![]() |
Citaat:
slooooooowmoooootiooooonnnnnn |
Citaat:
tis een muts :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
graftak?
anders weet ik het ook niet meer hoah :'( |
Citaat:
|
Kloon account!! Ban?
|
Citaat:
|
Oh ok. ;)
|
whoei dinsdag wordt een leuk dagje:D
met 2 meiden in de auto van maastricht naar aalsmeer rijden en bij opnames van gtst kijken en weer terugrijden. gezellig:7 |
Ik word gestalkt. Bepaalde mensen gaan misbruik maken van mijn adres. *kijkt naar niemand*
|
bijna weekendje ;)
nog 1 werkdag over :P |
'I can't wait, for the weekend to begin...'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens al weekend, leren voor de dossiertoetsen :O |
is al even geleden dat ik hier nog geweest ben:p
|
vanavond naar de bioscoop, maar ik weet nog steeds niet welke film :o
ik kan kiezen uit: - shark tale - the incredibles - ladder 49 - open water |
incredibles :+ sharktale en ladder 49 vondik echt dvd-films en geen bioscoop films :p als je mijn advies tenminste wilt hore ;)
Ik heb trouwens fucking veel zin in een potje voetbal ;S dammnn |
toch maar incredibles he? :p
daar wil ik zelf ook het liefst naar toe:+ |
Heb me laten vertellen dat the incredibles een aanrader is ...
Amuseer je! |
Citaat:
|
Ik heb een fucking massage nodig :$
|
the incredibles is inderdaad een geweldige film8-) _0_
en pfuuuu... die nieuwe bioscoop is gewoon BRUUT, het beeldscherm in zaal 1 (waar ik dus zat) is gewoon enorm groot, maar dan ook echt groot :huh: en dan dat geluid, pfuuuuuu... :7 _0_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is dat ineens voor gedoe met brieven sturen:?
|
Citaat:
kgeloof echter dat froks ook brieven krijgt van ene meid genaamt merel... ? :+ |
brieven schrijven is zooow persoonlijk :rolleyes: telefoneren is nog persoonlijker en gaat ook nog eens sneller
vrouwen raar volk! |
Ik telefoneer iig niet graag. Je hoort een stem zonder die persoon te zien en ondertussen sta je daar met dat ding in je handen, dus kan je maar weinig anders doen...
|
een brief is gewoon leuker om te ontvangen dan een mailtje....
of ben ik nu homo? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoe was jullie dag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ijskoude vingers maar I FEEL GREET!!
Ik heb nu al besloten dat ik straks een Big American pizza ga eten8-) ik weet ook wel dat het great is btw |
zo, vandaag 7 uur kunnen rijden en o.a. lieke van lexmond ontmoet:9
|
:) en wie is dat:$
|
|
chick :huh:
|
Valt ook wel weer mee. Wie is dat trouwens?
|
moet je ff beter lezen
|
|
Citaat:
|
Citaat:
staat op zich ook wel in mn reply daarvoor nog:Y) |
Citaat:
|
ja tis een nieuwe foto.. tis een nieuwe groep :+
|
't Forum is dood. :'(
Kom ik hier een paar dagen niet en zijn er nog exact dezelfde topics... SCHAAM JULLIE!!! :] |
tjo he ik heb gisteren een lach hier om eo leden topic gemaakt dus das bullshit HOAH! :rolleyes:
|
er is idd niet echt veel activiteit hier, hoe kunnen we daar verandering in brengen?:@
|
Hmm ja 't is maar stil hier.
Mja. Wat doe je eraan hé. :p *Edit* Trouwens een redelijk late reactie maar ja :+ |
nog 13 dagen8{
|
Citaat:
*Edit* Oeps zie het al, je verjaardag :+ |
Ja zeg! Dooie boel hier.. :|
Kom aan, laten we net doen of het echt gezellig is! |
Citaat:
Jah, we zetten hier een kerstboom, leggen er wat pakjes onder, hangen er wat lichtjes in 8). Mss kunnen we dit als kerstboom nemen: http://www.jackieturbo.com/album/20011217/kerstboom.jpg Nu de pakjes nog :p |
Sorry, ik ben blut... :( (gisteren gewinkeld, zo'n leuke trui gehaald en een broek, dus voorlopig weer op water en brood :'( )
Maar als iemand daartoe wel bereid is, ik wil graag handschoenen :) |
oh ja.. kerst
vanmiddag maar cadeautjes kopen voordat ik weer te laat ben:z |
:+
begin de dag met een bakkie ajax-leut |
ee lekkerding! :9
|
Het is.... koffietijd! :$ :thumbsup:
|
*Laat wekker aflopen*
http://members.lycos.nl/neutebeut/us...erp/wekker.gif Wakker worden jullie hier! Er wordt nog nauwelijks gepost. *schudt lln.com wakker* |
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is hier wel erg dood weer...
|
Citaat:
|
Nog 2 :) !!!
|
En dan?
|
Dan heb ik vakantie :)!!!!
Nu nog eentje. Trouwens, vraagje: hoe help je een roddel de wereld uit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[Edit]Niet klikken als je thaliaaglaja heet of onder die naam werkt!
Leuk zo`n smilie die er door heen komt :+ |
Zegt iemand tegen Flater dat ik hem negeer?
|
:*
|
Citaat:
't Is NIET waar!!! En verliefd is met een D :x |
alsof het iets is om je ervoor te schamen :{
|
*Mengt zich in het gesprek*
Hallo iedereen :p :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goeie moguh allemaal btw... kheb op dit moment dus echt niets zinnigs te melden.. :O |
Zij ! :wave:
______________ Goeie morgen. Gym is uitgevallen, moet me nu 2uur vermaken hiero..spannend :O |
Zei :p.
|
Citaat:
Maar hoe ging je toets? :) |
Citaat:
Alle oefeningen stonden op veel oefeningen: "Duid een diepzeetrog aan (Niet benoemen!!!) . /2." Twee punten om een "ravijn" in de zee te benoemen :p. |
:Z
|
Iemand met een snellere computer dan deze hier die volgend getalletje eventjes wil ontbinden in priemfactoren O-) ?
Dit is het getal: 46034592394928136293802958574404001639455530409 Normaal zou hij deze twee getallen moeten vinden: 658974235987654865926939 en 69857954804458458542731. Bij mij is hij al een twintigtal minuten aan het zoeken... |
Citaat:
waarom wil je dit weten....:x edit: waarom zil je dit weten als je het antwoord al hebt|:( |
Citaat:
't Is trouwens nogal redelijk belangrijk. Ga het eens op deze puter proberen ook, mss gaat het hier sneller. De andere is nog steeds bezig... Snap je? |
Citaat:
ik vond t gwoon raar dat je het antwoord hebt en het antwoord nog vroeg:+ . met welk progje bereken je zoiets??? |
Citaat:
Het blijkt -gelukkig- te kloppen: Ben een uurtje weggeweest en de ene had het gevonden en de ander had 'te weinig beschikbaar geheugen'. Typisch :no: . |
Citaat:
|
'k Heb nog een vraagje: niemand die zich geroepen voelt / tijd/zin heeft om mijn wiskunde na te kijken O-).
't Is gewoon eventjes kijken of er geen fouten in mijn tekst en mijn gecodeerd bericht staan... |
Citaat:
Ik heb een saaie dag achter de rug en ga een saaie avond te gemoed, muziekavond :| , Kerst :( , Kerst liedjes :'( DE HELE AVOND LANG! Waarom ga ik er dan heen: 1) Snoep 2) Iemand gezelschaphouden O-) 3) Mede leerlingen zingen mee |
Citaat:
Amuseer je iig, ik heb lekker een (gratis) fuifje :Y). |
2uur, een zeere kont en 1rol snoep later :O jeej
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn 1na favoriete fruitella peer is nog altijd het lekkerst O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand een kopje koffie/thee? :)
|
Niemand?
Okee.... Hmm.. wat zelf ik zelf nemen.. Koffie, thee, *twijfelt* :) |
*is tot een besluit gekomen*
*gaat koffie zetten* |
Men ma komt gewoon thuis met een kaascroissantje voor me!
Hóé lief! :o |
Wij moeten morgen in het zwart/wit werken!
|
Baileys!
Heeft mijn moeder gekocht voor met kerst *mmmmmmmm* :D |
Nu gaat ze bier halen, ook voor de kerst :thumbsup: :p
|
*gaat vaatwasser leegruimen*
moet ook beuren he :) |
Done! :)
*gaat vriendinnen smsen* |
En nu ga ik doucheh! En daarna aankleden enzo :p
Totzo allemaal :d [wie die <allemaal> ook mogen wezen :D |
vakantie _0_ 8-)
|
Nu pas?;)
|
Nee hoor, al van dinsdag 9h10 of zo.
Maar 'k heb nog steeds niemand die mijn wiskunde wil controleren :|. |
Citaat:
:loser: :d |
Citaat:
Maar Fruitella is er toch ook in metos vorm, of is dat mentos met kleur :z Naja, wist ook niet dat ze vierkante peer hadden :p Nog 1daggie school, maar dan.. Ik heb geen werk :( |
Citaat:
- iedereen hier is enorm egoïstisch en wil alleen helpen als ze er iets voor terugkrijgen. - eigenlijk kan niemand mij hier uitstaan. - mijn wiskunde is te moeilijk voor jullie. Aangezien dat laatste al niet geldt, moet het een van de eerste twee zijn ... Het kan natuurlijk ook dat niemand zin heeft om te helpen :p. |
Ik was altijd blij met zesjes op het vwo. Ben blij dat ik nu geen wiskunde meer heb dus ga het ook niet nakijken omdat het A: wel te moeilijk zal zijn voor mij en B: Na zo veel jaar wiskunde begin ik er niet meer aan.:+
|
Citaat:
misschien is het dan toch wel 3 |
Citaat:
|
*Geeft ChildOfTheNight nog wat aandacht* :+
|
Citaat:
Anyway ... ga er nog eventjes aan werken en dan ben ik weg 8-). Mss kan ik het wel doorsturen naar een wewi8'er. |
Citaat:
|
*moe van het bowlen en moet morgen rapport halen*
Slaap lekker! |
Goeiemoregeeeeeeeeeeeeh
*gaapt* *rekt uit* :$ |
Goeiemorgen:wave:
moet zometeen om mijn rapport:{ |
ik ga ff wat achterstallig onderhoud plegen denk ik aan wat apparatuur hier.. en voor de rest een lekker relaxt chille dachtje...
en vanavond alleen :'( :'( |
Morgen allemaal :).
Van mij mag je gerust hierheen komen. Tegen 7uur vanavond, lukt dat? |
Citaat:
anderzijds is zwolle ook een hele hippe stad... |
uhu, 't maagjesbolwerk is best hip :+
|
whoehoew 74% en eerste van de klas:d
|
Citaat:
Ik was ook eerste :). En laatste en 'k zat ook knal op 't klasgemiddelde... |
Wij beginnen nu met de soep.
Maar euh ... Dext0r is hier nog niet... |
1 Bijlage(en)
Mensen, nogmaals een super fijne (en gezegende) Kerst. Dat je het gezellig met familie en vrienden in alle rust mag vieren :)
|
gaan jullie mee hopen voor mij dat mijn wens uitkomt? :(
|
Uhuh *duimt*
Wat is je wens dan? |
Citaat:
|
Citaat:
:'( :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
over 46 min. is het kerst:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedemorgen allemaal!
@Flater: ik denk een antwoord gevonden te hebben op je vraag ... |
Puter geformateerd en alles werkt weer zoals het moet :).
Het eerste wat moest gebeuren was de modem installeren :p. Dus jullie hebben mij niet moeten missen. (Hoe jammer toch :p.) |
Ik MOET naar Ocean's twelve is er iemand die wilt gaan :p
|
ik wil wel mee:]
maar rotterdam ligtnet iets te ver voor mij:D |
jammer :(
|
weet iemand of de winkels a.s. maandag open zijn?
|
Citaat:
Wat hebben jullie op 1e Kerst dag gedaan? -Kerk :O (maar morgen vrij) -Gezellig met het hele gezin (is bijna nooit compleet) film gekeken en gegeten en gewoon compleet zijn de hele dag :) -Morgen met familie gourmetten (of hoe je `t ook schrijft) Pff, ik hou eigenlijk niet zo van al die drukte maja.. |
Goedemorgen Nederland en België :)!
|
Citaat:
*wordt wakker doet gordijnen open* wtf? sneeuw:7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze verwachten tien cm sneeuw in de Ardennen.
:O Sorry. Slaap lekker! |
wow ik heb ll.com nog nooit zo dood gezien:o
|
Citaat:
|
is uit respect voor de jarige
|
Citaat:
|
ik blaas hier leven in
|
lalala
|
:wave: Hallo allemaal :)
Mijn haat voor turken en marokkanen is weet compleet :kots: Wat zitten er vieze luie tussen zeg :[ Ik heb een turk en een murk op `t werk lopen. De murk stinkt en doet niks anders dan hiphop luisteren en stoer niks doen, al pratend over: wijven, uitgaan, straatvechten, z`n litteken op z`n arm en het verhaal erbij, en dat hij ook niks kan tillen met z`n arm, kickb0ksen, hoeveel vrienden die wel niet heeft en hoe goed `ie wel niet is. De turk is arrogant en doet niks ander dan hangen en alleen de leuke klusjes bezet houden en aleen wisseld met z`n "vrienden" en als je wilt afwisselen zeg `ie nee. Da zeg je dat `t een luie flikker is, balt hij z`n vuist. Ik stak m`n middel vinger op en liep weer naar m`n oude klus. Best een afgang, naja, morgen grote bek maar is open trekken als ik durf :| Vanavond ff potje stoeien met knuffel om me alvast kwaad te maken 8) Dit ga ik niet vol houden denk, iemand gaat smeken om z`n leven 8| |
:aai:
Bij mij was het ook niet zo fantastisch hoor. Vertrek ik thuis om 13h05 omdat ik de bus van 13h08 moest halen. Stond er aan de bushalte 13h11. Ik dus wachten ... en 't regende dan nog verschrikkelijk. Was de bus vijf minuten te laat :{ . Omdat de bus te laat was, miste ik mijn tram aan 't Zuid, mocht ik daar ook nog eens vijftien minuten wachten. En toen kwam de 22 toe. Ik opstappen. Slaat hij twee haltes voor mijn eindbestemming af... 't Was ondertussen 13h45 of zo. Ik dus uitstappen en beroep doen op mijn oriëntatievermogen (da's 't enige waarop ik nog durfde te vertrouwen) en te voet verder. Ben ik bijna bij de winkel, word ik opeens nagefloten 8|. Gelukkig was het vandaag niet zo druk, kon ik al wat inwerken voor als de mensen eindejaarsgeschenkjes moeten hebben... Owjah, was nog net op tijd. |
Citaat:
|
heb 5.1 sound van bart smit gekocht voor 40 eurie:D
het aansluiten duurde lang maar het doet het8) jullie kunne veel zeggen maar het doet het beter dan die kut boxjes die standaard bij de comp zitte als je ze koopt:$ |
Citaat:
En daarbij. Mij nafluiten? Daar moet je toch al heel bijziend voor zijn.. |
gaan we weer...
|
Citaat:
|
Pfff...
*Verveelt zich* Hier is precies ook niet veel te zien? :no: |
Direct kijk ik naar de Laatste Show. daar is wel wat te zien :p
|
Citaat:
|
burp
|
Citaat:
|
Goeiemorgen iedereen :).
|
goeiemorgen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Sta je midden in dorp, kom je ex-collega's tegen, gaan ze in je kont knijpen en aan je oor likken. :$ :d
|
Citaat:
oor likken :kots: |
goeiemorgeeuuuhh
al even geleden eigelijk:p |
*gaat nog even tanden poetsen en is weg*
Amuseer jullie allemaal vanavond en zorg dat je de weg naar de voordeur nog terug vindt eh :wave:. Tot morgen of zo. |
wel ik heb goed gefeest8-)
en men vriendin ten huwelijk gevraagd:love: |
Citaat:
Oorlikken=geil :9 O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben uitstapje naar Brussel aan het plannen. Mensen die zin hebben om mee te gaan? O-) Owjah ... niemand die toevallig weet wie Jeroen Quartier is? |
Citaat:
|
Citaat:
ik had al een bericht gestuurd voor dat ik ze zag die avond dat ik haar iets heel belangrijk moest zeggen:p en dat ik dat niet ging zeggen omdat ik zat zou zijn,dusssss:p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.