![]() |
Das Experiment
|
Boondock Saints en daarna Das Experiment.
|
Lord of the Rings: The Return of the King
|
Bean - the ultimate disaster movie...
Wat een heerlijke baggerfilm is het toch ook. :+ |
Ocean's Eleven
|
in de schaduw van de overwinning en de Gouden Swipe 8{
|
Be Cool
Wat een saaie kutfilm zeg. Hoogtepunt van de film was dan het optreden van Aerosmith en Christina Milian. |
The Idiots van lars von trier
over mensen die zich voordoen als verstandelijik gehandicapten, erg sterk alleen het einde nog niet bekeken |
The Omen III: The Final Conflict
|
|
Ik kijk voor de zoveelste keer Hunt for Red October
Sean Connery is natuurlijk een meester en de soundtrack is geweldig. Verder ook wel een aardige Koude Oorlog film, hoewel typisch Amerikaans :7 |
secret window... ja, met johnny deppperdepep. :love:
|
Ik ben gisternavond naar Gent getrokken om daar om 12.01h naar de première van Star Wars episode 3 te gaan kijken8-)
|
Jackie Brown
|
Austin Powers: the spy who shagged me
|
Shark tale
|
Honey.. een feel-good movie waar lekker veel in gedanst wordt.
|
3d film in het filmtheater van nemo :9
|
Austin Powers in Goldmember
|
gister monsters ball en net 40 days and 40 nights
|
Team America World police
Lemony Snickets -a series of- Unfortunate events (die nieuwe met jim carrey) Vooral team america was lache :7 |
Be Cool zeer strakke film :thumbsup:
|
The Naked gun 2,5 :+ die films blijven lachen ookal heb je ze vaak gezien
|
Deep Impact ... gisteren op tv ...
|
Deep Impact
Frailty |
Frank Miller's Sin City
|
Citaat:
|
Son of the mask :+
|
The Grudge teeeering, vette film man! Raar dat ie zo'n laag cijfer op imdb heeft. Film was zeker te eng...
Of het komt omdat ik de DC heb gezien, maar dat mag toch niet zo veel uitmaken |
Vandaag geprofiteerd van een weeklang gratis Canal+ en Love Actually gekeken, vond em erg leuk! :)
|
Vanuit mijn bedje The Negotiator gekeken. Samuel L. Jackson met Kevin Spacey. Ik vraag me serieus af waarom dit geen grote titel is, ik vond het een heel aardige film!
Wel raar om Kevin Spacey in een echte 'good guy'-rol te zien, dat ben ik niet van 'm gewend :) |
Citaat:
idd nog nie in de bios 2 juni maar ik kon dus ff nie meer wachten had een goede rip gevonden dus ik ging ervoor en t is een hele goede film.:thumbsup: |
Finding Nemo
|
Poohs.Heffalump.Movie.DVDRip.XviD-DiAMOND.avi :love:
|
Reservoir Dogs
|
sin city
strakke film al vond ik de cast wel een beetje overdreven voor wat ze allemaal deden ze kosten genoeg geld en sommige deden vrij weinig |
Citaat:
|
All of me, oude comedy met Steve Martin. Aanradertje.
The Matrix _0_ |
The interpreter
goeie film:yes: |
een stuk van heat
& vandaag house of wax, tering wat een lekkerding :9 |
Das Experiment, lekkere zieke film :7
Heb zojuist House of Wax gedowned, later maar eens zien of ie leuk is. :9 |
Citaat:
|
De Tweeling
|
Star Wars III :love:
Fight Club |
Primal Fear, Edward Norton is echt goed! en Win a date with Tad Hamilton.. John Duhamel ofzo *mjam*
|
Sin City
|
terminator 3
wel vermakelijk |
In oranje, we gingen hem met de hele familie kijken omdat er verder niets op was, maar eigenlijk was het wel een hele mooie film ook al is het een kinderfilm. Ook zeer mooi cameragebruik
The Passion of The Christ, ja.. ik weet niet zo goed wat ik van deze film moet vinden.. |
sin city
|
Gothika
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.