![]() |
Citaat:
|
phonebooth is wel een aardige film ja
wel leuk verhaal, terwijl het toch wel een goedkope film is volgens mij 8) ontopic: ben nu cast away aan het kijken |
cast away
ik had nog ff achter die cowgirl aangegaan. :o |
Citaat:
als je het zo lang op een onbewoond eiland uithoudt en uiteindelijk ook nog thuis komt, heb je wel genoeg aan je eigen meisje denk ik:z |
Citaat:
|
Heb ook Cast Away mit dem Tom Hanks gekeken.
Prima film! Wilson 8-) http://www.mikesnewsquips.freeserver...4,01wilson.jpg |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ook cast away, best goede film
|
Cast Away ook gezien. Goede film idd.
Daarna nog Blade gezien. (Was al wel ff bezig voordat Cast Away was afgelopen, maar toch). Ik vond het geen slechte film, ben niet kapot van sommige uitvoeringen. Wat mij betreft hoeft het opblazen en uit elkaar spatten er ècht niet zo bloederig uit te zien. Vind dit persoonlijk bij bv. Buffy The Vampire Slayer beter opgelost. Dat bloederige voegt wat mij betreft NIETS toe.
|
Citaat:
8) |
Citaat:
|
Cidade de Deus
over een wijk in Rio de Janeiro waar het niet zulke dolle pret is :| brr, wel een sterke film |
the mummy:thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gothica, stoere film _0_
|
Bruce !! (that's gooood ) was 2e keer al dus ik vond m iets minder maar het was toch ook wel leuk omdat we 'm met zn 12en keken dus ja ! :)
|
Cast Away, ik vind Tom Hanks echt bij de beste acteurs ter wereld horen, hoe hij die film eigenlijk toch wel in zijn eentje op zijn schouders draagt(met een beetje hulp van Wilson:+ )is zeer indrukwekkend. Ik vond het een hele mooie film.
|
Van Helsing, en ik had er teveel van verwacht, wel prachtige special effects
|
Citaat:
Swordfish met een aantal (ex-)klasgenoten. |
Citaat:
|
oh jeej, otje en thuur hebben de spoiler functie gevonden :z
|
The Village, gisterenavond. Best een aardige film, niet super en/of geweldig. Een zeven.
Spanning? Ja Schrikken? Incidenteel Op puntje van stoel? Nee Kijkwijzer 12+ (advies) terecht? Mja |
Citaat:
|
Vanavond Catwoman gezien. Ondanks de felle kritiek vond ik het helemaal geen vervelende film om te zien. Je moet geen hoogstaande film verwachten en niet vergeten dat het een beetje past in de trend van oude comics (zoals spiderman, batman, the fantastic four, the hulk enz.). Het stereotiep heldenverhaal, waar ze wat mij betreft toch een mooi verhaal omheen gemaakt hebben. Een beetje onrealistisch is het dan altijd wel. Je moet wat mij betreft ook van het genre houden, anders kan je echt beter niet kijken.
Bovendien: Halle Berry :9~ :love: _0_ :9~ :$ |
End of Days, omdat er geen leukere film te zien was.
|
Kill Bill :rolleyes:
Wou weten waarover onze fuif nu eigenlijk zou gaan. |
Spiderman 2...
Ik ben me eigen nu aan het afvragen wie de volgende bad guys zijn.. |
Citaat:
|
Within these walls
|
Citaat:
ik dacht eerst dat de zoon van green goblin in deel 2 zat, dat leek me ook vrij logisch eigenlijk |
Clockwise
John Cleese blijft toch wel grappig |
S.WA.T.
|
Citaat:
8-) Ik ben gister naar I, Robot geweest. Ik was niet van plan em te zien, maar gewoon gezellig een avondje naar de bios met vrienden, daar had ik wel zin in. Uiteindelijk vond ik de film best cool, maar niet bepaald een film waarvoor je naar de bioscoop gaat. |
Baise-Moi
wazige film. |
Citaat:
Training Day heb ik gisteren nog gezien |
Butterfly Effect.
Zeker de moeite waard! :thumbsup: |
Kill Bill Vol. 2 8-)
Nog vetter dan deel 1, mooie Quentin Tarantino dialogen, typisch gebruik van muziek en alle rollen zijn zonder uitzondering beresterk. |
Citaat:
|
Superman was net op tv, was wel geinig om weer es te zien.
|
Timeline
|
King Arthur.. Was wel grappig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
anders ga je het ff niet over details van een film hebben. heb spiderman 1 en 2 niet gezien, maar goed:+
vandaag Swat nog eens gekeken |
Citaat:
Edit by Tyskie: Anders verwerk je die spoiler ook niet even in je quote, moet ik het weer doen. :loser: :+ |
alien vs predator de film ik vind hem personelijk als fan van de alien serie en een beetje fan van de pred films toch echt een harde teleurstelling
|
Citaat:
|
The Sixth Sense, om een beetje in the mood te raken voor The Village, die ik misschien woensdag ga zien! En omdat The Sixth Sense gewoon de #1 thriller of all time is natuurlijk_0_ (en wat mij betreft ok de beste film).
|
een film over een bosjesman "Xi" in de Kalehari woestijn die een lege cocacola fles over de rand van de aarde wil gooien omdat het onding alleen maar ellende over zijn volkje zaait.
best komisch :+ |
Ik hoorde dat The Village een onmundige slechte film was, iemand al gezien?
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb als laatste Billy Elliot (leuk!) gezien. |
The Village
het is een andere film dan ik had verwacht, veel meer een drama met hier en daar wat thriller aspecten. desalnietemin vond ik het wel een goede film. het verhaal en de manier waarop het in elkaar stak sprak me wel aan:) |
Eternal sunshine of the spotless mind..
Absolute 100%-aanrader voor iedereen die van goede films houdt... Damn, dit wordt een klassieker! Niet echt een bios-film, meer een dvd-film denk ik.. |
Citaat:
Turbulance, was gisteren op BNN. Er bleekt de pleuris uit op een vliegtuig met criminelen aan boord, een stewardess overleeft, landt het vliegtuig ondanks een storm van categorie 6 (op schaal van 1 t/m 6 :p) en wordt de held. De film was zo matig als het klinkt :+ |
Citaat:
|
Misschien waarderen de mensen de stijl van Shyamalan dan niet :o De vorige films (Sixth Sense, Ubreakable, Signs) vond ik in ieder geval wel gaaf. Die man heeft een eigen stijl, maakt met weinig middelen en spektakel goede films waarin de personages en het plot voorop staan. De man is een genie in het opbouwen van spanning, het gebruiken van de camera als middel en het gebruik verrassende wendingen in het verhaal. Maar goed, The Village moet ik nog zien, dus wie weet valt die film inderdaad tegen..
|
Signs. Aaaaaaahhh...die prachtige sfeer, die muziek, die humor, het acteerwerk, het verhaal...in mijn ogen een meesterwerkje. _0_
|
Too Fast Too Furious op dvd
|
Boondock Saints
Zeer gave film 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
alien vs predator,
leuke film gewoon om te zien :)
|
Citaat:
groundhog day..voor de 1000000ste keer :p |
garfield
was wel grappig final destination 2 kut film slecht geacteerd het slaat nergens op en is ook veels te overdreven|:( |
gothika - wat een butfilm, te saai, te voorspelbaar, 1 eng stukje voor de rest een rustig voorkabbelend beekje in de franse alpen, mwah mwah acteerwerk, irritatie bij het accent van penelope cruz en ik zie telkens fred durst voor me elke keer wanneer die glazen cel in beeld komt :{
van wilder - :d onderbroekenlol ten top :D en net legally blond nog gekeken.. en het was best weer grappig voor de tweede keer :+ |
Citaat:
|
swordfish zeer ok film
underworld leuker als ik dacht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
De afgelopen week:
Driven Bowfinger ofzo, iniedergeval een film met Eddy Murphy die dinsdag op tv was Scary Movie stukje van Legaly Blond en vanochtend een stukje van Man of Fire.. goede film :) |
In America.
Aardige film, maar not my kind of movie. |
Gangs of New York
Vond het best een tegenvaller, lichtelijk clichématig en niet echt interessant :no: |
Citaat:
On-topic: ben nu Natural born killers aan het kijken |
GONY viel mij ook wat tegen..
|
mona lisa smile
wel ok, beetje voorspelbaar, makkelijk vermaak |
alien vs predator
ontieglijk slechte film:notgood:
|
Paycheck
|
Vanavond weer met wat vrienden Boondock Saints gezien, geweldige film
Willem Dafoe _0_ David della Rocco _0_ En een enorme hoeveelheid enorm vette quotes in die film 8{ |
Harold and kumar go to white castle
OMFG:D:D:D:D |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alien, de sf-klassieker! _0_
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
alien is trouwens sf-thriller
|
Wat het ook is, het is wel een klassieker.
|
Heb vanavond in het filmhuisThe girl with the pearl Earring gezien.
Erg mooie, sfeervolle film, die speelt in Delft tijdens de Gouden 17e eeuw. Het gaat over schilder Vermeer (Colin Firth) en een dienstmeisje (Scarlett Johansson) bij het maken van een meesterwerk. |
Valentin
|
Meet the parents
Tja, op momenten wel een vermakelijke en lollige film. Het niveau wordt vooral door de geniale Robert de Niro hoog gehouden. :) Ik las trouwens dat er een sequel komt dit jaar: Meet the parents 2: Meet the Fockers. Het gevaar van een verneukte sequel ligt op de loer :{ |
Citaat:
maar kheb der wel spijt van :+ hoewel david boreanaz wel sexy is mja voor de rest.. |
Citaat:
|
the village..
viel me toch wel mee. |
meet the parents
|
Ik heb net Aliens gekeken, en vanavond ga ik (eindelijk eindelijk eindelijk) naar The Village. Ik ben zeer nieuwsgierig naar die film. Enerzijds vind ik M. Night Shyamalan-films helemaal te gek, anderzijds lees ik overal negatieve reviews. Anyway, ik zie het vanavond wel. *)
|
Citaat:
|
Supersize me net gezien, en ik ga nu naar de Mc Donalds. Krijg ie honger van man.
ook van de week nog One flew over the cuckoo's nest gezien. Wel geinig. Lijkt me leuk om zelf effe als enige normale in zo'n inrichting te zitten met allemaal gestoorden. Je lacht je dood joh |
The village... Waaaaaaaaaaaaaat een slechte film! :huh:
7 euro's voor zoiets |
Citaat:
|
Ik heb The Village dus gisteravond gezien, en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was van hoe M. Night Shyamalan het iedere keer weer voor elkaar krijgt om zo'n goed verhaal in elkaar te zetten en zo'n fantastische sfeer te creëren. Daarbij snap ik ook wel waarom de film zoveel slechte recensies krijgt, want de film is verschrikkelijk sloom en je moet er toch wel van houden. Maar in mijn ogen is The Village dus een hele mooie film, nog beter dan Shyamalan's laatste twee, en die vond ik ook al zo goed. Shyamalan RULEZ!!!_0_
|
gisteren "The bourne supremacy"
|
gisteravond Minoes :+
ja, me ma had t gekocht en t was ansich nog best leuk/grappig filmpje :D |
Requiem for a Dream dus
blijft mooi 8-) |
Citaat:
en jennifer connelly is ook zeer aangenaam:7 :9 |
Citaat:
Hoe was deze? :) |
Citaat:
De 1e film blijft wel nog altijd beter, maar ik vind het wel de moeite om er naar te gaan kijken ;) had eigelijk gratis tickets voor de avant premiere vorige week, maar kon dan niet gaan :( dus maar gisteren geweest en dan wel €5,5 betaald |
Dat wilde ik horen! ;) Ik ga dus ook binnenkort!
|
Vandaag:
Gone Fishing 1 of andere bullshit film A walk to Remember :'( The bourne supremacy |
Blair Witch Project
Blair Witch 2, Book of Shadows.. Wat is deel 2 een kutfilm zeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Monster Inc. gezien met vrinden
Leek me echt een kut film, maar hij was warempel gaaf |
monsters inc is lachen man :D
weer van die humor die kleine kindjes toch ook niet snappen enzo :d anyway ontopic: Jackie Brown. |
Kill Bill vol. 2, een stuk beter dan vol. 1 vond ik.
|
Fahrenheit 9/11
|
The Village............
Vond er niet veel aan (zachtjes uitgedrukt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dambusters (film uit 55 over een squadrion lancasters die dammen in duitsland bombaderen)
airplane (gewoon weg lachen) harry potter I (cool) |
jeepers creepers
|
Bicentennial man
|
Eindelijk maar eens Spiderman I gekeken. Viel me best mee.
|
Armageddon
pff, wat een slechte film. :D echt de ene fout na de andere, en het verhaal is nou ook niet echt sterk ofzo :) |
As good as it gets.
|
The Terminal
geweldige film :) lekker een feelgood movie :) |
The Bourne Supremacy.
The Bourne Identity vond ik toch wel stukkie beter |
nog steeds minoes :o
|
minoes is een poes :o
|
The Punisher
echt een lompe actiefilm, maar er zit geweldige (gevechts)humor in :D |
phonebooth
dies wel goed:thumbsup: |
House of the dead, naar het gelijknamige spelletje... Laten we zeggen dat het spelletje stukken beter is.
|
Chuckie 2: een goede doordeweekse griezel-en gruwel film :)
|
austin powers 3
echt te gek:+ |
Hunt for Red october
Zeer goede film. Heb hem afwisselend met het Europese voetbal gekeken, maar had em al verschillende keren gezien. Werkelijk briljante filmmuziek trouwens8-) |
the cell, ik vond het wel een goede film
|
Een Grieks drama :o
"Fire and defeat in Saloniki" :z |
Kill Bill vol. 1. Ik vond em leuker dan toen ik em in de bioscoop zag, maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik toen naar die film moest vor CKV. Nu keek ik voor mijn plezier, en ik moet zeggen dat ie geniaal is. (maar dat vond ik toen ook al).
|
Citaat:
khad hem al gezien, maar twas toch weer leuk en creepy |
Gister weer eens Eternal Sunshine gekeken. :thumbsup:
|
28 days later
|
Nurse Betty,
was wel leuk :7 |
- Tomb Raider
- White Chicks - Jersey Girl - The Village - Alien vs Predator Etc.. |
The Bourne Supremacy
Was wel leuk :) |
A clockwork orange.
|
Citaat:
|
blair witch project
blair witch 2 requiem for a dream there's something about mary the italian job armageddon nu moet ik nog steeds eternal sunshine kijken |:( |
once upon a time in china
|
Citaat:
|
Snow walker :7
ik wil "der Untergang" graag zien, ff downen :z |
Citaat:
|
vanavond naar avant premiere van "the notebook" geweest..
Beter dan verwacht, ben normaalgezien niet echt voor romantische films maar viel dus wel nog mee. Wel voorspelbaar maar jah (het was toch gratis :p) |
The Collateral. Best aardige film, niet echt verheffend...
|
Escape from LA
hehe Kurt Russell is echt een held én! een nummer van Tool! |
Citaat:
|
Gister op rtl 4 een film met Drew Barrymore, weet alleen niet meer hoe die film heet :$
|
Citaat:
Ik keek gister Blade II, en ik vond em best matig. |
Citaat:
de "metal gear series" zegt me eigenlijk ook niet bijster veel :$ |
Citaat:
en in de film noemt de gozer snake pliskin:thumbsup: ontopic:volcano |
The Bourne identity
Blijft wel een vermakelijke film. Vraag me nog steeds af of Matt Damon zélf die Nederlandse zin "Wie ben ik? Zeg het me en stopdit gezeik" of iets dergelijks zelf ingesproken heeft. :) Ik ben benieuwd naar The Bourne supremacy |
Citaat:
hij zegt het ook in andere talen dus waarom zou hij dit opeens niet zelf zeggen. bij dat stukje moest ik het nog een keer luisteren voordat ik het goed verstond... echt grappig was dat :+ ontopic : spirited away en lost in translation allebei :thumbsup: |
star wars op dvd gekeken, alle 3, wel goed dat de animaties iets verbeterd zijn.. :)
en nog the punisher |
Citaat:
|
owja, gister Donnie Darko gekeken, gave film en gaaf konijn
|
gister rat race, is zoooo'n toffe film
|
Citaat:
on-topic: Underworld en The Passion of the Christ. Underworld was wel redelijk, The Passion of the Christ was heel indrukwekkend. |
Star wars the phentom menace
|
Hannibal
|
Citaat:
|
the forgotten
|
The Patriot
te veel melodrama en saaiii |
gisteren: "Vanilla sky"
|
Jeepers Creepers, ik vond em erg goed, die creep was echt cool.
|
Citaat:
en dat knijn maar freaky :huh: maar hij was wel leuk :Y) |
Citaat:
en gister Moulin Rouge gekeken met mn chick, slechttt gelukkig hadden ze een hoop pepermunt en koekjes, dus ik heb me nog wel vermaakt |
battle royal, vind em nog steeds een klein beetje erg voor kleine kinderen.
en verder de bonus disc van star wars waar ik 2.5 uur lang heb moeten overleven om de docu. af te kijken :( |
requiem for a dream (weer)
jeepers creepers eternal sunshine of the spotless mind |
Citaat:
|
Citaat:
_0_ :thumbsup: :love: :7 :huh: :thumbsup: :+ Oh my darling, oh my darling, oh my darling Clementine.. |
Citaat:
|
The Terminal (sorry voor et veelpostachterelkaarend..)
|
the bourne supremacy
king arthur |
Dwaas van een vriend van me had the Dentist II gehuurd, maar die hebben we na een half uur maar afgezet, en toen zijn we maar weer eens Pulp Fiction gaan kijken 8-)
|
The day after tomorrow, vette special effects.
|
matrix revolutions:)
nuja,zo geweldig is hij niet,maar wel ubercool8-) |
Van Helsing, zeer vermakelijk.
|
lawrence of arabia
|
In de schaduw van de overwinning
|
Yeaa ook Eternal Sunshine of the Spotless Mind gezien, prachtige film
|
the terminal
the green mile (alweer :p) |
batman 1
|
shouf shouf habibi
|
A birdge too far
Hoewel een film die merkbaar oud is, blijft hij sterk |
Cidade de deus (city of god) misschien dat ik het helemaal verkeerd schrijf maar dat vind ik niet erg :)
Echt een super film! Ik had er ook nog nooit van gehoord, en zeker een aanrader :thumbsup: |
net school of rock.
|
lost in translation
echt dooie zondag man... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.