![]() |
Jouw post niet.
|
sinds wanneer moet een topic of post nut hebben?
|
wth chain?
wth? |
Citaat:
:z |
le gasp :o
|
nope xD
|
wth
|
wewt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eens^
|
Ik heb tijdje geleden paardgereden.
Zit nu op fitness, meestal ga ik half uurtje op loopband en 20 min op crosstrainer. maar moet wel 20 min heen en 20 min ook terug fietsen. =) dus verbrand ongv 750 kcal per keer. Denk dat ik nu z'n 3 x per week ga. Licht aan het weer.. |
De grootste derbiii van het weekend.. :p
|
Citaat:
ff ontopic; doe 3 maanden ofzo streetdance en sinds m'n 6e judo. Heb ook nog een jaar op atletiek gezeten en 2 jaar ofzo op zwemmen |
Heb 6 jaar kunstrijden gedaan en 3 jaar paardrijden en 1 jaartje turnen.
Nu heb ik geen lessen meer ofzo, maar sta voornamenlijk op een hondenslee en beetje paardrijden, als we paardenvoetbal doen. En anders gewoon lekker een boswandeling alleen dat is niet echt een sport haha. |
Tennis is de sport voor mij, daarbuiten ook voetbal en hockey
|
Voetbal, al 13 jaar ofzo.
|
Jiu-jitsu
ong. 3 jaar ofzo :yes: altijd judo gedaan... |
Citaat:
|
Zwemmen, in totaal 6 jaar training en 3 jaar wedstrijdzwemmen. Daarna zwem ik in de zomer nog elke week minimaal 4 keer.
Tennissen, 8 jaar en nog steeds (elke week 1 tot 2 keer) Snowboarden, 4 jaar en nog steeds (in de winter erg veel, in de zomer zo af en toe naar een indoor skibaan) Skeeleren, hm 2 jaar.. ik skate wel al een stuk of 9 jaar maar echt op skeelers (10 cm wielen) nog maar een 2 jaar. Als het niet te warm is of vriest en het niet (ge)regend (heeft) ga ik skeeleren. Meestal afstanden van 40-50km. Ben je al gauw een uur tot anderhalf uur mee zoet :) |
Op dit moment zeil ik 2 jaar. En aan het eind van de zomer heb ik als het goed is mijn eerste twee diploma's.
Verder zat ik een tijdje op tafeltennis en atletiek. Verder zou ik graag als het kon nog een "Actieve" sport erbij doen. Maar er zijn geen sporten die ik echt leuk vind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch verlang ik er naar om weer te gaan voetballen.
Probleem is; waarschijnlijk moet ik dan op de zondagen voetballen. zie het al voor me, zaterdag stappen en dan zondagochtend warmlopen op het veld, kotsen in de bosjes en een wedstrijd spelen. :') |
Andere voetbalvereniging opzoeken?
|
VVIJ de gekste,
|
ik zorg ervoor dat ik als ik uit ben geweest of eerste helft keaper ben of links buiten op de bank zit kan ik nog bijkomen
|
Ik doe motorcrossen met mijn quad, ik doe dat nou ruim een jaar en vind het echt superleuk, ik zou alleen wat meer locatie´s willen hebben om te crossen!!
|
Voetbal, Denk dat dit mijn 11de seizoen word
|
ik doe aan badminton! ik ga alweer beginnen aan het 6e seizoen.
het is een geweldige sport. (ookal wordt er vaak negatief over gedaan ) |
Parachutespringen sinds afgelopen week :)
|
Van mn 4de tot mn 12de deed ik streetdance,
van mn 11de tot nu doe ik hip-hop en misschien ga ik op modern dance :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
2. 7 jaar Citaat:
|
Nu niet zo bijdehand gaan doen he
|
I hunt dragons.
fucking dragons. everywhere. |
basketbal
|
ik badminton alweer 6 jaartjes (a)
echt hele leuke sport! |
hahahahahahahaha
|
wth
|
Trampoline springen 1 jaar
Klasse E en D overgeslagen ga dit jaar wedstrijden doen in de C |
judo gedaan tot de bruine band dus zo'n 6 jaartjes en nu sinds 2 jaar begonnen met jiujitsu.
ik denk er nog over om wss te stoppen met jiujitsu en te gaan fitnessen |
ik skateboard en game (als je dat een sport zou noemen)
|
gamen..
topsport :d |
:')
|
Citaat:
|
Jouw sarcasme meter is echt stuk of niet :+
|
Hij is seksueel gefrustreerd, en vraagt zich nog steeds af hoe kleine tieten nou neuken. :+
Don't blame him. #forummaagd |
forum maagd 2012 dus? :+
|
Zoiets ja.. :)
|
:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.