![]() |
Three Sisters Amsterdam. Geen paradiso jammer genoeg:(
|
Citaat:
|
Cest la Vie in doetinchem :)
|
De beurs, utrecht
:') |
gisteren naar Paaspop en donderdag naar de 3 gezusters, Bolle en Boogie wonderland in Tilburg.
|
Café Trojan in Kerkrade :)
|
vrijdagggg eerst wat gedronken in de 3, toen gepoold :D, daarna &zo, vlaamsche reus en tot slot de tapperij uitgeveegd 8-)
|
Heel even naar de Jeronimus en daarna standaard naar de drie gezusters :p
|
Citaat:
|
nee das het voordeel he van meerdere zalen, altijd verschillende dj's en met een grote groep gaan en veel mensen er binnen kennen dus is altijd gezellig
|
oh ik was gistermiddag in de lax en dat was gezellig!, en daarna nog even in de irishpub en toen naar de melkweg !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga naar Almeloo vanavond :D
|
Morgen poolen en stappen in Alkmaar..
Phit en Bart nog die plannen?8) |
Citaat:
Ik ben naar de &zo geweest en naar de Drie, het was geweldig maar ik kom er niet snel weer denk ik :+ |
Starfish Aachen.
leuke tent, vooral de main room |
Citaat:
Maar het was wel erg gezellig |
gistere ff 2 uurtjes in de 3 geweest na mn werk ...
|
Skihut en Kromme Toeter en Kroniek. De eerste bestond een jaar en was een optreden van rrrrrrobbie Ronaldsss 8)
|
Naar de Crazy Piano's in Scheveningen,
altijd lekker daar (Y) |
Gisternacht beach party in de Kromme Toeter, was gezellig :D
|
Citaat:
|
Poppodium Hardenberg er was een Boerenparty
m'n beste vriendin en ik er met goede moed heen dat er misschien ook nog wel geen boeren lopen, maar dat bleek al gauw nutteloos, het eerste wat we zagen toen we op de parkeerplaats binnenkwamen waren.. Trekkers. Binnen gingen ze vlaworstelen, Ja dat zal en de bierenfluiters waren er en er was een wedstrijdje boezemwegen. Het bier dat er doorheenging kwam het meeste op de grond terecht. Maar Verder was het wel gezellig ;) |
Irish Pub in Rotterdam
|
In Groningen,,
Eerst de 3 gezusters, daarna the palace daarna zo'n Griek in zo'n zijweggetje en daarna nog ff langs de FEBO :D |
Studio Dependance in Breda
|
Drie gezusters en Jeronimus in Den Bosch
|
D'ouwe/la vie/ chagall @ roosendaal ;)
|
c'est la vie (nachtpracht) in Doetinchem gister, was leuuukk :)
|
Gompie in den bosch
|
Gompie :') rrrrrrr
Drie gezusters hele tijd op het terras gezeten waar ik volgens mij onze goede vriend Fade Of Light zag zitten :+ Daarna maar bij de Drie gezusters naar binnen gegaan |
Jazz in Duketown, het Plein en toen nog door Den Bosch gelopen.
Was gezellig! |
Zondag nog even naar Jazz in Duketown geweest. Was wel gezellig ja :p
|
Ik was er voor 2 dagen dus dat lijkt me niet echt logisch ;)
|
Naar Huisj :) En de Underground 8)
|
pretter
|
Citaat:
|
Een of andere strandtent in Schevening voor een te gek gaaf feest aldaar.
|
Donderdag had ik een cool verjaardagsfeestje. Bij vriendin thuis. Vanavond naar het Plein in Den Bosch.
|
rocketfuel in patronaat..
was érg leuk, (y) |
Leuk schuurfeestje in de duinen :7
|
Crazy Piano's te Scheveningen.
|
Overal en nergens, eerst Kromme Toeter, toen Puur, toen weer Toeter, toen weer Puur, toen Naar Huis en uiteindelijk weer Toeter 8)
|
Gisteren naar Zak in duitsland geweest daar was een beachparty, iedereen kreeg waterpistooltjes aan begin en vanaf dan was het al 1 groot feest eigenlijk :P
|
Pop Trash avond @ Melkweg :love:
|
Feestje in de cestlavie/vergane glorie/nachtpracht in doetinchem
|
de loods in barlo :o
|
Van Eyck (zwembad) - restaurantje - Beninennogiets - Charlatan
|
Toeter en Puur in Heerlen :)
|
Kerremus Oesdom ;)
|
Citaat:
|
Eerst terras van Bracke, daarna binnen in kromme Toeter. Echt de avond van mijn lever gehad :D:D Eerst zat een vriend van ons buiten met een meid te praten, daar hadden wij ruim zicht op. Die meid hield het meer dan een uur uit met hem :D Normaal heeft hij nooit een vriendin, iedereen haakt na een minuut af met hem. Hij is echt DOM en ontactisch ook nog :') Daarna kwam de zus van een vriendin van een jongen van ons binnen, mega kort rokje aan en vies uitgevallen gezicht, echt zo een hoertje-look-a-like zeg maar :') Ze is in ieder geval niet helemaal fris zei die 'schoonbroer' van haar. Dus wij een vriend van ons opsteuken, om te vragen of hij durfde te vragen wat ze onder dat rokje aan had... :D Allemaal een euro bij elkaar gelegd, voor 10 euro moest hij het vragen.. :') En ja hoor, hij deed het nog ook.. :D Nou, ze had er toch een string onder aan, zij die helemaal showen, wij lagen in een deuk :')8)... En dat kon ze zo zien he :D Maar ze bleef maar om die vriend van ons heen hangen, dus wij, heel creatief aan die gast zeggen datie 40 euro kreeg alsie met haar zou zoenen. Die 'schoonbroer' van haar zei nl dat ze haar tanden nooit poetste... :D En jaaaaa hoor, hij deed t nog ook. De hele toko lag dubbel, zelfs een uitsmijter lachte mee, echt helemaal te gek :D:D _0_ _0_ :loser:
|
Eerst naar de dikke dries, en vervolgens naar the jam, en daarna nog een kansloos biertje halen in de beurs
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hele avond de Kelder 8-)
|
De Kromme Toeter en Café Puur :)
|
De manege... Paardrijden.
|
fashion club, upstairs, cactus, een of andere ierse pub, lambi beach, in kos-stad,
was leuk (y) |
naar een groot bierzuipfeest dat na de kermis en braderie werd gehouden, dat was wel vet gezellig!! :)
|
Hoefer kermis
|
Afgelope weekend naar sensation black geweest... T was zeker vet.. maar in vergelijking met andere jaren viel het een beetje tegen..
|
Citaat:
|
alsof t gek is.. :?
rock :? Hetzelfde als een bromfietser zonder licht door rood rijd en dan word aangereden door een auto.. Is ook zn eigen schuld :p |
Citaat:
Nu ben ik niet vies van robbie williams, maar ik heb toch 65 euro betaald voor een tikkeltje andere muziek |
Citaat:
en de vergelijking die je maakt vind ik ook poep. de mensen die naar sensation black kwamen wisten toch op voorhand al dat er een 'ietwat ander programma' was... dan moet je niet gaan miepen als dat tegenvalt. |
Citaat:
Maar ik kan me de frustratie wel voorstellen. Je betaald grof om dat bepaalde genre muziek te komen luisteren, dan is het niet bepaald relaxt als er iets wordt gedraaid wat absoluut niet tot het genre behoort waarvoor je hebt betaald. Stel jij gaat naar een hardrockconcert en dat dan blijkt dat ze 1,5 uur hardcore gaan draaien, daar zou ik ook niet vrolijk van worden. En dan is het probleem dat sensation niet in verschillende zalen wordt gehouden, als iets je dan niet aanstaat ga je gewoon weg... |
Wel knap van die gast..
Alle bezoekers die boe riepen, en er werd door gedraaid. Die gast komt op het podium, gelijk weg :z |
Citaat:
Die gast hoorde daar gewoon niet thuis... Lef had ie wel :p |
Zaterdag Disco Zak dus, met de papa's 8-)
Maandag Sally's en Tapperij |
Niet in het weekend, maar afgelopen donderdag [gisteren dus]; eindfeest van mijn school in het Heineken Music Hall. Was zeker wel vet!
|
Citaat:
|
Terras van het Filiaal, daarna in Naar Huis, echt geweldig, IK HEB EEN BOOOOOOOOOOT 8-)
|
afgelopen weekend weer in de 3 geweest, en jaja ik weet het is me stamkroeg inderdaad dus komend weekend waarschijnlijk weer al vrees ik een beetje voor het ergste met me verjaardag vandaag :p
|
Citaat:
Afgelopen vrijdag: &zo en Kar |
Citaat:
|
Iceberg hippe tent met elke avond een of ander hip live bandje.
Lazur Mexo Viking bar Happy Duck Habana Paar hippe tentjes in Bulgarije dus :) |
Een avondje Gentse feesten vorige maandag en een heel goed optreden gezien daar. En gewoon ontzettend veel mensen teruggezien.
|
de brad in egmond zee
|
Was na concert van de Rollings Stones naar de mega-discotheek Metropole geweest in Parijs, echt een belevenis, super ervaring 8-)
|
Vrijdag naar een kindertent hier in de buurt omdat er verder geen kont te doen was. Werd gvd gek van die kk DJ die 4x dat nummer van die hoere boot draait. Zaterdag wilde we naar Rush, wij om 2200 uur naar ehv gereden om die kaartjes te fixen, je weet toch. Maar door omstandigheden kwamen we daar pas om 10 over 2240 aan. Kaartjes uitverkocht. Toen maar die relatief nieuwe club in Venray geweest genaamd Zenith..
|
Zaterdag uitgeweest bij OneFour(14) in DenHaag TOPAVOND :o
|
Citaat:
Ik heb eeen booooot, haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot en we gaan vaaaren op t kanaaaal, het is de allermooiste boot van allemaal 8-) |
Habana en Plaza in Arnhemmm
|
Brandpunt
|
naja, vanavond is het weer brad in Derp maar ook lichtjesavond in Bergen. Wil naar beide toe eigenlijk, maar t is zoooo'n pauperweer zeg, en allebei in de open lucht eigenlijk :(
|
Afgelopen weekend wederom de 3 :')
Maar komende vrijdag ga ik naar Ameland om eens een keer deel te nemen aan het Roggefeest!!! Schijnt nogal gezellig te zijn, dus dat moeten we maar ff ondervinden dan. 8-) |
Boulevard en de Drie Gezusters :)
|
gister van half 3 tot 11 in de ierse pub gezeten, heerlijk sneekweek!
|
Citaat:
|
Ja wel gezellig enzo. Maar errug druk :p
|
Wat is daar allemaal? Straattheater toch?
|
|
Ooh cool. Daar ga ik vandaag dan even kijken :)
|
dinsdag: terras bij de scrum, terras op de marktstraat met live muziek en the legend
|
Vorig weekend;
Heb nachtje doorgehaald in Groningen:).. beetje in Ierse pubs geweest, nog in de Shadrak geweest.. van alles eigelijk:P |
Eerst de kromme Toeter, toen Puur en afgesloten in Naar Huis. Kromme toeter had gelukkig wel Jannes 8-) Ik wil je elke dag een beetje beetje meer 8-) Café Puur gewoon wat clubmuziek en Naar Huis het echte werk :9
|
Afgelopen weekend niet wezen stappen [kwam thuis van vakantie]. Morgen naar Volendam :)
|
Hele avond Naar Huis 8-)
|
Kermis in hardenberg
|
Is valkenswaard nog een beetje leuk uitgaan?
|
De Drie Gezusters club :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hifi in leiden
|
Citaat:
|
Was net in cest la vie maar had geen zin meer :p
|
9e Cirkel en het Feest :o:o
|
zaterdag Plaza en Habana
|
Citaat:
|
Gisteren in de Kromme Toeter en de Skihut :)
|
Was net ff in Plaza en Habana maar geen zin en saai
|
Feestje van lievemilou vriendinnetje
|
Citaat:
|
Zaterdagavond op jeugdhuizentour geweest om reclame te maken voor onze fuif en ik was thuis om 3h30 :z.
Achtereenvolgens: Achterban - JOB - Den Draai - Lodejo - Maegergoet en terug naar de Lodejo. |
Overdag ; skateparade. Niet echt een club/discotheek maar meer een.. vermaakgeval :) Was erg gezellig.
's avonds dommelpop, kwamen wat bandjes. |
Boardwalk
|
Tot 01.00 in de bossen liggen tijgeren met Paintballen :p, daarna Jeronimus
|
Ik wou vandaag tot 01.00 's nachts naar Cult & Temult gaan in Veldhoven.. Komen onder andere Within Temptation & Beef. Within Temptation vind ik niet super, Beef wel.. Maar 't gaat om gezelligheid.
Blijkt dat mn vriend onwijs hard is geflikkert uit de douche omdat 't glad was.. Naja, gaan we maar niet :) |
Alla in Maastricht. Uitgaan in het zuiden van het land is echt anders. Minder leuk..
|
De Markt in Zevenaar, was best gezellig :)
|
Citaat:
Ben zelf in Naar Huis geweest :) |
Lodejo, Lochristi.
|
laatste vrijdag: Complex :p
|
Vorige week gepooled in een heel cool .. poolcafé :p Was echt leuk. Daarna Negende Cirkel en de Kar.
|
iokasti, nog een vage griekse naam, amnesia en japapaa
|
Afgelopen twee weken in Filemon, Monza, Pakhuis en Beurs (Utrecht) geweest.
|
Gister de de beurs en de thalia (rotterdam) Vanavond waarschijnlijk, de Dikke Dries, monza, the jam en heel misschien de beurs (utrecht)
|
Spannend! Gisteren stond ik dus wellicht samen met Chrizlybeer in de Beurs!8)
|
Citaat:
|
ik vind het maar een eng idee dat er een kans bestaat dat ik ooit een keer jullie beiden tegenkom :+
|
De Dikke Dries in Utrecht is ook wel een fijn utregs cafeetje :yes:
Ik ga nu maar even naar de Hertog in Scherpenzeel |
Citaat:
|
Citaat:
|
de dikke dries in utrecht
|
Donderdag, vrijdag en zaterdag (na Roda) elke avond in Naar Huis :)
|
Kermis in binnen. phuuuu, me hele broek en schoenen zijn gewit! :7 :z
|
De Kar, 9e cirkel, &zo, 9e cirkel, de Kar, Shadrak, Blauwe Engel, Tapperij maar die was al dicht dus toen weer terug naar Blauwe Engel 8)
|
tivoli oudegracht, blackout dnb
en zaterdag in de taverna,gratis zuipennn |
Paradiso naar Jurassic 5. En ze waren gooeeed! :huh: Ik stond ook nog eens helemaal vooraan en kreeg na afloop een kus van Chali 2Na 8-) en heb gezellig gekletst met nu mark en mark 7.
|
Donderdag naar De Drie Gezusters, club29(geloof ik), newscafé en nog een tentje :P
Was wel even wat anders :') |
Jeej ik ga zo naar de Koning :P
|
Stairway to heaven...
;') |
De kokorico :') :+.
Drie woorden voor: mar-gi-naal! |
Achterhoek Arena
|
Is dat niet superver vanuit Arnhem?
|
Valt wel mee, 50 km ofzo en je kan over de Duitse Autobahn dus schiet opzich wel op en vanaf mn vriend (babberich) ist 35 km
|
Korenmarkt in Arnhem :)! en ben toen ook naar de kermis in Westervoort geweest. Maar daar wordt je niet zo vrolijk van. Alleen wel gelachen in Wieleman! Ik vind Nijmegen nog altijd erg leuk om te gaan stappen
|
Den Bosch maar het was stom.
|
Citaat:
ik liep toen naar binnen namelijk |
oh en dan ga je niet zeggen van hee linda!?
tsk. |
ja dadelijk was je het niet 8)
|
maar ik was het wel :o
|
oeteldonk zuigt altijd al met uitgaan.
|
Sjans - Texel
leuke muziek, rare mensen en lekkere wijn |
de karrr as usual :9
|
Citaat:
ik was in de waag in almelo en het was heel grappig en iedereen vroeg waarom ik geen normaal accent had :+ en verder nog allerhande kroegen en discotheken in utrecht :) |
Donderdag naar Tivoli, nog mensen die daar heen gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is er in tivoli te beleven dan? gewoon pop-o-matic ofwat? |
Is toch gewoon pop-o-matic inderdaad?
Ik vind tivoli zowiezo niet zo heel denderend. Wordt morgen waarschijnlijk weer dikke dries met aansluitend the jam |
haha beter dat ik ziek ben dan anders was ik je nog tegengekomen in de jam :D
|
rumours - leeuwarden =)
|
ja straks naar tivoli, daarna misschien nog naar de monza of jam :)
|
Citaat:
|
gestapt in a`dam weet bij god niet meer waar, verlies van ajax weg gedronken
|
Arnhem, Aspen en ook nog ff plaza
|
thuis
|
Citaat:
|
Ik ga zaterdag naar the black & white in medemblik ben er nog nooit geweest maar iedereen is er vet enthousiast over dus k ben benieuwd!:d
|
Citaat:
|
HouseQlassics... leuk feestje!
|
Gisteren in Kromme toeter gezellig avondje gehad (heb nu alleen meer dan knallende koppijn :'))
|
mick o'connels en de storm... Beide in Utrecht
|
poolcentrum clees oftewel pool in hardenberg
|
vrijdag: The Legend & Peanuts in Sneek
zaterdag: Cafe Leentje, de Barrage, Pianobar en Black & White in Amsterdam |
Vrijdag naar cafe 'De Stad' en zaterdag feestje bij vriendinnetje
|
Caroussel met wat mensen van de zaak :)
|
Kromme toeter, een coctailtje in Boleros en Naar Huis :)
|
Een of ander kut café in Utrecht :') :P
|
donderdag: stadhuisplein en naar de studentenavond in hmh :+
vrijdag: club ché |
Stripe the night, een fuifje in de buurt.
Met mijn maatjes uit het middelbaar :love:. |
Après Ski-feest 8-) Alleen graf-DJ die pas na 5x vragen snapte wat we met de Polterovend bedoelden, en der weisseste Mann am Strand ook 3x om moeten vragen terwijl dat toch de nummerts waren die insloegen 8)
|
vrijdagavond: het oude vat & de legend in Sneek
|
zaal dijk, lemele met jeroen post !
|
murphy law, Louis toen nul maar daar kwam ik niet binnen :')
Genux, De peppel en daarna op school pleintje verder gaan drinken :) |
Eerst schuimparty @ de hockeyclub
en daarna café de Koning :d |
Ik had een feestje van de fuhhball :)
|
innercity
Ik was afgelopen weekend naar innercity!! was echt lachen en supergoed vermaakt. de dag erna alleen helaas verjaardag van me vader, dus was behoorlijk moe haha. Ik ben echt nog in de feeststemming, jij ook? kijk op =reclame= voor leuke interviews met dj's!
|
2e kerstdag naar Rotterdam geweest.
Fijn mobiel gejat.:| |
de beef :)
|
't gras van de buren en the jam gisteren :)
|
Naar Huis en de Irish Pub..
In omgekeerde volgorde trouwens. |
Het Pierement
|
Marsdijkhal(h)
|
2e kerstdag in de radstake geweest (boereeeenn!:P) en met oud en nieuw in cafe "de stad" en de sporthal. Daarna niet meer geweest :(
|
Teejater Café.
|
MyPopcorn @ Patronata
|
voetbalkantine :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.