen - temmink een mongool is :wave: - ons minstens 1 penalty is onthouden vanwege vasthouden - ik ook nog een handsbal voorbij zag komen - de bal ook nog van de lijn was gehaald, ik geloof 2x? - het zelfvertrouwen bij den bosch nu gone with the wind is - ik ze niets meer zie winnen - ik ze niet eens meer zie scoren - maar ik hou vertrouwen :z - :'( |
Je vergeet dat Roda nog op bezoek komt, Stevie, das een zekerheidje van 3 punten. Maargoed, we moeten ook nog naar RBC, dus per saldo blijft er dan idd weinig over :z
|
wjd..
- ik er maar niet teveel woorden aan vuil maak, maar Stevie voor een behoorlijk deel toch een andere wedstrijd als mij zag? |
Wat ik mij afvraag is of Jorien ook Lazovic openlijk aan de schandpaal gaat nagelen? Of is er toch weer sprake van selectieve verontwaardiging :z
|
1 Bijlage(en)
- ik het wel een geslaagd middagje Den Bosch vond O-)
- met mij zo'n 600 (?) mede supporters 8-) - dit de eerste uitwedstrijd was met 3 punten als resultaat en ik inmiddels al aardig wat uitwedstrijden bezocht heb - het missen van kansen aan Den Bosch zijde wel schrijnend was maar ik Stevie's club niet echt veel beter vond dan de Graafschap - het gewoon een typische degradatiewedstrijd was met veel strijd maar lelijk en slecht voetbal waarin wij wat gelukkiger waren - hier de zugabe, Bart :love: |
er waren sinds ado thuis niet meer zoveel uitsupporters geloof ik 8)
maar goed, ik ben dr nog wel ff ziek van zeg. ik heb na de wedstrijd iedereen verwijten gemaakt en wellicht heb ik een beetje overdreven. O-) |
Citaat:
Zongen jullie ook 'wir wollen euch tanzen sehen', Arthur? Dat komt na de zugabe he! |
wjd
- Temmink het presteerde om alles wat hij nog dood kon fluiten aan deze verder al slechte wedstrijd ook daadwerkelijk dood floot? - ook wij niet gelukkig waren met zijn optreden als scheidsrechter? - Sousa nu eenmaal een portugees is en die hebben (jammergenoeg) nu idd de neiging om soms wat theateraal te doen? - het overigens een voetballer is wat me wel bevalt? - hij nog niet echt geniale dingen heeft laten zien, maar wel laat zien technisch begaafd te zijn en over een prima traptechniek beschikt? - het met zijn werklust ook wel "snor" zit? - de overige inzet (lees: het hardere spel) wel gecompenseerd kan worden door de overige spelers (meer dan voldoende). |
- vandaag een mooie dag kan worden? :)
- Zwarma namelijk een kleine dr bij gaat krijgen? :p - Phitje dus weer oom gaat worré? :D - ze in het ziekenhuis de telefoon niet opnemen? :{ - ze dus waarschijnlijk nog bezig zijn enzo? 8) |
whoei, feli kerl :D:*
|
Citaat:
|
Van harte Stef!
Waar is je avatar eigenlijk vandaan? |
En speciaal voor Bartje: :love:
'Kaaskijkers' "Daarbij wil ik er iedereen op wijzen dat onze Duitse tegenstander de vorige ronden niet was vrijgeloot. Hij is wel degelijk in actie gekomen en heeft zich dus gewoon op eigen kracht geplaatst. Alemannia Aachen heeft ook nog eens de beschikking over een fantastische luidruchtige aanhang. Heel andere supporters dan die van AZ, die pas beginnen te juichen, wanneer we een minuut voor tijd met 3-0 voor staan. Dan kan het namelijk niet meer fout gaan. Onze supporters zijn echte "kaaskijkers". Ze kijken net zo lang totdat de kazen rijpen", aldus Adriaanse over de aanhang die donderdagavond overigens wel 4000 man sterk in Keulen aanwezig is. |
Ja, Alemannia Aachen had net zoveel punten als 010 bijvoorbeeld 8) Wanneer het slecht loopt dan zijn scheidsrechters zoals vrijdag bijvoorbeeld hun leven niet zeker, wat de club de naam 'Skandalclub' opleverde. Stond een paar weken terug een leuk artikel over in VI :yes:
Frappant dat Co nu wel verstandige dingen zegt; vlak na de loting wist hij nog te melden dat Aachen pas half februari weer met de competitie begon :D |
Vandaag in Spits:
Alemannia's aantrekkingskracht door Pascal van Wessel Nooit een saai moment bij Alemannia Aachen. De 105-jarige Duitse club, die overmorgen AZ ontvangt in het stadion van aartsvijand FC Köln, wisselt schandalen doodleuk af met sportieve successen. De hondstrouwe aanhang weet niet beter en blijft massaal naar het roemruchte Tivoli-stadion trekken. Want bij Alemannia kunnen ze hun clubliefde nog belijden zoals dat decennia geleden gebeurde. In een sfeer die bol staat van de nostalgie. ,,Je koopt voor vijf euro een kaartje, haalt een biertje en een worst en gaat onoverdekt achter het doel staan. Dat vind je toch nergens meer?" AKEN - Regelmatig gaan de gedachten in Aken terug naar vorig seizoen. Alemannia, het zwarte schaap van het Duitse voetbal, schopte het daarin toch maar mooi tot de bekerfinale in Berlijn. Een sensatie van jewelste omdat Aachen uitkomt in de Tweede Bundesliga. De eindstrijd tegen Werder Bremen ging verloren (3-2), maar de geelzwarten plaatsten zich door de landstitel van Bremen wel voor de eerste keer in de geschiedenis voor Europees voetbal. In het UEFA Cup-toernooi beten de Alemannen van coach Dieter Hecking tot nu toe fel van zich af. Aachen wandelde fluitend door de eerste ronde en overleefde ook in een groep met Lille, Sevilla, AEK Athene en Zenit St. Petersburg. ,,Wij zijn volkomen verdiend doorgegaan naar de derde ronde, daar is niets van gesmokkeld", vertelt Erik Meij-er, de 35-jarige aanvoerder van de club. ,,Elke Europese wedstrijd is een feest voor ons. We zijn onbevangen, gaan gewoon lekker voetballen. Aken is de enige club in de Europa Cup die niet uit de hoogste klasse komt. AZ schijnt daar heel blij mee te zijn. Ik vind het niet erg dat zij zo denken, want er zijn al heel wat clubs gestruikeld over ons." Hoe anders was alles aan het einde van het seizoen 2001/2002. Alemannia, dat aan incidenten toch al geen gebrek had gehad in het verleden, lag toen op sterven. Uitgeteld, opgegeven, wachtend tot de dood zou intreden. De Traditionsverein uit de mijnstreek kampte met een schuld van circa vier miljoen euro en dreigde te worden teruggezet naar het amateurvoetbal. In het Tivoli-stadion vielen de schuldeisers, politieagenten, belastingdienstmedewerkers en furieuze fans over elkaar heen. Beerput Een bizarre affaire met een verdwenen geldkoffer leidde de bijna-ondergang in. Om voetballer Mark Rudan binnen te halen had Alemannia begin 2001 300.000 euro afgerekend bij een vage tussenpersoon. Tot verbijstering van de club meldde de Australische werkgever van de speler later dat jaar dat het geld nooit was binnengekomen. Het ongeloof in Aken werd nog groter na de mededeling uit 'Down Under' dat Rudan transfervrij was. Later bleek dat de voetballer, twee schimmige makelaars en een ex-penningmeester de zaak grandioos hadden opgelicht. Daarmee was de beerput geopend. Alles stonk in de boekhouding op de Akense burelen. Uit de chaotische administratie bleek dat de club jarenlang op amateuristische wijze was bestuurd. Dat Alemannia Aachen toch bleef bestaan, dankte de vereniging aan de getrouwen die 300.000 euro inzamelden en de schuldeisers die uit vrees voor een supportersopstand hun geld niet durfden op te eisen. Problemen ,,Hoe groot de problemen ook zijn, Alemannia komt er altijd weer bovenop" , weet Eric van der Luer (39), die vorig jaar zijn loopbaan afsloot in Aken. ,,Sinds dat gedonder met die verdwenen koffer en de belasting zit de club weer in de lift. Door het bekersucces van vorig seizoen zijn alle schulden weggewerkt en is de begroting opgekrikt naar 7,6 miljoen euro." ,,Alemannia Aachen is op dit moment gezonder dan Fortuna Sittard", voegt Meijer lachend toe. ,,Maar ja, dat is natuurlijk ook niet zo moeilijk." Volgens de twee Limburgers zal de huidige nummer vier van de Tweede Bundesliga altijd een magische aantrekkingskracht blijven uitoefenen op de omgeving. Meijer: ,,Alemannia is nog een echte club waar een redelijk kleine groep mensen er met elkaar het beste van probeert te maken. In het voetballandschap wordt alles steeds commerciëler. Clubs zijn bedrijven geworden. Bij Alemannia is dat absoluut niet het geval. Businessclub? Wij hebben gewoon een paar partytenten naast elkaar gezet. Er zijn zelfs geen zitplaatsen voor de sponsors. Die moeten gewoon staan. Het is hier allemaal nog zo lekker ouderwets. Je komt naar het stadion, koopt voor vijf euro een kaartje - zonder clubcard! - haalt een biertje en een worst en gaat onoverdekt achter het doel staan. Dat vind je toch nergens meer?'' In het Tivoli-stadion (24.000 voornamelijk staanplaatsen) kan het nog. Daar staat de tijd al decennialang stil. Maar de romantiek van het hopeloos verouderde onderkomen, dat alleen nog bij Gods gratie overeind staat, blijft publiek lokken. ,,De mensen komen altijd", zegt Van der Luer die momenteel commercieel medewerker is bij Roda JC. ,,Alemannia is de club van het volk. Zelfs toen ze in de Regionalliga speelden, kwamen er gemiddeld 19.000 toeschouwers. Op de tribunes sta je maar een meter van de spelers af. Iedereen is bij wijze van spreken aanraakbaar. Daarom is de sfeer zo super en tegelijkertijd angstaanjagend voor de tegenstander. Het maakt de mensen niet uit om in de stromende regen te staan. Net zoals die oude troep ze niet interesseert. Hoeveel waarde Tivoli heeft, blijkt wel uit een enquête die laatst is gehouden. Volgens de fans moet het nieuwe stadion per se op de plek van Tivoli komen." Hekel ,,Voor de supporters is het vreselijk dat Alemannia zijn Europese wedstrijden van de UEFA niet in eigen huis mag spelen, maar moet uitwijken naar het stadion van de vijand in Keulen", vervolgt Van der Luer. ,,Ze hebben sowieso een gruwelijke hekel aan alles wat niet uit Aken komt. Toch gaan de fans overal heen. Op de wedstrijddag worden auto's volgeladen met families en met de geelzwarte sjaals wapperend uit de ramen gaan ze dan lekker een dagje naar het voetbal. In Keulen zaten er dik 8000 van ons op de tribune. Bij de bekerfinale waren het er drie keer zoveel. Die momenten zal ik nooit vergeten." ,,De afgelopen Europa Cup-wedstrijden reisden steeds zo'n 25.000 fans van ons naar Keulen", vult Meijer aan. ,,Tegen AZ komen er tussen de 35.000 en 40.000. Vind ik best bijzonder." Saamhorigheid en strijd zijn de sleutelwoorden bij Alemannia. Toch is het voetbal er in de loop der jaren flink veranderd. Aachen kan volgens Meijer veel meer dan buffelen: ,,Wij zijn allang geen typische werkpaardenclub meer, maar kunnen ook fantastisch voetballen." Van der Luer: ,,Met Roda hebben we in de winterstop nog kansloos van Alemannia verloren. Dat zegt wel iets. Aan de andere kant: als AZ in goeden doen is, komt die club gewoon een ronde verder. Maar je weet nooit met Alemannia. Het blijven Duitsers hè." Hoe mooi het Europa Cup-avontuur ook is voor de Alemannen, hangt er momenteel niet bepaald een hosannastemming in en rond Tivoli. ,,We lopen al een halfjaar op de toppen van onze tenen", zegt Meijer. ,,75 procent van de ploeg had nog nooit Europees gespeeld en wist dus helemaal niet wat daarbij kwam kijken. Iedereen zat dan ook te wachten op de inzinking, maar vreemd genoeg kwam die niet. Tot de winterstop voorbij was en we slecht uit de startblokken kwamen. Wij hebben onze handen vol om de zaak weer op de rails te krijgen. Voor mezelf is het ook best zwaar. Ik ben 35 en herstel niet meer zo snel. Als je dan ook nog een trainer hebt die het leuk vindt om twee keer per dag te trainen, heb je een probleem. Maar als aanvoerder wil ik natuurlijk geen mietje zijn en zeggen: ik train maar één keer per dag. Zo werkt dat natuurlijk niet. Zeker niet in Aken." Verschenen in SP!TS op dinsdag 15 februari 2005. |
-alwin, bart en ik naar psv-feyenoord gaan..
-Nog meer mensen die mee willen naar deze meeting? |
Lizz kiest wel de krenten uit de pap.
Eerst AZ-Roda, dan PSV-Feyenoord |
Citaat:
- wat is precies het plan? Wanneer is het, etc? |
Wie regelt de kaarten?
|
xlizzx (dr posts) geloven/vertrouwen is wel het laatste wat je moet doen voor het geval je het nog niet weet
|
Wijven..
|
ik zorg voor de kaarten..
En alwin jij moet je mond houden anders ga ik er geen voor jou halen.. |
Citaat:
|
Komt liesje nou ook naar az - aachen? :D
|
1 Bijlage(en)
Zit/sta jij hierzo Stevie?
|
1 Bijlage(en)
ja ik heb het hier ff aangegeven. :Y) ik zit iets links van de harde kern.
|
oja feli phit :7
|
Inderdaad van harte Steff:)
|
Citaat:
|
maar jij gaat wel mee bart..
|
Citaat:
Nee, ik heb er al een hele tijd over zitten nadenken, maar ik weet het echt niet... Of ik kan het me niet meer herinneren. :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil ook wel mee naar PSV - Feyenoord trouwens, als je tenminste genoeg kaarten kan regelen Lizz? Gaan PSV'ers Tijs en Anke ook mee?:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jongen bart..
Ik wil gewoon serieus iets regelen en jij en alwin zit het weer te verkloten.. Ik heb sowieso al 2 seizoenskaarten waar ik kaartjes mee kan kopen.. Kan er wel aan meer komen.. |
Maar juist dat geloven we dus niet 8)
|
WAT GELOOF JE NIET
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- ik zojuist terug ben uit amsterdam/'020'
- ik zomaar mee mocht met mijn vader naar ajax - auxerre - ik dat zelfs als den bosch fan niet laat schieten - mijn vader een echte ajacied is :+ - het een slechte wedstrijd was - ik wel weer weet waarom ik geen ajax-fan ben - joooooooden.. :{ - de sfeer bij den bosch veel gezelliger en leuker is als in de arena :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Graafschap speelt dan uit tegen NEC geloof ik
|
Citaat:
Stadion de Vijverberg is overigens nagenoeg elke wedstrijd uitverkocht.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel kaarten kan je regelen Lizz?
|
Wjd..
- Ik alweer op mijn stage zit in Dordrecht sinds 9 uur? 8) - Dat betekend dat ik om 6 uur op was? - Ik om 3 uur in bed lag? - Ik nu al 5 koppen koffie op heb en nog steeds niet goed wakker ben :( - Het gisteren onnoemelijk vet was? :yes: - Alemannia alleen had móeten winnen? - We al om 2 uur voor de Dom stonden? - Dit een gigantische kathedraal is? :o - Je daar meteen tegenaan loopt zodra je Köln Hbf uitloopt? http://www.languagemaven.com/images/...y/169_6914.jpg - We toen op zoek gingen naar de Irish Pub? - De al bleek ingenomen door AZ? - Ze niet echt op ons bezoek zaten te wachten? - Ze meteen met glazen begonnen te gooien (stelletje lafbekken)? - We dus maar weer snel naar buiten gingen? - Er niemand van onze groep (80 man Roda en enkele van Aachen) gewond was geraakt? - AZ toen ook naar buiten kwam? - Ze toen geen glazen hadden? - Ze dus ook weer heel snel binnen waren? :z - We toen een leuke kroeg/restaurant vonden om de hoek? - ME'ers dus de hele middag op die hoek konden gaan staan? 8) - Er toch enkele AZ'ers onze kroeg in durfden te komen? - Dat bezoek niet lang duurde toen ze scheiss-moffen begonnen te zingen (uiteraard niet goed uigesproken :z) - We rond half 7 richting stadion gingen? - Dat nog behoorlijk zoeken was? - Je met de U-bahn (metro) een keer of 4 moest overstappen, en alle metro's afgeladen vol waren? - Je niet kon omvallen in de metro, laat staan je armen bewegen? - Adem halen nog net wel ging? - De wedstrijd op zich een beetje eenzijdig was tot 10 minuten voor tijd? - Aachen heeft voorgedaan hoe je dat zogenaamde 'geweldige AZ' eenvoudig kunt bestrijden? - Dus gewoon met 4 spitsen spelen? - AZ geen poot aan de grond kreeg en blij mocht zijn met de 0-0? - De liederen niet verder kwamen dan retteketet-AZ? - Een grappig doch voor de hand liggend 'hurra, das ganze Dorf ist da' hun deel was? - Stef Alkmaar geen dorp vindt? - Er een prachtig artikel in het programmaboek stond over Alkmaar en haar geschiedenis? - Ik dat wel voor hem zal inscannen? - Volgende week moet het kunnen lukken!:thumbsup: |
- ik ook al verschillende malen in Köln ben geweest en het inderdaad een mooie stad is :thumbsup:
- en ook al eens aangekomen op Köln Hbf vanuit Italia:yes: - Aachen best een goede ploeg heeft en het publiek lekker fanatiek klonk - het bagger veld hun fysieke spel met veel lopen en bikkelen wel hielp - ze wel inderdaad AZ goed bestreden, maar dit was niet alleen door hun 4 spitsen - het van beide kanten niet echt indrukwekkend was wat er op de mat gelegd werd :( - de return in ieder geval wel open is (Y) |
Citaat:
wij hebben zelf 2 seizoenskaarten en kan er wel wat regelen van vrienden.. |
Citaat:
- Dat namelijk een stad is? :yes: - den Haag geen stad is? :z - Zelfs een plaats als Thorn (legt in Limburg) een stad is? 8) - bartje gewoon niet weet wat de definitie van een stad is? ;) - Een plaats een stad is als deze plaats stadsrechten heeft? :z - Cygnus X - orange theme :7 tuuuuuuh tuuuuuuuuh tuuuuuuuhhhhhhhh :9 |
Citaat:
Ik kreeg trouwens ook nog berichten van Liesje en Alwin! |
1 Bijlage(en)
Cologne, Cologne, die scheisse von Dom 8) Aachen hat der schönste Dom der Welt (NOT), prachtig gebouwtje is t toch :)
|
1 Bijlage(en)
Paar kleuters hadden een AZ-sjaaltje gepikt en vonden het nodig die in de hens te zetten, wat maar niet echt lukte..
|
1 Bijlage(en)
'Kom', moet iemand gedacht hebben, 'dat kan beter'. Dit was het resultaat van wat klooien..
|
1 Bijlage(en)
Tja, na een gezellig dagie in de Kölnse binnenstad moesten we met de U-bahn (metro) naar het RheinEnergiestadion zien te komen, alleen die verbinding blijkt nog niet WK-waardig, aangezien je echt 100x moet overstappen en de metro's duidelijk niet gebouwd zijn op het vervoeren van meutes voetbalfans. Wij volgden de meute en kwamen via tig 'Platzen' uiteindelijk op de Neumarkt, waar je weer moest overstappen op de S-Bahn (Straßebahn). Men had daar het idee gehad om dan maar wat trams in te zetten. Ach ja, omvallen kon je niet, maar een hand voor je mond houden bij het niezen zat er ook niet in :no:
|
1 Bijlage(en)
bladieblaaaa
|
1 Bijlage(en)
In het stadion aangekomen was Barry met de reserves al bezig met de warming-up..
|
1 Bijlage(en)
Hier gaat het natuurlijk allemaal om..
|
1 Bijlage(en)
40.000 toeschouwers bezochten dit duel, waarvan 3500 uit Alkmaar.
|
1 Bijlage(en)
Kerkrade had zich genesteld naast het uitvak :7
|
1 Bijlage(en)
En speciaal voor Phit, de artikelen over Alkmaart 8) Ik dacht trouwens het ultieme programmaboekje gevonden te hebben. Normaal gesproken koop ik alles wat er aan lectuur rondom een duel te krijgen/kopen is. Meestal beperkt het zich tot een vod dat net voldoende leesvoer biedt tot de aftrap, maar bij Alemannia was ik al vaker verbaasd door de hoeveelheid informatie, maar dit boekwerk had echt alles, je kunt het zo gek niet bedenken. 46 A4-pagina's met achtereenvolgens een welkomswoord van de president, een item over de kaartverkoop, een interview met de 'Sportdirektor', een overzicht van deze speelronde, een item over de Elfstedentocht in Nederland, Nederlanders in Duitsland aan het woord over NL-D-ontmoetingen (oa Van Duijnhoven, Maas, Van Marwijk, Van Lent, Oude Kamphuis, Van Hoogdalem, Heeren), daarna het item over Alkmaar, een interview met Roy Makaay, de poules van AZ en Aachen vorige ronde, een interview met Van der Luer, Nederlands-Duitse 'les', een speelbericht van AEK Athene-Aachen, een poster van die wedstrijd in het midden, een item 'typisch Nederlands', interviews met Dieter Hecking en Co Adriaanse, de selecties van beide elftallen met poster, AZ Alkmaar in de Eredivisie, Barry van Galen gepotreteerd, een collumn, statistieken, een Nederlands menu eten, sponsors, ARD over de wedstrijd, fanshop en Aachen die Götter sind mit uns. En dan als afsluiter.. Het Nederlands koningshuis :'(|:( Wat een ontnuchtering, ik wil mijn pleuro terug :'(
|
1 Bijlage(en)
Teil 2:
|
Er staat niet eens dat Rudi Carell ereburger van Alkmaar is :o. Dat is nou toch een feit die elke Rudi-lievende-mof wil weten ;) :z En dr staat ook niet dat je op die Waagplatze t best je biertje kan drinken :7 En een doorsnee Alkmaarder is juist helemaal niet trots op dat lelijke Canadaplein (dicksquare) :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
natuurlijk, als je eenmaal onderaan staat (na al ontzettend veel verk*****de wedstrijden) heb je ALLES tegen
om er maar eens een cliche uit te gooien: in de hoek waar ALLE, maar dan ook echte ALLE klappen vallen. dit snap ik niet, ik heb dit nog nooit mee gemaakt. dit is bijna nog dramatischer als de dramatische degradatie in 2002. destijds streden ze ook het hele jaar, en degradeerden ze met 34 punten. nu is het nog erger, het is gewoon nog 1000x ongelukkiger als toen van alle nederlandse (prof?)clubs moet het nu toch wel het ergste zijn om supporter te zijn van fcdb. gvd. |
Citaat:
Maar ja misschien komen de punten nog , ik hoop het wel ! |
tja als ik realistisch ben kan het gewoon niet meer. rbc en de graafschap pakken weer punten, een nacompetitieplaats is nu zò ver weg. ik heb ook bijna de hoop verloren.. als je ook ziet hoe moeilijk ze scoren en hoeveel pech ze hebben, is het gewoon bijna onmogelijk om nìet te degraderen.
|
- ik RBC Roosendaal als degradant prefereer boven Den Bosch
|
tja ik prefereer iedere club als degradant boven den bosch, maar helaas. ik zie het ehct niet meer zitten. naja: volgende week vitesse thuis, die hebben vandaag weer een wanprestatie geleverd dus wie weet.. :Y) (maar zoiets zeg ik elke week)
(excuses voor mijn onkuize taalgebruik hierboven) |
Citaat:
|
- Tim de Cler de titel 'matennaaier van het jaar' op de valreep afpakt van Edrisa Sonko?
- Wat deze man presteert iedere fatsoensnorm op een voetbalveld te boven gaat? - Roda natuurlijk had moeten winnen? - Arouna Koné voor een leeg doel de bal er echter nog niet in krijgt tot 2x toe? :z - Jerôme Collinet uit bijzonder kansrijke positie hopeloos naastschiet? - AZ daar bitter weinig tegenover stelde? - Ik nu vurig hoop dat die Duitsers gehakt maken van die arrogante Noord-Hollanders? - Men het nl nodig vond om ons heel Stef zijn prachtige provincie te laten zien op zowel de heen- als terugweg? - Je op die manier alle dorpjes voorbij komt waar je nog nooit gehoord van hebt? - De vlam in ons vak wel heel erg in de pan sloeg van onze fluitist op het gras? - Deze man maar de komende maand wat hoofdklassepotjes moet gaan fluiten? :wave: - De terugreis chaos was? (oftewel zuipen, slap ouwehoeren en vliegende mensen) - Arie's vriendin er ook weer was :yes: |
Citaat:
- het natuurlijk een beetje een slechte actie was van de Cler? - het daarentegen ook niet echt slim was van Cissé om d'r zo voor te gaan staan? - de scheidsrechter wat mij betreft ook wel even mag aanvoelen dat je hier niet nog eens een gele kaart voor moet geven? |
Die Cisse moet met zijn stomme kop niet zo pontificaal voor de bal gaan staan als je net een gele kaart hebt gehad en van kilometers afstand ziet aankomen dat ze die bal tegen je aan gaan schieten, zodat je er af mag..
Althans, zo kwam die situatie op mij over.. En dan komt er nog zo'n hersenloze aangestormd om er eentje omver te duwen.. Nee, met zoveel (voetbal)intelligentie zul je er niet komen.. |
Citaat:
Overigens bij de 1-0 lag Vicelich geblesseerd op het veld. Nu is Roda na de gebeurtenissen tegend e Graafschap wel de laatste ploeg die mag klagen, maar AZ wel weer mooi huilen toen Roda erna doorspeelde toen er een AZ-er geblesseerd lag. Wat een zielige figuren zijn het daar toch :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
Verder boeit het me ook echt helemaal niets of het terecht is of niet, maar ik als 'neutrale' tv-kijker had bepaald niet het idee dat Roda op dat moment genaaid werd (bij de eerste goal overigens wel). Volgens mij had Adriaanse voor de winterstop trouwens al aangekondigd door te spelen bij blessures en 'blessures'... Niet netjes wellicht en zeker niet om wel te verwachten dat de tegenstander het wel doet, maar zo hypocriet is de voetballerij gewoon... |
Citaat:
- ik daarom ook van mening ben dat de scheidsrechter dan ook moet aanvoelen dat hij niet nog eens een gele kaart moet geven? - hij daarmee Opdam tot een matennaaier maakt? - als de scheids geen kaart trekt en Cissé gewoon weg stuurt er dus niets aan de hand was? - het van Cissé natuurlijk ook niet echt slim was om vlak naar zijn eerste gele kaart zo een bal te gaan blokken? - Opdam zich waarschijnlijk wel realiseerde dat Cissé al een gele kaart had? - het daarom ook weer niet zo slim was om de bal bewust tegen hem aan te spelen? - je dan weet dat je als matennaaier zal worden betiteld? |
Citaat:
De foto's staan nog niet op de site, maar hoe zag ze er vandaag uit? Zeker weer bloedgeil als altijd, kan haast niet anders. |
Ik heb er nu weer extra opgelet en Cisse doet het toch echt zichzelf aan, want hij probeert gewoon echt die vrije trap te frustreren. Natuurlijk schiet Opdam die bal bewust tegen hem aan in de wetenschap dat hij dat z'n tweede gele kaart zal krijgen. Maar dat doet niet af aan de totale domheid van zo'n actie van Cisse.. Die eerste gele kaart weet ik niet goed wat ik er van moet denken. Aan de ene kant vind ik zijn armbeweging slaand en onnatuurlijk, aan de andere kant vind ik het nog wel meevallen...
En zo'n van Dijk vind ik dan al helemaal gewoon strontdom, pure domheid en benadeling van je ploeg.. Overigens maakt Kah wel indruk op me, om maar bij Roda te blijven.. Echt een Afrikaans beest, maar dan ook met typische acties in de eigen zestien. Iets heel anders.. Ik volg Den Bosch natuurlijk ook wat extra en wat het hele seizoen me al opvalt is dat die Uneken zo vaak kneuzig staat te spelen. Vandaag ook weer in de laatste minuut ligt de heer Uneken weer op de grond te kijken (vond ik dus echt geen overtreding). Gevolg was wel dat Ajax die 1-0 wist te scoren. En dergelijke acties zijn me al veel vaker opgevallen. Is die Joost Volmer na zijn jaren in Engeland en zijn blessure dan zoveel slechter geworden dat hij die Uneken er niet uit kan spelen? Dat moet dan een belangrijke speler zijn, maar samen met die voormalige nieuwe Bergkamp Dennis Schulp vind ik hem typerend voor dit FC Den Bosch... |
Ik vond er eigenlijk niets bij. Jack ziet 1 keer dat beeld en heeft blijkbaar genoeg gezien, ik zag er eigenlijk helemaal niks aan, maargoed.
Cissé probeert nog weg te springen zelfs. Hij staat aan de zijlijn en loopt gewoon langs de bal heen. De scheids staat er ook nog steeds. Als je goed kijkt dan zie je dat als cissé er niet gestaan had Opdam helemaal niets kon doen met die vrije trap. Hij loopt gewoon terug naar zijn positie. Neen, gewoon een oervervelende matennaaiers-actie van Opdam. En waarom? Om 2 minuten tegen een man minder te spelen? Van Dijk neemt het gewoon op voor zijn ploeggenoot. Het zit gewoon in zijn karakter en alle opgeklopte frustratie van een middagje Hoofdklasse-arbitrage kwam eruit. Tel daarbij op die goal van Heerenveen vorige week die ook al niet geteld had mogen worden en zijn woede over dit trieste gebeuren is wel verklaard (waarmee ik zijn actie niet goedpraat, maar te begrijpen valt het wel).. |
Ik loop zelf vaak genoeg te vervelen voor de bal om wel in de gaten te hebben dat zoiets gewoon de vrije trap frustreren is. Waarschijnlijk ook opdracht van mijn bij jou zo geliefde streekgenoot met de kalverogen. En Cisse had makkelijk anders kunnen lopen. Maar hij kiest er bewust voor om dat juist niet te doen. En wat de meerwaarde van Opdam bij zo'n actie is weet ik ook niet. Opdam zelf waarschijnlijk ook niet, want zoiets doe je zonder bij na te denken. En in feite heeft ook gewoon nauwelijks nut, behalve dat je het vuurtje nog ff opklopt. Maar ik vind gewoon dat zo'n Cisse net ff wat slimmer moet zijn door niet weer ff lekker irritant er voor langs te willen gaan lopen.
En zoiets wat van Dijk doet.. Begrijpen tja.. Op het veld bij Den Dungen 6 zou ik het wellicht begrijpen, maar professionals dienen zich te kunnen beheersen. Onderdeel van je vak is dat. Volgens mij verdient van Dijk een meer dan gemiddeld salaris voor zijn kunstjes.. |
Ik ken Van Dijk toevallig iets beter dan menig andere speler bij Roda, en ik weet dat hij zich mateloos irriteert aan scheidsrechters, en jij hebt natuurlijk niet de hele wedstrijd gezien, maar geloof mij, het was een dra-ma. Het was echt nog triester dan de scheids die jij op Den Dungen 6 krijgt.
Gregoor is een speler die met het hart speelt. Jij en ik hebben een andere visie over Cissé dan, ik blijf erbij dat het gewoon een naaistreek is die nergens voor nodig is. Hij liep niet vertraagd langs, hij was binnen een halve seconde gewacht had dan had hij hem zomaar kunnen nemen. Je weet hoe ik denk over die meneer met die ogen, en dit keer had hij hier geen enkele schuld aan. Ik weet ook niet of je het weet, maar Roda speelde niet op een puntje, en had dus geen enkel belang bij tijdrekken. Reeds 10 minuten lang werd uit het uitvak 'alles of niets' geschreeuwd (niet dat Cissé dan verstaat, maar ook hij speelde op de winst). We moesten winnen om in de buurt te blijven net als AZ. Alleen de scheids hielp niet mee bij een vlotte wedstrijd. Cisse liep gewoon langs omdat Opdam die vrije trap toch niet snel kon nemen. Ik raad je aan de beelden toch nog maar eens terug te kijken, zelfs Jack zij dat hij in een reflex nog opzij sprong. Beetje vreemd om te zeggen dat Opdam het in een opwelling doet en Cissé het bewust doet natuurlijk :rolleyes: Van Dijk komt gewoon onbestuimd instormen, tja, ik kan het wel berijpen, ik houd wel van dat soort spelers. Hij zou zich zelf niet als zo'n mietje meteen laten vallen trouwens. Voetbal is per slot van rekening een mannensport. |
Dat hij op zij sprong had er meer mee te maken dat hij toch wel in de gaten kreeg dat dit hem de wedstrijd zou kunnen kosten. En zoiets is ook niet echt tijdrekken om voor een puntje te gaan he. Het is een soort van automatisme om te zorgen dat die vrije trap niet snel genomen zal worden. Dat wordt volgens mij al bij bijna elke club in de C-jeugd geleerd. Hier (in de omgeving en bij DD) zeker. Al die drill-instructors die de A en B-jeugd op enig niveau trainen eisen gewoon van die mennekes dat ze voor de bal gaan staan, anders krijgen ze op hun kop. Daar heb ik toch al enkele gele kaarten voor gegeven zien worden (niet bij DD6 dus he, daar voetballen we zonder kaarten meestal ;)).
Maar ik vind het gewoon een zeer irritante manier van doen en in zekere zin zou ik het ook wel naaien willen noemen... Maar ik vind het zeker niet slim om dat te doen als je net een minuut geleden geel hebt gekregen.. En echte scheidsrechter had die gele kaart natuurlijk ook op zak gehouden, maar da's een beetje het probleem tegenwoordig. Maar gelukkig is dit het mooie van voetbal, dat je over iets wat 5x herhaald is nog een verschillende mening kunt hebben. En met dit typische cliche hou ik op met de discussie, want het is bedtijd. :+ |
Oja, over de scheidsrechters op DD6-niveau.. Geloof me, ik kan er geen hout van, maar die gasten maken nog meer fouten. En fouten is niet erg, maar dat het manipuleert en doet maar.
Bij ons thuis net zo erg als uit hoor.. Thuis hebben we twee van die gasten rondlopen, die volgens mij nog onder de plak zitten bij hun vrouw in de urn en nog actief meegevoetbald hebben met Bep Bakhuis. De een fluit nog redelijk in ons voordeel (hoewel hij dat altijd probeert goed te maken bij de tegenstander) en de ander probeert ten koste van alles elke schijn van partijdigheid te voorkomen. En uit kom je ook vanalles tegen.. Gasten die bijna alles voor je fluiten omdat ze geen thuisfluiter willen zijn, maar ook spelers die maar de fluit hebben gepakt en figuren die consequent tegen je fluiten. Thuisgrens die vlagt wordt 100% gevolgd, onze vlagger wordt de helft van de tijd overruled. Bal die met een sliding op de achterlijn wordt voorgetrokken levert ineens buitenspel op voor de spits die hem inschiet... Je komt echt vanalles tegen en als alle scheidsrechters gewoon consequent thuisfluiters waren, dan zat er nog enige logica in.. maar het lijkt allemaal echt nergens op. Wat dat betreft moet van Dijk maar echt niet bij ons komen voetballen. Maar wel altijd ff een handje geven na de wedstrijd; ook zo'n fossiel met jampotglazen uit de tijd van Bep doet z'n best neem ik aan en offert z'n vrije tijd op. 8) |
Joaquin Diez Requejo maakt het nu wel heel bond met zijn foto-cursus :no:
http://members.home.nl/jdiezrequejo/11022005-6.jpg *niet kijken voordat je aan tafel gaat* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
het is te donker, of er zit echt niks :z
|
Dankjewel Phit, open ik dit topic weer en zie ik weer dat... In de rust leek het een mooie avond te gaan worden voor het Nederlands voetbal, maar de slotsom is dat het eigenlijk maar een zeer matige avond is gebleken.
De uitschakeling van Heerenveen is geen schande en lag ook voor de hand. Maar Ajax.. Totaal weggespeeld door Auxerre, wat een wanvertoning zeg. Staat maar een topper op het veld: Trabelsi. Wat een geluk voor Ajax dat die teruggekomen is op zijn beslissing om nooit meer voor Ajax te spelen. Koeman brengt Maduro in op het moment dat er een corner genomen wordt. Verder komt er nog zo'n Emmanualson op het veld. Twee totaal onervaren spelers op een moment dat je onder zware druk staat, hoewel hij verder ook weinig op de bank had zitten volgens mij. Verder staat er een 433 met twee verdedigend ingestelde middenvelders op het veld. Dan moet er over de flanken gevaar gesticht worden, maar van zo'n Boukhari weet je dat hij geen lantaarnpaal voorbij komt. Rosales doet het af en toe beter, maar is toch echt te wisselvallig om een rol van betekenis te spelen... Dan komt een Babel (fantastisch ingeschoten goal trouwens) of Charisteas toch totaal niet in het spel voor? Babel heeft de klasse om op eigen kracht verschil te maken, maar dat zul je van Charisteas niet zien. Alleen daarom al zal hij mislukken. Nee, Koeman is onhoudbaar. Tactische fouten, maakt geen speler beter, maar het belangrijkste is dat al zijn aankopen totaal mislukken. En juist daar zit het verlies van Ajax tov PSV. Hiddink heeft de klasse om de juiste spelers te kopen voor het juiste systeem, terwijl Koeman enkel mislukkingen haalt die niet bij Ajax passen. En Feyenoord.. tja, daar zit zoveel fout... En dan nog zo'n stel idioten die de club een mega-boete bezorgen. Veel frustratie op het einde ook. Hofs ontsnapt nog aan rood. Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Gelukkig wist AZ nog wel te winnen, maar met alle respect voor Aachen: het zou een schande zijn als het anders was geweest. |
Ik vind het ook voornamelijk jammer bij Ajax dat het spel over de zijkanten niet voldoende is.. Jammer dat ècht goede buitenspelers zo moeilijk te vinden zijn, want in mijn ogen is dat nog steeds een erg gevaarlijk wapen waar maar weinig clubs (naast dubbele dekking, een speler die je dus ergens anders mist) raad mee weten.. Zonde..
|
feyenoord die krijgt inderdaar een MEGA boete....
dat gaat flinkwat geld kosten :? waar ben je dan als supporter mee bezig..... jammer dat ajax verloren heeft... (heb alle 2 de wedstrijden lopen zappen) maarjah... tis jammer... beide clubs niet door... :( |
Citaat:
|
Ik had niet anders verwacht.. :z
|
Citaat:
Aachen is een grote club in Duitsland, heeft een begroting die vergelijkbaar is met de subtop in Nederland (immers: er zijn geen kosten aan het stadion verbonden), heeft een achterban en een supportersschare waaraan na Ajax en Feyenoord geen enkele Nederlandse club kan tippen en heeft daarnaast een selectie rustig meekan in de subtop van Nederland. Er spelen diverse spelers uit Duitsland '2006' en jong-Duitsland. Tel daarbij op dat de enige clubs die beter presteren dan Aachen in hun competitie clubs zijn als 1. FC Köln (begroting 30 miljoen euro), MSV Duisburg (begroting 22,5 miljoen euro) en Gruether Fürth dat gewoon goed draaid en je hebt alleen maar clubs die in Nederland mee zouden draaien bovenin. Ik durf m wel aan: de top van Duitsland zal Nederland nooit halen, de clubs die tegen degradatie strijden zouden zo mee kunnen in onze subtop en de top van de 2e liga zou onze middenmoot kunnen vormen. En dan hoef je absoluut niet onder te doen voor AZ, zeker niet als je bekijkt wie men reeds eerder uitgeschakeld heeft, het verschil daar is niet zo groot tussen ere- en eerstedivisie. Je ziet ook zelden clubs die promoveren meteen weer degraderen.. |
Ik heb nergens beweerd dat Aachen slecht is, of van niveau Helmond Sport.. Wat ik zeg is dat het wel erg triest zou zijn als de nummer 2 van Nederland al zou verliezen van een club uit een lagere divisie van een ander land.
Dat geweldige Duitsland van jou boekt overigens ook zeer, zeer matige resultaten op Europees vlak... Dus ik heb toch mijn twijfels over het zo hoge niveau daar. In de breedte zal het absoluut beter zijn, maar dat is ook niet meer dan logisch voor zo'n groot land. |
We kijken voor de verandering weer eens niet verder dan een paar Europese potjes DEZE WEEK! Als we het zo stellen dan valt het met dat niveau van de Eredivisie dus ook wel mee. AZ staat nu 2e, maar is dat natuurlijk absoluut niet op de lange termijn.
Ik zou zeggen: je hebt het toch zelf kunnen zien 8) Ik denk, en nu heb ik Feyenoord-Sporting niet gezien, dat het niveau-verschil tussen Alemannia Aachen en AZ het kleinste was van alle Nederlandse confrontaties in de Uefacup. Het was absoluut geen schande voor AZ geweest als ze eruit gevlogen waren. Ruim een half uur na de wedstrijd :z http://www.alemannia-aachen.de/fotos...r_a/azac34.jpg Thuiswedstrijd in Stef's land :o http://www.alemannia-aachen.de/fotos...r_a/azac06.jpg Reactie Erik Meijer: http://www.alemannia-aachen.de/html/...ZMeijerWeh.mp3 En Klitzpera die ook al niet snapt hoe het mis heeft kunnen gaan :( http://www.alemannia-aachen.de/html/.../nAZKlitze.mp3 |
wat een debielen dat aachen...
dan verwacht je een hele hoop van die supporters door allerlei positieve berichten...is het slechts gebakken lucht en stelt t niks voor :notgood: |
- Bas, zijn vader en ik vanavond 'los' naar Twente gaan? 8{ 8)
- ik me af vraag of Hugo de tijd heeft om nog eens af en toe een wedstrijdje van zijn club te bezoeken?:? |
Citaat:
|
Al een aantal jaar kent het Duitse voetbal volgens mij bitter weinig succes in Europa. Je hebt natuurlijk altijd wel Bayern en Leverkussen behaalde ook succes met mooi voetbal, maar verder kan ik me bitter weinig voor de geest halen... of het moet de Uefa-cup van Schalke onder Huub Stevens zijn, maar dan gaan we wel erg ver in de tijd terug.
Misschien heb ik het mis en ben ik wat resultaten vergeten, maar voor zo'n groot (voetbal)land is het erg matig. En idd heb ik het verschil kunnen zien tussen AZ en Aken, maar nogmaals: ik heb nergens beweerd dat Aken een slechte ploeg heeft. Met Erik Meijer hebben ze al een spits die in Nederland niet zou misstaan bij minimaal 15 van de HCE-ploegen. Maar wat je mij verwijt, valt jou ook te verwijten mijns inziens. Je kijkt wel erg beperkt naar deze wedstrijd. Zo maakt AZ na de winterstop toch minder indruk dan ervoor en is een wedstrijd tegen Aken toch iets anders als ze ineens torenhoog favoriet zijn. Maar ondanks dat alles blijf ik bij mijn mening dat het een schande zou zijn geweest als een club die in Nederland in de top meespeelt zou verliezen van een club uit een lagere divisie uit welk land dan ook. |
Alsof Alemannia zo goed draait :{ Na de winterstop van de 5 wedstrijden 4 verloren.. :z
Voor de winterstop verpletterde het nog alle tegenstanders, ook in de Uefa-cup. Door wat domme pech werden wat punten verspeeld (vooral gelijke spellen) waardoor men toch niet bovenaan stond en na de winterstop is op onbegrijpelijke wijze de klat erin gekomen. Wel won men oefenpotten tegen Roda en AA Gent met superieur spel. Roda werd he-le-maal weggespeeld en creëerde geen enkele uitgespeelde kans in eigen stadion! In de uefa-cup versloeg men OSC Lille dat op dat moment bovenaan stond in Frankrijk. Bij Sevillia (2e in Spanje op dat moment) was Aachen gelijkwaardig en creëerde het voor 40.000 gekke spanjaarden 4 prima kansen. Sevillia had ook 4 'klare Torchancen' en benutte er 2, vandaar de nederlaag. Sint Petersburg, de nummer 4 van Rusland met de Russische spits Kerzhakov en EK-gangers Malafeev en Radimov werd zoekgespeeld http://www.alemannia-aachen.de/dyn/s...tail.asp?ID=76 klare Torchancen : Alemannia - St. Petersburg 9 : 4 (6:2) Vervolgens werd bij AEK Athene verdienstelijk met 0-2 gewonnen. En kom nu niet aan met dat die competities niets voorstellen ofzo, want ik geloof dat Griekenland zelfs boven Nederland staat. Natuurlijk presteerde AZ ook niet beroerd en ik denk ook wel dat beide clubs gelijkwaardig zijn, maar waar het me vooral om gaat is dat iedereen blind achter de Derksens en de andere media aanloopt die zeggen dat het een schande zou zijn als AZ eruit gemikt werd door Aachen. Je somt nu even de successen van Duitsland op, of het gebrek eraan hoe je het noemen wilt, maar je gaat volkomen voorbij aan het feit dat Nederland op Feyenoord na helemaal NIETS gepresteerd heeft. We waren al helemaal in de hemel toen Ajax met veel geluk een kwartfinale bereikte |:( Bayern, Dortmund, Werder Bremen, Schalke '04, VfB Stuttgart, HSV en Bayer Leverkusen zouden stuk voor stuk meedoen om de titel in ons land en Kaiserslautern, Hertha BSC, Wolfsburg, Hannover, Gladbach en Bielefeld zijn beter dan onze subtoppers. De overige clubs, zoals Rostock, Nürnberg, Mainz en Freiburg kunnen zich zonder meer meten met onze subtoppers. Dan heb je de hele Bundesliga gehad, daaronder spelen clubs die ook mee kunnen in die Bundesliga, waartoe uiteraard ook Alemannia Aachen behoort (met Köln, 1860 München dat overigens met 5-1 vernederd werd door Aachen, Frankfurt en Duiburg bijvoorbeeld). Regelmatig stomen clubs uit die 2e liga meteen door naar de middenmoot of zelfs subtop van de 1e Bundesliga. Het is in niets te vergelijken met Nederland; die clubs zijn vele malen groter en hebben veel meer budget. Je kunt daar wel minderwaardig over doen maar dat getuigd hooguit van kortzichtigheid :z |
|
echte rakkers :D
- Bartje donderdag hier was? :o - hij hier vrijdag ook nog was? :o - hij heb mogen meemaken hoe mijn ketting van me fiets af ging? :z - :wave: |
Citaat:
heb 3 partijtjes gezien deze competitie, allemaal voor de winterstop.. ben wel getuige geweest van psv-arsenal en psv-monaco:7 |
Erg vermakelijk om overal te lezen hoe die naccers ons(nerds, kakkerlakken uit dordt-noord) :{ zich zo druk maken om die sneeuwballen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
nac is zo'n trieste vereniging. Denk echt dat heel Feyenoord met grote ogen 90 minuten naar hun staat te staren, haha!
Was gewoon een superavond van gisteren, lekker gezellig op de tribune, en werd ook nog iets van gevoetbald. Moeten meer van zulke dagen komen! NAC, lekker belangrijk! |
Je praat als een arrogante jood, tank. Feit is dat de Feyenoord-aanhang zich gisteren voor het oog van de hele natie belachelijk heeft lopen maken en heeft aangetoond dat het volwassen legioen wat er ooit was absoluut niet meer serieus genomen hoeft te worden.
Het begon met het zielig bekogelen van wat Portugezen en liep via het verstoren van de minuut stilte uit in het gooien van sneeuwballen gedurende 60 minuten :no: Echt te zielig voor woorden.. |
Wat is er arrogant aan? Iedereen die ik heb gesproken heeft een gezellige avond gehad en dat was het ook.
Wedstrijd was geen reet aan, en na de 1-0 al beslist. Meeste lol viel ergens anders behalen.. Waarom mogen we ons lolletje niet behalen met één groot sneeuwballen gevecht. Of moeten we ons zo genaamd aan de supporterscodes houden? Altijd braaf je liedje zingen, sjaaltje de lucht in, 3-0 verliezen en je nog je handen stuk klappen. Ik kom best voor de voetbal, maar gisteren was er geen ziel te beleven op het veld, en des te meer daarbuiten. Dat heel Nederland ons dan ziet als een stelletje hersenloze interesseert echt geen reet. Het was gewoon een gezellige sfeervolle avond in een verder zoutloos duel met een veels te hoge toegangsprijs. Ipv de supporters die er waren voor alles en nog wat uit te maken kunnen we beter is kijken naar die hele belachelijke beker die werkelijk geen bal meer voorsteld in dit land. Idd alle lof voor Nac die voor het eerst sinds 15 jaar weer is met meer dan 1000 man naar de Kuip komen, en heel de wedstrijd zingen hoe erg ze Rotterdam wel niet haten....over triest en belachelijk gesproken :rolleyes: Interesseert mij de rest van de 'natie' nou. Trouwens Bart hoe dacht je dat de rest van de 'natie' dacht/denkt over jullie uitstapjes naar Duitsland...over belachelijk gesproken :rolleyes: |
Citaat:
Het gaat nu niet over al die andere clubs. Het gaat erover dat Feyenoord zich zo graag wil voordoen als zogenaamd 'volwassen publiek'. In de Lunatic staat elke keer weer te lezen hoe triest andere supportersschares wel niet zijn. Anti-Rotterdam, homo's lopen hand in hand enz enz. Neen, die supporters krijgen een cynisch applaus, 'het legioen' leent zich daar toch niet voor.. En nu zingt men ineens homo's van Breda, ineens kan men zijn muil niet houden bij een minuut stilte, staan een paar kleuters aanstekers te gooien en als klap op de vuurpijl gaat men een hele helft wat sneeuwballen gooien. Misschien interesseert het jou geen reet omdat je het voor je club opneemt maar de goede naam die je had ben je er natuurlijk wel kwijt mee want niemand neemt Feyenoord nog langer serieus, zoals men de rest van Nederland ook nooit serieus nam. Wij volgend Alemannia Aachen massaal omdat het onze vrienden zijn zoals Twente dat deed met Schalke. Ik zie niet in wat daar mis mee is en daarbij profileren wij ons ook niet zoals Feyenoord altijd graag wilde. Maargoed, leuk hoor dat jij je vermaakt hebt! |
Ik heb me idd vermaakt!
Want de rest van Nederland van ons vindt, vind ik totaal onbelangrijk. Die hebben hun mening toch wel klaar. Nu neemt niemand ons serieus, maar owee als Feyenoord weer is op bezoek komt... Met min 10 zoek ik inderdaad ander vertier als de wedstrijd totaal niet voor aanzien is, en allang gespeeld is. En over nac, ik vind nac inderdaad 'lekker belangrijk'. Stelletje blaaskaken als je het mij vraagt. Altijd staat de Rat vol met berichten over de 'nerds' uit 'Dordt noord', over hoe ze ons ff een massaal zangles komen geven, en vervolgens niet meer dan 400 man aankomen. En maar blijven berichtten dat heel Rotterdam 90 minuten lang de ogen zal uitkijken...tsjah.. Had/heeft niks met het voetballen te maken, want dat spel van ons is toch drama. Als ze 4 keer naar elkaar over weten te spelen is het al een record. Maar ik heb totaal niks met nac, net als de rest van de Kuip, maar zelf denken geloof ik dat heel Rotterdam een week lang wakker ligt als de 'Ratten' op bezoek komen. Ben overigens ook wel benieuwd naar de omschrijving van een volwassen Legioen? Deze 10.000 zorgde voor een betere sfeer, dan die zogenaamde 40.000 die elke zondag zitten.. Tegen psv zal het ongetwijfeld wel weer vol zitten. En wie weet krijgen we dan een herkansing, zal heel het land weer vol lof over ons spreken.. Alsof we daar op zitten te wachten :rolleyes: |
Daar geloof ik dus geen ene flikker van. Natuurlijk interesseert het je wat ze allemaal wel niet schrijven. Anders las je al die verhalen van NAC toch ook niet? Anders dan wist je toch niet precies de vinger op de zere plek te leggen?
Feyenoord stond altijd bekend als een legioen dat liet zien hoe het moest. Qua supporters keek men neer op Ajax; dat het team direct liet vallen bij de eerste de beste tegenslag. Feyenoord was toch die vaste kern die altijd wel kwam opdagen bij wat voor potje dan ook. Provoceren was er niet bij, laat staan zielige liedjes zoals ze dat met name bij PSV erg vaak doen. Feyenoord zong nauwelijks tegen de tegenstander; had vaak originele liederen maar het meeste nog werden de aloude clubsongs uit de kast gehaald. De laatste jaren is dat eigenlijk steeds meer veranderd. De Kuip zit voller dan ooit alleen de sfeer is omgekeerd evenredig steeds slechter geworden. Ik kom al jaren bij Feyenoord-Roda en het meest indrukwekkende op het gebied van sfeer krijg je tegenwoordig uit het kidsvak. Tevens is het aantal na-maakfans zorgwekkend toegenomen. Allemaal niet leuk natuurlijk maar de sfeer verbleekte er helemaal bij zodat Feyenoord-uit voor de meeste clubs gewoon een standaart-uitwedstrijd werd waar niets bijzonders aan was en waarvoor al helemaal niemand nog massaal uitrukte. Waren de laatste jaren al niet veel meer; inmiddels is het aantal pubers klaablijkelijk schrikbarend toegenomen. De Feyenoord-aanhang laat zich klaarblijkelijk massaal provoceren door die zogenaamde 'Ratten' waar je over spreekt. Als je er niks mee hebt, waarom laat je je dan uitlokken door ze en ga je massaal meezingen met de homo's uit Breda? Waarom is het legioen niet meer te motiveren voor een normale competitiepot? Je durft de sfeer zelfs beter dan ooit te noemen. Ik mag hopen dat je daarmee doelt op de sfeer tijdens het sneeuwballen gooien want vocaal speelde Feyenoord (en nu heb ik daar daadwerkelijk alléén maar op zitten letten aangezien die hele amstelcup inderdaad een verneukt toernooi is wat me totaal niet interesseert) helemaal niets paraat en kreeg men dit keer dan daadwerkelijk zangles van die Brabanders. NAC was de hele wedstrijd duidelijk te horen en het enige wat feyenoord ertegenover stelde was wat triest homo's uit breda en we love you feyenoord. En natuurlijk interesseert het jou wat men in Nederland daarvan vindt. Niet voor niets worden internetsites afgestruind naar commentaar op de wedstrijd (in ieder geval door Arie) en je kunt wel net doen alsof het je allemaal koud laat en erom lachen maar onwillekeurig moet het toch vreselijk pijnlijk zijn om zo af te glijden :no: |
Citaat:
Zo zouden ze er een hele gekke boel van gaan maken tijdens carnaval!(zat er ook een met nac shirt met S.C.F. erop in het uitvak!!) Jullie vinden dat misschien leuk, maar wij vinden dát nou behoorlijk kansloos, en zo zet je jezelf voor lul in mijn ogen. De andere keer hadden ze weer een teller die om de minuut werd bijgewerkt over hoeveel kaarten er wel niet verkocht waren voor de wedstrijd tegen het grote Feyenoord. Allemaal grote verhalen over 2 vakken vol, komen ze net met 1 vak. Dan nog die blije dj tiesto liedjes onder begeleding van een trom. Gek hoor! Zitten vast ook allemaal met samengeknepen billetjes naar het songfestival te kijken. (ondertussen neemt de frustatie alleen maar toe omdat ze nog nooit hebben gewonnen in de Kuip) Dit jaar voor de competitie ook weer. Die "nerds uit Dordt-Noord" zouden ze wel eens een lesje in creativiteit en zang leren. Net 1 vak vol, en ze kregen toch een pak slaag met 4-0, en die hele wedstrijd compleet niet gehoord. Na Willem II is Feyenoord voor die gasten geloof ik ook dé wedstrijd van het jaar. Voor ons(mij dan) zijn al die competitiewedstrijden hetzelfde, behalve dan tegen ajax, psv, utreg en ado. Ohja, en als het enige wat jij hoorde homo's uit breda en we love you feyenoord was, zou je toch eens wat aan je oren moeten laten doen. |
Tja, of jij. Die gozert van mijn stage heeft zich kapot lopen schamen. Misschien niet ten opzichte van NAC, maar wel om zijn eigen 'fans'. Ook waar hij zit (achter X) was NAC voortdurend goed te horen.
Vroeger maakte Feyenoord originele liedjes. Tegenwoordig? Zijn het toch vooral de spandoeken die opzien baren.. Het lijkt wel alsof er verzadiging opgetreden is. Voor de oude garde hoeft het niet meer zo nodig en de jonge aanwas lijkt zich vooral bezig te houden met stoer doen. Als supporters al niet meer te motiveren zijn voor meer dan 5 potjes per jaar dan moet er voor Feyenoord misschien toch maar eens gekeken worden of grensoverschrijdende competities niks is voor ze. Kunnen ze sneeuwballen gaan gooien in Denemarken ofzo.. |
Dat de sfeer bij competitiewedstrijden kut is kan ik niet ontkennen. Maar afgelopen donderdag zat ie er gewoon best in! Dat jij dat niet vond op SBS ken ik niet helpen..
We moeten het verleden niet teveel romantischer man. Net of er toen niet geprovoceerd werd naar de tegenstander. Dat gebeurt al jaren joh. Alleen vroeger zongen ze dat ze "stenen gingen gooien" naar de jongens van Breda.. Dat hele verhaal dat Feyenoord daar vroeger boven stond is gewoon eigen leven gaan leiden. Vroeger werd er net zoveel gekankerd, geprovoceerd, misschien wel meer. Wel een verschil met vroeger is een andere mentaliteit. Toen zaten er 20.000 die lawaai maakt voor uitverkochte bak, nu maakt een uitverkochte bak niet eens lawaai. Maar zoals jij zegt, dat voor veel clubs Feyenoord-uit nog maar gewoon uitje is geldt dat ook voor veel clubs die op bezoek komen. Leuk al die clubs die met 300 man op bezoek komen, en ff de standaard "tralalala" liedjes afwerken en weer naar huis gaan. Tis gewoon gewoon een trend die overal ziet. Het gekke is er af, en alles moet georganiseerd van uit de club, gemeente, en politie. Het spontane wordt langzamerhand de mond gesnoerd. En inderdaad lees ik wat andere over ons te schrijven. Niet altijd, soms lees het via Feyenoordsites, leuk om te lezen. Maar als een stelletjes naccers ons hersenloze kakkerlakken noemen, zal ik daar echt geen minuut slecht van slapen hoor.. |
Soieso vind ik dat je pas aantrekt van andere, zodra je eigen gedrag gaat aanpassen aan de kritiek van andere mensen...
|
Dat laatste moet je uitleggen Tank :o?
|
effe weer iets anders tussendoor:
Citaat:
HAHAHHAH edit: nog meer: Citaat:
|
ja lekker,
zou ik dus morgen naar joden - kaaskijkerts gaan. naja, dan maar fifa'en :+ |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Gvd, hebben ze het toch voor elkaar en sta ik op die mongolen-site van ze :[ :@
Ik denk zeg het maar gewoon eerlijk, Arie vindt me toch wel :( Check vooral die eerste 5/6 foto's, stuk voor stuk mongolen joh :'( Wie goed kijkt ziet trouwens ook familie van Loeloe op de foto. Maar Rekz's vriendin heb ik nog niet weten te ontdekken. Wel linkt de site door naar haar page, echter geen foto te bekennen.. |
Ah, jammer, je heb het idd zelf al gezien.
Alleen geen Rulezzz, en vaantje op de foto's te bekennen :'( Maar Koffieboer en tweety gelukkig wel! http://www.rodaworld.limboo.com/comp...d-roda/003.jpg http://www.rodajcfans.nl/img/6309?1 |
die andere bart uit beersdal staat er ook op bart 8)
|
willen der nog mensen mee naar Psv-feyenoord?
Ja of nee. |
Citaat:
En tis op een 15 mei, zondag... ken ik niet. Is Feyenoord - PSV 20 april niet een beter idee? |
ik heb ook wel interesse:yes:
|
Citaat:
|
Arthur en Bas, jullie horen dan bij je eigen club te zitten.
|
Citaat:
Dat is wel een mooie uitwedstrijd idd, maar je kan niet alles hebben :(/ |
DUS steun je je eigen club. Kans bestaat dat het dan gaat om het ontlopen van de na-competitie BTW:huh:
|
Dat is wel waar. Arthur spoedoverleg?
|
Ik geef een rondje want ik ben die vrijdag jarig geweest :+
|
|
- arthur en ik toch nog 15 seconden in beeld waren bij het "relletje" in het Graafschap vak?
- het wel netjes was dat de namaaksupporters die vuurwerk gooiden terecht werden gezet? - het echter daarentegen weer jammer was dat deze paupers dachten hiervoor nog verhaal te kunnen halen waardoor er een rellletje onstond? |
hehehe, zie je zomaar die 2 8terhoekerts zo sneakie uit beeld vandaan lopen :+ Bang om klappen te krijgen? :D
|
Ik zat nog te kijken of ik jullie zag! Op zich een beetje jammer dat er dan altijd weer mensen zijn die een op zich goeie actie om zo'n pauper eruit te gooien verzieken..
|
Haha ja idd.. Ik heb er niet zo'n zin in om daar tussen te staan. Bovendien had ik al een blauw oog aan mijn voetbalwedstrijd van die middag over gehouden.
Idd beetje jammer dat er zo'n kansloos misverstand onderstond waardoor men elkaar naar de keel vloog. Gebeurd overigens wel vaker dat het eigen publiek hier op zijn nummer wordt gezet. Waren tegen NAC ook een paar paupers die het leuk vonden om oerwoud geluiden te maken. Ook deze jongens werden daarop aangesproken waardoor het vrijwel direct ten einde was. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.