Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Films, Tv en Radio (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   [centraal] Welke film(s) hebben jullie als laatste gekeken? (III) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=47766)

L_angeldc 26 August 2004 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steady
ja die is wel goed, ik had in het begin iets van moet het nou de hele film over een telefoon cel gaan? maar vond hem later wel vet, heb alleen eerst zitten piekeren van wie die stem nou was :p
ik dacht dus meteen al kiefer sutherland! die gast heeft zon herkenbare stem zeg 8)

Headliner 26 August 2004 21:58

phonebooth is wel een aardige film ja
wel leuk verhaal, terwijl het toch wel een goedkope film is volgens mij 8)

ontopic: ben nu cast away aan het kijken

The Phit 26 August 2004 22:35

cast away

ik had nog ff achter die cowgirl aangegaan. :o

Headliner 26 August 2004 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
cast away

ik had nog ff achter die cowgirl aangegaan. :o

:+
als je het zo lang op een onbewoond eiland uithoudt en uiteindelijk ook nog thuis komt, heb je wel genoeg aan je eigen meisje denk ik:z

The Phit 26 August 2004 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
:+
als je het zo lang op een onbewoond eiland uithoudt en uiteindelijk ook nog thuis komt, heb je wel genoeg aan je eigen meisje denk ik:z

gewoon om alsnog te zien wat er nou in dat pakje zat. ;)

Ar-Tuur 26 August 2004 22:46

Heb ook Cast Away mit dem Tom Hanks gekeken.
Prima film!

Wilson 8-)

http://www.mikesnewsquips.freeserver...4,01wilson.jpg

Ar-Tuur 26 August 2004 22:49

Citaat:

gewoon om alsnog te zien wat er nou in dat pakje zat. ;)
Uit de Volkskrant vandaag:

Citaat:

Een pakketje blijft de hele film ongeopend. Toen later aan de regisseur Zemeckis werd gevraagd wat daar in zat, antwoordde die: 'een waterbestendige, op zonne-energie werkende mobiele telefoon'
*)

The Phit 26 August 2004 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Uit de Volkskrant vandaag:

*)

dan heb je dr nog vrij weinig aan op een onbewoond eiland. Of het moet een sateliettelefoon zijn :7

Raspberry 26 August 2004 22:58

ook cast away, best goede film

Bazzemans 27 August 2004 02:05

Cast Away ook gezien. Goede film idd.

spoiler:

Zijn (ex-)vrouw had hem toch afgewezen? Ze had toch gekozen voor het leven wat ze na zijn "dood" had opgebouwd? Ik had namelijk het idee dat hij wel achter die cowgirl aan zou gaan. Soort van open happy end.

Daarna nog Blade gezien. (Was al wel ff bezig voordat Cast Away was afgelopen, maar toch). Ik vond het geen slechte film, ben niet kapot van sommige uitvoeringen. Wat mij betreft hoeft het opblazen en uit elkaar spatten er ècht niet zo bloederig uit te zien. Vind dit persoonlijk bij bv. Buffy The Vampire Slayer beter opgelost. Dat bloederige voegt wat mij betreft NIETS toe.
spoiler:
Behalve dan bij het goedje wat ze gebruiken om een vampier op te blazen, dan is het logisch dat het bloederig wordt. Echter vond ik daarbij dan de uitvoering dan weer tamelijk lelijk.

SpiNe 27 August 2004 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Cast Away ook gezien. Goede film idd.

spoiler:

Zijn (ex-)vrouw had hem toch afgewezen? Ze had toch gekozen voor het leven wat ze na zijn "dood" had opgebouwd? Ik had namelijk het idee dat hij wel achter die cowgirl aan zou gaan. Soort van open happy end.

Daarna nog Blade gezien. (Was al wel ff bezig voordat Cast Away was afgelopen, maar toch). Ik vond het geen slechte film, ben niet kapot van sommige uitvoeringen. Wat mij betreft hoeft het opblazen en uit elkaar spatten er ècht niet zo bloederig uit te zien. Vind dit persoonlijk bij bv. Buffy The Vampire Slayer beter opgelost. Dat bloederige voegt wat mij betreft NIETS toe.
spoiler:
Behalve dan bij het goedje wat ze gebruiken om een vampier op te blazen, dan is het logisch dat het bloederig wordt. Echter vond ik daarbij dan de uitvoering dan weer tamelijk lelijk.

ik vond blade juist cool omdat het zo bloederig was

8)

Ar-Tuur 27 August 2004 10:39

Citaat:

spoiler:

spoiler:
Tja nou, afgewezen vind ik een groot woord, ze had inderdaad kinderen met die kerel en een heel nieuw leven opgebouwd. Je pakt natuurlijk niet zomaar alles van X jaar geleden op alsof er niks gebeurd is, terwijl je iemand begraven hebt en alles afgesloten is. Wie weet ging hij nog achter die cowgirl aan, want hij zag die tekentjes op de auto en hij had een speels glimlachje aan het einde 8)

Ancalagon 27 August 2004 10:39

Cidade de Deus

over een wijk in Rio de Janeiro waar het niet zulke dolle pret is :|
brr, wel een sterke film

Suepahfly 27 August 2004 10:51

the mummy:thumbsup:

Bazzemans 27 August 2004 14:17

Citaat:

spoiler:
Tja nou, afgewezen vind ik een groot woord, ze had inderdaad kinderen met die kerel en een heel nieuw leven opgebouwd. Je pakt natuurlijk niet zomaar alles van X jaar geleden op alsof er niks gebeurd is, terwijl je iemand begraven hebt en alles afgesloten is. Wie weet ging hij nog achter die cowgirl aan, want hij zag die tekentjes op de auto en hij had een speels glimlachje aan het einde 8)

spoiler:

Naja, toch is het een soort van afwijzing dan. Maar ook weer niet in de meest pure zin van het woord :p. Hij zei ook aan het einde iets over dat bepaalde dingen zo moesten zijn en dat hij gewoon moest blijven ademen en dat "het water" vanzelf wel weer iets nieuws op zijn pad zou brengen. Dat pakje bezorgde hem natuurlijk een hoop ellende, maar uiteindelijk ontmoet hij daardoor dan weer die cowgirl. Maar goed, dit krijg je met open eindes :d.

Bazzemans 27 August 2004 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
ik vond blade juist cool omdat het zo bloederig was

8)

spoiler:

Bloederig is op zich niet erg. Zoals bij die Whistler als hij helemaal aan puin is geschopt. Dan is het logisch en functioneel dat er tamelijk wat bloed bij komt. Zo nu en dan vond ik het gewoon wat te overdreven.

Sanne 27 August 2004 14:43

Gothica, stoere film _0_

silverchair 27 August 2004 15:43

Bruce !! (that's gooood ) was 2e keer al dus ik vond m iets minder maar het was toch ook wel leuk omdat we 'm met zn 12en keken dus ja ! :)

Denden 100 piek 27 August 2004 16:12

Cast Away, ik vind Tom Hanks echt bij de beste acteurs ter wereld horen, hoe hij die film eigenlijk toch wel in zijn eentje op zijn schouders draagt(met een beetje hulp van Wilson:+ )is zeer indrukwekkend. Ik vond het een hele mooie film.

psychobunny 27 August 2004 19:15

Van Helsing, en ik had er teveel van verwacht, wel prachtige special effects

thali 27 August 2004 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
Gothica, stoere film _0_
Vond hem niet zo goed, ben maar één keertje geschrokken.

Swordfish met een aantal (ex-)klasgenoten.

Ar-Tuur 27 August 2004 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
Cast Away, ik vind Tom Hanks echt bij de beste acteurs ter wereld horen, hoe hij die film eigenlijk toch wel in zijn eentje op zijn schouders draagt(met een beetje hulp van Wilson:+ )is zeer indrukwekkend. Ik vond het een hele mooie film.
Maar met het thema 'alleen op een onbewoond eiland' zijn de andere rollen verwaarloosbar natuurlijk :+ Niettemin speelt hij bijzonder sterk, ondanks dat hij weinig tekst heeft en ondanks dat er weinig actie zit in de film. :thumbsup:

The Phit 27 August 2004 22:14

oh jeej, otje en thuur hebben de spoiler functie gevonden :z

bloempjuh 27 August 2004 23:05

The Village, gisterenavond. Best een aardige film, niet super en/of geweldig. Een zeven.

Spanning? Ja
Schrikken? Incidenteel
Op puntje van stoel? Nee
Kijkwijzer 12+ (advies) terecht? Mja

Bazzemans 27 August 2004 23:30

Citaat:

Maar met het thema 'alleen op een onbewoond eiland' zijn de andere rollen verwaarloosbar natuurlijk :+ Niettemin speelt hij bijzonder sterk, ondanks dat hij weinig tekst heeft en ondanks dat er weinig actie zit in de film. :thumbsup:
Juist omdat de rest van de rollen verwaarloosbaar is moet hij toch de film in zijn eentje dragen 8). Dat is dan dus een knappe prestatie!

Bazzemans 27 August 2004 23:33

Vanavond Catwoman gezien. Ondanks de felle kritiek vond ik het helemaal geen vervelende film om te zien. Je moet geen hoogstaande film verwachten en niet vergeten dat het een beetje past in de trend van oude comics (zoals spiderman, batman, the fantastic four, the hulk enz.). Het stereotiep heldenverhaal, waar ze wat mij betreft toch een mooi verhaal omheen gemaakt hebben. Een beetje onrealistisch is het dan altijd wel. Je moet wat mij betreft ook van het genre houden, anders kan je echt beter niet kijken.

Bovendien: Halle Berry :9~ :love: _0_ :9~ :$

Denden 100 piek 28 August 2004 13:41

End of Days, omdat er geen leukere film te zien was.

thali 28 August 2004 17:41

Kill Bill :rolleyes:
Wou weten waarover onze fuif nu eigenlijk zou gaan.

CharmedOne 28 August 2004 19:31

Spiderman 2...

Ik ben me eigen nu aan het afvragen wie de volgende bad guys zijn..

SpiNe 28 August 2004 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Spiderman 2...

ik gok op de hob goblin(de zoon van de green goblin uit deel 1)

bootje 28 August 2004 22:35

Within these walls

Headliner 28 August 2004 22:54

Citaat:

Spiderman 2...

ik hoop Venom8-)
ik dacht eerst dat de zoon van green goblin in deel 2 zat, dat leek me ook vrij logisch eigenlijk

bootje 28 August 2004 23:48

Clockwise

John Cleese blijft toch wel grappig

psychobunny 29 August 2004 09:26

S.WA.T.

Denden 100 piek 29 August 2004 11:09

Citaat:

ik hoop Venom8-)

Ja man, die gast is echt stoer.
8-)

Ik ben gister naar I, Robot geweest. Ik was niet van plan em te zien, maar gewoon gezellig een avondje naar de bios met vrienden, daar had ik wel zin in. Uiteindelijk vond ik de film best cool, maar niet bepaald een film waarvoor je naar de bioscoop gaat.

Ancalagon 29 August 2004 11:36

Baise-Moi

wazige film.

CharmedOne 29 August 2004 11:58

Citaat:

ik gok op de hob goblin(de zoon van de green goblin uit deel 1)
Die standaard denk ik, Venom hoop ik en misschien ook The Lizard, maar wie word dan de 4e... er komen toch nog 4 delen of zit ik weer eens fout :+ Ik hoop ook Carnage :love:

Training Day heb ik gisteren nog gezien

Tyskie 29 August 2004 13:05

Butterfly Effect.

Zeker de moeite waard! :thumbsup:

Ar-Tuur 29 August 2004 14:51

Kill Bill Vol. 2 8-)
Nog vetter dan deel 1, mooie Quentin Tarantino dialogen, typisch gebruik van muziek en alle rollen zijn zonder uitzondering beresterk.

bloempjuh 29 August 2004 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Butterfly Effect.

Ik vond 'm écht goed. Nu -een dag na het kijken- speelt 'ie nog steeds in mijn hoofd. Ik snap écht niet waarom 'ie uit de bioscoop (in Den Bosch althans) is gehaald.

Denden 100 piek 29 August 2004 19:46

Superman was net op tv, was wel geinig om weer es te zien.

Nightwolf 29 August 2004 20:01

Timeline

Flater 29 August 2004 20:01

King Arthur.. Was wel grappig :)

psychobunny 29 August 2004 20:46

Citaat:

Butterfly Effect.

Idd, supergoede film

Denden 100 piek 29 August 2004 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
spoiler:
einde van 2 ontdekt hij toch die hide-out vanzen pa? Dusja moetje niet echt ver nadenken om te weten watie gaat doen :+

Jaja, Peter Parker gaat het zwaar krijgen in deel 3, niet alleen als Spiderman.

The6thgate 29 August 2004 21:03

anders ga je het ff niet over details van een film hebben. heb spiderman 1 en 2 niet gezien, maar goed:+

vandaag Swat nog eens gekeken

L_angeldc 29 August 2004 22:03

Citaat:

spoiler:
einde van 2 ontdekt hij toch die hide-out vanzen pa? Dusja moetje niet echt ver nadenken om te weten watie gaat doen :+

anders gebruik je even een spoiler ofzo :loser: :+

Edit by Tyskie: Anders verwerk je die spoiler ook niet even in je quote, moet ik het weer doen. :loser: :+

SpiNe 29 August 2004 22:05

alien vs predator de film ik vind hem personelijk als fan van de alien serie en een beetje fan van de pred films toch echt een harde teleurstelling
spoiler:
ik bedoel wat the fuck predators die met mensen samen werken give me a break en je loopt ook toch niet zomaar in een t shirt rond in antarctica de gevechten waren op zich wel cool maar veels te kort en veels te weinig en het bloed tja welk bloed de aliens films waren behoorlijk bloederig en dat wou ik in deze film ook zien bloody combat tja jammer dat die queen niet echt ass kickte want ze was erg cool geanimeerd en jammer dat ze de pred disc met een ander wapen hebben gewisseld

Headliner 29 August 2004 23:47

Citaat:

spoiler:

spoiler:

einde van deel 1 zei ie ook dat spiderman zal boeten oid, dus hij kon net zo goed in deel 2 zitten8)

Denden 100 piek 30 August 2004 19:30

The Sixth Sense, om een beetje in the mood te raken voor The Village, die ik misschien woensdag ga zien! En omdat The Sixth Sense gewoon de #1 thriller of all time is natuurlijk_0_ (en wat mij betreft ok de beste film).

The Phit 30 August 2004 20:41

een film over een bosjesman "Xi" in de Kalehari woestijn die een lege cocacola fles over de rand van de aarde wil gooien omdat het onding alleen maar ellende over zijn volkje zaait.
best komisch :+

Bazzemans 30 August 2004 20:43

Ik hoorde dat The Village een onmundige slechte film was, iemand al gezien?

The Phit 30 August 2004 20:49

Citaat:

jah, was wel te pruimen hoor :7

bloempjuh 30 August 2004 21:35

Citaat:

Ik vond 'm best aardig.
Heb als laatste Billy Elliot (leuk!) gezien.

The6thgate 30 August 2004 22:48

The Village

het is een andere film dan ik had verwacht, veel meer een drama met hier en daar wat thriller aspecten. desalnietemin vond ik het wel een goede film. het verhaal en de manier waarop het in elkaar stak sprak me wel aan:)

Tyskie 31 August 2004 00:16

Eternal sunshine of the spotless mind..

Absolute 100%-aanrader voor iedereen die van goede films houdt... Damn, dit wordt een klassieker!

Niet echt een bios-film, meer een dvd-film denk ik..

Ar-Tuur 31 August 2004 08:29

Citaat:

Mij lijkt ie zeker niet slecht. Een film van M. Night Shyamalan belooft veel goeds _0_

Turbulance, was gisteren op BNN. Er bleekt de pleuris uit op een vliegtuig met criminelen aan boord, een stewardess overleeft, landt het vliegtuig ondanks een storm van categorie 6 (op schaal van 1 t/m 6 :p) en wordt de held. De film was zo matig als het klinkt :+

Bazzemans 31 August 2004 13:04

Citaat:

Mij lijkt ie zeker niet slecht. Een film van M. Night Shyamalan belooft veel goeds _0_
Ik hoorde van iemand dat de hele zaal (in Doetinchem) gewoon chagerijnig was weggelopen omdat de film echt nergens op sloeg. Nòg slechter dan The Ring en dat zegt mij veel. Maar ik hoor hier minder negatieve verhalen. Als je kijkt naar hoeveel reclame er voor die film gemaakt wordt en wat voor "nieuwsgierig makerij" filmpje erbij zit verwacht ik er dus niet veel van. Aan de ene kant kunnen sommige films het zich veroorloven zo'n filmpje te maken omdat hij toch geweldig is en je van te voren niet te veel prijs moet geven en aan de andere kant zijn het vaak de slechtere films die een vaag filmpje maken, waardoor er veel mensen op af komen die dan van de koude kermis thuiskomen

Ar-Tuur 31 August 2004 19:10

Misschien waarderen de mensen de stijl van Shyamalan dan niet :o De vorige films (Sixth Sense, Ubreakable, Signs) vond ik in ieder geval wel gaaf. Die man heeft een eigen stijl, maakt met weinig middelen en spektakel goede films waarin de personages en het plot voorop staan. De man is een genie in het opbouwen van spanning, het gebruiken van de camera als middel en het gebruik verrassende wendingen in het verhaal. Maar goed, The Village moet ik nog zien, dus wie weet valt die film inderdaad tegen..

Denden 100 piek 1 September 2004 18:26

Signs. Aaaaaaahhh...die prachtige sfeer, die muziek, die humor, het acteerwerk, het verhaal...in mijn ogen een meesterwerkje. _0_

Owazeke 1 September 2004 19:45

Too Fast Too Furious op dvd

Ar-Tuur 1 September 2004 23:10

Boondock Saints

Zeer gave film 8-)

Headliner 1 September 2004 23:14

Citaat:

die humor
humor? in signs? :?

Ar-Tuur 1 September 2004 23:41

Citaat:

Dat ontgaat mij ook..

Banaan 2 September 2004 13:13

alien vs predator,

leuke film gewoon om te zien :)
spoiler:
predator was een beetje te softie op het einde, ik had liever een no mercy einde en gewoon dat meisje dr kop afhakke

AMF 2 September 2004 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
leuke film gewoon om te zien :)
das meestal met films he ;)

groundhog day..voor de 1000000ste keer :p

SpiNe 2 September 2004 15:49

garfield

was wel grappig

final destination 2

kut film slecht geacteerd het slaat nergens op en is ook veels te overdreven|:(

L_angeldc 2 September 2004 21:38

gothika - wat een butfilm, te saai, te voorspelbaar, 1 eng stukje voor de rest een rustig voorkabbelend beekje in de franse alpen, mwah mwah acteerwerk, irritatie bij het accent van penelope cruz en ik zie telkens fred durst voor me elke keer wanneer die glazen cel in beeld komt :{

van wilder - :d onderbroekenlol ten top :D

en net legally blond nog gekeken.. en het was best weer grappig voor de tweede keer :+

Banaan 2 September 2004 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
das meestal met films he ;)

bij sommige films wordik gewoon naar het beeld gezogen 8-) dit zijn gewoon films die je kijkt en denkt: ok :7

SpiNe 3 September 2004 13:46

swordfish zeer ok film

underworld leuker als ik dacht

Denden 100 piek 3 September 2004 13:58

Citaat:

De eerste helft van de film heeft best humor vinnik.

The6thgate 3 September 2004 14:27

Citaat:

De eerste helft van de film heeft best humor vinnik.
je bent gewoon raar. enige humor wat ik me nog kan bedenken is met die gare mutsjes van aluminiumfolie

Denden 100 piek 3 September 2004 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
je bent gewoon raar.
Ja, vind ik ook.

8-)

CharmedOne 4 September 2004 18:44

De afgelopen week:

Driven
Bowfinger ofzo, iniedergeval een film met Eddy Murphy die dinsdag op tv was
Scary Movie
stukje van Legaly Blond

en vanochtend een stukje van Man of Fire.. goede film :)

Tyskie 4 September 2004 23:43

In America.

Aardige film, maar not my kind of movie.

Ar-Tuur 5 September 2004 00:15

Gangs of New York
Vond het best een tegenvaller, lichtelijk clichématig en niet echt interessant :no:

Headliner 5 September 2004 00:24

Citaat:

Gangs of New York
Vond het best een tegenvaller, lichtelijk clichématig en niet echt interessant :no:

ik viel in slaap tijdens die film joh8)

spoiler:

ik vond het einde wel mooi, hoe je new york langzaam de lucht in ziet groeien 8-) :thumbsup:

On-topic: ben nu Natural born killers aan het kijken

Tyskie 5 September 2004 14:45

GONY viel mij ook wat tegen..

L_angeldc 5 September 2004 15:19

mona lisa smile

wel ok, beetje voorspelbaar, makkelijk vermaak

Headliner 5 September 2004 20:38

alien vs predator

ontieglijk slechte film:notgood:
spoiler:

die alien op het einde was wel een beetje overdreven groot.
een predator laat niemand leven:no:
en het einde was ook ongelooflijk voorspelbaar:{

2-D 5 September 2004 20:43

Paycheck

Ar-Tuur 5 September 2004 20:58

Vanavond weer met wat vrienden Boondock Saints gezien, geweldige film

Willem Dafoe _0_
David della Rocco _0_
En een enorme hoeveelheid enorm vette quotes in die film 8{

Banaan 6 September 2004 01:01

Harold and kumar go to white castle

OMFG:D:D:D:D

SpiNe 6 September 2004 10:52

Citaat:

alien vs predator

ontieglijk slechte film:notgood:
spoiler:

die alien op het einde was wel een beetje overdreven groot.
een predator laat niemand leven:no:
en het einde was ook ongelooflijk voorspelbaar:{

spoiler:
dat die queen zo groot is hoort zo hoor was in alien ook zo en ik vind wel cool eigelijk maar dat die pred softie was geworden heeft mij bijna tot tranen gebracht:'( maar ja ze moesten toch wat ze hadden het halve mensen team in 1 scene bijna uitgemoord

:rolleyes:

FunFair 6 September 2004 14:18

Citaat:

Harold and kumar go to white castle

OMFG:D:D:D:D

vind je die vet?? echt een kutfilm man.. zwak verhaal... en de humor viel ook tegen..

Banaan 6 September 2004 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
vind je die vet?? echt een kutfilm man.. zwak verhaal... en de humor viel ook tegen..
ik vond em wel vet jah :+ tis allemaal zo droog en slaat gewoon nerges op :+

Denden 100 piek 7 September 2004 16:09

Alien, de sf-klassieker! _0_

Headliner 7 September 2004 16:53

Citaat:

Alien, de sf-klassieker! _0_
bastard, dé sf-klassieker is natuurlijk star wars:{:no:

Denden 100 piek 7 September 2004 17:21

Citaat:

bastard, dé sf-klassieker is natuurlijk star wars:{:no:
Niet mee eens

:p

Headliner 7 September 2004 17:36

alien is trouwens sf-thriller

Denden 100 piek 7 September 2004 17:54

Wat het ook is, het is wel een klassieker.

Ar-Tuur 7 September 2004 22:21

Heb vanavond in het filmhuisThe girl with the pearl Earring gezien.

Erg mooie, sfeervolle film, die speelt in Delft tijdens de Gouden 17e eeuw. Het gaat over schilder Vermeer (Colin Firth) en een dienstmeisje (Scarlett Johansson) bij het maken van een meesterwerk.

bootje 8 September 2004 16:56

Valentin

Ar-Tuur 9 September 2004 22:45

Meet the parents

Tja, op momenten wel een vermakelijke en lollige film. Het niveau wordt vooral door de geniale Robert de Niro hoog gehouden. :)
Ik las trouwens dat er een sequel komt dit jaar: Meet the parents 2: Meet the Fockers. Het gevaar van een verneukte sequel ligt op de loer :{

L_angeldc 10 September 2004 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
Valentin
die heb ik nog op dvd gehaald
maar kheb der wel spijt van :+

hoewel david boreanaz wel sexy is mja voor de rest..

Sedes 10 September 2004 11:45

Citaat:

Heb vanavond in het filmhuisThe girl with the pearl Earring gezien.

Erg mooie, sfeervolle film, die speelt in Delft tijdens de Gouden 17e eeuw. Het gaat over schilder Vermeer (Colin Firth) en een dienstmeisje (Scarlett Johansson) bij het maken van een meesterwerk.

vond ik saaie film.. maar is ook gewoon m'n genre niet..

dext0r 10 September 2004 11:46

the village..

viel me toch wel mee.

Riddler 10 September 2004 13:34

meet the parents

Denden 100 piek 10 September 2004 14:06

Ik heb net Aliens gekeken, en vanavond ga ik (eindelijk eindelijk eindelijk) naar The Village. Ik ben zeer nieuwsgierig naar die film. Enerzijds vind ik M. Night Shyamalan-films helemaal te gek, anderzijds lees ik overal negatieve reviews. Anyway, ik zie het vanavond wel. *)

Bazzemans 10 September 2004 15:05

Citaat:

Ik las trouwens dat er een sequel komt dit jaar: Meet the parents 2: Meet the Fockers. Het gevaar van een verneukte sequel ligt op de loer :{

Die sequel zag je natuurlijk aan het eind van de film al wel aankomen. Aangezien de Niro dan zegt dat ze de ouders van Focker nog moeten ontmoeten
spoiler:
en dat het wel schappelijke lui MOESTEN zijn, omdat je anders je zoon niet Gaylord Focker noemt 8)

Red_Scorpion 10 September 2004 19:30

Supersize me net gezien, en ik ga nu naar de Mc Donalds. Krijg ie honger van man.

ook van de week nog One flew over the cuckoo's nest gezien. Wel geinig. Lijkt me leuk om zelf effe als enige normale in zo'n inrichting te zitten met allemaal gestoorden. Je lacht je dood joh

K@rima! 10 September 2004 20:43

The village... Waaaaaaaaaaaaaat een slechte film! :huh:

7 euro's voor zoiets

Ar-Tuur 10 September 2004 22:35

Citaat:

Die sequel zag je natuurlijk aan het eind van de film al wel aankomen. Aangezien de Niro dan zegt dat ze de ouders van Focker nog moeten ontmoeten
spoiler:
en dat het wel schappelijke lui MOESTEN zijn, omdat je anders je zoon niet Gaylord Focker noemt 8)

Ik ben bang voor meer van dezelfde ongein, terwijl ik dat voor één film wel genoeg vind. Maar goed, om er maximaal aan te verdienen moet de boel uitgemolken worden :{

Denden 100 piek 11 September 2004 10:34

Ik heb The Village dus gisteravond gezien, en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was van hoe M. Night Shyamalan het iedere keer weer voor elkaar krijgt om zo'n goed verhaal in elkaar te zetten en zo'n fantastische sfeer te creëren. Daarbij snap ik ook wel waarom de film zoveel slechte recensies krijgt, want de film is verschrikkelijk sloom en je moet er toch wel van houden. Maar in mijn ogen is The Village dus een hele mooie film, nog beter dan Shyamalan's laatste twee, en die vond ik ook al zo goed. Shyamalan RULEZ!!!_0_

Sedes 11 September 2004 16:23

gisteren "The bourne supremacy"

The Phit 11 September 2004 16:24

gisteravond Minoes :+
ja, me ma had t gekocht en t was ansich nog best leuk/grappig filmpje :D

Ancalagon 11 September 2004 18:27

Requiem for a Dream dus

blijft mooi 8-)

Headliner 11 September 2004 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
Requiem for a Dream dus

blijft mooi 8-)

:yes: 8-)

en jennifer connelly is ook zeer aangenaam:7 :9

K@rima! 11 September 2004 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sedes
gisteren "The bourne supremacy"
Dat lijkt me echt n goeie film! Deel 1 was geweldig.. Ik heb m 3x gezien! Helemaal te gek!
Hoe was deze? :)

Sedes 11 September 2004 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Dat lijkt me echt n goeie film! Deel 1 was geweldig.. Ik heb m 3x gezien! Helemaal te gek!
Hoe was deze? :)

omdat het de 2e film was had ik verwacht dat hij wel stukje slechter ging zijn, maar was toch beter dan verwacht :)
De 1e film blijft wel nog altijd beter, maar ik vind het wel de moeite om er naar te gaan kijken ;)

had eigelijk gratis tickets voor de avant premiere vorige week, maar kon dan niet gaan :( dus maar gisteren geweest en dan wel €5,5 betaald

K@rima! 11 September 2004 19:29

Dat wilde ik horen! ;) Ik ga dus ook binnenkort!

CharmedOne 11 September 2004 19:37

Vandaag:

Gone Fishing
1 of andere bullshit film
A walk to Remember :'(
The bourne supremacy

CharmedOne 12 September 2004 11:51

Blair Witch Project
Blair Witch 2, Book of Shadows..

Wat is deel 2 een kutfilm zeg

bootje 12 September 2004 11:53

Citaat:

Blair Witch Project
Blair Witch 2, Book of Shadows..

Wat is deel 2 een kutfilm zeg

deel 1 ook hoor :p

CharmedOne 12 September 2004 11:59

Citaat:

deel 1 ook hoor :p
Deel 1 vond ik wel gaan, ik had veeeeel meer verwacht, omdat sommige van me vriendinnen zeiden dat BWP heel eng was enzo, maar vond het wel meevallen, maar een kutfilm dat ookal weer niet.. Deel 2 is een kut film en deel 1 is mja...

Ancalagon 12 September 2004 12:06

Monster Inc. gezien met vrinden

Leek me echt een kut film, maar hij was warempel gaaf

dext0r 12 September 2004 13:13

monsters inc is lachen man :D
weer van die humor die kleine kindjes toch ook niet snappen enzo :d

anyway ontopic:
Jackie Brown.

Denden 100 piek 12 September 2004 15:03

Kill Bill vol. 2, een stuk beter dan vol. 1 vond ik.

bootje 12 September 2004 16:10

Fahrenheit 9/11

Lampie 12 September 2004 16:37

The Village............

Vond er niet veel aan (zachtjes uitgedrukt)

Headliner 12 September 2004 17:28

Citaat:

Blair Witch Project

Headliner 12 September 2004 18:00

Citaat:

Fahrenheit 9/11
hoe was die? wil ik ook nog eens zien

Stapper 12 September 2004 18:31

dambusters (film uit 55 over een squadrion lancasters die dammen in duitsland bombaderen)
airplane (gewoon weg lachen)
harry potter I (cool)

SpiNe 12 September 2004 21:10

jeepers creepers

Babysmurfie 13 September 2004 13:46

Bicentennial man

Tyskie 14 September 2004 13:43

Eindelijk maar eens Spiderman I gekeken. Viel me best mee.

Jochemmm 14 September 2004 15:48

Armageddon

pff, wat een slechte film. :D echt de ene fout na de andere, en het verhaal is nou ook niet echt sterk ofzo :)

Denden 100 piek 14 September 2004 16:59

As good as it gets.

FunFair 14 September 2004 21:20

The Terminal

geweldige film :) lekker een feelgood movie :)

Red_Scorpion 14 September 2004 22:15

The Bourne Supremacy.

The Bourne Identity vond ik toch wel stukkie beter

The Phit 14 September 2004 22:37

nog steeds minoes :o

FunFair 14 September 2004 23:07

minoes is een poes :o

FunFair 15 September 2004 11:35

The Punisher

echt een lompe actiefilm, maar er zit geweldige (gevechts)humor in :D

Suepahfly 15 September 2004 16:28

phonebooth

dies wel goed:thumbsup:

psychobunny 15 September 2004 16:36

House of the dead, naar het gelijknamige spelletje... Laten we zeggen dat het spelletje stukken beter is.

BertDC 16 September 2004 18:55

Chuckie 2: een goede doordeweekse griezel-en gruwel film :)

SpiNe 16 September 2004 20:29

austin powers 3

echt te gek:+

Ar-Tuur 16 September 2004 22:14

Hunt for Red october

Zeer goede film. Heb hem afwisselend met het Europese voetbal gekeken, maar had em al verschillende keren gezien. Werkelijk briljante filmmuziek trouwens8-)

Sanne 16 September 2004 23:00

the cell, ik vond het wel een goede film

The Phit 16 September 2004 23:27

Een Grieks drama :o
"Fire and defeat in Saloniki" :z

Denden 100 piek 17 September 2004 15:30

Kill Bill vol. 1. Ik vond em leuker dan toen ik em in de bioscoop zag, maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik toen naar die film moest vor CKV. Nu keek ik voor mijn plezier, en ik moet zeggen dat ie geniaal is. (maar dat vond ik toen ook al).

L_angeldc 17 September 2004 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
the cell, ik vond het wel een goede film
dito

khad hem al gezien, maar twas toch weer leuk
en creepy

Tyskie 19 September 2004 14:12

Gister weer eens Eternal Sunshine gekeken. :thumbsup:

Denden 100 piek 19 September 2004 14:49

28 days later

The Phit 19 September 2004 14:53

Nurse Betty,
was wel leuk :7

CharmedOne 20 September 2004 16:02

- Tomb Raider
- White Chicks
- Jersey Girl
- The Village
- Alien vs Predator

Etc..

Flater 20 September 2004 16:23

The Bourne Supremacy

Was wel leuk :)

Tyskie 21 September 2004 14:07

A clockwork orange.

Ancalagon 21 September 2004 21:14

Citaat:

A clockwork orange.
oe die wil ik echt al lang zien, is ie bevallen?

Stevie 21 September 2004 21:29

blair witch project
blair witch 2
requiem for a dream
there's something about mary
the italian job
armageddon

nu moet ik nog steeds eternal sunshine kijken |:(

Banaan 21 September 2004 22:19

once upon a time in china

Tyskie 21 September 2004 22:48

Citaat:

oe die wil ik echt al lang zien, is ie bevallen?
Mja. Best wel. Beetje aparte film wel. :D

The Phit 21 September 2004 22:49

Snow walker :7

ik wil "der Untergang" graag zien, ff downen :z

Kampie 21 September 2004 23:12

Citaat:

Snow walker :7

ik wil "der Untergang" graag zien, ff downen :z

die wil ook graag zien.. hij schijnt op sommige plekken nog al wat heibel te veroorzaken.. dat wil ik dus wel zien..

Sedes 22 September 2004 01:29

vanavond naar avant premiere van "the notebook" geweest..
Beter dan verwacht, ben normaalgezien niet echt voor romantische films maar viel dus wel nog mee. Wel voorspelbaar maar jah (het was toch gratis :p)

Tyskie 22 September 2004 23:55

The Collateral. Best aardige film, niet echt verheffend...

Ancalagon 23 September 2004 11:21

Escape from LA

hehe Kurt Russell is echt een held
én! een nummer van Tool!

SpiNe 23 September 2004 13:56

Citaat:

Escape from LA

hehe Kurt Russell is echt een held
én! een nummer van Tool!

wist je trouwens dat op die film de character snake uit de metal gear game series is gebaseerdt?

CharmedOne 23 September 2004 14:01

Gister op rtl 4 een film met Drew Barrymore, weet alleen niet meer hoe die film heet :$

Denden 100 piek 23 September 2004 14:36

Citaat:

wist je trouwens dat op die film de character snake uit de metal gear game series is gebaseerdt?
Hee dat wist ik niet, vet!

Ik keek gister Blade II, en ik vond em best matig.

Ancalagon 23 September 2004 14:47

Citaat:

nee
de "metal gear series" zegt me eigenlijk ook niet bijster veel :$

Suepahfly 23 September 2004 19:05

Citaat:

ja,ik had eerst metal gear solid 2 gespeeld en later de film gezien, toen zag ik het:snake gebruikte in het spel een valse naam: pliskin

en in de film noemt de gozer snake pliskin:thumbsup:

ontopic:volcano

Ar-Tuur 24 September 2004 23:01

The Bourne identity

Blijft wel een vermakelijke film. Vraag me nog steeds af of Matt Damon zélf die Nederlandse zin "Wie ben ik? Zeg het me en stopdit gezeik" of iets dergelijks zelf ingesproken heeft. :)

Ik ben benieuwd naar The Bourne supremacy

L_angeldc 24 September 2004 23:15

Citaat:

The Bourne identity

Blijft wel een vermakelijke film. Vraag me nog steeds af of Matt Damon zélf die Nederlandse zin "Wie ben ik? Zeg het me en stopdit gezeik" of iets dergelijks zelf ingesproken heeft. :)

Ik ben benieuwd naar The Bourne supremacy

volgens mij wel
hij zegt het ook in andere talen dus waarom zou hij dit opeens niet zelf zeggen.
bij dat stukje moest ik het nog een keer luisteren voordat ik het goed verstond... echt grappig was dat :+

ontopic :
spirited away en lost in translation

allebei :thumbsup:

Banaan 25 September 2004 10:19

star wars op dvd gekeken, alle 3, wel goed dat de animaties iets verbeterd zijn.. :)

en nog the punisher

Ancalagon 25 September 2004 15:04

Citaat:

metal gear solid is een playstation spel ;)
ah daar heb je het al, playstation bah

Ancalagon 25 September 2004 15:05

owja, gister Donnie Darko gekeken, gave film en gaaf konijn

biffyclyro 25 September 2004 15:31

gister rat race, is zoooo'n toffe film

Denden 100 piek 25 September 2004 15:38

Citaat:

ah daar heb je het al, playstation bah
Maar het is ook verschenen op de Gamecube hoor! :p

on-topic: Underworld en The Passion of the Christ.
Underworld was wel redelijk, The Passion of the Christ was heel indrukwekkend.

Steady 25 September 2004 19:40

Star wars the phentom menace

bootje 25 September 2004 22:14

Hannibal

CharmedOne 25 September 2004 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steady
Star wars the phentom menace
ik ook en vanmiddag Dodgeball

Banaan 26 September 2004 10:39

the forgotten

Ancalagon 26 September 2004 10:54

The Patriot

te veel melodrama en saaiii

Sedes 26 September 2004 11:33

gisteren: "Vanilla sky"

Denden 100 piek 26 September 2004 11:51

Jeepers Creepers, ik vond em erg goed, die creep was echt cool.

L_angeldc 26 September 2004 13:22

Citaat:

owja, gister Donnie Darko gekeken, gave film en gaaf konijn
kvond het einde raar :?
en dat knijn maar freaky :huh:

maar hij was wel leuk :Y)

Ancalagon 27 September 2004 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
kvond het einde raar :?
en dat knijn maar freaky :huh:

maar hij was wel leuk :Y)

ja het einde was wel ietwat ingewikkeld, maar dat mocht de pret zeker niet drukken

en gister Moulin Rouge gekeken met mn chick, slechttt
gelukkig hadden ze een hoop pepermunt en koekjes, dus ik heb me nog wel vermaakt

Banaan 27 September 2004 11:38

battle royal, vind em nog steeds een klein beetje erg voor kleine kinderen.

en verder de bonus disc van star wars waar ik 2.5 uur lang heb moeten overleven om de docu. af te kijken :(

Stevie 27 September 2004 11:57

requiem for a dream (weer)
jeepers creepers
eternal sunshine of the spotless mind

Banaan 27 September 2004 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie

eternal sunshine of the spotless mind

8-)

Tyskie 27 September 2004 12:14

Citaat:

8-)

_0_ :thumbsup: :love: :7 :huh: :thumbsup: :+

Oh my darling, oh my darling, oh my darling Clementine..

Banaan 27 September 2004 12:30

Citaat:

_0_ :thumbsup: :love: :7 :huh: :thumbsup: :+

Oh my darling, oh my darling, oh my darling Clementine..

kaufman is echt heersend :7

Banaan 27 September 2004 17:43

The Terminal (sorry voor et veelpostachterelkaarend..)

Atjeuh 27 September 2004 17:50

the bourne supremacy
king arthur

Ancalagon 29 September 2004 14:53

Dwaas van een vriend van me had the Dentist II gehuurd, maar die hebben we na een half uur maar afgezet, en toen zijn we maar weer eens Pulp Fiction gaan kijken 8-)

Denden 100 piek 29 September 2004 16:16

The day after tomorrow, vette special effects.

Suepahfly 29 September 2004 16:29

matrix revolutions:)

nuja,zo geweldig is hij niet,maar wel ubercool8-)

Denden 100 piek 30 September 2004 15:31

Van Helsing, zeer vermakelijk.

Banaan 30 September 2004 21:14

lawrence of arabia

Ar-Tuur 30 September 2004 22:11

In de schaduw van de overwinning

Ancalagon 1 October 2004 09:11

Yeaa ook Eternal Sunshine of the Spotless Mind gezien, prachtige film

Atjeuh 2 October 2004 21:19

the terminal
the green mile (alweer :p)

Banaan 2 October 2004 22:10

batman 1

Headliner 2 October 2004 23:03

shouf shouf habibi

Ar-Tuur 3 October 2004 01:28

A birdge too far
Hoewel een film die merkbaar oud is, blijft hij sterk

frox 3 October 2004 14:30

Cidade de deus (city of god) misschien dat ik het helemaal verkeerd schrijf maar dat vind ik niet erg :)

Echt een super film! Ik had er ook nog nooit van gehoord, en zeker een aanrader :thumbsup:

Banaan 3 October 2004 16:19

net school of rock.

Banaan 3 October 2004 19:13

lost in translation

echt dooie zondag man...

Banaan 3 October 2004 19:17

Citaat:

kvind die sfeer dieze erin creëren net geniaal :p je wordt er echt gewoon depressief van :+
ik ben het einde nual weer vergeten, na 2 keer zien :o

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.