Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Weerwolfspel part two. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60319)

Babydress 17 November 2006 21:22

Citaat:

Origineel gepost door Dunja (Bericht 1268312)
Ja, ze zei dat het leuk was dat ik dood was. :[
En babydress gaf net toe dat Atjeuh de weerwolf was. :z

Ja schat, daarom verraad jij je ex-weerwolfmaatjes maar he :loser:

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle
ik vind babydress een wolf :z

ksst :{ :D

Babydress 17 November 2006 21:23

Vertrouw op frox :thumbsup:
Hij plaatst hele slimme posts.
En dat bedoel ik niet sarcastisch, dat zweer ik.

frox 17 November 2006 21:51

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1268339)

hoezo dat dan :+

Impressions 17 November 2006 21:52

Nu haal je al je geloofwaardigheid dus weg he :p

Tyskie 18 November 2006 01:27

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1268339)

Als je de ziener probeert te spelen, dan doe je het wel errrrg slecht.

Atjeuh 18 November 2006 08:01

Haha denk maar dat ik een wolf ben, krijgen jullie weer spijt van, net als in de vorige ronde :+

Dunja 18 November 2006 09:04

Wat wil je doen? Ze opeten? :9

Atjeuh 18 November 2006 09:35

Ik zou zeggen, stem allemaal op mij.. dan kom je er wel achter..

Dunja 18 November 2006 11:06

:]

CharmedOne 18 November 2006 11:15

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1268266)
ik verdenk charmedone ook nog steeds

alleen maar omdat ik ooit is heb getypt.. ik observeer.. Een onschuldige dorpeling kan toch ook observeren :+

Babydress 18 November 2006 16:35

Natuurlijk ben ik ziener.

Naja, ik vind Frox behoorlijk slim in het spel :)

Babydress 18 November 2006 16:36

Bijdeweg: Ik doe niet eens mee hoor :D

Spelleider 18 November 2006 17:41

de twee wolven mogen stemmen tot morgen 18:00

Het wordt wel spannend nu!

anneke01 18 November 2006 17:52

Atjeuh en frox mag stemmen :D

Babydress 18 November 2006 18:06

:z

biffyclyro 18 November 2006 18:16

^

Atjeuh 18 November 2006 18:25

oh shit als ik mocht stemmen, ben ik te laat :(

Spelleider 18 November 2006 18:39

het is de ronde voor de wolven nu

Dunja 18 November 2006 18:44

Lol, succes wolfjes! :(

Atjeuh 18 November 2006 18:59

Ja succes..

eet mij maar op, krijgt de rest ook zn ongelijk.. aangezien ik dus geen weerwolf ben :*

Babydress 18 November 2006 19:47

dan is d'r weer een dorpeling minder, en da's niet de bedoeling!! :{

anneke01 18 November 2006 19:51

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1268490)
dan is d'r weer een dorpeling minder, en da's niet de bedoeling!! :{

ziener?

Babydress 18 November 2006 19:53

ik?

anneke01 18 November 2006 20:02

ja jij ja :D of lig je er ook al uit? ik volg het spel niet meer zo op de voet .. :)

Babydress 18 November 2006 20:06

ik deed niet eens mee :')
ik ben spelleider ;)

Dunja 18 November 2006 20:28

^^ :D o (Die o moests omdat ik anders geen :D kreeg. :( ) :p

Babydress 18 November 2006 20:29

hoezo word ik nou steeds verdacht? :?

Dunja 18 November 2006 20:31

Omdat je spelleider bent, duhh. :+

Babydress 18 November 2006 20:32

Dat slaat echt nergens op joh

Dunja 18 November 2006 20:34

... :loser:

Babydress 18 November 2006 20:35

Ik snap jou posts niet :D

Dunja 18 November 2006 20:49

Mijne?

Nou ik zeg dat Atjeuh, nog iemand die ik ben vergeten :D en jij weerwolven zijn. :z

Babydress 18 November 2006 20:55

Omg, hierop ga ik niet meer reageren hoor :')

Dunja 18 November 2006 21:01

Oke, babydress, vertel jij dan maar eens vanuit je objectieve-spelleiders-inbreng wie jij verdenkt. :p

Babydress 18 November 2006 21:02

ja als ik dat zeg word het wel heel opvallend.

Dunja 18 November 2006 21:04

Ja, maar ik weet ook wie de weerwolen zijn. :+ Wat moet ik daar nou mee? :(

Babydress 18 November 2006 21:11

Voor je houden :D

biffyclyro 19 November 2006 17:35

hierr met die uitslag

ash-hôôle 19 November 2006 17:37

jajaaa uitslag uitslag uitslag :o

frox 19 November 2006 20:09

uitslag op je achterste!

en ik denk dat ik op ben gegeten omdat Babyjurk heb gezegd dat ik slim was :+

Tyskie 19 November 2006 21:07

Babyjurk moet gewoon haar mond houden als spelleidertje.. :{ Ik hoop dat die wolven hun tanden stukbijten op Froxie.. :8

biffyclyro 19 November 2006 21:31

lekker dan, waar blijft die uitslag?

DarkAngel 19 November 2006 22:43

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1268835)
Babyjurk moet gewoon haar mond houden als spelleidertje.. :{ Ik hoop dat die wolven hun tanden stukbijten op Froxie.. :8

Ik vind het idd ook flauw dat er hints worden gegeven :{

Dunja 20 November 2006 09:53

Maar bayjurk zei dat toch pas later, of vergis ik me nou? O-)

Dunja 20 November 2006 09:54

En trouwens ik Frox er nog niet uit! :[ Of niet? :o

AmbyPur 20 November 2006 10:19

Citaat:

Origineel gepost door Dunja (Bericht 1268874)
En trouwens ik Frox er nog niet uit! :[ Of niet? :o

Frox zit er nog in (hoop ik :o)

1) Dennie (tovenaar)
2) Impressions (Dorpeling)
3) Frox
4) Tyskie (Ziener)
5) Prestige
6) Atjeuh
7) Ambypur
8) AMF
9) DarkAngel
10) Dunja (Weerwolf)
11) Gastje (Dorpeling)
12) Piraatje
13) Anneke01 (Dorpeling)
14) CharmedOne
15) Ash-hôôle

gedood door de dorpelingen
opgegeten door de weerwolven

CharmedOne 20 November 2006 10:24

Citaat:

Origineel gepost door AmbyPur (Bericht 1268895)
Frox zit er nog in (hoop ik :o)

1) Dennie (tovenaar)
3) Frox
4) Tyskie (Ziener)
5) Prestige
6) Atjeuh
7) Ambypur
8) AMF
9) DarkAngel
10) Dunja (Weerwolf)
11) Gastje (Dorpeling)
12) Piraatje
14) Anneke01 (Dorpeling)
15) Ash-hôôle

je bent mij vergeten :(:p

AmbyPur 20 November 2006 10:24

Citaat:

Origineel gepost door CharmedOne (Bericht 1268896)
je bent mij vergeten :(:p

ohh ik had gecopypaste van een andere pagina :o sta jij daar ook al niet meer bij :+
ik ga editten :9

frox 20 November 2006 10:48

waar blijft die uitslag dan :?

Dunja 20 November 2006 10:57

Ik hoop dat ik beroemd wordt: "Wij stellen DE weerwolf tentoon!" :p

Tyskie 20 November 2006 13:55

wat een kutspel zo.. :{

schiet echt niet op.

Babydress 20 November 2006 13:57

nou zeik niet zo over die hints
Babyjurk bedoelde het alleen maar goed.

Babydress 20 November 2006 14:13

Het was een rustige en mooie dag, Atjeuh stond haar nagels te vijlen in de voortuin.
''Hee, Atjeuh!'' zei Piraatje. Piraatje was een mooie vrouw, iedereen wou goede vrienden met haar zijn. Maar Atjeuh was toch een boezemvriendien van Piraatje en andersom was dat ook zo.
''Hooi, Piraatje. Alles goed?'' zei Atjeuh. Ze legde haar vijl weg en pakte een stoel voor Piraatje.
Piraatje twijfelde niet en plofte neer.
''Heb je het gehoord van Dunja?'' vroeg Piraatje. Atjeuh knikte: ''Ja, ik hoorde het. Verschrikkelijk, zeg.''
Piraatje en Atjeuh zeiden een tijd niks, er viel een stilte.
Piraatje keek naar rechts, de kinderen van het dorp stonden met elkaar te spelen. Het zag er heel leuk uit.
''Vraag me af hoe het nu met AMF is,'' zei Atjeuh en hoestte even, en ging verder.
''Ze heeft nu best veel dierbaren verloren.''
Piraatje kon niet veel anders doen dan knikken. Ze wist zelf drommelsgoed dat de weerwolven een plaag vormde voor het dorp.
''Arme Frox ook, vind het zo vervelend.''
Atjeuh knikte en hoestte nog maar een keer. Er viel weer een stilte en Atjeuh zei: ''Laten we een grote kaart maken, ofzo. Om ze een beetje op te fleuren.''
Piraatje vond het een goed idee, samen liepen ze het huis van Atjeuh in.
''Pak jij het papier boven op zolder? Ik heb nog een heel groot stuk karton.'' zei Atjeuh. Piraatje liep naar boven en kwam even later terug met een groot stuk rood karton in haar hand.
Ze knutselden een hele tijd door, totdat ze een gigantische kaart hadden versierd met hartjes, bloemetjes en dieren.
''Als jij nou even de handtekening van alle dorpelingen hierop verzameld, dan denken ze dat iedereen goed met hun meeleeft.'' zei Atjeuh.
Piraatje pakte een koekje en zei: ''Is goed, ik ga nu wel, dan ben ik zo terug.''
Atjeuh ruimde de boel even op, maakte wat lekkers klaar, at het op en wachtte op Piraatje.
Piraatje kwam dertig minuten later aanzetten met een volgekrabbeld karton.
''Iedereen vond het een goed idee! Ze waren mega enthiousiast.'' zei Piraatje blij.
Atjeuh moest lachen en schreef met een rode dieselstift op de voorkant:
We leven met je mee, alles komt goed!

De wolven probeerde iemand te doden, maar werd beschermd.

De dorpelingen mogen het account ''Spelleider'' een pm sturen tot morgen 18:00!
Stem verstandig

AmbyPur 20 November 2006 16:07

Hmm nu weten de wolven wie de wolfsbane is..

Op wie moeten we stemmen? Ik heb niet echt een idee. Misschien op Prestige of Darkangel want die zijn niet echt actief (toch?) en ik zie ze er beide nog wel voor aan dat ze een wolf zijn :p

Prestige 20 November 2006 16:09

Tuurlijk ben ik een wolf 8-) Alweer joh 8-)

AmbyPur 20 November 2006 16:10

Je wilt niet meer meedoen he :+

Prestige 20 November 2006 16:29

:$ Is het zo duidelijk? Volgende x geef ik mezelf gewoon niet op :P

DarkAngel 20 November 2006 17:02

Citaat:

Origineel gepost door AmbyPur (Bericht 1269077)

Op wie moeten we stemmen? Ik heb niet echt een idee. Misschien op Prestige of Darkangel want die zijn niet echt actief (toch?) en ik zie ze er beide nog wel voor aan dat ze een wolf zijn :p

Ik heb op de vorige pagina nog gepost :'(

Maar ik heb er zo onder andere ook geen zin meer in :z

Saarah 20 November 2006 17:05

Ik wil niet zeiken O-) en ik weet wel dat Babydress het goed bedoelt, maar de volgende keer moeten er inderdaad wel iets duidelijkere afspraken gemaakt worden (vind ik dan). Namelijk dat de Spelleider 100% objectief moet zijn en geen enkele hint mag geven (zowel hier als in de PM's naar de deelnemers).

Dit bedoel ik helemaal niet negatief naar jou toe, Babydress, maar het moet gewoon een spelregel worden, ofzo.

En ik stel ook voor dat er de volgende keer twee spelleiders komen die allebei actief zijn (want ik ben nu wel zo'n beetje mee spelleider, maar ik heb gewoon veel te weinig tijd, dus da's natuurlijk wel mijn eigen fout). Dan kunnen de taken een beetje verdeeld worden en kan alles wat sneller gaan.

En het is logisch dat alles nog niet perfect gaat, het spel is hier nog niet gekend, en al doende leert men. Ik doe ook alleen maar m'n best om het leuk te maken. :)

Saarah 20 November 2006 17:07

Citaat:

Origineel gepost door DarkAngel (Bericht 1269107)

Maar ik heb er zo onder andere ook geen zin meer in :z

Hoe bedoel je, 'zo'?

Omdat het zo traag gaat ofzo? Dat is dan mijn fout, ik kan er niet veel aan doen nu, ik kan wel stemmen tellen maar ik ben helemaal niet mee met het verhaal en kan dat dus ook niet schrijven.
Daarom mijn voorstel (in de vorige post) om een volgend spel twee actieve spelleiders 'aan te nemen', zodat die ervoor kunnen zorgen dat de uitslag altijd op tijd komt enzo. :)

frox 20 November 2006 17:09

Citaat:

Origineel gepost door AmbyPur (Bericht 1269077)

ooh die tovenaar is allang dood ja :+

DarkAngel 20 November 2006 17:12

Citaat:

Origineel gepost door Saarah (Bericht 1269109)
Hoe bedoel je, 'zo'?

Omdat het zo traag gaat ofzo? Dat is dan mijn fout, ik kan er niet veel aan doen nu, ik kan wel stemmen tellen maar ik ben helemaal niet mee met het verhaal en kan dat dus ook niet schrijven.
Daarom mijn voorstel (in de vorige post) om een volgend spel twee actieve spelleiders 'aan te nemen', zodat die ervoor kunnen zorgen dat de uitslag altijd op tijd komt enzo. :)

Nee, de traagheid vind ik nog geen eens zo erg, jullie blijven mensen.
Ik vond de regels alleen duidelijk genoeg over dat de spelleider absoluut geen hint mag geven. Dat is zo vaak herhaald. En dan kan het goed bedoelt zijn, geloof ik ook wel, maar ik vind dan wel dat het spel toch lichtelijk verpest wordt

Saarah 20 November 2006 17:13

Citaat:

Origineel gepost door DarkAngel (Bericht 1269112)
Ik vond de regels alleen duidelijk genoeg over dat de spelleider absoluut geen hint mag geven. Dat is zo vaak herhaald. En dan kan het goed bedoelt zijn, geloof ik ook wel, maar ik vind dan wel dat het spel toch lichtelijk verpest wordt

Mja... daarom dat er de volgende keer duidelijke(re) afspraken over moeten zijn.

Babydress 20 November 2006 17:24

Citaat:

Origineel gepost door DarkAngel (Bericht 1269112)

Ja man, als er een volgend spel komt ga jij lekker spelleider wezen joh. Dan houd je het ook allemaal niet bij en helemaal niet als je dan ook nog een proefwerk of SO heb de volgende dag dan heb IK in ieder geval geen zin meer om nog een verhaaltje te verzinnen voor het Wolvenspel hoor.

Over die regels, daar mocht inderdaad ook wel beter over overlegd worden. Maar wtf heeft het nou voor'n zin om mij nou aan te vallen? Jezus

frox 20 November 2006 17:24

ja idd :p anders hadden die wolven het nu ook wel iemand anders aangevallen 8)

Prestige 20 November 2006 17:28

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1269117)
Ja man, als er een volgend spel komt ga jij lekker spelleider wezen joh. Dan houd je het ook allemaal niet bij en helemaal niet als je dan ook nog een proefwerk of SO heb de volgende dag dan heb IK in ieder geval geen zin meer om nog een verhaaltje te verzinnen voor het Wolvenspel hoor.

Over die regels, daar mocht inderdaad ook wel beter over overlegd worden. Maar wtf heeft het nou voor'n zin om mij nou aan te vallen? Jezus

Jij moet niet zo over-reacten. Hij zegt toch gewoon wat hij storend vind. Hij is ook niet de eerste die het zegt, dus ipv mensen aan te vallen kun je misschien beter bij jezelf beginnen. En je kon toch van te voren bedenken dat je ook nog huiswerk moet maken als je spelleider bent?

Zo.

AMF 20 November 2006 17:32

Citaat:

Als je er zelf niet van houdt om aangevallen te worden, val dan ook andere mensen niet aan. Je wist van tevoren dat je die proefwerken en SO's zou hebben, als je niet genoeg tijd of zin hebt om zo'n verhaaltje te typen en de 'score' bij te houden had je niet moeten aanbieden om Spelleider te worden. Ik ben het eens met de rest dat de Spelleider objectief moet zijn, want de Spelleider weet van iedereen de functie dus is het niet leuk als hij of zij hints gaat geven.

Ik stel voor dat we nu gewoon weer op een normale manier verder gaan met het spel, dus geen offtopic reacties meer richting de Spelleider of iemand anders, maar alleen nog reacties die met het spel te maken hebben.

DarkAngel 20 November 2006 17:37

Citaat:

Waar zeg ik dat er altijd verhaaltjes moeten zijn? Ik zeg nog zelfs dat ik me kan voorstellen dat er niet altijd op tijd een uitslag kan zijn, omdat jullie mensen zijn (ik krijg op dit moment wel mijn twijfels zo :{ )

Ik had het puur over de hints, waar je al eerder in het spel op was gewezen, heel duidelijk.

edit: en bij dezen trek ik me terug uit het spel, als ik zo behandeld word, aju

Tyskie 20 November 2006 17:39

Ik vraag me wel af op wie Frox de wolfsbane gestemd heeft, aangezien hij het spel zooooo slim speelt. :z

Edit; ik ben het 100% met DA eens, maar wellicht is dat ook de consequentie van het feit dat een 12-jarige spelleider gemaakt wordt..

AmbyPur 20 November 2006 17:53

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1269129)

Edit; ik ben het 100% met DA eens, maar wellicht is dat ook de consequentie van het feit dat een 12-jarige spelleider gemaakt wordt..

Dat is achteraf mooi praten natuurlijk 8) ik hoop alleen dat babydress even bij haarzelf kan bedenken dat het niet handig was dat ze hints heeft lopen geven en dat ze geleerd heeft dat een leider objectief moet zijn (ze kan aan Sarah een goed voorbeeld nemen) maar volgens mij is ze alleen maar druk zich keihard te verdedigen :o

AMF 20 November 2006 18:04

Citaat:

zegt de jongen die met z'n 20+ nog op een leerlingenforum komt..

Babydress 20 November 2006 18:07

Wat jullie willen, SORRY van die tips dat was inderdaad dom.
Maar het hoeft er niet de hele tijd ingestampt te worden! Ik begrijp het na 1 post ook wel.

Saarah 20 November 2006 18:07

Babydress stopt met Spelleider-zijn.

Ik heb nu ook niet echt (beter gezegd: echt niet) tijd om me erop te storten, nuja, ik heb wel tijd om de stemmen te tellen enzo, daar kruipt niet zoveel tijd in. Maar het verhaal schrijven is moeilijk.

Daarom de vraag:

Is er iemand die dit spel nog Spelleider wilt zijn? Of zelfs maar alleen een verhaal schrijven?
Ik kan het spel wel voortdoen, maar als er niemand de verhalen wilt schrijven, zal het deze keer zonder verhaal zijn vrees ik.
En dan vinden we tegen het volgende spel wel iemand.
Als er iemand kandidaat is, zeg het dan ajb even. :)

Tyskie 20 November 2006 18:10

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1269141)
Wat jullie willen, SORRY van die tips dat was inderdaad dom.
Maar het hoeft er niet de hele tijd ingestampt te worden! Ik begrijp het na 1 post ook wel.

Als je dat nou direct gezegd had, dan werd het ook niet iedere keer herhaald.. :aai: maar tis goed.

Babydress 20 November 2006 18:11

Laat maar.. en sorry Tyskie dat ik zo jong ben, daar kan ik nou eenmaal ook niks aandoen.

Tyskie 20 November 2006 18:13

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1269146)
Laat maar.. en sorry Tyskie dat ik zo jong ben, daar kan ik nou eenmaal ook niks aandoen.

Speel het spel de volgende versie weer gewoon lekker mee.. en hiermee is de kous af wat mij betreft. :thumbsup:

Babydress 20 November 2006 18:15

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1269147)
Speel het spel de volgende versie weer gewoon lekker mee.. en hiermee is de kous af wat mij betreft. :thumbsup:

:)

AMF 20 November 2006 18:15

Citaat:

Origineel gepost door Saarah (Bericht 1269142)
Babydress stopt met Spelleider-zijn.

Ik heb nu ook niet echt (beter gezegd: echt niet) tijd om me erop te storten, nuja, ik heb wel tijd om de stemmen te tellen enzo, daar kruipt niet zoveel tijd in. Maar het verhaal schrijven is moeilijk.

Daarom de vraag:

Is er iemand die dit spel nog Spelleider wilt zijn? Of zelfs maar alleen een verhaal schrijven?
Ik kan het spel wel voortdoen, maar als er niemand de verhalen wilt schrijven, zal het deze keer zonder verhaal zijn vrees ik.
En dan vinden we tegen het volgende spel wel iemand.
Als er iemand kandidaat is, zeg het dan ajb even. :)

Ik wil opzich wel spelleider zijn/het verhaal schrijven maar ik heb al een rol in het spel :p

Kunnen we niet beter opnieuw beginnen met het spel?

Saarah 20 November 2006 18:20

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1269149)
Ik wil opzich wel spelleider zijn/het verhaal schrijven maar ik heb al een rol in het spel :p

Kunnen we niet beter opnieuw beginnen met het spel?

Als je wil kan ik elke keer als ik de uitslag weet, die doorsturen naar jou, zodat jij dan een verhaal kan schrijven? Dat zou ik erg leuk vinden. ;)

En ik zou het spijtig vinden om wéér een nieuw spel te beginnen. :p

Spelleider 20 November 2006 18:22

Oja, DarkAngel: blijf je niet gewoon meedoen? O-)

Babydress 20 November 2006 18:23

Ja DarkAngel! Blijf gewoon meedoen joh :D

Tyskie 20 November 2006 18:24

Citaat:

Origineel gepost door Saarah (Bericht 1269153)
En ik zou het spijtig vinden om wéér een nieuw spel te beginnen. :p

Dat zou inderdaad wel een beetje jammer zijn.
Maar het zou wel fijn zijn voor de voortgang van het spel en voor de deelnemers als de uitslag er iedere keer redelijk op tijd is. En dat lukt jou door je drukte helaas niet, dus ik denk dat het geen kwaad kan als er in deze versie iemand je komt mee helpen. Toch?

frox 20 November 2006 18:26

Citaat:

Ik vraag me wel af op wie Frox de wolfsbane gestemd heeft, aangezien hij het spel zooooo slim speelt. :z

ik heb de eerste keer lekker op jou gestemd iig :D -0_

Tyskie 20 November 2006 18:28

[QUOTE=frox;1269159][QUOTE=Tyskie;1269129]Ik vraag me wel af op wie Frox de wolfsbane gestemd heeft, aangezien hij het spel zooooo slim speelt. :z
Citaat:

ik heb de eerste keer lekker op jou gestemd iig :D -0_
En de tweede keer? :+ Die moet dan wel heel erg slim zijn geweest om de domheid van de eerste keer recht te trekken. :p

frox 20 November 2006 18:34

onee de eerste keer was natuurlijk impressions de 2e was jij idd :D

Dunja 20 November 2006 18:52

...

Ik ben ervoor dat AMF de verhaaltjes gaat schrijven, en dat jullie niet overnieuw beginnen.

Maarja, wat kan mij dat schelen... :rolleyes:

Tyskie 20 November 2006 19:16

Citaat:

Origineel gepost door frox (Bericht 1269163)
onee de eerste keer was natuurlijk impressions de 2e was jij idd :D

Twee onschuldigen de dood ingejaagd.. en jij speelt slim? Wat was dat voor een waardeloze hint?!?!

AmbyPur 20 November 2006 19:18

Nee ik vind het ook leuk om door te gaan. Als Sarah de tijd kan vinden om redelijk op tijd de uitslag kan posten en Amf zsm verhaaltjes erbij kan typen(heb jij het niet te druk?:o) dan lijkt me dat een goeie oplossing?

biffyclyro 20 November 2006 19:30

Nou ja zeg. ik vind sommige reacties wel een beetje kinderachtig hoor..

anyway. iedereen kan toch verhaaltjes schrijven? dan maakt het toch niet uit of je meedoet of niet? voor een verhaal hoef je geen spelleider te zijn of de rollen te weten (er mogen tenslotte geen hints in :z).
en om nou speciaal omdat de spelleider(s) geen tijd hebben voor verhaaltjes het spel stop te zetten is wel een beetje drastisch.

ik denk dat het beter is te stoppen met zeuren en als kandidaten te laten merken wie je verdenkt etc, zodat dit topic echt voor het SPEL is, en dat we ná het spel wel weer kunnen gaan zeiken over hoe het de volgende keer anders kan/moet/zal gaan.

frox 20 November 2006 19:42

ik verdenk nog steeds prestige

frox 20 November 2006 19:43

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1269192)
Twee onschuldigen de dood ingejaagd.. en jij speelt slim? Wat was dat voor een waardeloze hint?!?!

ja ik heb die hint ook niet gegeven

maar ik vond het nogal grappig (blijkbaar net als andere) dat impressions er meteen uit gestemt zou worden :+

Prestige 20 November 2006 19:48

Citaat:

Origineel gepost door frox (Bericht 1269211)
ik verdenk nog steeds prestige

stem me er dan verdomme eindelijk eens uit!

ash-hôôle 20 November 2006 19:50

zullen we doen? :P

Piraatje 20 November 2006 19:50

Nee want ik verdenk jou niet.
Volgens mij Atjeuh, nogsteeds.

ash-hôôle 20 November 2006 19:51

maar ze wil er zo graag uit!

Piraatje 20 November 2006 19:52

had ze eerder moeten bedenken

AmbyPur 20 November 2006 19:54

vind ik ook :] ik verdenk anneke eigenlijk ook

AMF 20 November 2006 19:56

hmhm

ik ben ervoor om voor dit spel alleen de uitslag te posten elke keer, dus zonder verhaaltje..de volgende keer wil ik dan wel spelleider zijn, want ik vind het zelf verder ook niet zo leuk om nu zo halverwege te beginnen met verhaaltjes omdat ik er niet zo in zit :p

ash-hôôle 20 November 2006 19:57

gewoon uitslagen ja :)

even snel de ronde afmaken paar weken wachten met de volgende ronde om de leukigheid niet van het spel te halen en dan met schone lei overnieuw beginnen. :)

Spelleider 20 November 2006 19:57

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1269157)
Maar het zou wel fijn zijn voor de voortgang van het spel en voor de deelnemers als de uitslag er iedere keer redelijk op tijd is. En dat lukt jou door je drukte helaas niet, dus ik denk dat het geen kwaad kan als er in deze versie iemand je komt mee helpen. Toch?

Ja natuurlijk, daarom vond ik het ook erg goed dat Babydress mee Spelleider was. :)
En daarom zou ik het ook erg goed vinden als AMF de verhaaltjes zou willen schrijven. ;) Want de stemmen téllen enzo en de uitslag maken is amper 5 minuutjes werk, het is het verhaal waar wat meer tijd inkruipt.

Spelleider 20 November 2006 19:57

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1269233)
hmhm

ik ben ervoor om voor dit spel alleen de uitslag te posten elke keer, dus zonder verhaaltje..de volgende keer wil ik dan wel spelleider zijn, want ik vind het zelf verder ook niet zo leuk om nu zo halverwege te beginnen met verhaaltjes omdat ik er niet zo in zit :p

Dat is voor mij ook oké, als de rest van de spelers dat niet erg vindt? :)

Spelleider 20 November 2006 20:00

Oké, dan maken we dit spel nog even af zonder de verhaaltjes (tenzij iemand zich echt geroepen voelt natuurlijk :p).
Voor alle duidelijkheid:de dorpelingen mogen stemmen tot morgenavond 18u!

(Ohja Darkangel: wil jij ff laten weten of je nog meedoet of niet? :) )

frox 20 November 2006 20:32

Citaat:

Origineel gepost door Prestige (Bericht 1269220)
stem me er dan verdomme eindelijk eens uit!

ja lul! ik ben al 3 rondes bezig

Prestige 20 November 2006 20:51

Citaat:

Origineel gepost door frox (Bericht 1269261)
ja lul! ik ben al 3 rondes bezig

Kut dan wel.

niemand 20 November 2006 21:02

spel verneukers spel verneukers

biffyclyro 20 November 2006 21:08

Citaat:

Origineel gepost door AmbyPur (Bericht 1269232)
vind ik ook :] ik verdenk anneke eigenlijk ook

die is er al uihuit

AmbyPur 20 November 2006 22:01

oh :$

Dunja 21 November 2006 14:01

Weerwolf! :]

Spelleider 21 November 2006 17:20

Uitslag komt binnen vijf minuutjes..

Spelleider 21 November 2006 17:26

Zo, de uitslag.
Ik heb even getwijfeld of ik de stem van Darkangel nog moet meetellen, maar aangezien ze mij nog altijd niets heeft laten weten neem ik aan dat ze niet meer meedoet...

1) Dennie (tovenaar)
3) Frox
4) Tyskie (Ziener)
5) Prestige
6) Atjeuh
7) Ambypur
8) AMF
9) DarkAngel (dorpeling)
10) Dunja (Weerwolf)
11) Gastje (Dorpeling)
12) Piraatje (dorpeling)
13) Anneke01 (Dorpeling)
14) CharmedOne
15) Ash-hôôle

Piraatje (dorpeling) is dood..

Er hebben trouwens niet zoveel dorpelingen gestemd deze keer, hopelijk volgende ronde weer wel. :)

De wolven kunnen stemmen tot morgenavond 21u. Dit is zo laat omdat ik zelf ook weg ben en niet zeker weet wanneer ik terug ben :p.

Piraatje 21 November 2006 17:28

sssssssssukkels

stem op atjeuh stem op atjeuh

Prestige 21 November 2006 17:32

Pff wat gay.

Piraatje 21 November 2006 17:58

Citaat:

Origineel gepost door Prestige (Bericht 1269899)
Pff wat gay.

heb je t over mij he?

Prestige 21 November 2006 18:16

Citaat:

Origineel gepost door Piraatje (Bericht 1269903)
heb je t over mij he?

Nee dont be afraid.

Dunja 21 November 2006 18:52

8) AMF :p

frox 21 November 2006 21:05

:love: AMF

biffyclyro 21 November 2006 22:29

CHARMEDONE
dat zeg ik al het hele topic

frox 21 November 2006 22:46

én prestige

Prestige 21 November 2006 22:55

8-)

Impressions 21 November 2006 22:56

Prestige is volgens mij niet zo'n harig monster.. Ik denk nog steeds dat Atjeuh in haar eentje de beide resterende weerwolfjes speelt.

AmbyPur 21 November 2006 23:30

ohhh ben ik nog vergeten te stemmen :o :(

CharmedOne 22 November 2006 12:46

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1269989)
CHARMEDONE
dat zeg ik al het hele topic

Dan heb je het al het hele topic fout :*

Babydress 22 November 2006 13:02

:+

edit: ge-edit.

biffyclyro 22 November 2006 19:31

Citaat:

Origineel gepost door CharmedOne (Bericht 1270138)
Dan heb je het al het hele topic fout :*

overtuig me dan! :]

CharmedOne 22 November 2006 23:27

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1270580)
overtuig me dan! :]

geloof je me al :+

niemand 22 November 2006 23:54

CO is een weerwolf

AmbyPur 22 November 2006 23:55

Ok

CharmedOne 23 November 2006 00:00

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1270636)
CO is een weerwolf

:? :'(

niemand 23 November 2006 00:02

ok sorrry, ik heb geen flauw idee wie er een weerwolf is.

Tyskie 23 November 2006 00:12

Citaat:

Origineel gepost door frox (Bericht 1269213)
ja ik heb die hint ook niet gegeven

maar ik vond het nogal grappig (blijkbaar net als andere) dat impressions er meteen uit gestemt zou worden :+

Erg rare hint dus... waarschijnlijk heeft ze alleen verluld dat jij een wolfsbane was. Wat ik al wist, want de enige functie die ik kon opvragen was de jouwe. :')

Jammer dat we weer moeten wachten op de uitslag.

biffyclyro 23 November 2006 08:00

Citaat:

Origineel gepost door CharmedOne (Bericht 1270632)
geloof je me al :+

ja hoor :*

Spelleider 23 November 2006 16:17

1) Dennie (tovenaar)
3) Frox (wolfsbane)
4) Tyskie (Ziener)
5) Prestige
6) Atjeuh
7) Ambypur
8) AMF
9) DarkAngel (dorpeling)
10) Dunja (Weerwolf)
11) Gastje (Dorpeling)
12) Piraatje (dorpeling)
13) Anneke01 (Dorpeling)
14) CharmedOne
15) Ash-hôôle

Deze keer is het de wolfjes wél gelukt om Frox (de wolfsbane) op te eten.
De dorpelingen mogen stemmen tot vrijdagavond 18u

Sorry voor de vertraging, maar ik ben gisteren de hele namiddag weggeweest, tot 's avonds laat, en vandaag ben ik dus op school geweest. :)

biffyclyro 23 November 2006 16:31

nou dorpelingetjes, de tijd begint de dringen, het halve dorp is uitgeroeid...

AmbyPur 23 November 2006 19:30

ow hehe ik had al gestemd.. was dus de ronde voor de weerwolven :+ nouja.. ga ik wel weer stemmen :p

biffyclyro 23 November 2006 19:46

het is ash-hoooole

ash-hôôle 23 November 2006 19:47

what?!

ash-hôôle 23 November 2006 20:01

ik had m'n haar niet bruin moeten verven he? :(

AmbyPur 23 November 2006 20:01

nee dat vertrouw ikook niet :$

ash-hôôle 23 November 2006 20:02

en dat scheren moet ook weer eens gebeuren :$

AmbyPur 23 November 2006 20:06

vooral je rug hoor

frox 23 November 2006 22:51

eik0ls :@

Dunja 24 November 2006 08:05

Lol, als iedereen zich nu goed verzorgt, komen er geen weerwolven meer bij. Maar ik ben benieuwd. ik hoop dat de wolvjes winnen. :]

Tyskie 24 November 2006 10:13

Misschien een tip, domme dorpelingen.. Vermijd in ieder geval een gelijkspel! Als ik jullie was zou ik in dit topic iig communiceren op wie je gaat stemmen (en de weerwolven moeten natuurlijk dan niet stil gaan houden, maar ook een naam noemen :')).

Je hebt als dorpeling iig 40% kans een weerwolf te treffen..

Tyskie 24 November 2006 11:36

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1271167)
ja wij bijten je weet toch :p

Hangen!

Dunja 24 November 2006 17:07

Een echte ziener. :)

Spelleider 24 November 2006 17:07

1) Dennie (tovenaar)
3) Frox (wolfsbane)
4) Tyskie (Ziener)
5) Prestige
6) Atjeuh
7) Ambypur
8) AMF
9) DarkAngel (dorpeling)
10) Dunja (Weerwolf)
11) Gastje (Dorpeling)
12) Piraatje (dorpeling)
13) Anneke01 (Dorpeling)
14) CharmedOne (dorpeling)
15) Ash-hôôle

CharmedOne is dood, een gewone dorpeling. Slecht gegokt, dorpelingen!

Maar ik heb maar twee (van de vier) stemmen binnengekregen.. Dus dorpelingen, stem in het vervolg allemaal even, als jullie willen! :)

De wolven mogen mij een naam PM'en tot morgenavond 18u!

Atjeuh 24 November 2006 20:18

hehe sorry Co, ik heb op je gestemd..

Heb maar iemand gekozen, heb echt totaaaal geen idee deze ronde wie wat is enzo

Impressions 24 November 2006 20:28

Atjeuh is een wolf.

Piraatje 24 November 2006 22:56

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1271284)
Atjeuh is een wolf.

hee, praat mij eens niet na!!

Tyskie 25 November 2006 01:32

Nog een geluk dat beide dorpelingen op CO stemden... Damn, wat een triest dorp is dit zeg. Ben blij dat ik al snel Elvenkindje mocht gaan opzoeken.

Dunja 25 November 2006 10:23

Nog maar vier dorpelingen. :p

CharmedOne 25 November 2006 13:52

zie je nou.. ik was onschuldig :p

Impressions 25 November 2006 15:42

Citaat:

Origineel gepost door Piraatje (Bericht 1271294)
hee, praat mij eens niet na!!

Ik zei het allang heur :[ Vorig spelletje ook al.

Spelleider 25 November 2006 18:01

1) Dennie (tovenaar)
3) Frox (wolfsbane)
4) Tyskie (Ziener)
5) Prestige
6) Atjeuh
7) Ambypur (dorpeling)
8) AMF
9) DarkAngel (dorpeling)
10) Dunja (Weerwolf)
11) Gastje (Dorpeling)
12) Piraatje (dorpeling)
13) Anneke01 (Dorpeling)
14) CharmedOne (dorpeling
15) Ash-hôôle

gedood door de weerwolven

Amby is opgegeten, er schieten nu nog twee dorpelingen over... De volgende keer MOETEN die een weerwolf ophangen, anders zijn ze verloren.

Dorpelingen, jullie kunnen stemmen tot morgenavond 18u...

Impressions 25 November 2006 18:38

Spanning stijgt.

frox 25 November 2006 19:39

jullie zijn nog dommer dan ik :no:

CharmedOne 25 November 2006 20:43

Citaat:

Origineel gepost door frox (Bericht 1271423)
jullie zijn nog dommer dan ik :no:

:*

anneke01 25 November 2006 20:46

ik zeg het! atjeuh is een weerwolf!

Dunja 26 November 2006 16:33

Succes lieverds. :*

Spelleider 26 November 2006 17:00

Wederom heeft er maar één dorpeling gestemd, maar ze heeft wel de goede keuze gemaakt! Goed gedaan. :)

1) Dennie (tovenaar)
3) Frox (wolfsbane)
4) Tyskie (Ziener)
5) Prestige
6) Atjeuh
7) Ambypur (dorpeling)
8) AMF
9) DarkAngel (dorpeling)
10) Dunja (Weerwolf)
11) Gastje (Dorpeling)
12) Piraatje (dorpeling)
13) Anneke01 (Dorpeling)
14) CharmedOne (dorpeling
15) Ash-hôôle (weerwolf)

gedood door de weerwolven

ash-hôôle 26 November 2006 17:02

Ik Ben Dood!

Wie Doet Dat Nou Dan Hee! Ik Was Nog Wel Een Weerwolf!

Spelleider 26 November 2006 17:04

En het spel is over, met een overwinning voor de dorpelingen!

Want de overgebleven weerwolf gaat nu één dorpeling opeten, dan blijft er dus nog één dorpeling en één weerwolf over. Dan mag de dorpeling terug stemmen, en hangt zij dus sowieso de weerwolf op!

De overwinning is aan Atjeuh te danken:thumbsup: , aangezien AMF niet gestemd heeft. Dit wil dus zeggen dat de overgebleven weerwolf Prestige was.

Goed gedaan dorpelingen!

En komt er nog een volgend spel, of hebben jullie geen interesse meer?

frox 26 November 2006 17:11

wat zei ik wat zei ik wat zei ik

hoeren :(

Impressions 26 November 2006 18:03

Ik eis bewijs.

Trouwens, wie zegt dat de dorpeling zou gaan stemmen? De afgelopen rondes heeft minstens de helft niet gestemd, dus dat kan deze keer net zo goed het geval zijn.

Saarah 26 November 2006 18:28

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1271666)
Ik eis bewijs.

Trouwens, wie zegt dat de dorpeling zou gaan stemmen? De afgelopen rondes heeft minstens de helft niet gestemd, dus dat kan deze keer net zo goed het geval zijn.

Niet zo zeuren. :p
Trouwens, dit is goed voor jou, toch? Want jij was een dorpeling.

Jullie moeten leren samenwerken ipv tegen elkaar te zijn.:)

Prestige 26 November 2006 19:30

Ik zei toch verdomme dat ik een weerwolf was? Maar niet luisteren he 8| Wijsneuzen :no:

Sanne 26 November 2006 20:29

Mag ik me al inschrijven voor de volgende?

Saarah 26 November 2006 20:55

Ja hoor, en dan zien we wel of er genoeg deelnemers komen.

1) Sanne
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleider(s):

Ik zoek dus ook nog iemand die spelleider wilt zijn...

frox 26 November 2006 21:49

ik niet
En je had gezegt dat je het inschijven anders ging doen....?

Prestige 26 November 2006 21:50

Nou ik doe niet meer mee haha, mag ik zeker weer voor de 3e x weerwolf zijn :')

Tyskie 26 November 2006 21:56

1) Sanne
2) Tyskie
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleider(s):

Stevie 26 November 2006 22:28

1) Sanne
2) Tyskie
3) Stevie
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Atjeuh 27 November 2006 08:13

Zie je nou ik was geen wolf, tsssk :p

Ik had lekker op ass-hoole gestemd :p

AmbyPur 27 November 2006 12:03

1) Sanne
2) Tyskie
3) Stevie
4) Ambypur
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

biffyclyro 27 November 2006 12:51

1) Sanne
2) Tyskie
3) Stevie
4) Ambypur
5) Biffyclyro
6)
7)
8 )
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Tyskie 27 November 2006 13:44

Ik hoop dat er dit spel wel weer wat slimmer gespeeld gaat worden hoor.. vanaf het begin!

Sander 27 November 2006 13:50

Ik stem op Impressions :P

frox 27 November 2006 14:32

dan doe ik voor de gein toch maar mee, alleen om tyskie te pesten :)

1) Sanne
2) Tyskie
3) Stevie
4) Ambypur
5) Biffyclyro
6) Frox
7)
8 )
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Dunja 27 November 2006 15:30

1) Sanne
2) Tyskie
3) Stevie
4) Ambypur
5) Biffyclyro
6) Frox
7)Dunja
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

ash-hôôle 27 November 2006 15:31

1) Sanne
2) Tyskie
3) Stevie
4) Ambypur
5) Biffyclyro
6) Frox
7)Dunja
8 ) Wendy
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Sander 27 November 2006 15:32

1) Sanne
2) Tyskie
3) Stevie
4) Ambypur
5) Biffyclyro
6) Frox
7)Dunja
8 ) Wendy
9) Sander
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Dunja 27 November 2006 15:32

Atjeuh = :[

ash-hôôle 27 November 2006 15:35

ja wie wil mij nu vermoorden dan? :$

Dunja 27 November 2006 16:03

Idd. :aai:

En ik wil ook nog uitleg waarom iedereen mij opeens spontaan ging vermoorden! :+

ash-hôôle 27 November 2006 16:04

omdat je zo klein lief en onschuldig en dus een weerwolf bent

Saarah 27 November 2006 16:13

Citaat:

Origineel gepost door frox (Bericht 1271776)
ik niet
En je had gezegt dat je het inschijven anders ging doen....?

Oja, vergeten.
Nou, ik weet eerlijk gezegd niet echt hoe ik het zou moeten doen.:)

Maar er moet wel nog een spelleider gevonden worden, vrees ik. Ik wil zelf nu ook wel es meedoen :p

1) Sanne
2) Tyskie
3) Stevie
4) Ambypur
5) Biffyclyro
6) Frox
7)Dunja
8 ) Wendy
9) Sander
10) Saarah
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleider(s):

Dunja 27 November 2006 16:22

Misschien twee spelleiders? Anders heeft een iemand weer zo'n grote verantwoordelijkheid. Ik zou best willen, maar mijn vooruitzicht ziet dat ik het druk ga hebben met SO's dus ik kan niet. :rolleyes: En ik kan zoiezo geen verhalen schrijven. :(

niemand 27 November 2006 17:00

1) Sanne
2) Tyskie
3) Stevie
4) Ambypur
5) Biffyclyro
6) Frox
7)Dunja
8 ) Wendy
9) Sander
10) Saarah
11)Dennie
12)
13)
14)
15)

Babydress 27 November 2006 17:15

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1272319)
1) Sanne
2) Tyskie
3) Stevie
4) Ambypur
5) Biffyclyro
6) Frox
7)Dunja
8 ) Wendy
9) Sander
10) Saarah
11)Dennie
12) Lisa
13)
14)
15)

Ennu ga ik slim zijn. :rolleyes:

Impressions 27 November 2006 17:30

1) Sanne
2) Tyskie
3) Stevie
4) Ambypur
5) Biffyclyro
6) Frox
7)Dunja
8 ) Wendy
9) Sander
10) Saarah
11)Dennie
12) Lisa
13) Mark
14)
15)

Dunja 27 November 2006 17:31

Als het 8 ) is, moet er overal een spatie tussen komen! :[

ash-hôôle 27 November 2006 17:38

spatieneuker

Dunja 27 November 2006 17:40

Nee, ik ben een Neuroot. O-)

ash-hôôle 27 November 2006 17:40

zelfde ;)

Dunja 27 November 2006 17:40

1 ) Sanne
2 ) Tyskie
3 ) Stevie
4 ) Ambypur
5 ) Biffyclyro
6 ) Frox
7 )Dunja
8 ) Wendy
9 ) Sander
10 ) Saarah
11 )Dennie
12 ) Lisa
13 ) Mark
14 )
15 )

anneke01 27 November 2006 18:55

1 ) Sanne
2 ) Tyskie
3 ) Stevie
4 ) Ambypur
5 ) Biffyclyro
6 ) Frox
7 )Dunja
8 ) Wendy
9 ) Sander
10 ) Saarah
11 )Dennie
12 ) Lisa
13 ) Mark
14 ) anneke01
15 )

oef net op tijd :D

Prestige 27 November 2006 18:58

Zal ik wel of zal ik niet.. Neuhhh

Dunja 27 November 2006 19:01

Prestige? :(

Prestige 27 November 2006 19:06

1 ) Sanne
2 ) Tyskie
3 ) Stevie
4 ) Ambypur
5 ) Biffyclyro
6 ) Frox
7 )Dunja
8 ) Wendy
9 ) Sander
10 ) Saarah
11 )Dennie
12 ) Lisa
13 ) Mark
14 ) anneke01
15 ) Presssssss

OKE dan!

Dunja 27 November 2006 19:13

Yes! Compleet!. :d

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:33.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.