![]() |
nog geen piercings of tattoo maar ik wil later nog cker wel een tattoo laten zetten piercing weet ik nog niet
|
Citaat:
ik heb net weer lekker een uur onder de naald gelegen hoor :Y) toch nog niet die 3 sterren erbij genomen, m'n ma wilde dat ik er langer over nadacht 8) nu alleen schaduwen bijgewerkt. |
Citaat:
dalijk ben je echt verslaaf en zit je helemaal onder :o en je moet het niet in laten kleuren hoor! @ anne ; sucks babe, ik ken het gevoel :aai: |
Gattegat...
Ik wou nog ff wat gaan eten maar ik denk dat ik dat na al die piercing foto's en die gedetailleerde tekening maar oversla... Wel een erg mooie tatoo! Als ik er 1 zou zetten wil ik ook zoiets :D |
nou gaat ik verdumme die surface naast m'n oor laten zetten hoor poei poei.
en volgende week m'n industrial staaaaf |
Citaat:
industrial :9 geen septum dus? gelukkig maar :p |
Citaat:
|
k heb al wel tattoo op mn onderrug, wil mss nog een op mn enkel... n vlindertje
|
Citaat:
|
denk dak morgen m'n 2e tepelpiercing laat zetten :p
weet nog niet, misschien doe ik hem wel verticaal :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ehh even ontipoc ik ga idd met het vliegtuig en ik hoop niet dat ik me helemaal moet gaan uitkleden om te bewijzen waar ik allemaal piercings heb enzo :Y) |
Citaat:
|
biffyclyro ziet er allemaal netjes uit, ben alleen de tel kwijtgeraakt, wat heb je nu allemaal??
|
Citaat:
tragus (is dat flapje naast je oor) neus tong smiley (=boven je boventanden) tongweb (=onder tong) tepel navel en 3 tunnels en 1 piercing door m'n oorlellennnn vanmiddag een onwijs cool tepelpiercinkje gehaald :love: |
Citaat:
Ik zag op tv een kerel en die had een staafje niet bovenin zn oor maar in zon vouw daaronder zeg maar (wat een topomschrijving :+) en dat was cooool! Damn durfde ik maar zoiets te gaan doen :rolleyes: |
ehm ik ging niet eens af toen ik door de poortjes moest!
bijna een gratis piercing laten zetten door een van de pablo's in portugal maar toch maar niet gedaan,.. |
Tuurlijk ga je niet af door de poortjes , het is ook geen ijzer hé:+
|
Een 2e navelpiercing lijkt me miss wel wat .. :)
|
BTW bifff -> super mooi die tattoo & sommige piercing vind ik ook gaaf ! :thumbsup: [die andere normaal :)]
|
ik ben meestal geen voorstander van piercings maar bij biffy staat het echt cute :P
|
ik wil dus een nieuwe, iemand een idee? :z
want ik wilde een anti-eyebrow maar misschien is dat niet zo mooi aangezien ik al "veel" piercingshit in m'n oren heb :? http://www.bmezine.com/pierce/11-sur...megl078972.jpg |
Citaat:
Maar je hebt inderdaad al best veel in je oren, ik noem een stuk of wat tunnels, een industrial en dan nog gewone gaatjes :+ Misschien is het dan een te veel aan piercings op een beperkt oppervlak wordt? |
Citaat:
maar ja ik bedoel het staat best een eindje van m'n oren vandaan en ik kan er altijd haar voor hangen :+ tis wel enorm eng qua uitgroeien en littekens. |
Citaat:
En ja daar heb je wel gelijk in, met het haar ervoor hangen enzo. Vinden ze het bij de bakker wel ok? :o Daar zou ik ook bang voor zijn, dalijk heb je echt zo'n kei lelijk litteken op je wang zitten :no: Maar je piercing dude (:+) zal wel weten of er een grote kans is op uitgroei en of littekens, dus dat zou ik eerst even navragen. |
Citaat:
|
Citaat:
het is met alle surfacepiercings zo dat ze kunnen uitgroeien, maar het ligt er maar net aan hoe sterk je huid is, of het de piercing afstoot etc, het is een gok. en ik weet nog niet of ik het risico wil nemen.. |
Karina, gewoon shit nemen als je het cool vind, fuck de andere :+
Me ouders vinden het nu wel goed als ik een tattoo neem :+ Maar ik weet nog niet wat, en zolang ik twijfel neem ik er nog geen één. Heb wel ideeën maar die zijn belachelijk :D |
Citaat:
als jij het gewoon leuk vindt, dan moet je het ook echt doen :yes: veel leuker dan zo'n septum :$ 8) |
Citaat:
edit: laurens vindt hem niet cool :+ |
Citaat:
|
Misschien een idee: neem je toch eerst zo'n surface op een pleekie waar een litteken niet zo erg is. En als die blijft zitten dan kan die andere (ook) nemen. :)
|
update: ik heb zojuist een 3e gaatje in mijn rechteroor gepierced O-)
ik dacht hmm laat ik eens kijken of dat pijn doet en voordat ik het wist zat die naald er al bijna doorheen, ff doorgeduwd en nu zit er een naald in mijn oor :p na het eten prop ik er een veiligheidsspeld in (anders past er geen oorbel door O-)) en dan straks een oorbelletje. ik ben echt een natuurtalent! ik wilde m'n eigen septum zetten maar fucking hell die plek is gevoelig :o |
heb zelf 2 tatoes:) ...eentje op me rug en 1tje op me linkerbovenarm;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze heb ik op me linkerbovenarm;)
http://img284.echo.cx/img284/5145/ta...orbeeld2nx.png En deze op me rug, helemaal bovenaan op me rug: http://img284.echo.cx/img284/3869/tattooopmerug0id.png op me arm en rug zijn ze er wel iets anders uit, maar dis maar een voorbeeld;) |
Heeft die op je rug nog een betekenis?
|
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en o mijn god een tat van "een bekende hardcore dj" sorry hoor maar als je ooit nog een goede smaak krijgt dan ga jij spijt krijgen.. of niet maar dan nog ik snap dat niet.. ach whatever ook |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
zie je ik kan mijn oorbelletjes beter mikken dan die mutsen in de juwelier 8|
|
Citaat:
triest geval dat je er bent:x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
altijd leuk die mensen die niet tegen kritiek kunnen :) maar kom op zeg het is toch veel leuker als je een originele tattoo die je zelf hebt ontworpen neemt? hoef je niet gelijk woest te worden als iemand zijn mening uit :+ |
Citaat:
maar ik heb ook foto's van haar gezien dus misschien hebben we ook meer dezelfde smaak en begrijpen we elkaar meer :p niet dat ik jou niet begrijp hoor!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens krien, ik zou het niet kunnen, zo netjes mikken :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
paranoize kan je niet eens proberen om niet telkens zo op je teentjes getrapt te zijn zo kwaad menen we het niet :zzz
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Now he´s getting a tattoo
He´s gettin´ ink done He asked for a ´13´, but they drew a ´31´ Friends say he´s trying too hard And he´s not quite hip But in his own mind He´s the dopest trip -The Offspring - Pretty Fly - :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Zit je tampon scheef joh? :{ |
Nou ik zit eraan te denken om een ringetje in me oor te laten schieten, ben er nog niet helemaal zeker van maar dat komt nog wel.
Ik wil in ieder geval over 2 a 3 jaar ckers een tattoe laten zetten op mijn armen puur omdat ik dat mooi vind, maar ik w8 nog even vanwege dat ik nog steeds groei, en anders is het zo lelijk als ik ineens nog breder wordt en die tattoe dus oprekt denk ik zelf :p |
Hee paranoide, ik zou wel eens die foto's van je tats willen zien, ik geloof er namelijk geen hol van! Jij bent het type ventje dat als je dan al een tat laat zetten je m aan iedereen laat zien en ongelooflijk veel fotos er van maakt.:z
|
1 Bijlage(en)
|
1 Bijlage(en)
najah... dan ook maar me andere oor heh? veiligheidsspelden zijn cool... ben je altijd veilig weet je :p
|
geniet, maar veiligheidsspeld met mate :?
|
oja en wanneer mijn stufi+salaris weer komt ga ik eindelijk een gaatje bovenin mijn oor laten zetten potverdrie :[
|
dat rechteroor van molliej vind ik eigenlijk wel lelijk, dat zijn er echt te veel
mja, dat linkeroor vind ik er ook wel wat over |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
najah, als t er nu al teveel zijn :p was van plan om in dat oor met die veel oorbellen nog meer te doen... vooral een indus... vind ik echt super wreed... jah wtf is een indus denken jullie naah dit dus: :p
|
1 Bijlage(en)
indus staat trouwens voor industrial... ik heb trouwens n vaag plaatje waar alle namen voor oorpiercings bij staan... miss interessant ofzo :p hier:
|
had 2 oorbellen.. maar zijn gaan ontsteken.. moest ik laatst voor naar ziekenhuis om weg te latne halen.. maar ben weer weggegaan.. geen spuiten in mijn oor!:no:
|
om even voor verfrissing in dit topic te zorgen:
ik heb een piercing in mijn nek gezet (ja, zelf 8-)) :+ nu heb ik 14 piercinggaten yoy. |
Citaat:
|
|
Citaat:
waarschijnlijk ga ik mn piercinkje in engeland laten zetten, want bij het aupairbureau zeiden ze dat ik dat beter eerst even met de familie kan overleggen :) en ik zeg nu al zo'n halfjaar dat ik die piercing wil :+ |
ik heb ein-de-lijk mijn industrial-staafie! 8-)
foto volgt |
Citaat:
Wel gaaf |
enneh... deed ie geen pijn? die indus... wil m ook... maar ben bang dattie pijn doet :* ondanks dak al zoveel oorbellen heb... majah... blijft altijd spannend als je n nieuwe piercing neemt :p
|
Citaat:
zetten deed fucking veel pijn, van mijn 13 piercings ofzo deed dees het meeste pijn... en met die kutstaaf kan ik echt niet op dat oor slapen zo verrekte veel pijn doet dat. maar verder is ie chill :Y) |
1 Bijlage(en)
tada
|
gave piercing biffy!
|
1 Bijlage(en)
Ik heb een derde gaatje laten schieten :o
Weet iemand of ik zon tragus piercing zou kunnen nemen?? Omdat dat dingie bij mij niet zo groot is :P En ik heb btw de oorbel boven in me oor ook gewoon bij de juwelier laten doen :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ennuh hoe pijnlijk is et? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Oww dat valt dan wel mee... :) |
mijn smiley en tongueweb zijn eruit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
peinzend op lowlands :$
MET eindelijk mijn nieuwe oorbel bovenin mijn oor :Y) en hij dus is nog kei rood omdat ik hem net heb laten zetten op die foto :z hoewel dat niets lijkt in vergelijking met kriens oor maar toch :o :+ |
mooie foto laau
|
ik wil dus zoies op mn heup (wel wat anders maargoed :P)
http://www.desiretattoo.com/gallery/...0butterfly.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
hihi |
Citaat:
|
en dat heb ik gewoon allemaal niet gezien :d
nu, kaiser chiefs een klein stukje maar dat was dan ook alles :z |
Ja, Kaiser Chiefs is idd erg kut
|
Citaat:
|
Citaat:
+ alpha is gewoon kut :z |
Citaat:
|
Mijn traguspiercing zit erin! :d En morgen of overmorgen zal ik even een fotootje maken :love:
|
Mondpiercings kunnen gevaarlijk zijn.
Piercings in de tong, lippen of wangen houden een aantal risico’s in. • Infecties: onze mond bevat miljoenen bacteriën, die na een mondpiercing infecties kunnen veroorzaken. Ook het met de hand aanraken van de piercings kan de kans op een ontsteking verhogen. • Langdurige bloedingen: als tijdens het piercen een bloedvat wordt geraakt, kan er een langdurige bloeding met ernstig bloedverlies optreden. • Pijn en zwellingen: dit zijn vaak voorkomende symptomen bij piercings in de mond. In extreme gevallen kan een sterk opgezwollen tong de luchtwegen blokkeren en de ademhaling bemoeilijken. • Beschadigde tanden en kiezen: door contact met de metalen piercings kunnen er splintertjes losraken of kan een tand of kies breken. Ook gerestaureerde tanden, bijvoorbeeld met een kroon of een schildje, kunnen door mondpiercings worden beschadigd. • Beschadigd tandvlees: tandvlees kan door de piercings beschadigd raken of worden teruggedrongen. Terugwijkend tandvlees ziet er niet alleen onaantrekkelijk uit, maar kan ook leiden tot tandwortelbederf en tandvleesaandoeningen. • Beperking van de mondfunctie: sieraden in de mond kunnen leiden tot overmatige speekselvorming, problemen met het uitspreken van woorden en moeite met kauwen en slikken. • Ziektes die via bloedcontact worden overgedragen: mondpiercings worden genoemd als mogelijke factor bij de verspreiding van hepatitis B, C, D en G. • Endocarditis: piercings in de mond geven een risico op endocarditis, een ontsteking van de hartkleppen en de binnenwand van het hart. De wond die tijdens het aanbrengen van de piercing ontstaat, geeft bacteriën de kans in de bloedsomloop te komen, waardoor ze het hart kunnen bereiken. Hoe lang kan een mondpiercing blijven zitten? Zolang je mond vrij is van infecties en de piercing een normaal functioneren niet in de weg staat, kan de piercing onbeperkt in de mond blijven. Let er wel op dat je bij het eerste teken van pijn of problemen je tandarts raadpleegt. Vanwege de risico's die ook na het genezen van de wond blijven bestaan, zoals beschadiging van het gebit of losgeraakte en doorgeslikte sieraden, is het het veiligst mondpiercings helemaal te mijden. Vraag alleszins vooraf uitleg aan je tandarts. |
so what else is new?
|
ja goh die verhalen kennen we niet al jaren :O
|
Hepatitis (B sowieso) kan je van elke mogelijke piercing krijgen want dit heeft te maken met besmette naalden :z
|
Citaat:
|
Citaat:
begin me bijna ziek te voelenzz |
ik heb ontslag genomen bij de bakker, en als ik daar weg ben ga ik eindelijk een labret/lippiercing nemen :D
maar weet nog steeds niet zeker welke :/ |
Lip is gewoon net onder je lip of een ringetje over je lip, en labret dan toch een stukje meer naar onderen of niet?:+
|
Citaat:
ik zat toen te twijfelen tussen een vertical labret (dus midden, maar dat je het 'bovenste' bolletje ook ziet omdattie meer verticaal dan horizontaal gepierct is 8)) en een schuine (zijkant) lippiercing, nu begin ik gewoon een labretje (idd midden stukje onder je lip) ook wel heel leuk te vinden.. |
bif, de inverted vertical labret :9
|
waaah ik heb een roze rekker in mijn oor :o
|
Citaat:
hoop niet dat ik nu jouw ouders op mijn dak krijg ghehe 8) |
Citaat:
he krien werkt dat piercingvirus van jou aanstekelijk ofzo? :+ |
In DECEMBER krijg ik een tattooding 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja nou ik ga het gewoon rustig uitleggen dat ik niet een onwijs grote staaf in mn oor heb geragt en dat het echt nog wel dicht kan groeien en dat ik zelf ook niet met een supergroot gat in mn oor wil rondlopen wat niet meer kan dichtgroeien. Gewoon ze gerust stellen zeg maar want zij weten er natuurlijk ook niets vanaf. Maar hij zit al best ver er doorheen joh :o Dalijk kan ik gewoon dat stiekje er al tegen aandoen :thumbsup: @andy; ja wat voor tatttoo joh :huh: |
Citaat:
|
Citaat:
|
even nog labret en vertical labret vragenrondje :)
labret http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...postid=1172614 vertical http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...postid=1172615 zit zo te twijfelen |
ik vind vertical niet mooi
|
nu zegt iedereen opeens labret 8)
ben ik het zelf denk toch ook wel mee eens.. minder opvallend, en wel iets leuker denkik neuspiercing gaat eruit trouwens :) |
ik vind dat vertical juist leuker staan :+
|
I dunno, ik vind het allebei wel leuk staan.
Labret is inderdaad wat minder opvallend maar toch cool. En vertical is misschien juist te opvallend? |
Vertical zonder neus piercing is vet :yes:
|
oeh mijn rekker is er doorheen en nu ga ik vanmiddag shoppen in amsterdam om een leuke tunnel te vinden :D
|
en nu heb ik een te gek gave en hij is zwart :+
|
Erug mmooi allemaal, erg verleidlijk zou het liefst gelijk naar de shop gaan en er een paar bij nemen maar ze vragen er wel verrekte veel geld voor op t moment:P
Ik laat rond kerst mn oren vol piercen, met mn verjaardag ringetje in mn neus en ik wil eigelijk al vanaf mn 10e ofzo een ringetje door mn lip, maar daar twijfel ik gewoon nog steeds aan. Ik heb al een tong piecing en heb nouja ze zullen al wel dicht gegroeid zijn gaatjes in mn oor, en zit er ook al aan te denken om een tunnel te gaan bouwe;) in mn oor maar dan niet meer dan 8mm hoor.. Tattoos komen er vanaf maart ik heb mooie ideetjes alleen kan ze niet helemaal uit werken en das wel jammer dus t zal vst nog wel ff duren.... ondertussen kijk ik mn oogjes uit:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar was ik ook altijd bang voor "de littkekens" daarom ben ik ook begonnen met een tongpiercing :P Maar van een tunnel blijf je volgens mij altijd wel een behoorlijk gat overhouden toch? lijkt me niet dat als je een tunnel verwijdert je oorlel weer helemaal "klein" word
Maaruh ik kan wel wat inspiratie voor tatoos gebruiken, Iemand nog leuke tattoo's?? 8) |
mijn dichte tunnel zit erin 8)
en hij lijkt net op een gewoon knopje :z |
een tunnel (van 'normale' proporties zegmaar) groeit toch wel redelijk goed terug dicht?
neuspiercing zie je ook niet meer echt als het is dichtgegroeid..alleen als het licht er op een bepaalde manier op valt kun je het littekentje soms nog zien :) ik zit weer te denken over een industrial..maar heb er geen geld voor :+ |
Citaat:
kun je oneindig veel voorbeeldjes vinden, ook wel handig want het is gesorteerd (dus 1 map met bloemen, 1 map met oldskool etc). tunnels tot 10 mm kunnen nog normaal dichtgroeien, maar het ligt er altijd aan hoe soepel je oren zijn/hoe lang je je tunnels hebt gehad/etc |
haha okeej.. ja ik zie me zelf namelijk niet als 50 jarige met zon uitgelubberd gat in mn oor:p.. Thanks voor die site he:)
|
Citaat:
er zijn mensen met tunnels van 6 cm die ze 'terug' 'moeten' laten opereren. maar das niet bepaald een pretje. ik wil een nieuwe piercing. godverdegodverrrr ik heb alles al |
als dat zo is ben je vergeten wat te vertellen.:o
|
heb al ruim 4 jr een tattoo op me rug (kleintje die je niet ziet, behalve op t strand) en had een wenkbrauwpiercing, heb ik na 2 jr eruit gehaald, was ik wel overheen :)
|
Citaat:
hoewel das ook niet echt waar. zou wel bepaalde surfacepiercings willen maar dat durf ik niet zo goed aan ivm uitgroeien. en vriendje vindt intieme piercings overbodig ;) maar goed we weten niet wat we missen dus kweenie eigenlijk 8) |
Citaat:
gewoon sparen en hem in london laten zetten gekk :+ |
Citaat:
|
joh die kut quote doet t niet |:( :S maaruh biffyclyro en een brug dan ofzo:P of in het midden van je wenkbrauw,, is dat niks voor jou:P.. t zijn maar ideeën:P
ben jij niet heel veel geld kwijt aan dat koppie van jou? |
en gaan de alarmpoortjes op de luchthaven nog neit af voor jou?
|
Citaat:
en ik vind een brug niet mooi :) wel een septum of een lippiercing, maar dan moet mijn neuspiercing er wel uit :) en van dat geld: tis allemaal heel geleidelijk gegaan, elke 3 maanden eentje ofzo? en ik heb mijn 3e gaatje en mijn tunnels zelf gezet, net zoals tongueweb, smiley en nape. no problem :7 |
8oorbellen.
Navel. Tong. Zo staat het er nu voor bij mij .. :+ |
Citaat:
|
jeetje wat is het rustig zeg:( :Z geen leuke of spannende verhalen ergens ?? nieuwe piercings???? iemand... Halloo allooalooalo
:O |
Ik wil een bloem door Tim Burton omdat Tim Burton geweldig is maar ik kan niets vinden :(.
|
een ander au-pairmeisje hier heeft 2 ringetjes bovenin dr oor en dat staat echt leuk vind ik..en het is wat minder 'heftig' dan een industrial :p dus dat zit ik nu te overwegen (en geld sparennn)
|
1 Bijlage(en)
Het is niet echt bijzonder, maar mijn bijdrage van vandaag is mijn derde gaatje opnieuw laten schieten:+
|
ja, duidelijke foto hoor ;)
|
Citaat:
|
Wow ik ben heel slecht in namen heb je plaatjes of idingen van Tim burton wan tik volg dat niet hhahah sorry:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb je corpse bride al gezien? prachtig! |
Citaat:
|
Citaat:
even ontopic: ik wil nog steeds een verticale lippiercing maar zit te twijfelen hoe de waardering daarvoor is bij mijn ouders en bij evt nieuw werk binnenkort ;p |
okeej ja die films ken ik wel erg mooi ook maar kan die ook tekenen dan:P hehe :+
je heb toch ook doorzichtige dopjes voor als je werk niet blij is met je lippiercing?! of vind je dat niks.. |
Citaat:
Welke is volgens jou de mooiste dan? Ed Wood? Planet of the apes? Sleepy Hollow? Wat vergeet ik? En nee ik heb Corpse Bride nog niet gezien, ben ook erg blij met z'n samenwerking met Johnny O-) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tja.. |
Citaat:
|
huppaa eindelijk zit mijn 2e tunnel er ook in.
en aan deze kant had ik last van pus :) :) |
Citaat:
:+ |
Ff vraagje in t algemeen heh; schieten ze zo'n tragus nou hetzelfde als n gewone oorbel eigenlijk? En hoe duur is dat ongeveer?
|
Citaat:
maar schieten in je kraakbeen is gewoon heel erg gevaarlijk. bij de meeste mensen zal er weinig aan de hand zijn, maar ik ken genoeg mensen die een bloemkooloor kregen, waarbij het oor echt niet genas, ook niet na een jaar, je kraakbeen kan versplinteren en al dat soort nare dingetjes. dus beter piercen maar als je perse wilt, zorg dan dat het geschoten wordt met handdruk en niet met luchtdruk. dus een soort nietapparaatje ipv een pistool, dat is al een stuk 'veiliger'. |
Citaat:
|
Okee bedankt, hier heb k wel wat aan :)
|
2 tunnels in t zelfde oor of allebei de oren of vergroten :S ben niet nieuwsgierig hoor :+
heerlijk zon pusserig oor hmmmmm :Y) ;) |
Citaat:
|
Ik heb ook een tragus, ook laten piercen. Bij mij was t 45 euro...heb ng 2 gaatjes in elk oor en nog zo eentje boven in me oorschelp, in dat kraakbeen daaro.
binnekort tattoo tussen me heup, kont en bovenbeen in (beetje lastig uitleggen, maar is wel mooi :yes: :p ) een hele apparte tribal :) |
Citaat:
|
Citaat:
Zo ja dan bedoelde ik mijn tweede tunnel in mijn andere oor, dus ik heb nu in allebei mn oren eentje :) |
tribals :(
|
Citaat:
45 euro voor een traguspiercing is wel veel trouwens :o |
Re: Het -nieuwe- grote piercing en tattootopic
ik heb nog een tongpiercing gehad, maar is er nu al uit
en heb 1oorpiercing ik vind het cool een piercing boven je lip te hebben of in je kin |
Citaat:
Ik vind 45 ook wel n beetje veel voor zo'n ding.. |
ik heb 2 weken gelden mn tragus laten zetten ben der wel blij mee maar kan niet wachten tot ik er iets adners in mag steken:P in februarieindelijk mn neuspiercing :+ en dan weer ff verder sparen..
Mijn tragus was eigelijk ook 45 euro!! best prijzig ja.. :notgood: |
mwoah je moet allang blij zijn dat je dan minder risico hebt dat je hele kraakbeen versplintert of dat ze je zenuwen doorboren. :7
|
Ik heb een neus en navelpiercing!
En ook nog 2 tattoo's, 1 op mijn schouderblad en 1 op mijn enkel *) Wil er eigelijk nog wel een... op mijn onderbuik!! |
ff denken, ik heb een tragus,rook,daith en een tepelpiercing.
http://www.bodymodforums.com/glossar...arts00rook.jpg Dus |
Ik heb nu 5 piercings een labret, tong, linkerwenkbrauw en 2 lowbrets :)(15 jaar)
|
Citaat:
|
ik heb een tragus, en daar boven in de oorschelp door dat kraakbeen, en ng in elke ook gewoon 2 gaatjes..:p
verder ga ik binnekort een tribal op me heup/lies/onderbuik (hoe je het ook noemt) laten zetten, ook wil ik er nog een piercing bij, alleen vind geen elke plek meer echt mooi, alleen clithood... maar weet niet of ik dat druf :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.