![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zou hij voor de rest geen aandacht aan me besteden lijkt me, en had ie allang wat geprobeerd:p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie hem misschien morgenavond al:love: |
niks weer:p ff niemand op t oog
|
Hoe voel ik me op liefdesgebied
Kwil ff iedereen meedelen dat ik kei gelukkig ben met mijn lieve moppie :)
We zijn nog maar kort samen, maar we zijn echt mega gelukkig.. Ik hoop dat we als ik mn school af heb samen kunnen wonen enzo.. lijkt me echt super tegek gaaf.. kuwzz miej |
Vandaag 9 maanden :huh:
Toch nog wel verliefd :love: :love: :love: :) (Maar jezus wat kun je je aan elkaar ergeren zeg! de tering :+ ) |
Citaat:
|
Er komt (hopelijk) schot in de zaak ;)
|
Citaat:
Mijn mannetje en ik gaan vanaafjes lekker romantisch naar het schnitzelparadijs :p |
ik wil ook een mannetje! O-)
|
Ik geloof dat ie nu onderweg is naar mijn huis:o
|
Citaat:
|
Citaat:
Zucht:love: |
voel me nog altijd even goed en mijn vriendin ook :D
|
ik ben verry happy vrijgezel:d HEERLIJK !!
|
Ik voel me kei verliefd :p
En dat alweer meer dan een maand :yes: |
mijn liefdesleven is Saai met hoofdletter S..maar ach ik vind het wel lekker rustig zo :+
|
Ze smst me dood :z
|
Sinds begin dit schooljaar mega verliefd! Nog heel onzeker enzo, en ook natuurlijk nog veels te verlegen :p
Maar ow, wat voelt dit goed!! Nu maar hopen dat het ook goedkomt... Ik kan niet meer slapen!! :+ |
perfect :love:
|
Ik heb nergens trek in, veel te veel energie, ben veel te vrolijk en veel te aanwezig. Ik heb geen zin om te slapen..
Dus gaat goed:+ |
Weer terug bij af :|
|
Citaat:
|
Ik heb voor mezelf besloten dat wat ik ook wil het voorlopig toch niet gaat. Ik heb er sowieso de tijd niet voor met studie nu en daarnaast wil ik absoluut niet dat het als vrienden mis gaat tussen ons..
|
Geweldig meisje is het, we kunnen het echt geweldig met elkaar vinden en dat al nu we elkaar pas 4 weken kennen :D
Enige probleem... hoe nu verder... Ik ben echt helemaal gek van haar, en ik heb gehoord dat zij mij ook leuk vind, maar ik weet niks zeker, en ik ben verlegen :p @Bartje, ik woon ook in Heerlen ;) |
Citaat:
Ik ben blij dat wij elkaar niet elke dag kunnen zien. Ik wil hem het liefst elke minuut zien, maar dat gaat niet. En dat is ook goed, want anders zouden we elkaar zo zat zijn:p We zien elkaar deze week (afgelopen) zondag, dinsdag, woensdag, vandaag, zaterdag en misschien zondag.. Dat is echt vaak, en ik weet dat ik dat op een gegeven moment niet meer wil. Maar volgende week hebben we geen optredens, heb ik het druk met stage, en hij sport 3 keer per week, dus als ik hem dan al zie is dat niet zo lang. Maar goed, nu ben ik alleen maar verliefd en heb ik weer zin om hem vanavond te zien:love: |
heb hem al heeeeel lang niet meer gezien :z
|
single :D :o
|
genaaid.
|
Citaat:
|
Citaat:
hhehe was wat met bobba hebben zo erg dan? ;) |
Citaat:
|
nee.. want iedereen doet op het forum altijd het zelfde als irl.. :{
|
Citaat:
|
en daarmee bedoel je...... :?
|
Eenzaam en alleen:(
Kheb nood aan een vriendje:d |
Citaat:
|
Echt helemaal niets :+
|
Bobba leek me wel een goede gozert hoor...
Ik hoop voor de meesten trouwens dat ze irl anders zijn dan op dit forum. :z |
fucking hell ik wil trouwes echt gaan stappen ofzo :o ben echt lang niet echt single geweest :+ :+ :+
|
Citaat:
Alleen ben ik nu niet vrijgezel :love: |
goeeeeed :love:
kreeg een smsje van het vriendje van een vriendin vamme, dat ik iets door moest geven en dat was echt lief, mijn mannetje zei alleen dat ik nooit zoiets van hem moest verwachten 8) maar dat wist ik wel ;) stiekem is dat juist ook best lief |
Pfuhh compleet in de war.. Dacht ik over iemand heen te zijn van een paar maanden terug, is het weer helemaal terug
|
Hiero nog steeds hetzelfde :love:
|
goed maar ik ben sceptisch ik ben al eerder dichtbij geweest en toen ging het pas fout:{
|
Citaat:
|
wel, een beetje opgelucht
|
Citaat:
|
Citaat:
En het wordt alleen maar vager. Nouja, vanmiddag en gisteravond was het weer lieve schat enzo:love: Terwijl het gisterochtend heel anders was:{ Maar gisternacht helemaal anders:? Buhbuh |
Citaat:
|
Blijkbaar heeft mijn momentje van rust niet lang kunnen duren, want ik heb het alweer te pakken. Ze is blond dit keer, dat wil wat zeggen :+
|
Citaat:
|
Ik blijf erbij dat ik me echt verschrikkelijk kan gedragen en me veel te veel dingen in mijn hoofd haal:+
|
Citaat:
|
Citaat:
had ik in het begin heel erg, maar dat is nu helemaaal niet meer :) houd moed ;) |
Citaat:
Ik moet er gewoon voor gaan, en me niet zo druk maken als er geen reden voor is:) Morgen zie ik hem eindelijk weer.. |
Citaat:
|
heb een vlammetje ontdekt.. :+ :love:
|
Citaat:
idd, je niet druk maken en genieten! |
Citaat:
Edit: Ik heb net een gesprek met hem gehad.. waar ik op een postieve manier van geschrokken ben. Ik krijg nu het idee dat ie alles toch echt wel meent. |
vlammetje heeft vriendinnetje, helaas
|
Mijn ontsteking is defect :')
|
geen relatie wel sex.. perfecte match
|
Ik heb gisteren een heerlijke dag gehad:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
|
aaaaarggh
|
aiii... gister naar de bios geweest met het knapste meisje wat ik ken.
Ondanks dat ze gestoord is en mijn rationele argumenten mij totaal van haar af houden raakte ze weer hard mn weak spot... beetje jammer maargoed even wankelen en snel weer verder. |
Citaat:
|
Citaat:
edit: sowieso altijd een hekel aan burgerlijke relaties gehad. ik snap niet waarom mensen dag en nacht bij elkaar zitten en amper meer met andere mensen omgaan. vind relaties overrated. vriendschappen zijn veel belangrijker. always there when you need them. |
Ik ben compleet verward ... Ik heb zowel gevoelens voor iemand dat heel moeilijk tegen me doet, maar ik blijf er dan liever vrienden mee... en dan begin ook zowat gevoelens te krijgen voor een goeie vriendin ! :notgood:
|
Toppie Joppie:+ ghehe.. hij vind me zow leuk en lief!! :d totally in love here!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bepaalt hoe burgerlijk je relatie wordt. :) |
Vernederd :p
|
Citaat:
|
Nee kan me net niet voorstellen dat jeje vernederd voelt in de liefde... Moet je mij is uitleggen .. daarom dat ik het poste :p
Maarja. ... hoe ik me echt voel ? Wel m'n hartje gaat verschillende kanten op. En het is allesbehalve leuk ! |
:9 O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
het gaat niet altijd over rozen met mij gaat het op t moment prima maar me vriend is depri geweest en moet er nu nog de zure appels van plukken |:( :notgood: |
goed hoor
|
Citaat:
|
ik blijf dromen...
|
Citaat:
|
Ik ben alweer een maand of 2 vrijgezel.
Er zijn wel een paar leuke vrienden van mij die ik wel zou kunnen zien zitten (snappen jullie m nog?) maar ik ben zo bang dat dat je vriendschap met die persoon zal verpesten Met andere woorden.... ........Nog lekker vrijgezel blijven;) |
Ik ben gek op hem..
Alleen de angst dat het zo over kan gaan moet ik nog even kwijtraken. |
mmm ben denk n btje verliefd, het enige probleem: HET IS DE VRIENDIN VAN EEN VRIEND VAN ME!!!
niet echt de meest slimme actie denk ik zo maar |
alles kan kapot
:x |
Citaat:
Iig: bij mij gaat het nog steeds perfect :). Het wordt alleen maar beter, leuker en sterker. |
Citaat:
maar ben nog steeds hartstikke gek op dr :d |
Khep zow afspraak met HEM!! :yes: ghehe.. ikke is blij!!!*)
|
Nog steeds verliefd:love:
Jeeeuuj, 5 weekjes en 1 dag alweer8) |
laatste in aanmerking komende gast heeft afgedaan...
|
Nog steeds kut :+
|
retegoed :yes::d
|
superfantastisch 8-)
|
Citaat:
|
perfect
|
pfff.. khep die Date VERNEUKT!!!! en dan figuurlijk he? ;)
hep ik weer hoor.. |
Citaat:
|
in de war :?
|
Citaat:
ikke goed :love: |
toch is het niet handig om een Bijzonder Leuke Jongen te kennen die voor een halfjaar naar New York gaat..maar waarschijnlijk komen we rond dezelfde tijd weer terug naar Nederland :+
en halleluja hoeveel lekkere britten lopen er hier rond :9 |
Beetje neutraal. Vind wel een meisje leuk en een ander meisje vindt mij leuk, maar volgens mij is het aan beide kanten niet helemaal wederzijds 8)
|
dikke shit! :[
|
Heel erg goed..
Ik ben hartstikke verliefd, en ik hoop dat het nog heel erg lang zo blijft zoals het nu is:) |
kweet het niet meer! :no:
|
Smoorverliefd nog steeds :love:
|
Citaat:
|
ik weet het eigenlijk nog steeds niet.
ik heb, na alle inspanningen, geen liefje. Maar wel een super leuke vriendin. Misschien is dat wel beter en niet hopen op meer |
Citaat:
|
Citaat:
|
confused
|
gaat lekker!
eind van de maand 3 jr... om het te vieren gaan we waarsch 4 daagjes naar milaan :D |
Kut ben verliefd op een meisje die me beste vriend leuk vind:[
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat je zo gek op iemand kan zijn :+ |
Die KLOOTZAKKK!!! zit nou een beetje achter me beste vriendin aan!!! :[
Pfff.. O-) :] |
Vandaag precies 2 jaar met mijn vriend!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goed :love:
Nu een jaar en 19 dagen :p |
Heerlijk:love:
Vandaag 50 dagen:love: :+ |
Citaat:
vooruit... 359 dagen... Donderdag met zn tweetjes naar Parijs :d @ K@rima!: Gefeliciteerd :) |
Citaat:
Paris, ville de l'amour:love: Binnenkort naar de Lion King! |
Citaat:
Lion King is cool! Volgens mn vriendin.... Gaan jullie er saampjes heen? |
Citaat:
Want een maand is langer dan 4x7= 28 dagen. Snap je?:p Wij gaan inderdaad samen naar de Lion King:) Alleen nog even een datumpje prikken. |
:'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
verward, niet weten wat ik moet doen :+
|
komt vaker voor!
|
Citaat:
|
das ni leuk meer:no:
|
B-E-L-A-B-B-E-R-D
|
:aai:
|
ik heb een mok laten maken met onze foto erop :love:
ga ik volgende week geven :p |
Citaat:
|
Citaat:
Dat een maand langer is dan 28 dagen klopt, meestal 30 of 31, alleen februari is 28 dagen, en eens in de 4 jaar 29. September is 30 dagen, oftewel 22 okt had je 30 dagen, 28 okt is 6 dagen later (en niet 7 zoals jij zegt..) das dus 36 dagen bij elkaar, en dan die donderdag die jij noemt is dus 42, en dan naar dinsdag is 49 dagen. En dan kom je bij vorige week donderdag, de dag van de 7 weken is 51 dagen. 8) |
1 JAAR!!
|
Citaat:
|
Citaat:
ga hem morgen ophalen. en overmorgen hebben we een halfjaar en dan gaan we uit eten :p |
whoehh weekendje center parks is geboekt, voor zn tweetjes :d 27 jan is t zover ;) ter ere dat we dan 2 jaar hebbe (1 feb) heb er zoo veel zin in :d
|
Onzeker..
zie em zaterdag weer.. :d |
Citaat:
|
Je mag et altijd vrage;)
kvind em leuk.. en kweet ni zeker of hij mij ook leuk vind.. vond hij eerst wel.. ma weet dus niet of het nog steeds zo is.. |
Citaat:
|
ik voel me super vet chill in deze ambiance
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn liefdesleven staat op een laag pitje. Het enige romantische dat ik afgelopen tijd heb meegemaakt is dat ik met twee vriendinnen in de pub zat en we een gratis fles wijn kregen van een uitgezakte Brit met weinig (hoofd)haar, waar we nogal dronken van werden omdat we al twee flessen leeg hadden, en toen vielen we met z'n drieen van de trap af. En de liefde van m'n leven :') 'spreek' ik alleen af en toe op MSN of via de mail :p |
supah glukkig;) heb sinds kort verkering met een schat alleen jammer dat hij ong, 40 kilometer ver weg woont:| maar k spreek hem elke dag op msn, dus dat loopt wel los, maar ik ben iig heeeeel gelukkig*)
|
Ik heb weer zo'n fase dat het me eigenlijk ook gewoon gestolen kan worden :+ Straks met mijn verjaardag/kerst denk ik daar ongetwijfeld weer anders over :') Overigens kreeg ik gisteren wel een sms met het volgende:
Hey Bartus! Eefje en ik vonden dat we binnekort eens bij Bracke moesten gaan uiteten met zijn drietjes. Goed idee? xxx dwerg Bracke is een eetrestaurantje en Dwerg is Denise (naam is hier wel vaker gevallen ;)). Ach, ik ben niet meer verliefd op haar maar ik heb wel een zwak voor d'r :+ En met 2 mooie meiden gaan uiteten kan ik natuurlijk niet afslaan O-):9 |
Zenuwachtig en erg benieuwd...
|
Ik ben nog steeds verliefd, morgen 8 weken.
Nog steeds verliefd zeg ik verkeerd, mijn gevoel voor hem wordt steeds sterker. Hij is lief voor me, hij denkt heel vaak aan me met alles wat hij doet en wil gaan doen, hij is bezorgd, hij is geïnteresseerd.. Het is na een verrot begin op dit moment redelijk perfect te noemen, afkloppen:p |
gistert een halfjaar :love:
|
Citaat:
Mij kan het overigens niet gestolen worden, misschien wordt dit eindelijk eens iets serieus. :7 |
Ik heb alweer ehmm...een jaar en 2 maanden...
Hij is nu alleen irritant,want hij moet veel leren:x |
wooohoooo zit weer helemaal goed in de liefde en nog wederzijds ook :P :thumbsup:
|
redelijk gelukkig, het gaat wel goed voor alweer bijna 9 maanden, maar het kan beter :yes:
|
Citaat:
Ben benieuwd naar Stephanie zaterdag 8-) |
nog steeds helemaal geweldig! :love:
(niet dus) |
Ik ben eruit! :+
Ik kap met de jongens.. :no: ga dr toch nooit een flikker van snappen dusse.. :wave: |
Redelijk :+
|
mm ik voel me heel fenig :thumbsup:
|
Citaat:
|
een meisje met een vriend versieren is best slecht he...
|
Citaat:
tja ik heb meer zoiets- het is haar fout en niet de jouwe, als ze die vriend zo leuk vindt moet ze maar nee zeggen toch? |
ik voel me trouwens in de zevende hemel :)
|
Citaat:
zo'n pimp ben ik niet.. deze wil ik eens een keer niet alleen maar neuken. ik weet alleen nog niet hoe breed die dude is, maar ik denk dat het wel mee gaat vallen ;) |
Bij elkaar opgeteld nu langer dan twee en een half jaar bij elkaar, nog steeds vlinders in mijn buik :love:
|
njaa.. kzie wel hoe et loopt.. komt vast wel weer goed.. ;)
loat goan he? :p |
Citaat:
zelfde verhaal. |
't wil weer eens nie echt lukken..:S
kheb er ééntje in mn hoofd, en die wil er maar nie uit.. das echt klote.. hoe meer ik d'r probeer te vergeten, hoe meer ik aan d'r denk..:| |
Citaat:
|
pfft ik weet t niet meer hoor, heb t gevoel dat mn hoofd mn hart niet meer bij kan houden. Het gaat me allemaal te snel. En ik weet even helemaal niet meer wat ik moet doen:?
|
Citaat:
kga zaterdag op jongens jacht.. ga naar Podium heen! :yes: |
jeuhhh, hardeberg :7 was vroeger wel kicks, dat podium, naja, zaal dijk was ook vette stoer toen :+
|
jaja Hardeberrruugg!! :love:
|
ik voel me supppppppppppppppppppeeerr gelukkig :d :d :d
me lieffste vriend is echt alles voor me *) *) hijs me vriendje en ook nog is me beste vriend! :d dat is me nog nooit overkomen:p ben echt TE blij met hem *) *) hihi O-) |
damn goed! :D
|
Goed, vanavond zie ik m'n vriendin eindelijk weer.
|
Citaat:
|
4 maanden en 10 dagen :love:
Ben helemaal gelukkig :$ |
een beetje vaag :o
|
Citaat:
|
2 maanden en 3 dagen:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaaaah :d
et gaat beterrr ;) |
Citaat:
Bij mij gaat t ook ng steeds super!! |
mijn god wat zijn we soms melig :+
|
OMG! Hoe blind kan iemand zijn hee!|:(
|
:love: 71 dagen :love:
Hij is heerlijk zorgzaam, lief, gewoon alles!:p |
Still going strong 8-) :love:
|
Gvd zo hard verpest he :'(
|
zelfde verhaal als 3 maanden geleden, zelfde persoon. klikt nog steeds goed, maar nog altijd slechte timing
|
enige wijziging in mijn liefdesleven: ik heb een heel klein oogje op iemand...
|
Ik snap niet dat hij me niet zat is.. ik kan de laatste tijd zo lekker zitten mekkeren op dingen waar ik me normaal niet druk om maak (ongesteld, niet lekker in mn vel) en hij trekt zich nergens van aan :+ en andere keren knijp ik keihard in zn tepels en zegtie dat ik dat niet meer mag doen;).. maar meer niet. Ik had het mooi terug gedaan :P
wat issie toch lief :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.