![]() |
Citaat:
Tyskie 20 Appelshampoo 10,5 Bartje 10 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 5 Ambypur 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 70 Waarom lag ll.com in december 2001 een avond plat? |
Gokje: omdat men overging op het huidige vBulletin forum?
|
Overbelasting???:?
|
Omdat overflow het forum had gehackt en van veel mensen nu het password had.
|
De server ging verhuizen!
|
Citaat:
Tyskie 20 Appelshampoo 10,5 Bartje 10 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 6 Ambypur 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 71 Welk vrouwelijk forumlid loog ooit dat ze een bepaalde ziekte had? En welke ziekte was dat? (2 pt) |
Volgens mij is dat Rijntje en ze had "die meningokokken shit"
Of het gelogen is weet ik niet zeker, maar ik dacht het wel. |
ik denk annomeisje, die verzint wel vaker wat toch?
|
Nee man het is echt Rijntje... zo vaak als die ziek is geweest... Alleen ze zet er niet bij wat ze had.. Een keer heb ik die meningokokken-meuk gelezen en de andere keer:
"snik snik mn evenwichts orgaan is ontstoken (dat zorgt ervoor-everwichts orgaan- dat je recht kunt lopen dat je niet omvalt)vandaar die duizeligheid. ik kan ni lopen zonder me vast te houden. heel erg leuk allemaal totdat je hoort dat je nog 2-3 weken zo ben...als ik pech heb ben ik dus een maand duizelig grr en ik word dr echt gek van want wil me weer normaal voelen!!!" Maar zij is echt de faker, dat weet ik 99% zeker. |
wegens gebrek aan zekerheid over het antwoord van de vraag stel ik even een nieuwe
Stand Tyskie 20 Appelshampoo 10,5 Bartje 10 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 6 Ambypur 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 71 Met welke forumleden heeft Koelkast het bed weleens gedeeld? |
Leden? Naar hoeveel moeten we zoeken en hoeveel punten zijn er te verdienen?
Wilde gok: Loeloe, Saartje, 0Vera? |
ik dacht hij is zo makkelijk, daar hoef ik geen hints of meer punten voor te geven ;)
Stand Tyskie 20 Bartje 11 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 6 Ambypur 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 72 Met welke forumleden heeft Groovmaster het bed gedeeld? (2pt) |
Saar en Vera. Met LoeLoe alleen gezoend.
|
Linnea, Blossom? More?
|
Electricity en Tyskie?
ik weet dat eentje goed is iig :Y) Krijg ik 1 punt? PLIEESS:$ |
euhm ze zijn allemaal genoemd. maar nu nog de punten verdelen :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het was blossom, linnea EN electricity :Y)
Stand Tyskie 20 Bartje 11 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 6 Ambypur 3 Dext0r 2 K@rima 2 (met complimenten van Tijs ;)) PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 72 Op wiens bed deden Electricity en Groovmaster het? |
Waarom krijg ik maar 1 punt voor 3 namen, Steve? Dan eis ik dat de andere punten voor Tyskie en Karima ook gedeeld worden! O-)
|
Citaat:
|
van nightwolf
|
Van Groov denk ik
|
vera's bed
|
Niet het bed van Vera ofzo?
|
omg I 'm SOOO FUCKIN GOOD!
puntje erbij voor deze dame:Y) |
Nee, het bed van Ineke natuurlijk.
|
nee joh, van ineke ;)
Stand Tyskie 20 Bartje 11 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 6 Ambypur 3 K@rima 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 73 Waar en wanneer begon de relatie tussen dext0r en ambypur? Noem stad, gebouw, optredende band en precieze datum. (3 pt) edit: dat zei ik banaan :z maar vera reken ik goed 8) |
Jezus daar vraag je me wat.
Glassjaw cancellde ooit> 11 december > samen met Jimmy Eat World > Melkweg te Amsterdam :o |
optreden van Jimmy Eat World In amsterdam melkweg 11 dec
|
nog het jaartal dan heb je de volle buit
|
Banaan, zoek een leven als je dat uit je hoofd weet! :{
|
2001
|
Citaat:
|
2001
|
:'(
|
Citaat:
|
Ja, sorry nu heeft Tyskie me diep van binnen geraakt en zeg ik het goede antwoord ook niet. :'(
|
Citaat:
puntje voor mij.. :Y) @ Head: je mot wel de rest erbij hebben gezegd.. :D :+ (mijn regels:$ ) |
Citaat:
|
niemand krijgt hier punten totdat het goede antwoord is gezegd :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja banaan daar loop je dus wel een puntje mis.
Stand Tyskie 20 Bartje 11 Appelshampoo 10,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Chica 6 K@rima 4 Ambypur 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 74 Waarom sprong Stapper toch NIET voor de trein? |
13 december 2002
|
Godver dat zou een mooi verjaardagskado zijn voor mij.
|
omdat hij zijn broer niet wilde missen met wie hij zo nu en dan seks had?
|
Omdat de trein vertraging had en Stapper het koud had.
|
Stand
Tyskie 21 Bartje 11 Appelshampoo 10,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Chica 6 K@rima 4 Ambypur 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 75 Forza opende ooit een topic waarmee hij 10000 reacties wilde halen. Bij de hoeveelste strandde de poging? |
Ik heb een leven gevonden in die 5 minuten dus ik weet het niet meer :'(
|
Is mijn antwoord nog goed ook? :')
|
Citaat:
|
Ik snap dat nog steeds niet, wacht dan gewoon een paar minuten weetje.
|
misschien heeft ie het alsnog gedaan, ik heb em allang niet meer gezien
|
Er was toch laatst staking? Volgens mij niet dan :(
|
beantwoord nou maar ff die vraag :( O-)
|
Citaat:
|
179. astu
|
Citaat:
Tyskie 22 Bartje 11 Appelshampoo 10,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Chica 6 K@rima 4 Ambypur 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 76 Welke nickname had Jamiel hiervoor? En welke daarvoor? (2 pt, mits in de juiste volgorde achter elkaar genoemd in 1 post) |
Hiervoor heette ze jamieltjuh1986, daarvoor fracklover.
Bonusvraag van mij: hoe kwam ze aan de naam Fracklover? |
Ik heet fracklover, omdak eerst helemaal gek was van Nick Carter (can you imagen ?), frack was zijn bijnaam...
Jezus, Jamiel typte wel Breezer in die tijd :'( |
:thumbsup:
|
2 bonuspunten voor bart :7
Stand Tyskie 24 Bartje 13 Appelshampoo 10,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Chica 6 K@rima 4 Ambypur 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 77 Welke nickname had Mindy hiervoor? En welke daarvoor? (2 pt, mits in de juiste volgorde achter elkaar genoemd in 1 post) |
-Spider- en lin? :?
Tnx voor de 2 points trouwens :Y) |
Spider sowieso.. lin weet ik niet.. :'(
|
Citaat:
|
-spiderr- en lin
|
Citaat:
|
lin is niet goed
|
lindsey
|
ze heet idd lindsey, en ze is ook een keer teruggekomen onder die naam. maar dat is niet degene die ik bedoel.
|
-spiderr- en Traantje :'(
|
Citaat:
Tyskie 24 Bartje 15 Appelshampoo 10,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Chica 6 K@rima 4 Ambypur 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 78 Wie was voor dext0r forumbaas op muziek? En wie was daarvoor? (2 pt) |
Dimas, daarvoor Irene!!!!
? |
Citaat:
Tyskie 24 Bartje 17 Appelshampoo 10,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Chica 6 K@rima 4 Ambypur 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 79 Welke nickname had Banaan toen hij begin 2003 gebanned werd? |
ND
|
nee :Y)
|
sick-dude
|
Slipknot
|
Citaat:
Tyskie 24 Bartje 17 Appelshampoo 10,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Chica 6 K@rima 4 Ambypur 4 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 80 Waar kwam B100 vandaan? En waarom wilde Lizz geen seks met hem? (2 pt) |
omdat hij een gaby kon? en hij kwam uit reusel ofzo (net als of he arie)
|
Citaat:
|
o..:9
|
B100 kwam uit Mierlo, en Lizz wilde geen sex omdat ze alleen ervaren mensen wilde.
|
En b100 had nog nooit met een meisje gekust :o
|
Citaat:
Tyskie 24 Bartje 17 Appelshampoo 10,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Ambypur 6 Chica 6 K@rima 4 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 81 Met welke nickname meldde Dupke zich in 2001 aan op dit forum? |
linda9
Zo simpel weer... vraag 82 Welke andere nick heb ik hier gebruikt? (en dan bedoel ik natuurlijk niet Bloempjuh waar ik ooit ook wel eens onder gepost heb) |
unknown
|
tyskie2 8)
|
unknown is wat er kwam te staan bij mijn posts omdat dat gare forum weer eens flipte vroeger. En tyskie zonder hoofdletter is het ook niet. :7
Edit: goedzo steve. Stand Tyskie 25 Bartje 17 Appelshampoo 10,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Ambypur 6 Chica 6 K@rima 4 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 3 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 |
vraag 83 Welke code had deze smilie: http://forum.leerlingen.com/vbb/imag...ies/shadey.gif
|
8 |
|
nein :Y)
|
8-*
? |
niet helemaal
|
8*
? |
Citaat:
Stand Tyskie 25 Bartje 17 Appelshampoo 10,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Ambypur 6 Chica 6 K@rima 4 Stevie 3 Dext0r 2 PFP 2 Sanne 2 Riddler 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 84 Onder welke naam is Kire beter bekend? |
PFP
|
PFP
|
PFP..
next. :$ |
Citaat:
Tyskie 25 Bartje 17 Appelshampoo 10,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Ambypur 6 Chica 6 K@rima 4 Stevie 3 Dext0r 3 PFP 2 Sanne 2 Riddler 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 85 Wat voor beugel(s) heeft Sedes gehad? |
een buitenboord beugel
een blokjes beugel een bh beugel? gokje.. *) |
slotjesbeugel?
|
slotjes
|
Blokjes en bh beugel.
|
bh-beugel voor een zekere glimlach? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er werden beugels gevraagd :z |
Citaat:
:z |
Citaat:
dat beweer ik niet. tis alleen wel anders.... :z |
Citaat:
|
tja.. dat is de vraag he :z
|
Laat Stevie het nou maar bepalen. Of Sedes? :* :p
lol @ jullie nutteloze 'discussie' :+ Tyskie, erg bedankt hoor! :* |
oh ja, hij wel he :Z
|
Nee, Karima, je laat je veel te snel uit het veld slaan. De feiten zijn dat Sedes met bh-beugels heeft rondgelopen, dus is het gewoon goed. :z
Of die blokjes of slotjes ook goed zijn is een ander verhaal. :Y) |
te weinig zout gehad ofzo? :p
|
Citaat:
|
substantie?
als ik ja zeg verzin jij natuurlijk een heel ranzig verhaal over zoute substanties he? :z |
+n inderdaad..
En dat ranzige verhaal heb ik allang verzonnen. :z |
dat ligt het dit keer niet aan mij :p
|
Citaat:
|
Ik stel voor dat we Stevies quiz niet meer verpesten en dat we gewoon het oordeel van hem afwachten.. :z
Ik denk trouwens een boksbeugel. :7 |
Citaat:
flauw zeg :p @Tyskie: okay :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bitje in gehemelte
buitenboord blokjes |
Citaat:
Stand Tyskie 25 Bartje 17 Appelshampoo 11,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Ambypur 6 Chica 6 K@rima 4 Stevie 3 Dext0r 3 PFP 2 Sanne 2 Riddler 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 86 Waaraan is Flater verslaafd? |
-Mountainbiken (al ik niet kan word ik echt kwaad )
-Internet (ll.com) -Chips/koekjes, ik doe alles per verpakking |
dit doet me trouwens denken aan de trivia op t oude ll.com irc kanaal :+
|
Citaat:
|
Stand
Tyskie 25 Bartje 17 Appelshampoo 11,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Ambypur 6 Chica 6 K@rima 4 Stevie 3 Dext0r 3 PFP 2 Sanne 2 Headliner 1 Riddler 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 87 Waar komt de nickname van Bobba vandaan? Met uitleg van de betekenis! (2 pt) |
Kwam Bobba niet van dat vage spel met die popjes? habbohotel.nl ofzo?
|
dat is alvast 1 pt, en waarvoor stond bobba dan precies?
|
Stel eens een beetje vragen van 'deze' tijd.. :(
|
Citaat:
|
van het habbo hotel, als je daar fuck zei kwam er bobba
|
Bobba had te maken met censuur die op die site was ofzo.. er werden iig woorden veranders in Bobba
|
Citaat:
edit: het antwoord van essebes is nog kloppender. naja schijt :+ Stand Tyskie 25 Bartje 17 Appelshampoo 11,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Ambypur 6 Chica 6 K@rima 4 Stevie 3 Dext0r 3 PFP 3 Sanne 2 Essebes 1 Headliner 1 Riddler 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 88 Welke wijn drinkt L_angel het liefst? |
niet eerlijk, ik zei als eerste habbo
|
rode wijn
|
Citaat:
|
alles behalve droge wijn, rose het liefst.
|
excuus, had niet goed gekeken
|
witte wijn
|
Citaat:
|
Citaat:
Tyskie 25 Bartje 17 Appelshampoo 11,5 Banaan 10,5 Niemand 9 Ambypur 6 Chica 6 K@rima 5 Stevie 3 Dext0r 3 PFP 3 Sanne 2 Essebes 1 Headliner 1 Riddler 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 89 Wie organiseerden de ll.com enquetes? Mei 2005: Maart 2004: Oktober 2003: April 2003: Januari 2003: September 2002: 3 pt. |
stevie stevie
|
stevie stevie stevie stevie stevie en loeloe ook ooit nog eens een keer..
|
Stevie
Stevie Banaan GreoorVandijk Loeloe |
De allereerste was Poll
|
Stevie
Stevie Banaan GregoorvanDijk Loeloe Loeloe |
Stevie
stevie Banaan Gregoorvandijk loeloe loeloe |
Die ouwe trouwe Gregoor van Dijk ook :love: Dat waren tijden! :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 voor PFP
2 voor karima Stand Tyskie 25 Bartje 17 Appelshampoo 11,5 Banaan 10,5 Niemand 9 K@rima 7 Ambypur 6 Chica 6 PFP 4 Stevie 3 Dext0r 3 Sanne 2 Essebes 1 Headliner 1 Riddler 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 90 Wie opende het duizendste topic op Feedback? |
Bobba
|
bobba ja :(
|
Stand
Tyskie 25 Bartje 18 Appelshampoo 11,5 Banaan 10,5 Niemand 9 K@rima 7 Ambypur 6 Chica 6 PFP 4 Stevie 3 Dext0r 3 Sanne 2 Essebes 1 Headliner 1 Riddler 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 91 Onder welke naam kwam Abnormaaltje terug? |
Ghris
|
Stevie? 8)
|
stevie, karima heeft haar antwoord later ge-edit, klopt het dan wel? want eerst stond er namelijk iets anders bij haar..
|
ach bart het toch al goed. ik had alleen nog geen nieuwe vraag :7
Stand Tyskie 25 Bartje 19 Appelshampoo 11,5 Banaan 10,5 Niemand 9 K@rima 7 Ambypur 6 Chica 6 PFP 4 Stevie 3 Dext0r 3 Sanne 2 Essebes 1 Headliner 1 Riddler 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 92 Waarvoor staat PFP? |
pim for president
|
Pims Fist Penetration
|
Phortuyn for President
|
Citaat:
|
volgende vraag8) ?
|
jah ik weet het niet meer :'(
|
geef me gewoon die punt, man 8)
|
pssst: Hoeveel zussen/broers heb ik?
Bij gebrek aan beter*) (5 punten waard he Stevie? ) |
4 zussen
2 broers |
Citaat:
|
oh jawel
ik krijg nog 6 punten :7 |
Citaat:
|
5 punten voor zo'n kutvraag :Y)
1 punt kun je krijgen + dat ene wat je had verdiend Stand Tyskie 25 Bartje 19 Appelshampoo 11,5 Banaan 10,5 Niemand 9 K@rima 7 Ambypur 6 Chica 6 PFP 4 Headliner 3 Stevie 3 Dext0r 3 Sanne 2 Essebes 1 Riddler 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 zo dan maar Vraag 94 Op muziek zijn al tijdenlang Welk nummer ben je aan het luisteren-topics. We zijn nu bij deel vijf, maar de eerste twee delen zijn verwijderd. De eerste werd gestart in 2002. Wie was de topicstarter? (5 pt., voor tyskie 1 pt) de bonusvraag is gepromoveerd tot 5 pt vraag :thumbsup: |
Fade of Light
|
ik kijk de komende tijd niet meer in dit topic jullie weten het toch niet :]
|
W00t
|
die Musicbox ofzo
|
Bluewolf..
duh! |
Stevie?
Tyskie? |
rijntje
|
allemaal fout
het was leoloe |
GregoorvanDijk
|
het is nog steeds niet geraden. het was ook niet echt een bekend lid...
|
dimas?
|
henk?
|
nee :')
|
QQQ?
|
Hey die had ik toen verwijderd 8-) Maar ik heb geen idee meer wie die gemaakt had :o Weet je het zelf wel, Steve? Ik dacht misschien dext0r..
|
anemic?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.