![]() |
Citaat:
-ik dan alleen niet op Lowlands zit? -wel zo'n 40/50 km daar vandaan? -nl. in almere? :o -dit niet echt een nuttige bijdrage was? |:( ;) |
- ronald koeman een nieuwe cornervlag kan kopen?
|
- het 0-1 is geworden bij Norge - Oranje?
- davids onze held is. :o - FB'tje en Bon "NEEEEEJ" schreeuwden toen dat gebeurde? - :p |
-Feyenoord in de supercup ipv stad rotterdam verz. Fortis als hoofdsponser op het shirt heeft staan....
- :{ :Z |
wjd
- ik als allereerste ga vertellen dat msn ligt te k.a.n.k.e.r.e.n. en dus niet online kan komen:( - gister mijn persoontje naar Leiden ging - ik daar Fit, FB'tje en DuJu zag :D - het zeer gezellig was - jullie maar moeten ophouden over het ''natte gedeelte'':* - mijn broek namelijk nu in de wasmachine zit :) - ik werkelijk kapot ben - dat komt doordat ik vanmorgen weer vroeg moest werken - ik eigelijk liever mijn roes had uitgeslapen - ik benieuwd ben naar de foto's - mijn schouder steeds meer op een schouder begint te lijken - ik FB'tje ook een schat van een gozer vind :* - Fitje en DuJu dat ook zijn :* - ik Remmie nog altijd vin lijken op Rommedahl :) - ik NIET op Shakira lijk :+ - mijn eniecee wel een beetje stijfjes is - dat komt doordat ik vandaag aan hele lange mensen moest verkopen O-) - mijn moeke-lief Rempje een zeer nette en attente(en Amsterdamse ;)) jongen vindt - ik net de POLL heb ingevuld :] - ik met succes kan vertellen dat een plant zeker op bier kan leven - hij de alcohol afstoot en dat blijft dan in de aarde, wat na en tijd verdampt - Dirkje gewoon wel op Franky lijkt - Leiden ook wel een leuke stad is - Dirkje toch echt het aller spectaculairste pool-spel liet zien - :* |
|
- ik moe word van FIT? |:(
- ik eigenlijk iedereen klappen wil geven die mij zo noemt? O-) - deze agressiviteit komt door Time to Burn van storm? - ik hierdoor nog steeds niet dat irritante nr van de Ketchups uit me hoofd kan krijgen? - Men wel zegt dat als je met een wijsje wakker word, een gelukkig man bent? - Ik denk dat het niet geld als dat wijsje dus dat deuntje van Ketchup is? - een gauwe ouwe (speedy J - Pull over) aan het spelen is? - ik hierdoor toch helemaal "whieeeeuhw" ga? - :9~ |
- ik je nooit meer fit zal noemen, stefje :)
|
- Stefje ook liever klinkt lieverd? :)
|
Wjd...
- ik ook maar weer eens een WJD maak8-) - Bazzemans en ik helaas niet van de partij waren op de meeting in Leiden :( - Bas de hele dag moest werken - we eigenlijk wel een keer moeten gaan - ik inmiddels alweer enkele trainingen erop heb zitten? - dit seizoen SilvoldeA2 mijn team is? :o - ik dinsdag behoorlijk spierpijn had - dit te verwachten is na 1 uur conditietraining en een half uur partijen - ik morgen (zaterdag) eindelijk gebruik kan maken van mijn nieuwe seizoenkaart in vak 16? :) - de kraker tegen RBC op het programma staat? :p - dit alweer pagina 9 van dit topic is - ik het bij deze verklaar tot leukste topic van het forum :7 - gisteren Sensation op MTV was? - dit wel 8-) klonk, vooral White - er maar twee keer een halfuur van werd uitgezonden - dat op zich wel matig was - het tijdstip ook vreemd was? (0:00 - 1:00) - ik zo ga slapen :z |
- me ochtend al errug klote begon?
- eerst dat irritante nummertje? - nu net hoor ik dat ik niet komende weekend, maar weekend erop toernooi heb? - Dit van dezelfde persoon is die zei dat het dit weekend zou zijn? - Hierdoor een meeting volgende week zaterdag wel vergeten kan worden?:[ - ik nu bedenk welke dag nog meer kan? - hmzz. naar. :( - ik de honden het bos maar laat zien? |
-ik toch ergere spierpijn heb dan arthur?
-ik al 2 dagen zowat niet kan lopen door té vieze klotepijn in mn kuiten:) -dit komt doordat een vriend van me op t geweldige idee kwam om om onze conditie een btje op peil te houden we wel allebei een springtouw konden kopen?:o -ik nooit, maar dan ook nooit meer ga touwtje springen?:) |
-ik zometeen mn eerste rijles heb?
-ik bij deze iedereen uit hengelo en omstreken adviseer tussen 2 en 3 uur zich niet op straat te begeven? -dit totaal voor hun eigen veiligheid is? |
- dat van net een loze melding was?
- het wel door ken gaan? |
WJD...
-Tofke H dit topic allang had gesloten |
Wjd...
- ik twee gerespecteerde (sport)forummers al een tijdje niet meer gezien heb? - ik o.a. Bruggi en Jointje uit Arnhem bedoel? - :( |
Wjd:
- ik weer terug ben uit Italie - het na mijn post gelukkig beter weer werd :D - Het errug gezellig was daaro.. - Italiaanse boys echt super zijn - ze zien er vaak nie verkeerd uit, en (een wonder) ze houden van shoppen!!! (nee het zijn geen homo's*) ) - ik wel vaker naar Italie wil - veel italianen zeiden dat PSV de beste club van NL is :p - ze alleen wel vonden dat Italie het beste voetbal land van de wereld is (fout!!!! :r ) - ik toen ik deze topic opende eerst een half uur heb moeten lezen :o - ik dan ook nie alles woord voor woord heb gelezen - ik nu last heb van een opdringende jongen die ik nie moet... :r - dat is geen Italiaan - Die Italianen verrassend goed engels konden - ik nu nix meer te zeggen heb :* |
Citaat:
- het een hele goede optie zou kunnen zijn voor mijn volgende zomervakantie? - Het niet vreemd is dat ik ook nog eens naar: IJsland, Wales, Schotland, Nieuw Zeeland en Vanuatu wil? - Wales een wonderschoon gebied heeft? - wonderschone gebiedjes mooi zijn? - mooi ook zeer indrukwekkend kan zijn? - Vuurwerk ook soms indrukwekkend is? - ik nu flauwe grappen kan gaan maken, maar t niet doe? - ;) |
Citaat:
|
- ik de afgelopen week 5 dagen verbleven heb in r`dam
- ik hier best tegen op zag - het uiteindelijk best viel - ik maar 3 keer ademhalingsproblemen heb gehad - en slechts een keer een voedselvergifting heb opgelopen - dit niet al te ernstig was - ik nu maar is van de gelegenheid gebruik gemaakt heb de coolsingel van dichtbij te aanschouwen - het best mooi schijnt te zijn, alleen jammer dat het nooit op tv komt. - bij ajax het leidseplein elk jaar op tv komt, in tegenstelling van die singel van fnoord - dit komt door het feit dat er nauwelijks iets gewonnen wordt - het zeker de moeite waard is de coolsingel van dichtbij te aanschouwen - ik ook best veel terrasjes heb aangedaan op het stadhuisplein. - de discotheken nighttown en now wow best de moeite waard zijn - ik nog best veel geslapen heb - er studenten rondlopen die echt van die rasechte kakkers zijn - hun taaltje van :"he kerel ga je nog naar de societeit vanavond" best lachwekkend was - de meeste eerstejaars echt toffe mensen zijn - er ook best wat goedkoop/gratis bier doorheen gegaan is - ik morgen mijn debuuit maak bij rcl - over 1.5 weken mijnn eerste schooldag aan breekt - ik nu maar ff ga ballen buiten - |
Wjd...
- Bazzemans me net opbelde vanaf Lowlands - hij het begin van Brainpower's optreden liet horen? 8-) - Ronaldo waarschijnlijk niet naar Real Madrid gaat - Ik dat net las op viplanet.nl - RBC 2 aardige aankopen heeft gedaan? - nl. Wooter & Tininho - ze daarmee ook wel even hadden kunnen wachten tot na Graafschap - RBC morgen :p - De Doetinchemmers echter wel winnen - ik nu Das Boot ga kijken - dit een meesterlijke oorlogsfilm is 8-) - :* |
wjd
- ik ook das boot aan het kijken was toen ik van NEC terug kwam - ik die film toch echt ken als U751/U571/U517/U157/U175/U715/U-etc. - ik me nu toch lichterlijk achterlijk voel :o - NEC weer ouderwets gezellig was - de wedstrijd weer ''ouderwets'' klote was(kut az) ;) - er een herdenking voor Bartje BNN :) was... - dit een mooie was, dat zorgde voor veel kippevellll - de 3 punten natuurlijk wel in Nijmegen bleven - Demouge echt een geweldige gozer is 8-) - hij lekker bezig was tegen die Alkmaarders 8{ - De Nooijer een mooi goaltje boekte - we hebben gediscuseert over Vites-Ajax - ik heb gewed dat het 0-5 wordt :+ - we ook tot de greute conclusione kwamen dat de Graafschap een leuke en fanatieke club is - we ook allemaal zin hebben in Gr'schap-NEC :) - als vites met 2 punten verschil verliest wij boven de Steuntrekkers staan :D! - ik NAC-NEC ga missen :o - iedereen dat zeer jammer vond O-) - ik maar weer televisione ga kijken aangezien er geen ziel online is - jullie Joy met een grote bek na een overwinning op Ajax hier meteen kunnen verwachten, mocht zijn club niet winnen, jullie nog ff moeten wachten - ''dat gok ik'' - :* ow ja, ik wens *MOI* een fijne terugkomst! |
- jullie wel zullen denken dat Phit met een zattte reply komt?
- ik jullie dan onwijs moet telleurstellen? - het rustig ging, en ik de kermsi een b'tje heb verkend? - de kermis wat minder (veel minder) spectaculair was dan vorig jaar? - Ik na die rustige verkenning, ff normaal de kroeg in ben gegaan? - het best wel raar is als je nuchter weer naar huis gaat? - och ja, ben klaar wakker nog door de Cola. :o - ken dus echt niet Phitten, en reken maar op wat onzin replys.:p - meestal wel een RemcoV online is op dit tijdstip? - |:( - ik me afvraag wie er allemaal meegaan volgende week zaterdag naar de kermis hier? - Bonnie er namelijk speciaal NAC-NEC voor heeft afgezegd.8* - ik in me nopjes was tegenover al die AZ'ers in Alkmaar? - hehehehe, ik lachte ze allemaal uit? - Whieeeuww, de Cola maakt me blij? of is t nou de uitslag? - Az'ers me elk jaar door aan t plagen zijn over NEC? - ik ze op sommige momenten mag gaan terugpakken? - zoals vandaag? - Morgen de andere AZ Hooligans te horen krijgen dat mijn cluppie heb gewonnen? - Bon me vertelde dat de Nooijer een vreselijk mooi doelpunt scoorde? - ik snel de TV nu aanzet voor herhaling? - Humberto een kutkop heb? :+ - ik dat ook wel heb? :o - ik daaar dan wel vanop de hoogte ben? - er toch dingen zijn aan mij die andere vele kriebels oproepen? :{ - Ik me echt afvraag..... wat? :D - ach joah. - Iedereen op het sportforum is uitgenodigd voor volgende week zaterdag?? - de meeting er dus is in ALKMAAR? - deze niet saai zal zijn? - er dus zoals eerder vermeld een kermis is? - Waagplein ook wel leuke tenten heeft? - zoniet, platstenenbrug dan wel wat kroegen heeft? - Dit mijn eerste thuismeeting zal zijn? - ik jullie al gezegd heb dat ik onzin zou lullen? - de Cola niet is uitgewerkt? - het een volgende keer toch maar Sinas wordt? - wie heb r n medicijn? - voor mij, tegen wakkerzijn? - Blue Wolf mij heb gevraagd of ik mijn mooie gedicht onderin wil verkorten naar 3 regels? - mijn beste blue wolf hopelijk weet dat ik graag orgineel wil zijn, en dus zo laat.:p - ik me afvraag wat er nou erg aan is dat ik 4 (kleine) regeltjes heb ipv 3 lange regels? - hmmm - ik kijk morgen wel ff meneer BlueWolf - want nu sta ik stijf onder de cafeine - en ken ik dus niet goed nadenken. edit: sorry als er sommige zinnen niet aansluiten op WJD :o |
- ik nu studio sport heb gezien?
- zoals bon zei dat de Nooijer een mooi doelpuntje maakte? - AZ bijna 1-1 had? - dit gelukkig niet zo was? - ik me toch echt afvraag wat die Rene van Rijswijk nou telkens moet? - Hij in al die seizoenen bij NEC nog maar 1x heb gescoord? - Hij vandaag al de 2-0 op zijn schoen had? - Die strafschop in het begin ook wel een mazzeltje was? - mij dat nix boeid? :p - hehehehehehe, die Houters.:p - hahahaha. HAHA :p - lig in een deuk hier. :9 |
Citaat:
-ik denk niet ga komen volgende week naar Almaar?? :o -dit niemand zal boeien?? -......... -nu tijd is om slaapie te doen tot een uur of 5 vanmiddag?? :p -luv ya all :* |
Citaat:
- je nu van mij zult horen - tuurlijk boeit dat me wel - ''tuurlijk boeit dat me wel'' - ik nu niet hoop dat jij stefjes toopic aan t sluiten bent :[:* - ik een heerlijk relax dagje tegemoet ga - deze zo begon en zo zal eindigen - je toch maar vrij moet vragen voor mij zaterdag ;) - ik een beetje last heb van een lichtelijke kater - we 1e staan :+ - ik met heel mn hart en ziel(:o)hoop dat Ajax wint van Vites - ik ff ga downen - :* Come on Ajax! |
Citaat:
|
Citaat:
-:* |
- Het nu best wel niet droog is buiten?
- We weer een Pim Fortuyn hondje in huis hebben? :D - deze niet meer irritant doet als de vorige keer? - zijn mannelijkheid namelijk van m weggenomen is? :] - Birkootje stinkt? :o - deze hund nu whoeewt? :D - ik de reclame van dat versnipperende hondje wel 8-) vind? - dat hondje echt een wonderschone duikel maakt in de versnipperaar? :] - http://www.plauder-smilies.de/yellows/lick1.gif |
- markus net in de dwarswatering is gesprongen *)
|
- liedjes verzinnen over AZ erg simpel zijn?
- je gewoon moet gaan rijmen met retteketet en AZ?? :D:D:D - de ajaxieden lekker mee deden? - dit er best wel veel waren? - de AZ'ers dus nix ondernamen? :] - whaaaaaahLioo!!! 8* :+ :9~ 8-) |
Citaat:
|
wjd
- ik gister slechte zin had nadat Feyenoord geljik had gespeelt tegen.. Roda?! - ik vandaag weer slechte zin heb aangezien mijn titel weggg is :[ - Ajax 1-1 staat :( - ik het daar toch niet helemaal mee eens ben - ik gister heel blij was dat de Superboeren wonnen - dat komt doordat ik steeds meer respect voor die club krijg - ik studio sport ging kijken bij een paar vrienden - we blij waren dat we in doetichem ''en ie niet springgggttt... en wie niet spring is voor vitessss'' hoorde - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! - 1-2!!!! CHIVUU!!!! - er een paar zijn die zich kostelijk aan deze reply ergeren(Il Capitano, Rekz_x, TheoTank) - ik voor hun dan maar ga stoppen - jahoooeee! - :* |
Citaat:
-Bon dit goed heeft gezien:[ -ze 8 december de tering ken genieten ;) |
-thijs houwing 1-0 heeft gescoord?(H):7
|
Citaat:
|
Wjd:
- er hier ineens wel heel veel ajaxieden zitten :? - mij dat nie kan schelen, PSV heeft toch wel gewonnen :p - ik vandaag een beetje brak ben - ik daar verder niet over uit ga wijden (of is het weiden?) ;) - ik vanvavond lekker ga slapen :z |
wjd
- ik bij deze dan me excuses aan TheoTank(en andere Feyenoorders)aanbied:* - ik me nooit meer zal uitlaten over Vites-Ajax :) - LD651/561 net belde - hij nogal sipjes klonk :o - DJ daarintegen niet eg - de verbinding weg viel :s - Jos Lansink 1e is geworden bij Belgische Senioren SpringKampioenschappen - ik 19, 20 & 21 oktober weer een Europees succesje ga proberen te behalen! - Het deze keer in Duitsland zal zijn :+ - Woensdag mijn school alweer begint :'( - ik er eigelijk helemaal niet zo'n zin in heb - ik Bartje na de 2-2 op Feyenoord nog niet zn grote bek heb zien optrekken :* - ik daar toch wel voor vrees - :Z - :* |
- ik blij ben voor mijn gehele familie dat Ajax heb gewonnen?
- me oudste broer zich meteen in bed wierp na terugkomst? - hij net zo vroeg al DJ en LD moest opstaan? - LD mij net ff liet schrikken? - net weer ketchup in me hoofd gaat zitten? - ik hierbij meteen aan iemand moet denken? - de zon hier trouwens prachtig schijnt? - dit temperatuurtje van 27 graden zeer comfortabel is? - :p |
wjd...
- ik net terug ben van Lowlands?! - Tiësto echt SUPER was?! - ik na Tiësto al helemaal dood was?! - het grootste gedeelte toen nog moest komen?! - ik nu dus uit den dode ben opgestaan?! - het zaterdag kut-weer was?! - het één grote modderzooi was?! - ik er (als alles goed gaat) foto's van heb?! - ik die dan hopelijk bij Arthur in zou kunnen scannen?! - ik dat wel lief zou vinden?! :* - ik gebeten ben door een of ander beest?! - er een best wel dikke bult op mijn been zit?! - hij steeds dikker wordt?! - het er ranzig uitziet?! :D - ik ook op elke voet blaren heb?! - ik morgenavond een voetbalwedstrijd heb?! - ik morgen naar school moet?! - dat dus best wel een beetje minder is?! - ik voor nu ff ga kappen?! :* |
- SITA op de shirts toch wel voor wat lol zorgen? :+
|
Wist je dat.. ?
* Ik sommege mensen waarschijnlijk wel nooit zal begrijpen? * Ik dus niet snap hoe mensen het voor elkaar krijgen dagelijks een heel A4 wjd te typen? * Deze mensen vast een stuk boeiender leven hebben dan ik? * In alle landelijke media er weer wordt gesuggereerd dat een lullig handsballetje Roda aan een punt hielp? * Het klaarblijkelijk niet uitmaakt als je zelf hands maakt buiten de 16 en de scheids dat niet ziet? * De grens echter wél een bril moet laten aanmeten wanneer diezelfde keeper (zoetebier, de kenner had dat natuurlijk al lang door) de bal tegen Soetaers zijn hand aanslaat? * Soetaers kennelijk zijn arm maar moet amputeren? * Het wel vreemd is dat een bal ineens van richting veranderd zonder dat Zoetebier daar kennelijk had aangezeten? * Diezelfde zoetebier kinderlijk in de fout ging bij de 2-2? * Ik hem daar niet over hoorde? * Wiljan Vloet (terecht) niet tevreden was? * Ik dat gezien het scoreverloop toch wel redelijk ben? * Ik me afvraag of RemcoV aanwezig was? * Ik een donkerbruin vermoeden heb dat hij dat niet was? * Hij wat betreft sfeer in het Feyenoordvak niets gemist heeft? * Slechts 3 minuten gezang op 90 minuten een beetje weinig is? * Die minuten tussen de 83e en 86e waren? * Vandaar de term 'ajax-publiek' door het stadion schalde? * Ik wel respect voor hen heb, aangezien zij voor Eric van der Luer klapten? * Dat erg sportief is? *Ik nu ga douchen? :* :* |
- als ik bartjes reply lees, best begrijp hoe het komt dat mensen hele lappen met teksten kunnen typen
|
-ik niet in kerkrade zat afgelopen zaterdag??
-ik nl geen kaart had?? -ik eigenlijk ook niet zo heel veel zin had in een treinreis van meer dan 3 uur?? :o O-) -rodajc ook niet zo'n aansprekende tegenstander is?? -assu en ld651 mij konden vertellen dat ik nix aan dat stadion/sfer enz. heb gemist?? :9 -ik vorig jaar dus ook niet ben geweest, omdat ik nog met vakantie was?? -ik van de wedstrijd alleen de 1e helft heb gezien op canal+?? -ik de rodasupporters maarliefst 1 liedje heb horen zingen?? :z -er de gehele 1e helft feyenoordliederen door het stadion galmden?? -owja ook nog wat geschreeuw bij de uittrappen van Zoetebier?? -|:( -ik mij dus ook afvraag of bartje er wel was?? :+ -hij ongetwijfeld weer last had van zijn oostindische doofheid?? -ik over de 2e helft niet echt kan oordelen aangezien ik die op de radio moest luisteren, omdat ik ergens het huis werd uitgeschopt?? -ik wel weer verhalen heb gehoord dat die rodasupporters de hele wedstrijd stil waren?? -bartje natuurlijk vond dat de 1-1 terecht was?? :{ -........ -het natuurlijk van 1 vd 2 (misschien wel allebei) gewoon hands was en er dan afgefloten dient te worden?? -ik liever Zoetebier met rood van het veld af had zien gaan?? O-) -roda dus gewoon 2 mazzeldoelpunten maakte?? -die helaas net zo hard tellen als de wereldschone goals van Feyenoord?? -ik net int AD lees dat Feyenoord een geweldig 1e half uur speelde en roda compleet van de mat speelde?? -dit ongetwijfeld verkeerd gezien zal zijn door de journalist die niet uit Z-Limburg komt?? -ik het welliswaar ook met m'n eigen ogen heb gezien?? -het dus waar was?? -als bartje zegt dat het niet zo is en roda beter was dat dat gewoon ook zo is?? :{ -dit een a4tje is ongeveer?? -:Y) :* |
WJD...
-de roda supp. jaarlijks de kuip doen kolken....? -iets als 'aangeschoten hands' een fabeltje is van de straat? -Zoetebier idd hands maakte -Soetaers alleen de bal kon controleren dankzij zijn hands -Zoetebier eigenlijk geen tyfus te zoeken had zó ver uit z'n goal -De tweede roda goal simpel voorkomen had kunnen worden door mannetjes (of een mannetje) bij de doelpa(a)l(en) neer te zetten. -de term ajax-publiek nog wekelijks een dijenkletser schijnt te zijn bij menig publiek.... |
woejjjj, mooi souvenirtje
- sinds gister er geen legitimatieplicht meer geldt voor wedstrijden van Ajax *)
|
wjd
- ik echt lol heb om de reply's van Il C. en Tankie :) - Ik deze reply van Bartje wel had verwcaht - het niet moeilijk is om een a4'tje wjd vol te krijgen als je veel onzin lult en snel typt :) - het gister laat is geworden :o - ik vanmorgen weer moest werken - overmorgen mijn school ook weer begint - Ik nu al zin heb in de overwinning 15 sept. op roda :* - Het vast een spannende wedstrijd gaat worden :7 - ik weer ga stoppen - :) |
WJD
* Ik Assurancetourix en ld651 geen plezier ga doen door in te gaan op de sfeer bij Roda? * Deze namelijk tegen Feyenoord zeer goed was? * Jij 'Sta op als je voor Roda bent' dan kennelijk als Feyenoord-lied beschouwt (hele stadion staat op..) * Leiderdorp en Assu hun club nog stiller was dan de feyenoord-aanhang? * Dit alles is wat ik erover kwijt wil? * Ik ronduit toegeef dat Feyenoord de eerste 20 minuten stukken beter was en Roda van de mat speelde? * Een wedstrijd 90 minuten duurt? * Je voor een verdiende overwinning meer dan 20 minuten goed dient te spelen? * De 1-1 op het moment dat die viel níet verdient was? * Dit bij rust wel het geval was? * Roda daarna gewoon 2-1 had moeten scoren? * Feyenoord buiten kopbal van kalou geen uitgespeelde kans meer heeft gecreëerd? * Dit voor Van Hooijstronk aanleiding was zich constant te laten vallen? * Dit uiterst irritant is? * Ik van mening ben dat dit erg laag is voor een voetballer met zijn kwaliteiten? * De prijs 'speler met de minste zelfkritiek' mijns inziens naar huize Zoetebier gaat? * Deze man ronduit lachwekkend is? * Hij zijn handsbal goedpraat door te zeggen dat de scheids dat niet kon zien? * Zoetebier dan ogen in zijn rug moet hebben? * Ik dat erg knap vind? * Ik voor RemcoV best het programmaboekje wil inscannen? * Ik ook in het publiek te zien was? * Ik bij het shot van de tribune uiterst links sta (witte jas)? * Ik ook wel mijn seizoenskaart wil inscannen? |
Citaat:
-zijn shirt 1 maal haast van zijn lichaam werd gescheurd in de 16?? :o -dit een 100% pingel was?? -bossen floot?? -het dus geen pingel was?? |:( -tis zwart, tis geel, tis homosexueel?? O-) -dit weer voor meerdere clubs kan gelden?? -iemand dit vast wel schattig vindt om te horen?? ;) -:* |
WJD...
- Roda kampioen wordt - dit gaat gebeuren met oogstrelend voetbal - de competitie nu alleen nog maar een formaliteit is - als de 1-1 bij de 37e minuut valt, en deze onverdient is op dat moment, Feyenoord dus meer dan 20 minuten goed voetbal speelde ;) - ik het niet ga hebben over de handtastelijke Luijpers - ik me afvraag na de introductie van aangeschoten hands nu ook 3x corner = penalty gaat volgen - het one touch voetbal van roda al een begrip begint te worden - er enig sarcasme in deze reply zit.... |
- Ik nog voorlopig kan genieten van me vakantie?
- de brugpiepers die ik vandaag tegen kwam dat niet kunnen zeggen? - deze koters een 1 of andere speurtocht in de duinen hadden? - het dat leuk is om ze lekker te gaan jennen? - de toeristen verder alleen maar uit oudere echtparen bestaat? - Gourmetten met dit heerlijke zonnetje ook flink genieten is?8-) - Linkin Park een nummer aan mij heeft opgedragen? - iedereen deze mag downloaden van Kazaa? - het gaat om Linkin Park - Stef?? - jullie je allemaal zullen afvragen wat er nou over sport gaat? - de eerste 5 wjd'tjes over sport gingen? - Bartjes z'n wjd's wel qua sportinhoud met mijn wjd's kunnen worden gecompenseerd? - het gemiddelde qua sport dan nog boven de FB's gestelde 10% blijft? - Dat klote ketchup song uit me hoofd is verbannen? - dit wel 6 dagen heb geduurd? - nu dikkertjedap klom op de trap in me hoofd aan t spoken is? - ik nooit naar Il Capitano had moeten luisteren? - Hij zei dat om 11.30 B&A zou beginnen? - toen dus dikkertjedap op Kindernet was? - Me A4'tje nu toch bijna vol is? - nog ff een paar regels eraangeplakt gaan worden? - :9~ Whieeeuw :9~ - nu iemand heej mannetje tegen me zegt op msn? - ik me dus ga wenden tot deze meid? - de A4 nu overvol raakt? - :* edit, post nr 450 alweer.:o |
Wist je dat..
* De heren Capitano en Theo Tank slechte verliezers zijn? * Roda wel degelijk goed voetbal speelde (behoudens de eerste 20/25 minuten)? * Men maar blijft doorzeuren over vermeend 'aangeschoten' hands? * Men nu ook eens weet hoe het voelt als een scheids een verkeerde beslissing neemt? * Men vorig jaar dan tegen mij dingen riep als: 'Jij bekijkt het door een Roda-bril' 'Over 34 wedstrijden heeft iedereen de scheids evenvaak tegen' 'Ja hoor, zeurt hij weer over de scheids, je club is gewoon pauper, man' 'Je hebt zat de tijd om dan alsnog een goal meer te maken' 'enz enz enz'. * Ik die nu voor hen kan gebruiken? * Ik me kan herinneren dat Roda vorig jaar onterecht een pingel tegen kreeg in de Kuip? * Ik daar beide heren toen niet over hoorde? * Wanneer Roda geen kampioen wordt, dat PSV moet worden? * Ik wel sympathie heb voor deze club? * Dat nl een van de weinige clubs is zonder aanstellers? * Ik me afvraag of RemCo de sterren uit VI inmiddels al boven zijn bed heeft hangen? * :* :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :+ |
WJD...
- Bartje waarschijnlijk dan nog nooit gehoord heeft van mark v bommel en kezman - Bartje waarschijnlijk ook niet de wedstrijden van Feyenoord uit tegen Heerenveen en @j@x heeft gezien, waar de heren braamhaar en jol openlijk de fout in gingen - ik er ook niet van houdt om de scheids de schuld te geven - ik de mening dat zoetebier liep te kutten toch wel kan delen - Bart waarschijnlijk van ons verwacht dat wij boos worden als roda een vermeende onterechte penalty tegen krijgt in de kuip? - uit logistieke redenen het kampioenschap van roda in Duitsland wordt gevierd - ik nog steeds van bartje houd :* |
Citaat:
wjd... - dat niet helemaal waar is?! - aangeschoten hands namelijk wel degelijk bestaat?! - je namelijk als je keihard de bal tegen je hand krijgt en er geen voordeel uit hebt het geen hands is?! - dit natuurlijk niet geld voor situaties in de 16 waarbij iemand andes in scoringspositie komt?! - dit wel geld op bv. het middenveld?! - je namelijk armen er niet af kan rukken?! - net zoals elk ander lichaamsdeel?! - het inplaats van tegen je hand namelijk (bij aangeschoten hands dan) net zo goed tegen een ander lichaamsdeel aan had kunnen komen?! |
-elke club in een jaar evenvaak de scheidsrechter tegen heeft??
-serieus bartje!! -een penalty voor Feyenoord altijd terecht is?? -roda het toch best wel goed deed afgelopen jaar in de KUIP?? -5-0?? -deze uitslag eerlijk gezegd wel onterecht was?? -roda toen ook wel grote kansen had op de 1-1?? -roda daar toen ook wel recht op had?? -roda vorig jaar per wedstrijd 50 100% kansen kreeg en gem. 0,91x per wedstrijd scoorde?? :p -roda dit jaar weer gewoon europees voetbal gaat halen?? :o -bartje denkt dat Feyenoord verloren heeft?? -tank en ik helemaal geen slechte 'verliezers' (:?) zijn, omdat wij alleen maar feiten weergeven?? -ik helaas mijn rodaposter kwijt ben?? :'( -bartje mij vast wel een nieuwe kan zenden?? -ikke nu ga phitten?? -:* |
Citaat:
* Roda denkt dat supporters gek zijn? * Het nl niet moeilijk is je beurs volledig leeg te krijgen op één avond? * Een poster nl €4,- kost? * Dat vorig jaar een knaak was? * Een setje handtekeningenkaarten €8,- kost? * Dit vorig jaar een tientje was? * Men dus denkt dat wij niet kunnen rekenen? * 200 à 300 % prijsstijging ten koste van de euro wel heel erg veel is? * RemCo dus nog maar ff moet nadenken of hij die poster nog wel wilt hebben? ;) * Hij klaarblijkelijk op niet meer dan een gelijkspel had gerekend? * Hij Feyenoord nl niet als verliezer ziet? * Ik hem geen ongelijk kan geven? * Een doelpunt van Roda altijd terrecht is? * Dus ook die 1-1? |
wjd...
- ik gisteren mijn eerste wedstrijd weer voetbalde?! - het een beker-wedstrijd was?! - ik de eerste helft wissel was omdat ik er zaterdag niet was?! - ik dat niet zo erg vond?! - ik namelijk heel brak was van het weekend?! - we in de eerste helft al snel met 1-0 achter kwamen?! - het pas laat in de eerste helft weer 1-1 werd vanuit een vrije trap?! - het in de tweede helft nog 5-1 werd?! - ik de hele 2e helft mee deed?! - ik wel dood was achteraf?! - ik een paar lekkere acties maakte?! - dit tot tevredenheid van de trainers en het publiek?! - het publiek aan mijn vader vroeg wat hij mij voor de wedstrijd gegeven had?! - een mede-speler dat aan mij vroeg?! - ik dat maar als compliment opvat?! - ik nu dus dood ben?! - ik morgenw eer moet trainen?! - ik zaterdag weer een wedstrijd heb?! - het programma dus druk is?! - ik ga kappen... OTJE |
Citaat:
Hinderlijk hands - Dus als bijvoordbeeld de arm voor je buik is of strak langs je lichaam, is het geen hands. Aangeschoten hands - dus dat je hands maakt zonder dat jij daar schuld door hebt, doordat de tegenstander de bal tegen je arm aanspeelt. Ik vind er toch wel een groot verschil tussen niet-hinderlijk hands en aangeschoten hands |
- die Marcus Merk naar mijn weten ook de beladen wedstrijd Ierland - Nederland floot?
- Hij toen vergat een rooie kaart aan de Ieren te geven en een strafschop aan de Hollanders? - ik zo in me hoofd heb dat hij vandaag hetzelfde zal gaan flikken met Feyenoord? - t trouwes geen saaie wedstrijd is? - die wedstrijd van Norge - Holland volges mij wel saai was? - Ik liever geen team uit t werelddeel Azie in de CL zie zitten? - F-nord dus gewoon ff een doelpuntje moet pikken in de 2e helft? - :* |
- Markus Merk gewoon goed floot, Phitje
- ik heb genoten van Feyenoord - dit goed is voor het Nederlands voetbal 8-) - de sfeer tot aan de 0-1 mooi was van de fanatieke Turken - ik het die jongen Buffel wel gun 8-) - er nog Feyenoord-supporters met de trein naar Istanbul zijn gegaan - dit netjes is - ze vaak in beeld kwamen 8* - vanmiddag een mini-meeting was bij Bas :p:z - daar twee sportforummers aanwezig waren :D - ik vandaag ook nog sportief was - er een training werd afgewerkt door mij |
- Markus merkje z'n foutje heeft rechtgezet deze wedstrijd?
- Ik het erg lief vond van de turkjes om te gaan klappen voor Buffeltje? 8-) - Dit toch een teken is dat ze niet zo erg zijn als de turken hier? :o - ik denk dat ik me b'ter kan wegmaken? ;) |
Citaat:
-Deze Feyenoorders in de rust alweer de trein naar Monaco moesten pakken, anders kwamen ze daar te laat -Een verslag van deze groep op lunaticnews.nl staat ;) -Ik op op de scheids toch wel wat aan te MERKEN had -dit oa ging over het wegsturen van van Marwijk |
Citaat:
- je dan een echte bikkel bent - je jezelf dan ook Feyenoord-supporter mag noemen :7 |
- we afgelopen zondag tot onze grote verbazing een nieuwe speler zagen gepresenteerd in het gelredome
- hij gelijk debuteerde in de basis elf van Ajax - het Gasalek betrof - het geen broertje is van - want deze heet toch echt Galasek - morgen de CL-loting is - het voor het eerst is dat AJax,psv, f`nerd tegelijk meedoen - ik zelf hoop op sowieso een belgischeen engelse club. - ik hier dan ook graag heen zougaan - ik dus misschien over 2 weken wel in london zit - we eerst maar is die loting moeten afwachten - ik nog steeds spierpijn heb van mijn wedstrijd van afgelopen zaterdag - dit voor mij wel een beetje te lang duurt - ik morgen een vrijgezellenfeestje heb - dit mijn eerste is, maar ik volgens mij er best wat alcohol gaat vloeien - ik er wel zin an heb |
WJD
-er hier een aantal fotos staan van de laatste Leidenmeeting?? 8* -ik zowaar mijn scanner aan de praat heb gekregen dus?? -dat iets langer duurde als gepland?? :{ -er morgen iemand van de verzekering komt kijken naar mijn in puin gereden racefiets?? -ze waarschijnlijk niet geloven dat ie totall-loss is?? |:( -ik nu dus de hele dag moet gaan wachten tot die knakker langskomt?? -dit om 10 uur kan zijn, maar ook om 5 uur?? -dit best wel verpaupert is?? -ik die vent wel ff ga overtuigen dak geld moet ontvangen nadat die sukkel mijn fietsie sloopte met zijn auto?? -ik nu dan maar ga knorren?? -ik nog wel ff hoop op een mooie CL loting?? -met Liverpool of Newcastle in de poule met Feyenoord?? -PSV en Ajax meer kans maken op 2 sterke tegenstanders?? -Feyenoord waarschijnlijk in pot 2 komt en PSV en Ajax in pot 3 komen van de 4 aanwezige potten?? -dit natuurlijk zeer logisch is aangezien Feyenoord vele malen hoger op de UEFA-ranking staat dan clubjes zoals PSV en Ajax?? -;) :+ -:z -:* |
- Ik maffer dan Remmie op de fotoot staat? :o
- hij gister nl melde dat dit niet het geval is en dat hij er juist maf opstaat? - Joy Ride een tof en spannend filmpie is?8* - La tiba loebloe :* |
wjd het geinige foto's zijn
wjd ik toen ik in de keuken kwam een briefie zag ligen erop stond of ik ff naar de AH wou gaan om eieren, komkommer en een pot augurken te halen dit totaal nutteloos is ik ook nog me kamer op moet ruimen en stofzuigen en de kaper bellen ik benieuwd ben wie we loten dit weer een totaal nutteloze post van mij was daag |
Citaat:
dak best benieuwd bent wie rekz gaat kapen? ;) |
Citaat:
|
goeie vraag ja :)
|
-remco wel naar newcastle wil??
-ik vandaag geheel toevallig een newcastle-shirt aanhad?? :o -er maar snel een boot geboekt moet gaan worden?? -de wedstrijd al eind september is?? -geloof ik... -ff opzoeken :D |
- ik Poule G er het moeilijkst vind uitzien?
- PSV van de NL clubs t moeilijkst heeft geloot? - F-noord er wel door gaat komen? - Ajax t moeilijk gaat krijgen tegen Lyon en inter? - Lyon altijd onderschat werd in t verleden? - altijd is gebleken dat ze toch sterk uit de bus kwamen tegen NL clubs? - ik het wel een erge tering streek vind van CWI om super talent Nando rafael geen verguning te geven? - Deze ster van het ajax2 van vorig jaar nu dus vrijwel gratis naar Hertha BSC is vertrokken? - me jodenbroer hierdoor woedend beneden zit? - ik denk: ach ja, jammer dan? - hehehe :* |
Citaat:
je met de boot best voordelig kan reizen http://www.dfdsseaways.nl/pd/entry.n...BritainbyTrain |
Wjd:
- Psv idd nie echt fantantisch heeft geloot :{ - Het natuurlijk nog wel erger had gekund - ik vandaag me boeken heb moeten halen :r - ze bij ons op school hebben bedacht dat ze klassen maar es door elkaar gaan gooien.... :? :{ - dat echt nergens op slaat |:( - ik vrij inspiratieloos ben vandaag... :O - ik daarom maar stop |
Wjd..
- ik vandaag de hele dag in Rotterdam was? - dit vanwege de overhuizing van mijn broer was? - hij namelijk bedrijfskunde daar gaat studeren? - zijn kamer in de wijk Delfshaven is? - dit wel een mooie wijk is? 8-) - we op de terugweg nog 2 uur in de file bij Utrecht stonden?:{ - dit jullie ook weinig zal interesseren - Phit het ziekelijke aantal van 86 wjd's heeft bereikt? :o :+ :* - ik respect voor die jongen heb :p :p - de meetingfoto's cool zijn - de volgende meeting best iets dichter bij Bas en ik gehouden mag worden - we iig een keertje van de partij moeten zijn :7 - Bon een knap meisje is :o - daarnet de CL loting hoorde? - deze redelijk zwaar is voor de top 3 - ik vandaag post kreeg van school - ik me maandag weer mag melden voor het nieuwe schooljaar :| - ik zo Studio Sport ga kijken - Jack van Gelder het weer lekker voor elkaar heeft - hij in Monaco zit |
wjd..
- ik als ik de foto's zie er nog meer van baal dat ik niet mee kon?! - ik er graag bij had willen zijn?! - ik half aangeschoten ben?! - ik namelijk terug kom van een introdutie-feest in het Musis Sacrum in Arnhem?! - ik gisterten de hele dag in Arnhem was :o?! - sommige mensen me dat niet in dank zullen afnemen?! ;) - ik het met Arthur eens ben?! - over meerdere dingen?! - oa. over dat de meeting een keertje in deze regio gehouden moet worden?! - ik in oktober OV krijg?! - ik niet verplicht ben op school aanwezig te zijn?! - dit afhangt van je eigen kennis?! - ik toch maar wel ga?! - ik mijn eigen kennis dus niet vertrouw?! - Bon idd een mooi meisje is?! - beter dan de meiden bij mij op school? - ik wel dicht bij de PABO zit?! - ik dus wel weet waar ik elke pauze in de kantine zit?! :p - ik maar ga kappen... |
- ik gister een vrijgezellig vrijgezellenfeestje had
- ik die jongen om wie het ging niet eens goed kende - maar ik het wel sociaal vond om te komen zodat ik ook mijn teamgenoten beter kon leren kennen - we lekkere spareribs gegeten hebben - ik het wel jammer vond dat ik dit niet tot mijn huis kon meebrengen - een zwerver er best blij mee zal zijn - die vrijgezel gisteravond als een teletubbie door het leven moest - het tinky winky betrof - het wel jammer was dat die jongen op zijn eigen feestje als eerste wegging - het zelfs nog voor 12-en was - ik niet blij ben met die cl - loting - we misschien qua namen geen al te moeilijke poule hebben, maar er geen enkele leuke tegenstander tussen zit om heen te gaan - ik zeker niet naar italie ga - het dan misschien lyon of rosenborg uit wordt - rosenborg op 2 okt. is - en ik dan eigenlijk de voorkeur geef aan een avondje leiden - ik de zelfde studie ga doen als arthurs broer - ik wel lekkker thuiis blijf wonen - me afvraag hoe theo`s broer heet - ik hgem misschien al ontmoet heb - ik dit niet denk - ik nu ga douchen omdat er zo gewerkt moet worden |
- ik aanneem dat LD651 mijn broer bedoelt, en niet die van Theo? :?
- mijn broer iig Maarten heet - hij nu niet in het eerste jaar begint maar later - dit is vanwege zijn HBO diploma Bedrijfskundige Informatica dat hij een paar maanden geleden haalde - ik zo ook ga omdat er zo ook hier gewerkt moet worden :( |
-ik niet ben dronken??
-ik niet weten waarom ik zijn hier op dit forum?? -ikke sms wil sturen naar iemand maar ik niet hebben zijn nummer?? -deze nummer staat in oud mijn telefoon?? -dit zijn pauper?? -ik wel lijk een bautenlander?? -alles draait?? -ikke toch alles ga typen zonder spellingvauten?? ;) -ikke morgen wederom met kater meeten ga?? -ik niet eens weet of doorgaat het?? -ikke al lam was tijdens soepercup?? -ik wel moest lachen toen maat van mij viel in gracht?? :D -hij zelf ook lachen moest?? -ik nu ga kijk wie is op msn?? -niemand is vant forum?? :( -ikke broertje bellen voor nummer van Steffie?? -broertje zo kijken voor nummer?? -ik ff als lamme zak ga doortypen?? -zaagmans ineens vanuit het nix tegen mij gaat lullen?? -ik hem wel hebben gedelete maar dus niet hebben geblokkeerd?? :o -dit toch wel 20 sec duurde?? -ik nu nummer van steffie hebben?? :Y) -ik dus zo smsie ga sturen?? -ik heb genoten van de supercup?? -ik nl zat met 15 man te kijken?? -80% hiervan feyenoorfan was?? -er zelfs werd gezongen 90 min lang?? :p -dit ook wel door de alcohol kwam?? -het toch een topavond was?? -er iemand opweg naar de discotheek in de gracht getiefd zijn?? :D -ikke dit al gezegd hebben volgens mij?? -:D -ikke morgen of strax nog vliegreis voor 2 ga boeken naar newcastle?? -ikke moe worden van mijzelf?? -er dingen gaan ronddraaien gaan in mijn bedje?? -ikke verw8 2 smsjes morgenochtend/middag?? -ikke zin heb in morgen meeting?? -whieeeeeeeeh :+ -:* |
Wjd..
- ik net uit de P8 kom - Dit voor alle duidelijkheid een Discotheek/café is - Bazzemans ook aanwezig was 8-) - Il Capitano net zo praat als de Turk waar we net waren - een broodje dönner om 2:30 goed smaakt 8-) - het gezellig bij de Turk was - het om half 3 's nachts nog een levendige boel is - Ik nu op MSN ben met onze forumbaas en Basje :o - :z :* |
- Ollum!!!
- Niet ouwehoeren maken!!! - ik de hele avond cola dronk?! - ik morgen een wedstrijd heb?! - ik waarschijnlijk bagger speel morgen?! - ze me dan iig niet kunnen verwijten dat ik teveel dronk?! |
de bliksem ingeslagen is
ik hiervan baal ik nu weer internet heb ik ruim 2 maanden niet op het internet ben geweest wat inhoud ook iets van 2 maanden niet op het forum ben geweest weinig mensen dit opgemerkt zullen hebben van de week weer naar school moet dit mijn eerste wjd is er nog vele zullen volgen? |
wjd...
- ik een basisplaats had?! - ik de 90 min. ook nog vol gemaakt heb ook?! - ik het eerste doelpunt van de wedstrijd scoorde?! - het best een mooie goal was?! - we met 3-1 wonnen?! - de eerste helft van iedereen bagger was?! - ik redelijk gevoetbald heb?! - ik niet helemaal tevreden was?! - het publiek aan de kant het raar vind dat ik andere jaren op de bank zat?! - ze zeiden dat de oude trainer nu eens moest komen kijken?! - iedereen mij dus onderschatte?! - ik dat op dit moment niet meer zo erg vind?! - ik het plezier in het voetbal dus heel erg terug begin te krijgen?! - ik het niet eens ben met de mensen die zeggen at mijn vorige trainer nu eens moet komen kijken?! - hij mij nl. niet echt onderschatte?! - hij wel wist wat ik kon?! - hij me niet opstelde doordat de assistent dat niet wilde?! - omdat hij vond dat ik te weinig trainde?! - en dat mijn trainingsinstelling dus niet goed genoeg was?! - ik hoop dat mijn trainingsopkomst dit jaar beter zal zijn?! - het zeker mogelijk is?! - ik hoop dat ik dit jaar ook een beetje geluk heb wat gezondheid en blessures betreft?! - ik dan misschien wel een lekker seizoen kan draaien?! - met meer dan 2 basisplaatsen (zoals vorig jaar)?! - met meer dan 1 doelpunt?! (zoals vorig seizoen, de eerste al op mijn naam staat)?! - ik nog graag een keer in het eerst van mijn club zou willen spelen?! - de trainer er 7 van ons in het eerste wil zien later?! - ik hooop dat ik daarbij hoor?! - ik het echt niet weet?! :* |
- Alkmaar dus bewezen heeft gister een leuk uitgaansstadje te zijn? :*
- 2 andere forumleden het er inmiddels ook wel mee eens zijn dat Leiden in het niets valt bij het uitgaan in alkmaar? - NEC boven Vite$ staat? :] - http://forum.leerlingen.com/ubb/images/icons/icon14.gif |
* BRuGGi back is!
* verschillende forumpersoontjes mij daartoe hebben overgehaald * ik benieuwd ben of het nou es wat spannender gaat worden hier :p * ik afgelopen week introductie had * het onwijs gezellig was * we gingen survivallen in de ardennen * dat heel goor, zwaar, maar superlachen was * ongeveer 80% van me 'studiegenoten' MANNELIJK is * mij dat zeer goed bevalt :) * ik me afvraag op welke locatie vd Hogeschool v Amsterdam Stefjuh nou eigenlijk zit?????? (ikke op Leeuwenburg) * ik morgen weer lekker ga trainen * ik nu naar de verjaardag van me schoonspringmaatjuh ga * ik jullie er nog ff snel op wil wijzuh dat Bruggink goed begonnen is dit seizoen :) x |
wjd:
-RBC met 3-0(!!!) heeft gewonnen van heerenveen :D :z 8-) :x |
- Ik ervanuit ging dat Ankjuh wel wist dat ik ook bij het Amstel Station moet uitstappen?
- daar dus idd locatie leeuwenburg is? http://www.plauder-smilies.de/party/singer.gif http://www.plauder-smilies.de/beerchug.gif |
WJD
-ik vandaag me 1e voetbalwedstrijd vant seizoen speelde?? -ik na 4 uurtjes slaap int bedje van fitje niet echt phit was?? ;) -ik dus lekker de 1e helft op de bank zat?? -ik er geen moeite mee had?? -ik de 2e helft op een ontzettende interressante positie het veld mocht betreden?? -dit linksbuiten was?? -ik vorig jaar in dit zelfde team de meeste wedstrijden als rechtsback speelde?? -ik toen in 7 wedstrijden 1x scoorde?? -ik vandaag mijn 2e doelpunt voor MMO maakte?? :7 -er een assist aan vooraf ging?? -ik dus vlak na rust een groot aandeel had in de 3-1 en 4-1?? -ik dus gewoon de wedstrijd besliste?? O-) -ik een paar minuten na mijn doelpunt de beckham/zidane-move uitprobeerde?? -het publiek flink tekeer ging na mijn gelukte actie?? :Y) -je dan als verdediger flink voor paal staat?? :D -ik in de actie erna helaas door mijn hoeven zakte?? -mijn linkerenkel deze keer het slachtoffer was?? -deze in tegenstelling tot mijn rechterenkel niet ingetaped was?? -dit de volgende keer dus wel moet gebeuren?? :( -ik dus gewisseld moest worden?? :( -die rechtsback er wel blij mee was volgens mij?? :p -ik in mijn 25 min wel indruk heb gemaakt?? :p -het gister in Almaar toppie was?? -ik er verder nix over ga vertellen?? -ik wel een keimooie foto heb gemaakt?? -Steffie die wel snel gaat posten?? ;) -:+ -:* |
Wjd...
- het wel een geslaagd weekend was (Y) - ik niet hoefde te voetballen zoals andere sportforummers :{ - DJ Astrid gisteren wel aardig goed draaide 8-) - DJ Barthezz er ook was - hij redelijk draaide - ik vanaf morgen weer naar school moet? :o - morgen mijn boeken en rooster opgehaald moeten worden - dinsdag de eerste echte schooldag zal zijn - ik Peter Boeven een beetje een kansloze kerel vind - hij niet echt intelligent over komt als hij spreekt - dit goed te zien was in de compilatie van Studio Sport van daarnet :D - ook het interview in VI laatst matig was - de speelronde in de eredivisie niet echt leuk was - ik geen inspiratie voor verdere wjd's meer heb :z |
- Remmie gelijk heeft dat die foto's in t reuzenrad wel mooi zullen zijn? ;)
- hij anders wel die foto in de break dance zal bedoelen? 8-) - remmieboy bij joden heeft geslapen? - hij zei dat ie lekker geslapen heeft? - vandaag me 1e schooldag is? - dit gelukkig eerst een week intro is? - whaaaaaaaaaaaaaaaah - ik wil weer zomervakantie. :'( |
wjd
- ik vandaag weer naar school moest(duhh) - dat het deze keer tioch allemaal erg vermoeiend was aangezien ik echt te moe was om me oogjes open te houden - ik als zussie toch echt iemand heel erg dood moet gaan slaan - ik dit doe omdat geen enkele (don Juan)gozer met me zussie moet fucken - ja, je leest het goed, ik ben echt boos - ik zaterdag/zondag in Allukmaar was - t very gzellie was - ik toch lichtelijk teleurgesteld ben in het feit dat Stefje een partij verloor van een oud menneke :{ - we boven Vites staan O-) :D - Onze volgende wedstrijd de klapper tegen Roda gaat worden :o:Z:O :* - ik vandaag zag dat het liedje van Riva-Time is al healer, al heel lang in mijn downlijssie staat :? - Remco echt een schat is :* - Stef ook :* - mijn paardjes ook :* - Ik mijn beker die ik zaterdagOCHTEND!!(;))won, super mooi is - Aaankomende zondag de Nijmeegse kampioenschappen zijn:7 -Roda zijn spelers uitfluit...? :o! - iemand die voor Roda is deze msnnaam heb: AL EENS GEHOORD VAN JE CLUB DOOR DIK EN DUN STEUNEN I.P.V ZE UITFLUITEN,ZING GVD! - ik nu begin te twijfelen of de topper tegen Roda wel gezellig wordt aangezien we nu geen supersfeervol uitvak hebben:( - ik ga stoppen om As the world turns :7O-) te kijken :) - toedeltjes schatten! :+ :* |
Citaat:
- Zwarma toen de Don Juan was? :o - ;) - Ik gister na die verloren partijt om de beker van Heiloo nog heb na liggen maffen? - Tijdens het maffen verschikkelijk uit me slaap werd gewekt? - Ik zonodig mee moest naar de laatste kermisdag? - ik verder ging :Z - Ik op een mooie school zit? - mijn brein ervan uitgaat dat de overgang van MBO naar HBO wel net zo simpel zal zijn als van VBO naar MBO? - Ik hierzelf ook wel van uitga? - Er op me rooster moet staan dat ik op woensdag en donderdag school heb? - Iemand anders dan nl ook school heb daar? - Remmie een geile ijsbeer is? :o - ik sorry zeg tegen bon? - de reden hiervoor is dat me zusje ook vindt dat Bonneke op Shakira lijkt.O-) - Jorgar Elska Deej :* |
- ik heb gehoord dat het zaterdag heuuuuullll gezellig was in Alkmaar....
- ik wel zin heb om a.s. zaterdag ff naar Leiderdurrep af te reizen met een hoedje en een toeter om voor Remco te zingen ;) - ik zaterdag eigenlijk met de hele familie in Limburg uit eten ga/ zou gaan..... - dat dus nog ff gefixt moet worden - het idd de bedoeling is dat Stef ook op woensdag en donderdag naar school moet - dat wel gezelli zou zijn - er een hoop toffe mensen daaro zitten - ik daar blij om ben - de school zelf idd ook mooi is - ik morgen mn laptop (!) moet ophalen op school - dat vet cool is :Y) :Y) :Y) hehe - we die nodig hebben voor de studie - ik nu WEER moe ben van de training vandaag - ik morgen weer moet trainen.... en overmorgen.... en altijd..... - ik me afvraag of dat moe zijn dan ooit es kan stoppe - maaarrrrrr ik nu niet verder zeur want tis wel supertof A-JUU xxxx |
WJD..
-Ik zelfs vorig jaar niet zo'n slechte wedstrijd heb gezien als tegen Willem II? -Het dus écht slecht was? -Wanneer je je slechte wedstrijden wint je kampioen wordt? :+ -De sfeer voor het eerst sinds lange tijd ook heel matig was? -Ik dat meer betreur dan een slechte wedstrijd? -Die lamzakken in het vervolg maar thuis blijven? -Sfeeracties op die manier niet zoveel zin hebben? -Willem II zelfs soms te horen was? -Deze club uit STILBURG komt? -We kennelijk betere sfeer creëeren als het slecht (?) gaat? -Ik me schaam? :( |
Citaat:
- Dit bij veel clubs het geval is |
Citaat:
*Ik dat niet wist :{ |
- dit mijn 1500e post is? :+
- Ik blauwe ruis in me ziel en in me oren heb? - deze schooldag wederom zeer nutjeloos was? - ik vanaf morgen 3 dagen ga Creperen in Amsterdam-Noord? - het me best wel grappig lijkt, maar ook klote? :p - De programma's door gaan tot 3 uur snachts? en de programma's weer beginnen om 7 uur 's ochtends? - Ik niet te stoppen ben? de P, de A, de S, de O..... PASS AHHH!!!! 8-) - Ankje nog moet weten dat ik ook op Woensdag en donderdag les hebt? :* - Ik trouwens voltijd studie heb, en dus elke dag school heb, behalve vrijdag? - Die gasten van HVA toch weer een smerige truck hebben uitgehaald dat ik vrijdag toch nog ff langs kan komen ivm Wiskunde? - als ik de eerstvolgende toets haal, ik gewoon vrijdag al WEEEKEEND zal krijgen.O-) - Deze 1500e post ook ff wat sport inhoud gaat krijgen? - de FB van sport nu online is? ;) - dit de toevoeging van sport was? - Nu trouwens KETCHUP aan de gang ist? :D - Ik hierbij altijd ergens aan moet denken? :* - Boeiaka Boeiaka. :7 - Vandaag trouwens op de dam in Amsterdam 3 slechte standbeelden stonden te standbeelden? :o - Het errug warm dagje was in onze hoofdstad? 8{ - we heerlijke geuren naar binnen kregen toen we ff bleven staan voor een bepaalde winkel? :7 - ik dus nog langer bleef staan? - het percentage van sport in deze reply word verhoogd? - N.E.C. nog steeds boven Vite$ staat? ;) - Koelie mallu Boulie, ik quit. - :* |
Citaat:
:{ |
-ik net heb gehoord dat ik door de selecties van de politieschool ben gekomen?
-ik daar maar es een biertje op ga drinken vanavond?:Y) |
Bonjour
Wjd: - ik vandaag weer gezellig op mijn oude vertrouwde school ben teruggekeerd (:?) - dat was erg eh leuk.... - ik toen besefde wat voor een vaag leven dit toch is - je eerst weet ik hoeveel jaar op school bivakkeert - je dan wat werkt - en je vervolgens dood gaat... :{ - ik verder het leven wel leuk vind hoor ;) - ik er net achter kom da'k de verjaardag van een goede vriend ben vergeten.... |:( :{ - ik dat errug dom van mezelf vind.. - ik maar weer es kap - ik me afvraag hoe jullie altijd van ide giga stukkies kunnen schrijven, dat lukt mij namelijk nooit. DAAAAAAAAAAAAAAG :* |
-ik me ontzettend zit te vervelen op me verjaardag??
-:O -ik blij ben als het morgen is?? -ik niet echt hou van dit soort geforceerde/verplichte dagen?? -ik desondanks wel ontzettende zin in zaterdag heb?? -ik hoop op de aanwezigheid van 5 sportforummers?? *) -dit aantal denk niet gehaald gaat worden?? :o -ik toch positief blijf?? :9 -iedereen gewoon niet zo moet mieten?? :+ -ik de dames die mij een kaartje zonden bedank?? :* -er een heeeeeele mooie stickert op me deur geplakt zit?? -er nu van 6 eredivisieclubs een sticker op mijn deur hangt?? -dit eigenlijk een oproep is voor meer?? ;) -ikke me maar ga bezatten beneden nu?? :Y) -adiosdosballos -:r :x :? :z |
-de vorige post nr 500 was?? 8-)
-dit gewoon de beste tooooopic opt hele forum is?? -dit natuurlijk zeer logisch is?? -http://forum.leerlingen.com/ubb/images/icons/icon14.gif |
- ik nog maar 98 keer de zonsopgang mag bewonderen ?
- vandaag toch al weer de 2e stage dag er op zit ? - de tijd toch niet snel ging ? - ik tijdens de lunch een klasgenoot tegen kwam ? - hij in 4 uur tijd 16 keer koffie kreeg aangeboden van zijn collega's ? - we daar heel hard om moesten lachen ? - het tijd wordt voor een bakkie pleur ? - het op mijn terugreis zwart zag van de mensen ? - mijn telraam het niet bij kon benen toen ik het aantal buitenlanders op het marconiplein aan het tellen was ? - er wel 2 nederlanders aanwezig waren ? - ik dit onderzoek toch wel schokkend vind ? - er 100 meter achter mijn stageplek allemaal junkies & hoeren te vinden zijn ? - dit dus de tippelzone van r'dam is ? - ik zo eens lekker onder de douche ga kruipen ? |
WJD...
-Ik de uitkomst van DJ niet schokkend vind..? -Hij dus nog best veel Nederlanders heeft kunnen spotten..? |
idd nog best veel, of waren ze van het RET personeel?
ga voor de gein is terug lopen door spangen ipv de metro daar te nemen en tel de blanken dan is (ik neem aan dat je naar cs moet) |
wjd
-stef nu 100 euro in z'n handen gedouwd(gedauwd:?)krijgt -wij nhog steeds boven vites staan -ik het geweldig vind dat de postbode op tijd mijn karte heb gepost in L'durrup!!!:* -Remco jarig is :DO-)(owjajoh) -ik vandaag dus ook naar school moest -ik het daar nog steeds niet helemaal mee eens ben -BB weer ouderwets gezellig is:+ -ik morgen 2 uur school heb :D -ik ff iedereen op msn gedag ga zeggen en jullie ook -ik zondag Nijmeegse kampioenschappen moet rijden en hoop dat jullie voor me duimen :) -Tschuss! :* |
WJD
-ik over 8 min niet meer jarig ben?? :o -ik nu sms krijg?? :7 -ff kijken van wie.... -het van mijn fiets/MMO-maat is?? -ikke nu nog maar 6 min jarig ben?? -ik niet kan wachten tot het 12 uur is?? :p -er niemand online is?? :'( -ik me niet lam heb kunnen drinken?? -dit wel de bedoeling was?? -ik lichtelijk aangeschoten ben?? :+ -er nu een kat bovenop me springt?? -ik ff ga kijken offie bier lust?? :Y) -hij geen slokkie neemt?? :o -ik het zo maar deponeer in zijn drinkbak?? :z -ik nog maar 3 min jarig ben?? :D -de vistite al een tijdje naar huis is?? -ik schoon genoeg heb van alles?? -ik nog ff iedereen bedank voor de welgemeende felicitaties?? :* :* -ik me morgen maar weer eens nuttig ga maken voor een aantal zaken?? :9 -het 23:59 is?? -ikke dus ga nokken en phitten?? -mijn verjaardag=afgelopen?? :) -tschüß... -8{ |
- we vandaag ook nog boven Vite$ staan?
- dit allemaal mede mogelijk is gemaakt door PEC? :o - Phit zich nood gedwongen een aantal dagen niet laat zien? :'( - de meeste dit niet boeiend zullen vinden. ;) - Camperen in Amsterdam-Noord dus echt mogelijk is? - Er daar in de buurt ook een tippel gedeelte is?*) - Ik er met de trein elke dag langs kom vlak voor sloterdijk? - op kamp gaan met de techniek niet leuk lijkt? - dit komt doordat er alleeeeen maaar gozers in de klas zitten? - poeh.:{ - aufwiedersehen :* :* |
wjd ik net school heb gebeld of ik nou les had of niet
ik vandaag nogsteeds vrij heb ik dus nu maar niks ga doen ofzo dag |
wjd
-ik nu me haartjes aan t verven ben :o -ik het doodeng vind aangezien ik waarschijnlijk niet zo'n kei ben ik me eigen haren verven -school vandaag kort was :z -ik zo weer as the world turns ga kijken -ik dat bijna altijd te melden heb -er nu een foto naar me verzonden wordt -ik met de forumbaas aan t lullen benO-) -phit nu in de rimboe zit ofzo :) -remco niet antwoord :[ -o nu wel :* -er veel vrienden van me naar Qlimax gaan -over 5 minuutjes ik me verf ga uitspoelen :o -ownee nu maar alvast -we nog steeds boven Vites staan!:* |
- de ochtendglorie toch wéér mooi was om te zien ?
- ik nog maar 97 keer om 6 uur hoef op te staan ? - vandaag een fantastische dag was ? - mijn collega's de befaamde Ajax-mok wel konden waarderen ? - de colgende stap dan een 'Ajax kampioen 2001-2002 shirt' is ? - 2 oudere collega's & ik hierna op pad werd gestuurd om de huidige situatie te verkennen voor een voorlopig ontwerp & kostenraming ? - het dezelfde straat was als waar het bedrijf gevestigd is ? - we een auto-alarm heel hard horen loeien ? - er een marokaan ( misschien het broertje van boukhari ? ) uit de auto stapte ? - die na 1 minuut wéér de auto instapte ? - we dus getuige waren van een auto inbraak ? - ik, als snels lopende, daarom naar het politieburo werd gestuurd ? - mijn collega in de tussentijd de marokaan had gepakt ? - die marokaan met zijn hand in zijn broek riep: 'laat me los, want anders..' - me collega Mark, hem maar los liet voor het geval hij een mes bij zich had.. - ik dit te horen had gekregen nadat ik dus terug was van de politie ? - de speciaal opgeroepen politie, makkie aan deed ? - onze auto-inbreker toen inmiddels gevlogen was ? - dat mijn avontuur weer was vandaag ? - de conclusie vandaag is, dat je beter een paar bodygard's kan meenemen als je naar het marconiplein moet ? - ik beter LPF had kunnen stemmen :P [hr] - ik het nog steeds vreemd vind, dat de politie niet meteen mee ging maar een ander team moest oproepen.. |
-ik vandaag weer gesport heb?? :o
-normaal voor een verrekte enkelband een week of 2/3 staat?? -dit voor mij altijd wel ongeveer zo geldt?? -ik nu nog geen 3 dagen rust heb gehouden?? -me enkeltje nog steeds dik is?? -niet veel dunner dan 2 dagen geleden... :( -ik wel geprobeerd heb te fietsen?? -ik er gelukkig niet zo'n last van had?? :] -dit alleen het geval was bij het aanzetten?? -dit niet veel uitmaakte aangezien ik alleen reed en dus mijn eigen tempo kon rijden?? -het nog eigenlijk best wel hard ging voor mijn doen?? -32.2 km/h gem?? -ik toch meer dan 2 weken niet meer op me fiets had gezeten?? :o -ik nu ff ga voetballen?? -dit eigenlijk een zeer slecht plan is met me enkel?? -het toch maar een beetje kloten is op een pleintje?? -ik dus voorzichtig aan zal doen?? :p -saluti -:7 |
WJD,
* Ik dit weekend het NL XI-tal weer een kans ga geven? * Ik benieuwd ben of het er dan nu toch eens van gaat komen? * Ik dus ga kijken?O-) * Het zeer wel mogelijk is dat de TV al na 10 minuten weer uitgaat? * Het Nederlands Elftal meestal slaapverwekkend is? :O :z * Er hopelijk toch wel 3 Limburgers in de basis gaan staan? * Deze Zenden, Van Bommel en Hofland heten? * Dat naar verhouding van inwonersaantallen een zeer groot aandeel is? * Eigenlijk WATERREUS EERSTE KEUS zou moeten zijn? * Sjeng schalken de finale gaat halen? * Die plaats heeft op zijn verjaardag?? *Dat een mooi verjaardagscadeau kan zijn? :D |
Wjd..
- het tijd wordt voor een nieuw wjd'je van mij :) - dit topic nu 11 pagina's telt, 4329 views en dit de 513e reply is? - het topic begon op 8 juni - het nu 5 September is 8-) - ik nu opnieuw moet beginnen met mijn wjd's omdat ik per ongeluk wegklikte - ik behoorlijk wat getypt had :[ - ik deze week weer naar school ga - vandaag Bazzemans op bezoek was op school :) - op school alles weer z'n normale gangetje gaat - dit alweer mijn 6e jaar op dezelfde school is - ik in mei dus toch wel hoop te slagen - het tafelvoetbal op school natuurlijk weer is begonnen 8* - Theo Tank dit helaas moet missen omdat hij geloof ik van school af is? :( - Graafschap een nette overwinning op Anderlecht (2-0) gehaald heeft gisterenavond - ik net als Bart benieuwd ben naar Oranje - ze nu eindelijk weer eens een leuke wedstrijd op de mat moeten leggen - het scoren op zich geen probleem zou moeten zijn met de aanvallers van Barcelona, Manchester United, Chelsea, Deportivo La Coruña in je team - Kluivert eergisteren wel een vaag interview gaf - hij een vraag kreeg of hij het eens was met de kritiek op het elftal na de wedstrijd in Noorwegen - hij antwoordde met "Ja en Nee" - de journalist toen vroeg wat dat "nee" dan inhield - hij toen lang nadacht en zei "Uhm ja dat weet ik niet" - :D - voetballers niet dom zijn:o :+ - Patrick Kluivert toch een goede voetballer is :) - ik nu buiten wat ga voetballen - het weer namelijk heerlijk is - :* |
Citaat:
-ik nog wel op school zit -ze alleen op me nieuwe school geen tafelvoetbal hebben :( -er binnenkort een reunie op de planning staat bij me oude school, zodat we weer kunnen tafelvoetballen hehe |
- ik telefoons haat
- ze altijd problemen geven - mijn telefoon een levensduur had van 3 weken en 1 dag. ik dit toch wel een beetje jammer vind - ik niet snap waarom iedereen een telefoon wil hebben, aangezien ze niet zolang mee gaan - ook is het belachelijk dat zo een ding niet tegen water kan - je dus voordat je gaat zwemmen je telefoon uit je zak moet halen - je hier dus niet altijd aan kan denken - omdat je soms ook aan andere dingen denkt - ik dat dus ook had - ik gister een bruiloft had - en daarna een leuk feessie - het altijd leuk is wanneer het bier gratis is - van mij dus meer mensen mogen gaan trouwen - morgen gratis bier bij remco is - ik dus niet snap dat sommige mensen moeilijk doen over wel of niet komen - ik morgen eerst moet ballen - als ik tenminste niet teveel hinder ondervind van mijn blessure - ik even wil vragen of er iemand is die zijn auto en chauffeuer beschikbaar wil/kan stellen - ik ff ga eten |
- Ik de laatste 2 nachten geen oog heb dicht kunnen doen? :o
- het gewoon een groot feest is in een legertent met 60 man? :7 - de 1e nacht dit mede mogelijk werd gemaakt door moi? - ik er zelf weinig meer vanaf weet? - ik Amsterdam zo langzamerhand wel uit me duimpje ken? - de Hoeren ook weer zeer geil keken? :x - De jappen en koreaantjes met ze op de foto gingen. 8-) - je echt de grootste lol kan hebben met mensen die slapen en dus het slachtoffer worden van ....... :x :x ;) - Remmie morgen mijn muziek gaat draaien op z'n feest? - iedere forummer van sport naar Ldorp moet komen? - hieperdepiepertjes. :* |
- Het weer n zeer drukke dag was?
- eerst Leidurdorrup toen Alkmaar? - het in LD wel goed te vertoeven was? - t in alkmaar ook zeer gezellie was? - ik daar ook maar veel leuke foto's heb genomen? - dit eigenlijk hoorde te gebeuren in LD? - mevr M wel heel graaag wou? - Groentje zeer bezopen was? - deze jongen bijna de sandersloot bij t AZ in reed? - hij gelukkig net niet de praktijken van Mark LD nadeed? - ik trouwens 4 dagen achter1 heb geBBQ't? - Sjengie nie door ist? - NL won? - ik jullie een zeer goede nachtrust wens? - Adieu (ofzo) en veel Ja tiba loebloe :* - Ik nu net hoor dat vdV iets van 6 maanden geblesseerd is geraakt? :[ - dit zeer zonde is voor het NL voetbal? - ik een klein meisje met bambi oogjes ken die er wel om ken huilen? :( - diezelfde vandaag toch wel ff de Nijmeger titel gaat pakken? - ik nu ga kijken of de FB gaat reageren? - Remmie op "be right back" staat? - jorge elska dej luitjes, t gaat jullie goed. :*:*:* |
Citaat:
-slaapie doen goed voor mij is?? -:z -:+ -:* |
- ik wederom Nijmeegs Kampioen (Springen en)Dressuur ben. Dj in een topprestatie maar ff dik en dik 1e werd met springen. Ik met Camelotje 1e werd(verdiend)en 3e(ik dacht 9e ofzo?)en dat een totaal van 2e was.... en ik dus geen 1e was... maar gelukkig moest de eigelijke nummer 1 niet zijn wedstrijdgeld betalen en dus was hij gediskwalificeerd en was ik toch 1e !!!!(das duidelijk, die andere knul kwam uit Lent, das ook schandalig)En er dus op de Wisselbeker dressuur klasse L2 ook mijn naam kan komen te staan :).
-en oja... op Dj is wel mooi 15.000 guldetjes geboden :o fucking bedrag joh! |
- Bon gefeliciteert.:* en camelotje en DJ ook.:*
|
-ik eindelijk de fut heb gevonden voor een wjd??
-er gister een vrij gruwelijk bizar feessie was?? :7 -het eigenlijk 1 grote chaos was?? :D -deel 1 bestond uit BBQ-en?? -dit toch best wel smakelijk was?? -dit ook wel kwam omdat ik niet 8er de BBQ stond?? :z -er eigenlijk best veel sportforummers waren?? :o -3 niet uit L'dorp?? -maar wel uit Heiloo, Nijmegen en Zoetermeer?? :] -het feessie in huize verzijde wel redelijk geslaagd was?? -er andere mensen misschien anders over denken?? -we na het afscheid van Bon en Steffisleffie nog gingen stappen in Leiden met z'n 9en?? -DJ al met collegas in een tent was waar we niet inkwamen?? :{ -je daar nl 20 moest zijn?? -de gem. leeftijd behoorlijk onder dit getal lag?? -het ongeveer 18,3 was ofzow?? -we dus naar In Casa gingen?? -we DJ niet meer gesignaleerd hebben?? :( -het in In Casa deze keer wel reuze gezellig was?? :Y) -Bon me nu stoort tijdens het tikken van me wjd?? -ze denk meer aand8 wil krijgen?? ;) -we toen we richting Leiderdorp gingen de halt werden toegeroepen door 2 politieautos en 6 agenten?? :? -autos niet kunnen praten, laatstaan roepen?? :x -ik het wel tof vond dat ik tot hoofdverdachte werd uitgeroepen van een vechtpartij?? -ik iemand tegen de vlakte zou hebben geslagen?? 8* -ze mij herkenden aan mijn rode shirt?!?! 8{ -3 vd 7 man volgens mij een rood shirt aan hadden, maar ik me jas niet?? -ze me nog net niet in de boeien sloegen?? :9 -mijn broeder en LD651 zich zo druk maakten dat den polizei hun ook verzocht mee te komen?? :D -het denk keigezellig was geworden op het politieburo?? -het toch jammer was dat de zeer slimme agenten niet echt ver kwamen met bewijzen?? |:( -we toen ineens door mochten lopen?? :? -het toch zeer plezant was?? -we daarna nog iets van een afterparty/eetparty gingen bouwen bij mij thuis?? -we volgens mijn ouders een beetje lawaai maakten?? O-) -we toen maar ff theo maassen hebben gekeken?? 8-) -ik me verder weinig meer kan herrineren van de afterparty?? :+ -ankje omstreeks half 9 eindelijk naar huis mocht?? -ze ook al om half 1 een poging had ondernomen om de bus naar huis te pakken?? -deze poging spijtig genoeg mislukte?? ;) -dit een 8erlijk lange wjd wordt?? -het nu ook niet meer spannend is?? -het dat ook niet was?? :O -ikke zo slaapie gaan doen?? -Bonnie op msn ongeduldig wordt?? -submit reply -:* -ik Bon nog ff feliciteer?? -gratuliere!! -campione -olé :7 |
* ik al een hele week een beetje ziek ben :'(
* ik eigenlijk supermoe ben * ik nog lang niet in mijn bed wil kruipen * ik dat beter wel zou doen omdat ik morgen weer naar de leuke school moet :O * ik weer ruzie heb met een jongen omdat hij vindt dat ik hem niet genoeg aandacht geef. :? * ik vrijdagavond ben uitgeweest * ik gisterenavond ben uitgeweest * ik gisteren heel wa oude vrienden ben tegengekomen * ik heel wat nieuwe mensen heb leren kennen * ik gisteren een hele avond lang met een superknappe jongen vanuit Venezuela heb staan zoenen http://www.plauder-smilies.de/knuddel.gif * ik nu niet weet of ik iets met die jongen heb of niet * ik hem vrijdag terug ga zien in een café, na school * ik een beetje bang ben voor de reactie van mijn ex-vriend * ik me verveel * ik graag PM'metjes krijg (HINT) :) * dat ik eigenlijk een beetje gek ben * ik denk dat ik maar best ga stoppen omdat ik niets zinnigs te vertellen heb |
- Owazeke om aandacht vraagt? ;)
- de 1e schooldag wel errug simpel was? - het hbo volgens mij geen fuck voorsteld? - er wordt beweerd dat het 1e jaar de moeilijkste is van de 4? - :+ :+ - ik waarschijnlijk nog hard zal moeten werken op die school? - flinke metalgitaren in je MD op de terugweg wel erg opwekkend zijn? - de fotows van de meetings bij t kruidvat liggen? :) - die van int reuzenrad waarschijnlijk wel gepubliceert gaan worden? :7 - ik verderiolio nietsos te meldos hebbio? :* |
Citaat:
|
wjd
-we nog steeds boven Vites staan:D -ik ziek ben -dit al 2 dagen duurt :{ -MSN maar blijft kutten -ik zo weer stop omdat ik toch lichtelijk duizelig aan het worden ben -mijn neef samen met vriend hier gister langs kwam -hij in Nijmegen gaat wonen en studeren(duhhh ;)) -hij+vriend er niet verkeerd uit zag :) -het eigelijk me stiefneef ofzo is :+ -Hij Nijmegen echt een te gekke stad vindt*) -Hij uit Panningen(Limboland)komt :o -ik baal van VdVaart :[ -er een ''Graafschap poster'' in de VI zit :D -ik die nu pas zie omdat ik de VI ook nu pas lees -ik die poster natuuurlijk een plekkie ga geven :* -Owazeke me op een goed idee brengt en ik ook aandacht wil als ik ziek op bed ligggg(SMS!0613371220 :* ;))hinthint -ik nu dan echt ga stoppennnnnn -doeidoei :* |
- ik nu op school zit
- er een mediathecaresse (:S) op mij let :{ - dit wel kansloos is - ik Bon beterschap wens en tegelijkertijd feliciteer met haar overwinning (Y) - :* - ik nu even niet op Sport-wjd'jes kan komen :o - ik me afvraag wat de plannen zijn rond Graafschap - NEC? - er toch sprake was dat er sportforummers naar deze wedstrijd zouden gaan ofzo? - de Graafschap vanavond uit naar Utrecht moet - dit wel vrij lastig zal worden :( - er inderdaad een poster van de Graafschap in de VI zit - Bon graafschapsupporter wordt 8-) - het zo pauze is en ik stop |
Citaat:
-Ik die regelrechte kampioenen mogelijk eind dit jaar boven mijn bed hang O-) -Dit topic langzamerhand kansloos lang begint te worden..:O |
-remco en ik bijna naar twente-feyenoord waren gegaan?
-we alleen te laat waren? -het vanzelfsprekend uitverkocht was? -we dus maar gaan wachten op volgend jaar, tenzij remco me uitnodigt voor feyenoord-twente?:+ -ik net weer post vd politie kreeg? -ik nu op papier heb staan dak door de selecties heen ben? -ik dus, als ik niet medisch word afgekeurd, zo'n smerige waut word?:+ -ik jullie allen zal gaan terroriseren?:] |
- me 1,5 week durende verkoudheid steeds minder begint te worden?
- dit wel zou kunnen komen omdat ik gisteravond eindelijk groenten heb kunnen eten? :o - Ik hoop dat ik Bon niet aangestoken heb, en zij door mij ziek in bed ligt? |:( - ik vrees voor t ergste? :x - de meeting van aankomende weekend waarschijnlijk alleen door mij en wat niet forumleden gedaan zal worden? - het ook wel goed is geweest na 4 weken meetings? - ze allemaal gezellig waren? O-) - ik nu me 1e echte schoolopdracht ga uitvoeren.:* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij ook ? |
- ik de afgelopen dagen niet op het internet kon
- ik dus ook niet op het forum kon komen - allleen msn en hotmail het deed - het zaterdag echt supergezellig was - dat vond ik dan - het wel goed geregeld was bij verzijde thuis - bonnie, stef en anke de inbreng van het forum verdubbelden - ik me wel vermaakt heb met deze personen - incasa ook wel leuk was - ik zondag best moe was - ik het echt kut vind voor raffie dat ie geblesseerd is getrapt - hij niet de kant van Marco van Basten moet opgaan - het er wel een beetje op begint te lijken - ik morgen voor een uurtje school drie uur moet reizen - ik dit niet echt een geslaagd plan vind - ik toch moet komen aangezien het verplicht is - die kakkerlakken met 3-1 lijden tegen de aanstormende kakkerlakjes - ik dit wel verwacht had - ik echt zin heb ik volgende week, dan namelijk de CL voor ons begint. |
- ik wiederal vandaag weeeer naar school ben weest? :D
- Het vandaag wel een lache daggie was? :) - de SBL-groep van mij gewoon te komisch is gewoon? :] - Juf Tilly (tante tilly) :o voortaan ons altijd wel zal laten lachen? :p - het niet uitmaakt wat ze doet of zegt? - iedereen dan wel in een deuk zal liggen? :D:D:+ - BRuGGi wel erg makkelijk te herkennen is op school? - er maar weinig zulke kleine meisjes met zulke grote tassen rondlopen op leeuwenburg? :7 - ik heej zei? - Ank heej zei? O-) - de foto's van de meetings klaar zijn? ;) - er toch Cker wat gewaagde poses tussen staan.:o - sommigen ook t forum niet zullen halen? :p - die van in de Breakdance en in t reuzerad zijn gelukt? - die van op het waagplein ook? ;) - hehehe.:):) - ik niet in kan scannen omdat broederlief nu beneden met de scanner zit? - ik zeer bleeeeiiiijjj wor van sommige muziekjes? - Jeznerzikoeijska. :* |
Citaat:
jah, ben ook niet meer zo op de hoogte de laatste tijd:) heb ook geen seizoenskaart meer he.. |
Wjd:
- Psv het weer goed gedaab heeft gisteren :) - ik hoop dat het goed gaat tegen RKC & in de Champions Leage - ik opzich wel vertrouwen heb in een goede afloop - Chelsea aan 't spelen is op 't moment - die idioot van een Ranieri Zenden op de bank heeft gezet :? - dit echt nergens op slaat - aangezien hij naar mijn weten niet geblesseerd is, hij is zelfs in vorm - ze dan ook achter staan :+ :{ - ik het sportgehalte in deze topic weer wat heb verhoogd - dit ook wel nodig was ;) |
- ik na de nodige oppepper van "Moi" t weer ff ga overnemen? :)
- de fotoots van de laatste meetings online staan? ;) - dit de url is? - http://forum.leerlingen.com/vbb/show...763#post274763 - Remmie booj hele andere fotoots wil zien? :] - Barcelona met 3-2 heeft verloren van 3e divisionist Novelda in de Kopa del Rij? |
WJD:
- Sparta - MVV vrijdag zal eindigen in een 1-1-gelijkspel? :D |
- het vandaag de eerste dag is van mijn weekend is
- het qua weer niet beter had gekund - ik het wel jammer vind dat ik wel aan mijn huiswerk moest zitten - maar dat hoort erbij - ik echt zin in zaterdag heb - ik namelijk begin met tennissen - daarna een thuiswedstrijd speel met mijn voetbalteam - daarna naar Ajax ga - dan uitga - en ik de zondag mag uitrusten - er binnenkort een feestje is - dit als het ware is alvast om in de stemming te komen voor de CL finale:D - assu, paultje en ik als het goed is naar lyon gaan - dit dan wel of met de auto of met de bus gebeurd. |
Citaat:
- dit in de zuid-oosthoek van Spanje ligt, niet ver van Alicante - jullie topografische kennis nu ook weer op orde is :) - hij trouwens wel voor Barcelona is :D |
- ze binnnekort mozart gaan draaien in de arena
- je dan wel zal zien dat al die teringbobo`s mee gaan zingen - dit eigenlijk niet de bedoeling is van deze actie - het meer om de spreekkoren gaat - ik moest lachen toen ik het hoorde - want als ik mozart wil horen ga ik wel naar een concert toe en niet naar de arena |
Citaat:
- Novelda --> vernieuwend betekend?? - ik het niet geloof, maar een duitser hier zegt dat het echt zo is? - ik "vernieuwend" een domme plaats naam vind? - :) |
Citaat:
- Nova-elda dus verbasterd is tot Novelda - het niet echt een groote plaats is - het ongeveer zo groot als Doetinchem is schat ik :) - :* |
- vandaag eigenlijk best wel een treurige dag was?
- bob's in de planning lag? - dit niet meer doorging door ziekte? - dan maar verjaardag en stadje maar werden gedaan - Roda er morgen aangaat? - AZ ook de grond ingetrapt moet worden door unser freunden aus DTC? :) - mjaah... het waagplein vol stond met lekkere hapjes kraampjes? - er plannen zijn voor een concert van Di-rect, van Dikhout en Rowweeeh Hezeeh? - ik trouwens voortaan maar beter op ga letten in de overvolle lindeboom? - :* |
wjd
- ik zuruck ben - ik nu aan het msnnen ben met een Engelsman:s - De Stad weer zoooooooo ouderwets gezellig was:+ - ik dat toch wel heb gemist :) -''men'' mij ook heeft gemist:D - hij uit Oosterhout kwam(ooooooooiiiisterhout) - hij vaak in Arnhem uitging :o - hij voor Feyenoord was (wheeeeehehehe) - ik nu bij een vriendintintin slaap - zij Floor heet - Floor echt een schat ist:* - Floor mijn bedje aan het opmaken is - Ik en Floor(naja Floor)tegen een auto zijn gebiked - het lalarm toen afging - whehehehe - ik gelachen heb! - Roda er morgen aaaan geht!!!! - ik nog steeds baal van Raffie - sommige dingen echt grappig zijn :D - ik net op de graafschap site ging koekeloeren O-) - ik nu ga slaaaapen -eindelijk - ik Steflertje bedank voor zijn smssies :* - toedelsssssssssss - :* |
1 Bijlage(en)
- dit een 100% sport wjdtje is?
- dit t AZ-stadion is? |
Citaat:
- het veld van hun er superbagger uitziet zo |
- ik zoals beloofd ga onderduiken? http://www.plauder-smilies.de/bounce/bluegrab.gif
|
wjd:
-NEC Nu staat op de plek waar het het eind van het seizoen ook zal eindigen :+ |
WJD:
- Roda zojuist heeft gewonnen van NEC? :[ - Fortuna gelijk speelde tegen ADO, wat voor hen te vergelijken is met een overwinning?:[ - MVV verloor met 1-0 van Sparta dit weekend? :[ ... - Dit dus een k*t-weekend is? :[ ... :p |
wjd:
-Dit het mooiste Stadion van Nederland is? -Dit Namelijk de Kuip is :7 http://208.184.62.72/cgi-bin/vp.pl?a...=1032100475922 -DIt het op een na mooiste is. -Er een Fout zit in die foto :{ :z http://208.184.62.72/cgi-bin/vp.pl?a...=1032100585134 -Dit namelijk Het Goffertstadion (NEC) is.... |
- Onze FB morgen naar Amsterdam komt?
- ik vandaag voor t eerst sinds tijden weer eens lekkere spinazi op me bordje kreeg? - ik vrijdag in de kroeg trouwens een mannelijk topmodel van Elite (ofzo) beledigd werd door mij? - hij er zelf om vroeg? - ik de fototoestel jammer genoeg niet mee had? :] - whaaaahliaahliaaaaa,,, Ieeehjehhhh. :7 - iedereen een :*je... ;) |
- wat phitje zegt over de grote tas niet waar is :p
- bijna iedereen die die opleiding doet nl met zulke tassen loopt... - het nl SPORTtassen zijn... - ik ook lang niet de kleinste ben :D - ik vet zit te happen nu - dat niet uitmaakt - ik die tas dus bij me heb omdak in Amsterdam train en het niet haal om na school eerst helemaal terug te treinen naar Zoetermeer... - ik vandaag niet naar school hoef - ik wel moet trainen - ik dus strakkies weer in de trein stap - de training tot 9 uur duurt, en ik pas tegen half 11 thuis ben - PSV OM 20.45uur AFTRAPT!! :'( - ik er onwijs aan moet wennen dat ik haast nooit meer naar PSV kan gaan kijken - zelfs via TV volgen dus bijna niet meer gaat :'( - ik helaas nie alles kan hebben - de trainingen wel echt tof zijn - ik wel weer elke wedstrijd in t stadion ga zitten nadat ik Olympisch kampioen ben geworden ;):D - ik vandaag natuurlijk wel in PSVshirt ga rondwandelen in Amsterdam :) TJUUS X |
WJD..
*er geen twijfel over bestaat dat dít toch wel een mooier stadion is.. :O http://www.viplanet.nl/assets_tracke..._c/RodaJCn.jpg |
1 Bijlage(en)
Citaat:
- Ankuh erg zielig is? :) - ik haar kan opvrolijken dat er toch geen Live PSV op ned2 is? :p - er daar namelijk Ajax - Lyon op wordt uitgezonden? - Hier het nieuwe AZ stadion komt? http://www.webdeveloping.nl/upload/?2648959264 - Ik iedereen ga Corrigeren?? - Het stadion van Telstar toch ff de mooiste is en blijft? 8* |
Citaat:
|
Citaat:
|
WJD
-ik morgen wederom naar Amsterdam mag?? :) -ik absoluut geen zin heb in blij joods gedrag?? :x :r -sms?!?! -ik hoop dat iedereen de inhoud van mijn tas morgen zal weten te waarderen?? -het een groen shirt zal zijn die ik morgenavond aan zal doen?? *) -ik schijt heb aan die hele stad?? -het echt ontzettend stinkt in de metro?? :{ -het ook altijd keiwarm is?? -het gewoon vies is?? -ik me nu bedenk dat ik me pasje morgen wel moet meenemen voor de CL?? -dat ding eruguns op me buro ligt?? :{ -hij in een bakje bij me 3 oude passepartouts lag?? -ik een moeilijke wedstrijd verwacht morgen?? -de rest van nederland blijkbaar denk dat Feyenoord in deze 'wereldvorm' :? gewoon ff van Juve wint?? -hier toch zeker wel een topdag voor nodig is?? -we daar dan maar op hopen?? -ikke de rest van de samenvattingen ga kijken?? -tot over een dag of 2.. :9 -:* |
- de joodjes hun plicht hebben gedaan
- door namelijk met 2-1 te winnen van lyon' - k voor deze avond nog nooit vann lyon gehoord had;) - we toch gewonnen hebben - ik dacht dat vites uitspeelde - maar toch thuisspeelde en 1-1 gelijkspeelde - ik dit leuk voor bonnie vindt - zij namelijk dj sms-de - ik nu al weer weekend heb - ik zin heb in rbc - mijn bedje er zo aan komt |
- Remmie ongelijk heeft?
- Amsterdam geen stink stad is? - en de metro's ook helemaal niet zo stinken? :p - Enige stank de veelgebruikte parfum is? - Phitje de 1e 2 uur nix te doen heb op school? - :{ |
* Amsterdam idd een k*tstad is?
* Het daar ook erg stinkt idd? * Het is Maastricht echter nog wel meer stinkt? * Je daarvoor op het schijthof moet zijn? * Het daar gigantisch naar pis meurt? * Het dus nog wel erger kan>? |
wjd
-als jullie t toch over stinksteden hebben jullie vooral niet in Arnhem moeten komen -ik vandaag maar 4 uur school had -ik ook al heb gereden -dat heel goed ging -Graafschap,Vites en NEC alle drie gaan verliezen dit weeken:o -De Graafschap trouwens misschien wel voor een stunt gaat zorgen O-) -MSN nu weer eens kapt... |:( -ik nu huiswerk gaat maken -toedeltjes snoepies van me :* |
Citaat:
|
- fnoord 0-1 achterstaat
- ik dit echt wel jammer vind - zeker als je ziet dat fnoord zoveel goeie kansen kreeg, maar niks benutte - ik tijdens werk ging voetballen met een prullenbakdeksel van ijzer - ik nu met een dikke enkel op een stoel lig - we ook nog het bananenvangspel gedaan hebben in de winkel - de meeste dit wel zullen kennen - je onder een soort van boom staat en dan de bananen moet pakken die vallen - de klanten ons best gek stonden aan te kijken - je ook nog een koe kon melken in de winkel - en kon springen op een springkussen - ik deze laatste 2 dingen vrijdag ga uitproberen |
wjd
-ik net binnenkom -ik volgens mij onze forumbaas heb gezien -dit keer niet in ze italia shirt -maar in een groen uitshirt van paar seizoenen geleden -en een leren jas erover? klopt dat kaptein? :) |
-rekz idd mij heeft gezien?? :o
-ikke niet hem heb gezien?? -rekzie denk bang was iets te zeggen?? :9 -ik rekzie ook graag keertje stiekum wil zien?? ;) -ik mij afvraag of dit voor, tijdens of na de wedstrijd was?? -ik redelijk tevreden ben met een puntje?? -ik niet tevreden was met het spel van Feyenoord?? -er in de 2e helft niet echt heel veel meer dan 1-1 inzat?? -ik bij de 1-1 over de grond en stoelen lag te dweilen?? :{ :D -ik volgende week ook met 1 puntje tevreden zal zijn?? -er dan vervolgens wel van Kiev (2x) en thuis van Newcastle gewonnen dient te worden?? -ik Feyenoord ook in Turijn nog wel voor een stuntje zie zorgen?? :Y) -we dus gewoon poulewinnaar worden?? :+ -ik nu ff de beelden ga kijken van de wedstrijd op video?? -adios lopez nieto higo de la puta.. O-) -:* |
Was voor de wedstrijd, toen was het nog niet zo druk
Jij kwam die trap opgelopen en ging toen daar naar links maar ik zat helemaal rechts, en wist niet zeker of jij het was en ga niet helemaal daarheen lopen en vragen "ben jij RemcoV" :) |
- Rekzje niet bang hoef te zijn voor de FB?
- Remmie booi echt een schat van een kerel is? :* :o....;) |
Citaat:
-O-) |
Wjd
- ik daarnet Zico Tumba tegenkwam in Doetinchem?:) - onze grote vriend Zico met z'n dochtertje daar was - ik aan het kijken was naar kleding - ik een trui en een vest gekocht heb 8-) - dit mijn wjd bijdrage was :p - ik vanavond weer moet werken van 18.00 - 22.00 - dit ook weinig interessant is - ik morgen met Bazzemans uit zal gaan - er een schuimparty is in een discotheek hier in de buurt :S - dit vast leuk gaat worden - ik nu even een spel ga installeren dat ik zonet heb gekocht - dit Battlefield 1942 is :7 - :* |
Citaat:
|
- die zin niet helemaal klopte :7
- Remco zijn emoties de vrije loop laat :D - de volgorde natuurlijk moet zijn kopen-installeren-spelen :+ - mijn nederige exuses voor het ongemak bij het lezen van de WJD - :* |
- Biertje drinken in de LAX bezwel topppertje is? :+
- De 2e week school goed is afgerond? - ik nu een 4 jaar oude Tiesto mixje aan heb staan? - whiee.:* |
-ik nu voort eerst sinds tijden 'officieel' weer eens weekend heb?? :o :D
-ik wel heb genoten afgelopen week in een schoollokaal?? -de 1e 9 mensen die binnenkwamen tijdens de 1e les allemaal van het vrouwelijk geslacht waren?? :Y) O-) -ze dat nu nog steeds zijn?? :+ -ik me tijdens de les niet al te goed kon concentreren?? -ik geen id heb hoe dat nou kwam?? ;) -ik een gemiddelde van 75% dames niet echt gewend was op me vorige opleiding?? :D -het kennismaken dus zeer prettig was?? :p -het wel jammer is dat de meesten uit A'dam eo komen en een fout accentje hebben?? :{ -ik dat er wel uit ga slaan?? 8{ :7 -ik gister weer sinds 3 weken opt trainingsveld stond?? -ik weinig tot geen last had van mijn enkel?? -ik dus zondag ga spelen?? 8* -ik weer hoop op een linksbuitenplaats?? -ik de vorige keer nl nog niet al mijn kunsten had vertoond?? :p -vandaag ook weer een ritje op de racefiets werd gemaakt?? -ik mij moest inhouden omdat me pappie meeging?? -dat het tempo niet echt ten goede kwam?? -ik 95% op kop heb gereden?? -het toch nog redelijk hard ging?? -me pa vanavond heeeeel vroeg in slaap zal vallen?? :z -hehehehe :D:D -ikke de komende 2 avonden in R'dam zal vertoeven?? 8-) -ik vanavond naar Hollywood ga en morgen naar de KUIP?? -ik 2 topavonden verw8?? :9 -ik me afvraag of bazziemans nog naar de KUIP gaan afreizen?? -ik het nu ga vragen?? -:* |
Citaat:
- ik ook geen last meer heb van mijn enkel?! - ik dat wel heel vaak had?! - ik nu met enkelversteviging speel?! - dat echt geweldig is?! - ik er een stuk zekerder van wordt?! - ik minder bang ben om (weer) door mijn enkel heen te gaan. - mijn rechterenkel mijn zwakke enkel is?! - ik rechts-benig ben?! - dat dus redelijk vervelend is?! - ik toch altijd linksbuiten sta?! - ik hoop dat ik morgen wat meer minuutjes mag spelen?! - ik ook hoop dat ik meer van mijn "kunsten" kan laten zien dan vorige week?! - ik woensdag op trainen minsten 8 x scoorde?! - ik 2 teamgenoten flink dolde?! - ik niet naar de KUIP ga?! - ik namelijk 's middags zelf nog moet voetballen?! - ik 's avonds samen met Arthur naar de Radstake ga?! - de Radstake in Varsseveld ligt?! - dat idd het dorp van GUUS is?! - dat dus super cool is?! - :* |
Wjd..
- ik net gevoetbald heb - het regelen van vervoer weer eens warrig ging :) - We nu een Turkse en een Nederlandse leider hebben - die Turkse kerel het regelen niet zo nauw nam :{ - de voorzitter zelf ons uiteindelijk ook gereden heeft - hij een dure Chryssler heeft :7 - we onterecht met 4-3 verloren - we voetballend zeker niet minder waren, de tegenstander alleen fysiek sterker was met oudere spelers - het toch best een goede wedstrijd was - op onze voetbalclub de C1 en D1 van de Graafschap aan het spelen waren tegen FC Twente en Helmond Sport? 8-) - vanavond Graafschap tegen Feyenoord speelt - ik er helaas niet teveel van verwacht van Graafschap kant - er even sprake was dat ik ook zou gaan - mijn broer namelijk een CC van Feyenoord heeft en in Rotterdam op kamers zit - dit helaas niet door ging omdat mijn broer niet kon - ik nu vanavond met Bazzemans uit ga (Y) - ik nu ga eten - dit weer niet echt een interessante WJD is :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
wjd
-de scheids van vanavond een nare man was met een hele erge ziekte? |
Citaat:
-hij ook heel erg stout was :D -wij de liefste supporters van het land waren -Iedereen stout is behalve wij :z -Buffel weer goed was -de Scheids een hondenlul is :p -Bosvelt Man van de wedstrijd was -van Vossen het Publiek weer opzweepte :D Banaan,banaan ajax gaat eraan. Meloen Meloen , Feyenoord Kampioen :Y) O-) *) |
wjd
-RKC net de 1-1 scoorde :*:D -ik toch wel blij ben daarom -ik gister in H'veen was -ik daar Thialf bezocht :D -Trance Energy zich daar afspeelde -het wel een topper was (Y) -iedereen zeer onder de indruk was van Lieke's en mijn outfit -Dumonde echt een mooie set draaide8-) -Roda gewonnen heeft van H'veen :D -H'veen zondag dus ook alweer gaat verliezen -dat dus wel zielig is |:( -ik wel zin heb in die wedstrijd :) -ik ook zin heb in Graafschap uit :7 -het 1-1 geblijven ist :D -NEC gister ook maar eens 1-1 speelde -we ook maar weer eens een pingel kregen :7 -ik bdw niks van de wedstrijd heb gezien -ik zo dus maar eens de samenvatting(video)ga kijken -ik volgende week zaterdag Doetichemse kampioenschappen moet rijden*) -ik daar ook m,aar eens kampioen ga worden :OO-):Y);) -BASJE EN ARTHUR NIET MOGEN KIJKEN (nee dus Bazzie) :p -ik maar eens ga stoppen -Markje online komt:* -Basje weg gaat :(:\ :* |
Citaat:
was het niet citroen?? ;) :7 :* |
Citaat:
|
- Phits katertke nu wel zo een b'tje weg is? :9~
- Groningen nu ook een puntje heeft? - dit ten koste ging van de kneuzen uit Utreg? - Groningen van mij wel had mogen winnen? - Vites dus eigenlijk had moeten verliezen? :o - RKC veel B'ter geweest schijnt te zijn? - van Diemen een pracht van een doelpunt zou hebben gemaakt? 8* - NEC gister in Tilburg 2 punten heb laten liggen? :( - De Tilburgers er namelijk nauwelijks aan te pas kwamen in de 1e helft en een groot deel 2e helft? - het weer een leuke nacht was vannacht? - volgende zaterdag toch echt Uitgeest word aangedaan? - deze afspraak eerder al in t water liep? :{ - We dan dus een schuimparty gaan beleven? - ik nu zelf me eten moet gaan maken? :Y) - moegielie da geskalia :* |
Wjd:
- ik al heel erg lang nie meer gepost hiero? - ik daar namelijk bijna geen tijd meer voor heb.. - dit mede komt door die KLOTE 2de fase.... :[ - ik echt helemaal gek word van al die handelingsdelen enz enz - ik op dit moment hoor te werken aan een verslag CKV :O - ik daar geen zin in heb :{ - ik heel erg hoop op een wondertje woensdag - ik er nie zo heel veel vetrouwen in heb...:{ - Er tegen Zwolle nou nie echt fantastisch was gespeeld - ik toch wel een heeel klein beetje hoop heb O-) |
- er vandaag zowaar weer een sportmeeting was? 8{
- die dus werd bezocht door mij en een ander forumlid? :o - die forumlid ook in t wonderschone Amsterdam op school zit? - de betreffende kerel 2 *) mooie *) kettingen heb gekocht? - het zonnetje op rembrandts voor de nodige warmte zorgde? - er natuurlijk ook weer flink is geroddeld? :p - deze hele wjd alleen maar sport bevat?? O-) :* |
-het vandaag meeting nr. 6 met steffieboy was?? :o
-het niet echt gepland was?? -Steffie ook een geile ketting heeft gekocht?? *) -het afscheid op A'dam CS weer emotioneel was?? :'( -ik me niet meer kan herrineren dat we over iets of iemand geroddeld hebben?? O-) -:z -ik de volgende keer hoop op een grotere deelname aan een afterschool-a'dammeeting?? :7 -deze hele wjd alleen maar sport bevat?? O-) :* :+ |
- Het mooi is dat F-***** gewont hebt? :p
- t op t end wel spannend werd omdat de gelijkmaker eraan zat te komen? - ik trouwens in de vi een artikel van een supporter zag van het ploegje van Bertje? - Dees alleen een klein beetje realistischer is? :) - Otjes zusje jarig is?:+ - :7 |
-ik het ook zekers vet vond van feyenoord?
-ik dr verzekerd van ben dat ze de tweede ronde gaan halen? -dit vrij voorbarig is, doch op serieuze voorspellingen gebaseerd? -ik minder moet lullen, minder moet zuipen en moet gaan slapen? -ik toch eerst weer de andere samenvattingen ga bekijken? -:* |
- ik nu op school zit.
- zodirect tante Tilly mij weer een leuke dag gaat bezorgen? :) - ik vanavond Ajaciedje ga spelen? - de hele groep namelijk voor Ajax zal zijn, en ik dan nogal weleens een meelopertje ben? O-) - ik weer contact heb met een Russin? :o :+ :7 |
-ik nu weer thuis zit??
-ik nog steeds aant nagenieten ben van de overwinning van gister?? 8* -ik me afvraag wat steffie met tante tilly gaat doen?? ;) -basjeman zich dit ook afvraagt?? -we er samen niet uitkomen?? -ik wel weer zin heb in een CL-avondje?? :) -ik net zag dat ik een overwinning voor Ajax heb voorspeld?? :o :{ -ik daar eigenlijk anders over denk nu?? -het 3-1 gaat worden?? -PSV nipt zal gaan verliezen met 0-1?? -ik vanavond om wat joodjes te pesten mijn italiashirt aan ga doen?? O-) -ik maar niet op me bakkus geslagen moet worden als ik juig voor Inter?? :Y) -Ajax best mag winnen van mij?? -ik er niet van wakker lig als ze verliezen?? -ik dan meestal wel moet lachen?? :D -ik de joodjes en de lampies succes wens vanavond?? :* |
WJD..
- Ik steeds meer in een landstitel begin te geloven? - We het wel treffen bij de start van het seizoen? - We steeds tegen degradatiekandidaten spelen? - NEC, Heerenveen en Twente een makkie zijn? - We dus komend weekend Feyenoord gaan passeren op de ranglijst? - Die namelijk gaan verliezen in Roosendaal? - De week erna weer gewonnen gaat worden? - De tegenstander dan Excelsior is? - Er gewerkt gaat worden aan het doelsaldo? - Ik voor het seizoen had voorspelt dat de eerste nederlaag halverwege december gaat komen? - RKC Waalwijk dan de tegenstander is? - We dan toch al een straatlengte voorstaan? - Ik me afvraag of de leiderdorpers in Milan zijn? - Ik vrijwel zeker weet dat het antwoord 'nee' is? http://www.rodajcfans.nl/foto/0202mlnrjc/PICT0893.jpg - De joodjes dromen van net zo'n score? :p - Dat toch niet lukt :O - Er maar heel weinig joden hier op school zitten? - Dat een goede zaak is? - De meesten voor PSV en Roda *) en Willem II zijn? - Er ook nog een aantal feyeneurders zitten hierzo? - Alles echter beter is dan die joden (behalve mvv'ers en fortunezen natuurlijk ;)) - Er ook nog een gast voor Twente is? 8-) - Dat lachen wordt maandag? - Ik maares kap? :* |
WJD..
-ik vanuit het bijgebouw van me school de Kuip kan zien 8-) -Feyenoord gisteren best geluk hadden -het toch een mooie overwinning was -Micheal van praag in de VI schrijft dat de andere harde kernen, de actie van het Feyenoord publiek moeten overnemen -van praag waarschijnlijk niet in de gaten heeft dat afgelopen zaterdag sarcastisch was... -op 6 oktober de schieds bij een fout echt niet voor "nare man" zal worden uit gemaakt -Ik uitkijk naar de Klassieker 8-) |
Wjd..
- ook ik het een leuke overwinning van Feyenoord vond - ik niet alles heb kunnen zien - ik namelijk bijna 2 uur getraind heb:o - dit wel lekker was, vooral het partijtje op het eind8-) - ik de beste periode van Feyenoord gemist heb - er volgens mij aardig wat Feyenoord supporters op st. James' Park waren en dat wel gaaf is - het een voorbeeld voor de andere Nederlandse clubs in europa mag zijn - ik vrees dat PSV het lastig gaat krijgen - Ajax uit bij Inter niet hoeft te verliezen als ik Vitesse, Roda en Feyenoord in Milaan zag spelen - Inter natuurlijk nog steeds wel goede voetballers heeft - ik er eigenlijk best van baal dat Van der Vaart geblesseerd is:o - ik niet wist dat er binnenkort alweer een klassieker is - Bartje blij mag zijn met de punten die Roda tot nu toe behaalt heeft - wat ik ervan gezien heb Roda niet makkelijk won :x - ik er nu op in ga terwijl dat eigenlijk niet nodig is en geen zin heeft :D - Graafschap uit speelt tegen PSV en een zwaar programma heeft - de seizoensstart ondanks soms aardig spel toch niet best is:{ - ik eindig met een :+ - :+ |
- k nu net zuruck zijn van die wedstrijd?
- me broeder nog steeds in de Phillippe Meazza stadion zit? :o - Remmie boy steeds aan het lunchen is? :Y) - we dat net hier ook ff deden in de zwarma-tent? - Ik vandaag een 9 kreeg van tante tilly? 8-) - Ja tiba ljoublou. ;) |
WJD:
- Dit WJC-topic al 3 maanden en 18 dagen bestaat? :+ |
Citaat:
|
-nu ook?
-:z |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.