Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Weerwolfspel nummero 6 (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61058)

Impressions 9 February 2007 16:35

Ooohh die Biffy en Tyskie worden straks toch verdacht :d

Spelleider 9 February 2007 19:33

Headliner en Impressions waren samen gezellig een cakeje aan het bakken. Impressions en Headliner waren hartsvrienden. Ze deden niks zonder elkaar, nou ja, Impressions hield er een nogal rare manier van leven opna. Zijn voornaamste hobby was het bevoelen van andere mensen met zijn piemelvingers. En dan nog ongevraagd ook. Vooral het gezicht vond hij heerlijk. En dan vooral de uitdrukking op het gezicht van z’n slachtoffer als hij klaar kwam en het over het gezicht heen spoot. Lachwekkend vond hij het. Hij kon er geen genoegen van krijgen en had z’n verslaving dan ook totaal niet onder controle.

Headliner wist alles van z’n beste vriendje, maar Impressions hield dit goed geheim voor hem. Headliner had dan ook geen flauw idee van Impressions vunzige praktijken.

Headliner was die dag de stad ingegaan om nog snel even een pakje durex te halen want vanavond had hij een afspraakje met Saarah. En die meid kon er wat van. Toen Headliner langs de HEMA liep zag hij Impressions staan. Maar wat die gast nu deed, daar stond Headliner letterlijk en figuurlijk van te kijken! Impressions liep door een mensenmassa heen en bij iedereen gleed hij met z’n piemelvingers over het gezicht. Ondertussen vrolijk iets wittigs spuiten! Toen Headliner dat zag was hij erg teleurgesteld in z’n vriendje, hij dacht dat hij alles van hem wist, z’n slechte maar ook z’n goede eigenschappen, z’n leuke gewoontes en z’n slechte gewoontes, dit viel hem ernstig tegen.

Die avond zat Headliner er dan ook erg mee dat z’n vriendje dit niet had verteld. Maar om Impressions hierover aan te spreken durfde hij niet. Toen Impressions vroeg wat Headliner vandaag allemaal gedaan had, zei die maar voor het gemak dat hij thuis was gebleven.

“Wat heb jij gedaan vandaag dan?” vroeg Headliner aan Impressions. “Ow, ik ben ook thuis gebleven, lekker filmpje kijken, lekker niks doen, zak chips erbij, fles cola. Heerlijk!’

Headliner vond dit raar aangezien hij hem in de stad had gezien. Maar zeggen dat hij hem in de stad had gezien kon natuurlijk niet want hij had al gezegd dat hij er zelf niet was geweest.

Headliner werd boos op Impressions want hij kon niet tegen liegen. Hij pakte het bakblik van de cake en sodemieterde die op het hoofd van Impressions. Impressions graaide met z’n piemelvingers naar z’n eigen hoofd van de pijn. Er kwam bloed uit, en dat maakte Headliner nog bozer. Hij pakte de mixer en douwde die in Impressions mond, die toch al half bewusteloos was, en zette hem aan. Al de tanden van Impressions vielen eruit en ook uit zijn mond kwam bloed. Toen pakte Headliner de lepel en draaide die rond in het neusgat van Impressions tot hij de hersenen raakte en impressions dood neerviel.

1 ) Biffyclyro
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve (wolfsbane)
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah
10) Impressions (Tovenaar)
11) Prestige (Dorpeling)
12) Insanity (Dorpeling)

13) Atjeuh (Ziener)
14) Sander
15) Appelshampoo (weerwolf)

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De weerwolven hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om te stemmen.

Impressions 9 February 2007 19:36

Gefeliciteerd jongens.

biffyclyro 9 February 2007 19:45

hehe fucker. dit had ik niet verwacht.
sorry markie 8)

for what it's worth: ik ben ook geen helderziende :')

Piraatje 9 February 2007 20:24

ik zei het nog... :rolleyes:

biffyclyro 9 February 2007 21:23

haha maar het punt is dat ook de wolven net doen of ze dorpelingen zijn ;)

opvallend weinig interesse voor de uitslag trouwens!

Impressions 9 February 2007 21:47

Ja, ze zijn het zat om erin geluist te worden door je, dus nu wordt er op msn een plan gesmeed om je er voor altijd uit te gooien.

Stevie 9 February 2007 21:52

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1296811)
Gefeliciteerd jongens.

de emotie he :D

Impressions 9 February 2007 22:19

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...&postcount=387

Ja, op zich he 8)

Stevie 10 February 2007 00:09

nee jouw reacties als je eruit wordt gegooid zijn echt veel mooier. vooral de eerste keer toen je er meteen de eerste ronde werd uitgegooid 8)

Tyskie 10 February 2007 01:08

Tja... maar ik vond en vind nog steeds dat mijn stem op Impressions tenminste gegrond was/ is op fatsoenlijke argumenten.

Maar biffy en ik hebben met onze samenspan-theorien tenminste nog een score van 50% bereikt. Zonder ons had Appelshampoo er nog ingezeten, dat weet ik zeker.

Proficiat wolven, jullie hebben de dorpelingen geniaal tegen elkaar uitgespeeld... waarschijnlijk zonder ook maar iets te hoeven zeggen. :')

niemand 10 February 2007 01:31

ik heb geen internet gehad de hele dag (toen ik wakker werd deed het internet het niet, daarna tot half 1 gewerkt en kom nu net ff de kroeg uit rollen)
Maar ik heb wel gestemd.

Ik heb met de keuze van bobba en impressions me gestemd vrijdag avond en daar heb ik een rede voor.

Ik dacht als ik met hun mee stem, dan is er een kans op een gelijk spel (gezien de in-actieve), als er een gelijk spel zou zijn geweest, was dit tussen biffy en impressions.
Als de wolven dan hun keuze hadden mogen maken, was dit de ideale gelegenheid geweest voor de wolven om bffy er uit te moorden, zonder enigzins de vragen van: 'goh heeft ze een wolf aan gewezen' of iets in die zin.
Was impressions opgegeten, was het voor mij ook 99% zeker geweest dat biffy een wolf was, maar de kans was er dan ook dat de wolven niet slim spelen..
Dit omdat als je mark op eet (die toch al erg verdacht was door de theorien) en biffy laat leven (die er toch niet 123 uit gestemd word) doordat, hoe je het went of keert iedereen stemt wat zij roept (kun je ontkennen, maar het is toch echt zo) ,wordt de kans kleiner dat zij er uit word gestemd.
Of het moet een wolf zijn en die stem je er als wolf zijnde niet uit als het een gelijk spel is.

Maar jammer de bammer, het werd geen gelijk spel en de tovenaar is nu dood.

Volgen jullie mijn stem nog?

biffyclyro 10 February 2007 16:18

ehh iedereen stemt wat ik roep? :p
ik riep toch niet insanity en prestige? :D
ik riep appelshampoo en dat was terecht, ik riep impressions en dat bleek fout te zijn. kan toch gebeuren? valt toch reuze mee zou je zeggen :)

Impressions 10 February 2007 18:17

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1296839)
nee jouw reacties als je eruit wordt gegooid zijn echt veel mooier. vooral de eerste keer toen je er meteen de eerste ronde werd uitgegooid 8)

Er was niks grappigs aan :'(

Saarah 10 February 2007 18:44

De speciale functies zijn er al allemaal uit. :notgood:

Mja, nu eerst maar even de wolven afwachten.

Spelleider 10 February 2007 19:30

Saarah, die ook erg van bakken hield en van de kookkunsten van Impressions en Headliner had gehoord, besloot om vanavond er even langs te gaan en te vragen of het duo nog een paar heerlijke recepten voor haar hadden. Saarah was melkmeisje en werkte op de boerderij van haar oma Babydress en haar opa Sander. Daar was ze in de kost, ze sliep daar, werkte daar, en at daar. Ze moest alles doen daar op de boerderij want haar opa en oma waren niet meer snel ter been. En ook nogal krenterig aangelegd. €1,00 per dag kreeg ze als ze goed haar best deed.
Die avond liep ze kordaat naar het huis van Impresssions en Headliner. Toen ze daar was aangekomen vond ze alleen Headliner aan, die stelde haar op de hoogte van de dood van Impressions. Saarah vond dit niet zo heel erg jammer want Impressions’s vingers stonden haar niet echt aan. Headliner gaf haar een paar van zijn beste recepten en vroeg Saarah mee uit, want stiekem was hij verliefd op haar.
Toen Saarah op haar weg terug naar huis was, hoorde ze opeens een grom. Ze keek recht in het gezicht van twee weerwolven!
De volgende dag vroegen haar opa Sander en oma Babydress op zoek naar Saarah want die was de avond ervoor niet teruggekomen, en er was werk aan de winkel. De koeien moesten gemolken worden, de geiten en de schapen gevoerd, de eieren uitgehaald en het hele huis moest gestofzuigd worden en de ramen gelapt, en het hek van de wei was ook toe aan wat verf, verder moest het land gemaaid worden, en had oma Babydress gigantische behoefte aan een massage. Toen ze haar niet op haar kamertje konden vinden, niet in de wei, nergens in het hele huis, niet in de stal en niet op het land werden ze toch ongerust, want wie moest al dat werk dan doen?
Ze wisten dat Saarah die avond naar Headliner en Impressions was geweest, en besloten die weg te volgen want wie weet wat haar was overkomen.
Toen ze halverwege de weg waren vonden ze het hoofd van Saarah, op een stok gestoken en opgedroogt bloed aan de stok.
Dit verraste die Sander en Babydress wel, want normaal gesproken hield Saarah niet zo van SM, en om dan meteen zover te gaan.. Daar konden Sander en Babydress niet helemaal bij.
Maar okey, als hun schoondochter het graag zo speelde, wat konden hun er tegenin brengen.
Ze zochten de lichaamsdelen van Saarah weer bij elkaar en gingen huiswaarts. Daar aangekomen stopten ze de stukjes Saarah in een gat in de grond en gooiden het dicht, meteen plaatsten ze een advertentie op marktplaats voor een nieuw meisje voor in de kost.
Wat ze niet wisten was dat Saarah gewoon was opgegeten door de weerwolven die al een tijdje ronddwaalden in hun dorpje.

1 ) Biffyclyro
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve (wolfsbane)
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah (Dorpeling)
11) Prestige (Dorpeling)
12) Insanity (Dorpeling)

13) Atjeuh (Ziener)
14) Sander

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om te stemmen.

biffyclyro 10 February 2007 19:50

bluh, die vertrouwde ik nou wel..
maar oké.
ik durf bijna niks te zeggen voor ik weer een hele lading kritiek krijg :z
aangezien ik nu niet zo goed weet wie te stemmen, wacht ik jullie dan maar af hè?

en willen jullie graag nog een keer horen waarom het uiterst onwaarschijnlijk is dat tyskie en ik wolven zijn?

hoe dan ook stem ik er deze ronde maar iemand uit die niet actief is.

Impressions 10 February 2007 21:44

Daar ben je dan een ronde te laat mee.

Tyskie 10 February 2007 22:00

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1296904)
Daar ben je dan een ronde te laat mee.

Zonder ons zaten er sowieso nog drie wolven in het spel...

Impressions 10 February 2007 22:10

:') Je doet echt alsof alles aan jullie te danken is :')

Tyskie 10 February 2007 22:11

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1296896)
hoe dan ook stem ik er deze ronde maar iemand uit die niet actief is.

Iedereen schijnt toch maar achter ons aan te lopen, laat nu de rest maar met hun fantastische theoriën komen. Dan stem ik wel met hen mee.. :{
Ook de geest van Impressions mag ontvouwen waarom we op wie moeten stemmen.

Tyskie 10 February 2007 22:13

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1296906)

Het enige wat jij in dit spel hebt gedaan is Insanity noemen en daarna jezelf om het hardst verdedigen.. en huilen dat je er uit wordt gestemd op basis van redelijke argumenten :')

Maar vertel maar, op wie moeten we stemmen? Kom maar op met een goede theorie... een acceptabele theorie mag ook.

Impressions 10 February 2007 22:14

Jullie weten op wie ik wil(de) stemmen.

Impressions 10 February 2007 22:21

En als je vindt dat ik het hele topic maar heb zitten janken dat jullie mij er niet uit moeten stemmen, lees het nog maar een keer goed door dan.

Bosna 10 February 2007 23:16

ik zeg dat jullie niet meer langer achter biffyclyro en Tyskie moeten aanlopen man.. valt teveel op haha

niemand 11 February 2007 03:34

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1296841)
ik heb geen internet gehad de hele dag (toen ik wakker werd deed het internet het niet, daarna tot half 1 gewerkt en kom nu net ff de kroeg uit rollen)
Maar ik heb wel gestemd.

Ik heb met de keuze van bobba en impressions me gestemd vrijdag avond en daar heb ik een rede voor.

Ik dacht als ik met hun mee stem, dan is er een kans op een gelijk spel (gezien de in-actieve), als er een gelijk spel zou zijn geweest, was dit tussen biffy en impressions.
Als de wolven dan hun keuze hadden mogen maken, was dit de ideale gelegenheid geweest voor de wolven om bffy er uit te moorden, zonder enigzins de vragen van: 'goh heeft ze een wolf aan gewezen' of iets in die zin.
Was impressions opgegeten, was het voor mij ook 99% zeker geweest dat biffy een wolf was, maar de kans was er dan ook dat de wolven niet slim spelen..
Dit omdat als je mark op eet (die toch al erg verdacht was door de theorien) en biffy laat leven (die er toch niet 123 uit gestemd word) doordat, hoe je het went of keert iedereen stemt wat zij roept (kun je ontkennen, maar het is toch echt zo) ,wordt de kans kleiner dat zij er uit word gestemd.
Of het moet een wolf zijn en die stem je er als wolf zijnde niet uit als het een gelijk spel is.

Maar jammer de bammer, het werd geen gelijk spel en de tovenaar is nu dood.

Volgen jullie mijn stem nog?

conclusie, ik vertrouw biffy niet.
ik ga nu mijn stem versturen, heb er anders geen tijd meer voor.

biffyclyro 11 February 2007 10:27

hehe, stelletje imbecielen

biffyclyro 11 February 2007 10:28

Citaat:

Origineel gepost door Impressions (Bericht 1296906)

het is aan ons te danken dat appelshampoo eruit is; dat is ook het enige wat er te danken valt; conclusie: het is wel waar :)

biffyclyro 11 February 2007 10:30

ik stem headliner.

p.s. jullie doen maar wat je wilt hoor :) maar een fatsoenlijke verdenking op mij hebben jullie gewoon niet, jullie moeten mij niet hebben, bladiebla, maar goed. bij impressions was er een meer gegronde verdenking dan bij mij (in mijn ogen, en jullie mogen dat best anders zien), dus ben ik nog steeds van mening dat het een goede keuze was, ongeacht de uitkomst.

bij mij echter weten jullie héus wel dat ik een dorpeling ben, maar de wolven, of de rest zelf, hebben ervoor gezorgd dat de dorpelingen tegen elkaar zijn uitgespeeld en er niet meer goed wordt nagedacht.

als dit wel zou gebeuren zouden jullie heus wel weten dat ik een dorpeling ben (ik ga niet wéér herhalen waarom), of in ieder geval niet genoeg verdacht om mij te verkiezen boven iemand anders (vind ík, net zoals dat ik impressions wél verdacht genoeg vond).

daarbij vind ik dat bobba ontzettend slecht speelt, terwijl hij heus wel doorheeft hoe het werkt. ik denk dat hij het wel grappig vindt om verwarring in het spel te brengen en een beetje te zitten stangen, maar ik kan het niet zo waarderen.. zo zittie wel mensen verdacht te noemen, maar komt met geen enkele theorie op de proppen, met het excuus dat dat wel komt als het er echt toe gaat doen? heel vreemd, kan dus ook nog best een weerwolf zijn.
maar, hij en sommige anderen hebben ervoor gezorgd dat men toch niet meer zal luisteren, en van mening is dat ik geen enkele speler fout mag voorspellen (hebben jullie al door dat het allemaal nergens op slaat?), dus ik probeer het niet eens meer ;)
daarom heb ik deze ronde op headliner gestemd.

nogmaals: jullie zoeken het maar uit, maar ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het nu zo'n slecht spel vind, dat ik het op dit moment totaal geen uitdaging meer vind om net zoals vorige keer terecht wanhopig te gaan zitten smeken om mij er niet uit te stemmen.

ik ga d'r vandoor, ik merk het morgen wel 8-)

Tyskie 11 February 2007 13:29

Amen.

Ik stem uiteraard ook geen biffy, dat lijkt me heel erg duidelijk. Mijn stem gaat dus mee naar Headliner (als die al niet gediskwalificeerd had moeten zijn :')).

Daarmee komt de stand op 2-2 en als die stille mongolen niet stemmen ideaal voor de weerwolven. Maar wat biffy zegt, dit spel is zoo verneukt dat t toch allemaal geen zin meer heeft.

Stevie 11 February 2007 17:18

hoezo op 2-2?

Tyskie 11 February 2007 17:29

Er stond toch ergens een post van (de kloon van) Bobba waarin hij ook zei op biffy te stemmen?
Maar er is ook wat verwijderd geloof ik..

Ik ging er iig vanuit dat Bobba ook biffy gestemd heeft... (of dat deed voorkomen)

Stevie 11 February 2007 17:38

ja lijkt me ook.

Bobba: biffy
niemand: biffy
biffy: headliner
tyskie: headliner

Saarah 11 February 2007 18:38

Dorpelingen, wreek mij!

Trouwens, ik zou niet op biffy stemmen, haar vertrouw ik wel, denk ik. :notgood:

Spelleider 11 February 2007 19:41

Nadat Biffyclyro was wezen stappen met Tyskie, hadden de dorpelingen achter haar rug om geroddeld over haar.
Ze verdachten haar allemaal van weerwolf zijn. Ze praatte veel te veel, en alels wat ze zei sloeg echt totaal nergens op. Maar de dorpelingen waren wel blij dat er in ieder geval één persoon in het dorp iets te melden had. Samen met Tyskie was Biffyclyro het kletsduo van het dorp. En altijd werd ze kletsend gezien. Maar de dorpelingen vertrouwden haar niet meer, de laatste keer dat ze haar zagen was ze niet aan het praten, en dat betekende niet veel goed bij haar. De dorpelingen besloten dan ook om haar op te hangen.
Toen Biffyclyro thuiskwam na het stappen zag ze het hele dorp voor haar deur staan, Tyskie die snel was ingelicht op zijn weg naar Biffy's huis ging snel bij de dorpelingen staan!
Ze liepen langzaam op Biffy af en pletten haar, en gingen bovenop haar staan.
Ze overleefde deze aanval niet, en Biffy lag helemaal plat op de stoep voor haar deur.

1 ) Biffyclyro (Dorpeling)
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve (wolfsbane)
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah (Dorpeling)
11) Prestige (Dorpeling)
12) Insanity (Dorpeling)

13) Atjeuh (Ziener)
14) Sander

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De Wolven hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om te stemmen.

Tyskie 11 February 2007 19:50

Verrassend... :rolleyes:

Keurig hoor, heel goed. Mijn volgende stem gaat naar Niemand. Eerst krijgt hij het in de tweede ronde voor elkaar om appelshampoo te sparen en iedereen prestige te laten stemmen.. En nu biffyclyro als er uit. Geweldig dit.

Saarah 11 February 2007 21:00

Ik denk ook dat Niemand weerwolf is. En Bobba vind ik ook verdacht.

Tyskie 11 February 2007 22:23

Citaat:

Origineel gepost door Saarah (Bericht 1297022)
Ik denk ook dat Niemand weerwolf is. En Bobba vind ik ook verdacht.

Als Niemand een wolf is, dan heeft hij het op zich wel goed gespeeld.. Eerst Appelshampoo redden en iemand anders laten ophangen, daarmee redelijk wegkomen. Dan wordt Impressions opgehangen, terwijl Niemand net zo verdacht was.. en nu heeft hij het voor elkaar gekregen om Biffyclyro op te laten hangen.
En ondertussen niet verdachte mensen als Stevie en Sarah opeten. Slim slim slim.

niemand 11 February 2007 23:04

als ik wolf ben, speel ik het idd slim.
Maar moet zeggen dat ik het als dorpeling toch echt gigantisch heb verneukt.

biffyclyro 12 February 2007 11:53

zoals ik al zei, stelletje imbecielen!

Sander 12 February 2007 11:57

Oke, volgende ronde Tyskie eruit :P

insanity 12 February 2007 11:58

Sander is wolf.

Sander 12 February 2007 13:51

Whoehoeeee !!!!!

biffyclyro 12 February 2007 14:34

ik ben benieuwd wat de wolven vanavond voor jullie in petto hebben,
en ik ben benieuwd wanneer de eerste diskwalificatie(s) bekend worden :)
goed spel man!

Sander 12 February 2007 14:54

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1297195)
ik ben benieuwd wat de wolven vanavond voor jullie in petto hebben,
en ik ben benieuwd wanneer de eerste diskwalificatie(s) bekend worden :)
goed spel man!

Ik ben bang dat ik de eerste ben die gediskwalificeerd word.
Ben de laatste dagen niet veel online geweest.

biffyclyro 12 February 2007 15:02

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1297207)
Ik ben bang dat ik de eerste ben die gediskwalificeerd word.
Ben de laatste dagen niet veel online geweest.

heb je 3 keer achter elkaar niet gestemd of 4 keer in totaal?
dan word je inderdaad gediskwalificeerd en zullen je mede-dorpelingen je erg dankbaar zijn 8)

Tyskie 12 February 2007 15:04

4x niet stemmen is erg veel hoor, we hebben volgens mij nog maar 5x hoeven te stemmen ofzo toch? :')

Sander 12 February 2007 15:09

Ik heb al 3 keer niet gestemd :$

Maar niet achter elkaar. Dus ik moet zorgen dat ik geen ronde meer mis deze week.

biffyclyro 12 February 2007 15:23

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1297215)
4x niet stemmen is erg veel hoor, we hebben volgens mij nog maar 5x hoeven te stemmen ofzo toch? :')

maar als je, zoals ik het idee heb bij sommige deelnemers, het hele spel gewoon negeert en een week niet 'meedoet' kun je makkelijk 3 keer achter elkaar niet stemmen hoor..
dus ik hoop voor de dorpelingetjes dat iedereen wel genoeg stemt 8)

Sander 12 February 2007 15:27

volgende ronde van de dorpelingen ga ik gewoon weer stemmen. Weet nog niet wie, ligt er aan wie de wolven weg stemmen nu.

biffyclyro 12 February 2007 15:28

ik ben het er trouwens nog steeds mee eens dat Niemand en Bobba verdacht zijn.
Maar blijft het dan zo doorgaan dat degenen die 4 posts ofzo in het hele spel gedaan hebben erin blijven?
wat als Niemand/Tyskie/Bobba geen wolven zijn? dan moeten de dorpelingen die overblijven straks gaan kiezen uit sander, babydress, headliner en amf, waar je geen enkele verdenking op kunt plakken omdat ze niks hebben gepost waar je iets uit kunt halen :D en dan krijg je de dreiging van diskwalificaties er ook bij..
maar goed, nu heb ik helemaaaal niks meer te zeggen dussee.. posten maar met z'n allen :)

Tyskie 12 February 2007 16:13

Mja... t is kut als die stillen nu allemaal op het eind zijn overgebleven, maar dat hebben we dus wel aan onszelf te danken eigenlijk. :$
Ik denk dat ik gewoon Niemand ga stemmen. Dat is de enige die ik op fatsoenlijke gronden kan verdenken... Maar aan de andere kant heb ik nou al een aantal keer gezegd dat je waarschijnlijk helemaal niet hoeft te posten deze ronde om het te kunnen winnen als weerwolf. Gewoon rustig om de paar dagen je stem uitbrengen is meer dan voldoende.

niemand 12 February 2007 16:32

ik lach me ziek als ik vandaag opgegeten word, dan weet Tyskie helemaal niet meer wat ie stemmen moet (als hij wel als dorpeling stemmen mag)

*edit, ik had niet door dat er nog een 10de pagina was..*

Stille er uit stemmen lijkt mij een goed plan.
Te beginnen met Babydress of AMF (die mij op msn vertelde dat ze er toch geen aandacht aan besteed)

Tyskie 12 February 2007 16:45

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1297259)
Stille er uit stemmen lijkt mij een goed plan.
Te beginnen met Babydress of AMF (die mij op msn vertelde dat ze er toch geen aandacht aan besteed)

Dit geintje flik je me geen derde keer meer... :{

Babydress 12 February 2007 16:59

Ik sta een beetje versteld dat ik er nog niet uit ben gevlogen.

Stem mij d'r maar uit, ik besteed, net zoals AMF, geen aandacht aan dit spel :$.

biffyclyro 12 February 2007 17:46

en waarom dan niet?
en waarom heb je je dan aangemeld?
en waarom kan je dan niet even sportief zijn en nog enigzins meedoen? :z

niemand 12 February 2007 18:09

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1297263)
Dit geintje flik je me geen derde keer meer... :{

ik vind het echt een super leuk spel :z
Niemand weet meer wat ie van wie moet denken hehe

biffyclyro 12 February 2007 18:24

ja het is wel apart 8)

Spelleider 12 February 2007 19:30

Trouwens, beetje laat van mij, maar wist niet of het erbij vermeld moest worden, de vorige dorpelingenronde was er een gelijkspel tussen headliner en biffyclyro.

Niemand die gek was op paaseitjes, en dan ook de paashaas was, was deze morgen al vroeg op om de paaseitjes te verstoppen! Hij liep om de huizen in het dorp heen, verstopte een eitje op het balkon, in het gras, in een bloempot, in de brievenbus, in een boom, op een stoeptegel.
Niemand was niet zo heel erg goed in verstoppen, en hij verloor dan ook steevast met verstoppertje spelen. Toen hij deze dag bezig was met eitjes verstoppen hoorde hij een takje kraken, Niemand dacht dat het een of andere flauwe dorpeling was die probeerde af te kijken waar hij die paaseitjes wel niet neer zou leggen. En ging dan ook snel even kijken om die grapjas een pak op z'n falie te geven!
Toen hij op de plaats delict was aangekomen, sprong er een dikke vette weerwolf bovenop hem, die ging op z'n gezicht zitten en liet een dikke vette ruft. Daarna kwam weerwolf nummero twee en die ging Niemand kietelen. Toen Niemand helemaal gevouwen lag van het lachen, deed weerwolf nummero één z'n mond open en beet de keel van Niemand door. De arme paashaas was op slag dood!

2 ) Niemand (Dorpeling)
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve (wolfsbane)
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah (Dorpeling)
11) Prestige (Dorpeling)
12) Insanity (Dorpeling)

13) Atjeuh (Ziener)
14) Sander

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De Dorpelingen kunnen tot morgenavond, 13 februari, 20.30 uur stemmen! Brengt allen uw stem uit, anders gaan er gediskwalificeerden vallen!

Tyskie 12 February 2007 19:33

OMG. :x :{

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1297259)
ik lach me ziek als ik vandaag opgegeten word, dan weet Tyskie helemaal niet meer wat ie stemmen moet (als hij wel als dorpeling stemmen mag)

Je kunt iig je lol op, vrind.

Tyskie 12 February 2007 19:40

Ik vind dit trouwens wel erg arrogant om nu Niemand op te eten.

Tyskie 12 February 2007 19:43

En nu blijkt ook dat biffy en ik er net zo naast zaten als impressions en niemand. Mijn excuses. Ondertussen hebben we wel het hele dorp uitgemoord. :')

niemand 12 February 2007 20:04

het was meer bedoeld om te laten merken dat ik geen wolf ben.

Headliner en biffy gelijkspel. moet dat wel worden gemeld>?

En arrogant..
Ik moet zeggen dat ik het wel een erg goede zet vind van de wolven!

Tyskie 12 February 2007 20:08

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1297334)

Headliner en biffy gelijkspel. moet dat wel worden gemeld>?

Oh, daar had ik helemaal overheen gelezen. Volgens mij moet dat wel gemeld worden.. althans wel dat t een gelijkspel is, volgens mij eigenlijk niet tussen wie. Maar in deze was dat op zich ook wel duidelijk.

Maar dit is wel interessant, ik ga er ff over na denken. Dacht dat een van de stillen mee op biffy had gestemd zonder het te melden, maar dat hoeft nu dus niet.

biffyclyro 12 February 2007 20:17

dit is toch een beetje raar?
als er een gelijkspel is moeten de wolven toch kiezen? terwijl de uitslag wel op tijd was? :?
heeft de spelleider gekozen dat ik dan maar dood ben of heeft ze de wolven toch nog laten kiezen?
ben ik de enige die het verwarrend vindt? :D

biffyclyro 12 February 2007 20:18

en ik zou headliner stemmen

Sander 12 February 2007 20:20

Ik weet het niet. Als ik een wolf was had ik ook voor jou gekozen :P

op zich een logische keuze volgens mij.

biffyclyro 12 February 2007 20:22

waarom? ik ben toch verdacht? en headliner is maar een sufkut waar niemand wat over te zeggen heeft, dus zou ik als wolfzijnde voor hem kiezen (want mij stemmen ze er toch zeer onterecht wel uit :z)
daarom denk ik dat als de wolven gekozen hebben, headliner een wolf is.

biffyclyro 12 February 2007 20:23

en als blijkt dat bij dat gelijkspel niet door de wolven gekozen is, en stel dan dat headliner een dorpeling is, had het spel héél anders kunnen verlopen..

Sander 12 February 2007 20:25

Juist omdat headliner niet veel bijzonders te melden heeft zou ik hem als een minder grote bedreiging zien ;)

Maar goed, dat zou mijn keuze zijn. Dat wil niet zeggen dat hij niet een wolf zou kunnen zijn natuurlijk.

Tyskie 12 February 2007 20:27

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1297343)
waarom? ik ben toch verdacht? en headliner is maar een sufkut waar niemand wat over te zeggen heeft, dus zou ik als wolfzijnde voor hem kiezen (want mij stemmen ze er toch zeer onterecht wel uit :z)
daarom denk ik dat als de wolven gekozen hebben, headliner een wolf is.

Inderdaad. Dat vroeg ik me ook af. Als ze gewoon Headliner hadden gekozen was jij nog verdachter geweest dan verdacht.
En nu kiezen ze Niemand, waar ik stiekum al van uit ging dat hij een wolf was (sorry :$).
Volgens mij doen ze maar wat...

Tyskie 12 February 2007 20:31

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1297346)
Juist omdat headliner niet veel bijzonders te melden heeft zou ik hem als een minder grote bedreiging zien ;)

Maar goed, dat zou mijn keuze zijn. Dat wil niet zeggen dat hij niet een wolf zou kunnen zijn natuurlijk.

Dus volgens jouw theorie was het iemand die biffy als een bedreiging zag? Lijkt me sterk, want Niemand is er nu ook aangegaan. Dus dat geloof ik niet.

Sander 12 February 2007 20:36

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1297348)
Dus volgens jouw theorie was het iemand die biffy als een bedreiging zag? Lijkt me sterk, want Niemand is er nu ook aangegaan. Dus dat geloof ik niet.

Zo zie je maar weer dat ik een slechte weerwolf zou zijn :P

Maar goed, de mensen die nu nog over zijn hebben naar mijn mening op jou na weinig toegevoegd aan het spel. Babydress vraagt zelf al of ze er uit gestemd kan worden. Ik heb al 3 keer niet gestemd, AMF heeft maar 5 posts over het hele topic, en Headliner iets van 9 ofzo.

Niet veel bedreiging lijkt mij.

Daar-en-tegen zijn jij en Biffy constant bezig met theorien posten, maar ja ik realiseer me net dat die toch wel gepost gaan worden of je er nu uit gestemd bent of niet.

Stevie 12 February 2007 21:02

deze wolven zijn niet dom

Sander 12 February 2007 21:04

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1297355)

Nog een reden waarom ik er geen kan zijn 8)

gelieve deze opmerking niet serieus te nemen

niemand 12 February 2007 21:29

of headliner was een wolf en is de spelleider er maar vanuit gegaan dat de wolven elkaar niet er uit zouden sturen.

biffyclyro 12 February 2007 21:39

de wolven hebben sowieso een stem-mij-er-maar-uit tactiek gekozen. want bijna iedereen die er nu nog inzit heeft dat minstens eenmaal gezegd :D (behalve bobba en tyskie)

biffyclyro 12 February 2007 21:40

ik zou sowieso headliner eruit stemmen deze ronde.

en als hij een weerwolf blijkt te zijn, dan ben ik wel extra boos dat alleen tyskie het met mij eens was, en zou ik daarna op bobba stemmen.

Sander 12 February 2007 21:42

Goed, ik stem wel headliner deze ronde. Aangezien hij toch al als verdachte gezien werd vorige ronde.

frox 12 February 2007 21:43

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1297364)
de wolven hebben sowieso een stem-mij-er-maar-uit tactiek gekozen. want bijna iedereen die er nu nog inzit heeft dat minstens eenmaal gezegd :D (behalve bobba en tyskie)

klaaaar :+

Tyskie 12 February 2007 21:43

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1297364)

Stem mij er ook maar uit hoor, stom spel. :{
En bobba heeft weer een ban ondertussen (tenminste naar ik begrepen heb, t staat weer eens niet in de mededelingen), dus die zal er ook niet zo'n probleem mee hebben om er uitgestemd te worden. :')

biffyclyro 12 February 2007 21:50

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1297355)

deze wolven zijn lafaards vooral..
omdat ze amper posten (behalve als tyskie er een blijkt te zijn, en in dat geval zal ik hem nadat ik 'm in elkaar geslagen heb op een biertje trakteren, omdattie het dan wel geweldig speelt :Y)

maar goed. toen ik eruit ging waren er nog 8 in het spel. er vanuit gaande dat sander een dorpeling is die toen niet gestemd heeft, zijn het er nog 7 8) de spelleider zegt dat er diskwalificaties gaan volgen de volgende keer.. my guess is dat sander niet de enige in de gevarenzone is!
maar goed, 'mijn' ronde:
tyskie (zogenaamd) en ik stemden op headliner,
bobba (zogenaamd) en niemand op mij.

dan blijft er nog 1 dorpeling en 2 wolven over.
my guesses zijn dat headliner een wolf is, en dat dan babydress óf amf ook wolf is en dat de ander ook niet gestemd heeft, óf bobba is de laatste wolf en babydress óf amf heeft wel gestemd en de ander niet.

nou moet ik zeggen dat ik amf meer dorpeling-achtig vind dan de vorige ronde. als zij een weerwolf was zou ze meer haar best doen denk ik. ik denk dat babydress zich wel een keer zou verlullen :$ (kan ik mishebben hoor wijffie ;))

ik vertrouw tyskie met alle gevaar toch echt nog steeds, en het meest aannemelijke scenario is dan dat headliner en bobba de overgebleven wolven zijn.

ik zou nog steeds nu headliner stemmen.

succes jongens 8)

Sander 12 February 2007 21:54

Het is wel duidelijk dat we niet op Bobba hoeven te stemmen deze ronde.
Tenzij zijn ban van erg krote duur is natuurlijk.

Als headliner een wolf blijkt te zijn dan merken we na de wolvenronde wel of Bobba er 1 was of niet :P Aangezien hij niet kan stemmen, toch?

Tyskie 12 February 2007 21:57

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1297373)

Als headliner een wolf blijkt te zijn dan merken we na de wolvenronde wel of Bobba er 1 was of niet :P Aangezien hij niet kan stemmen, toch?

Je bent er niet veel geweest, maar volgens mij zijn er al 2 bobba-cloons langsgekomen dezer dagen. ;)

Mijn stem is ook verstuurd ondertussen.

Sander 12 February 2007 22:00

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1297375)
Je bent er niet veel geweest, maar volgens mij zijn er al 2 bobba-cloons langsgekomen dezer dagen. ;)

Mijn stem is ook verstuurd ondertussen.

Maar die hebben het recht toch niet om te stemmen voor hem.

Jou stem op wie is verstuurd?

Sander 13 February 2007 13:56

oke, ik stem dus headliner, en ik ga nu stemmen.

AMF 13 February 2007 14:21

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1297371)
nou moet ik zeggen dat ik amf meer dorpeling-achtig vind dan de vorige ronde. als zij een weerwolf was zou ze meer haar best doen denk ik.

ja je slaat de spijker op z'n kop hier

ik heb me trouwens aangemeld toen ik het rustig had, maar kwam erachter dat ik het afgelopen week en deze week verschrikkelijk druk had/heb en gewoon geen tijd heb om fatsoenlijk mee te doen aan het spel, sorrie daarvoor

bovendien ligt dankzij mijn lieftallige wanbetalende huisgenootjes internet er thuis af en heb ik pas over een week weer internet op m'n kamer..*zucht*

biffyclyro 13 February 2007 15:26

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1297509)

bovendien ligt dankzij mijn lieftallige wanbetalende huisgenootjes internet er thuis af en heb ik pas over een week weer internet op m'n kamer..*zucht*

wat een sukkels!
ik zou ze schoppuh

Spelleider 13 February 2007 19:36

Deze ronde geen tijd voor een verhaaltje, mijn verontschuldigingen.

2 ) Niemand (Dorpeling)
3 ) headliner (Dorpeling)
4 ) babydress
5 ) Steve (wolfsbane)
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah (Dorpeling)
11) Prestige (Dorpeling)
12) Insanity (Dorpeling)

13) Atjeuh (Ziener)
14) Sander

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De Weerwolven hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om te stemmen.

Sander 13 February 2007 19:39

Ahhh, damn.

Dit had ik niet verwacht. :(

niemand 13 February 2007 20:11

biffy, als ik jouw was.. zal ik maar vast op de fiets springen naar Rhoon.
Ik denk dat tys wel in elkaar geschopt verdiend te worden..
mooie wolf

Tyskie 13 February 2007 22:47

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1297597)
biffy, als ik jouw was.. zal ik maar vast op de fiets springen naar Rhoon.
Ik denk dat tys wel in elkaar geschopt verdiend te worden..
mooie wolf

Want? Omdat Headliner geen wolf is, zou ik er een zijn? Slaat dus echt nergens op he. :{

Maar we zullen snel genoeg gaan zien wie de wolven zijn, want volgens mij hebben ze zo goed als gewonnen. En ik voel me behoorlijk kneuzig om hoe wij dit spel gespeeld hebben. Nog nooit hebben de wolven gewonnen gvd.

En ik kom niet uit Rhoon.

(om nog maar niet te spreken over die 'w' die er teveel staat)

Stevie 13 February 2007 22:50

het is gruwelijk jammer dat er zoveel mensen zijn die niet meedoen :{

Tyskie 13 February 2007 23:02

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1297624)
het is gruwelijk jammer dat er zoveel mensen zijn die niet meedoen :{

Misschien is dat ook wel gewoon onze schuld, omdat wij telkens de mensen verdachten die wel iets zeiden. :')

biffyclyro 14 February 2007 09:45

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1297625)
Misschien is dat ook wel gewoon onze schuld, omdat wij telkens de mensen verdachten die wel iets zeiden. :')

ja, maar goed, het werkte bij appelshampoo, dus dan is het wel een beetje logisch dan dat je in de verleiding komt andere verdachte mensen eruit te stemmen.
maar ja, nu wordt het dus gokken!

en ik vind het ook jammer dat er zo veel mensen niet erg meedoen.

maar goed, de wolven stemmen er nu een dorpeling uit, de dorpelingen kunnen dan nog winnen als ze 2 keer raak stemmen.

hey, steve, en als we dan nog winnen hebben we dat ook zeer aan jou te danken :d want jij hebt ons een ronde voorsprong gegeven 8-)

insanity 14 February 2007 10:55

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1297625)

:yes:

Headliner 14 February 2007 11:09

hebben jullie nu je zin? :')
als ik een echt een wolf was, zou ik wel íets actiever geweest zijn, denk ik :p

biffyclyro 14 February 2007 11:55

ik begrijp dan niet zo goed waarom je je alleen inschrijft met de hoop een weerwolf te zijn, en dat je als je dat niet bent, je gelijk maar afhaakt :z
beetje lullig voor je mededorpelingen he?

Saarah 14 February 2007 15:49

Normaal is het niet de bedoeling dat de spelleider vermeldt tussen wie het gelijkspel is. :p
Maar goed, foutjes kunnen gebeuren. ;)

Spelleider 14 February 2007 19:36

iets te laat, maar computer was bezet.

Sander, de opa van Saarah, zag het leven zonder zijn trouwe slaafje niet meer zitten. En besloot zelfmoord te plegen.
Op weg naar het flatgebouw van oeteldonk kwam hij een stel hongerige wolven tegen, dat overleefde hij niet. Want de wolven gingen hem opeten.

2 ) Niemand (Dorpeling)
4 ) babydress
5 ) Steve (wolfsbane)
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah (Dorpeling)
11) Prestige (Dorpeling)
12) Insanity (Dorpeling)

13) Atjeuh (Ziener)
14) Sander (Dorpeling)

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De Dorpelingen kunnen tot morgenavond 20.30 uur stemmen.

Tyskie 14 February 2007 23:13

Wat nu?
Vier verdachten, prijsschieten... ik post in een half uur nog meer dan die prutsers bij elkaar. Lekker dan.
Ik ben zelf verdacht omdat Niemand dat zegt en omdat de wolven zo onberekenbaar spelen dat ik of een godse stille mongool dat zou kunnen.
AMF zou het zomaar kunnen zijn. Het smoesje is goed, de tactiek zou ook goed zijn. Als weerwolf iedereen die wat zegt er uit stemmen, geholpen door die kneuzen van dorpelingen. Kun je zo een enkel probleem lekker doen alsof je het te druk hebt om mee te doen. Tot het einde toe moorden die dorpelingen elkaar uit en zonder al te veel moeite win je het spel. Lijkt me een prima tactiek. En AMF is intelligent genoeg om te zien dat in al die weerwolfspellen meelullen geen enkele keer succes heeft opgeleverd.

Bobba dan. Weet echt niet wat ik met die gast moet. Leek wel actief mee te spelen, maar ging constant tegen biffy en mij in. Alleen daarom zou ik het een prima wolf vinden, want hij heeft de boel keurig mee opgenaaid. Maar dat deed Niemand ook en dat was wel gewoon een dorpeling. Het is ook zijn eerste spel, dus het zou me niet verbazen als hij er gewoon geen ruk van snapt. :')

Babydress. Jong en naief... dat is wel een beetje het beeld dat ik bij haar heb. Verlulde zich in een vorig spel onmiddellijk. Als zij een weerwolf zou zijn, dan is de enige mogelijkheid voor haar om te winnen gewoon keihard je bek dichthouden. Dat heeft ze keurig gedaan. Als ze gestuurd is door een beetje een slim iemand zou dit een prima tactiek zijn geweest. Om deze reden ook al verdacht.

O grote wijze geesten van het dorpelingendorp... help u nederige dienaar en zeg mij op wie jullie zouden gaan stemmen?! Als ik de rest van die kneuzenroedel zo zie, dan vrees ik namelijk dat ik de enige ben die gaat stemmen. En dit keer moet het raak zijn!

Sander 15 February 2007 08:04

Ik zou Tyskie hebben gestemd deze ronde :P

insanity 15 February 2007 09:10

Citaat:

Origineel gepost door Spelleider (Bericht 1297930)
Sander, de opa van Saarah, zag het leven zonder zijn trouwe slaafje niet meer zitten. En besloot zelfmoord te plegen.
Op weg naar het flatgebouw van oeteldonk kwam hij een stel hongerige wolven tegen, dat overleefde hij niet. Want de wolven gingen hem opeten.

Über verhaal :love:

Komt het uit in boekvorm?

Tyskie 15 February 2007 09:46

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1297960)
Ik zou Tyskie hebben gestemd deze ronde :P

Uiteraard, dat past precies in het hele verloop van dit spel...:|

Sander 15 February 2007 09:51

Het zou me echt helemaal niets verbazen als jij straks een van de wolven blijkt te zijn :)

Tyskie 15 February 2007 10:33

Zou het je wel verbazen als AMF, bobba of babydress een wolf blijkt te zijn? Als je dat nou ook ff roept, kun je na afloop sowieso zeggen dat je het goed geraden hebt!

Maar goed, mijn stem gaat uit naar AMF. Ik denk dat zij of bobba de laatste wolf is. Haar vind ik intelligent genoeg om te bedenken dat stil zijn in dit spel een heel, heel erg goede tactiek was. Smoesje was drukte, maar zeker in het begin van het spel zag ik haar vaak genoeg online. Dus toen heeft ze mooi iedere keer wel een actieve medespeler kunnen wegstemmen. Ondertussen hier in dit topic nog een keer verklaren dat ze zo druk is en dat ze best weggestemd wilt worden (wetende dat dit toch niet gebeurt).
Bobba vind ik zoals eerder gezegd een prima tweede wolf. Heeft nooit de naam van AMF genoemd, maar altijd onrust gestookt tussen de dorpelingen (onder het motto "tis zijn eerste keer" kwam hij er mee weg).
Babydress geeft volgens mij echt geen bal om dit spel. Dus haar afwezigheid is gewoon pure desinteresse. Dit zeg ik op basis van haar leeftijd ja. Wat ik niet uitsluit is dat ze samen met AMF wolf is en dat AMF haar ingepeperd heeft om bijna niets te zeggen in dit topic. Maar ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk. Babydress vind ik dus nog het onschuldigst van allemaal (op mezelf na natuurlijk, Sander. :'))

Sander 15 February 2007 10:37

Hoezo de laatste wolf Tyskie?

Er zijn er nog twee hoor ;)

Tyskie 15 February 2007 10:55

Dan moet een van de twee toch de laatste zijn, n'est-ce pas?

biffyclyro 15 February 2007 15:58

ik ben benieuwd :9
maar ik vind het sowieso een kutspel nu, want de laatste 2 wolven kan je gewoon nóóit weten, omdat tyskie het te goed speelt en de rest niks zegt.. tja 8)

Tyskie 15 February 2007 16:07

Het spel is nu volledig van mij afhankelijk.. :')
Want volgens ben ik de enige in het dorp die de weg weet te vinden naar de stembus. Zul je zien dat ik er een wolf uittrek (AMF dus), maar dat de andere dorpeling gediskwalificeerd wordt. :')

AMF 15 February 2007 16:31

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1298520)
Het spel is nu volledig van mij afhankelijk.. :')
Want volgens ben ik de enige in het dorp die de weg weet te vinden naar de stembus. Zul je zien dat ik er een wolf uittrek (AMF dus), maar dat de andere dorpeling gediskwalificeerd wordt. :')

ja flapdrol dat doe je goed want ik ben de andere dorpeling..dus als het nu gelijk spel wordt, word ik sowieso opgegeten :thumbsup:

biffyclyro 15 February 2007 16:34

tenzij jij op die andere dorpeling stemt :+

Tyskie 15 February 2007 16:41

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1298534)
ja flapdrol dat doe je goed want ik ben de andere dorpeling..dus als het nu gelijk spel wordt, word ik sowieso opgegeten :thumbsup:

Dus... moet ik mijn stem gaan veranderen in wie? Babydress, bobba?
Jullie maken het me ook zo makkelijk.. :')

Babydress 15 February 2007 16:49

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1298538)
Dus... moet ik mijn stem gaan veranderen in wie? Babydress, bobba?
Jullie maken het me ook zo makkelijk.. :')

Lieve Tyskie, Ik kan je 100% verzekeren dat ik een dorpeling ben. Zoals je al zei, ik kán geen wolf zijn, ik verlul me idd meteen.
Ik ben in alle andere spellen, op de wolf zijn na dan, altijd een dorpeling geweest.

Jammer inderdaad dat ik hier niet veel waarde aan hecht en inderdaad mijn interesse is niet meer 'zo'.
Maar ondanks dat gun ik jullie nog wel een leuk spelletje, maar dat gaat niet als ik erin BLIJF zonder dat ik een flikker post.

Dus, als je écht een dorpeling bent, wat ik overigens goed geloof, mag je mij eruit stemmen.

Een beetje jammer is 't, want ik ben 100% een dorpeling.

--

Bijdeweg ik vind het ook wel een beetje vreemd dat de wolven mij er nog niet uit hebben gestemd. :rolleyes:

Tyskie 15 February 2007 17:26

Mja, ik heb al AMF gestemd en ik denk dat ik bij die keuze blijf. Als jij zegt 100% dorpeling te zijn neem ik aan dat je dat ook doet?

Babydress 15 February 2007 17:51

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1298548)
Mja, ik heb al AMF gestemd en ik denk dat ik bij die keuze blijf. Als jij zegt 100% dorpeling te zijn neem ik aan dat je dat ook doet?

Zeker weten, ik ga nu meteen mijn PM versturen!

Tyskie 15 February 2007 18:12

Dan is het te hopen dat AMF en Bobba daadwerkelijk de weerwolven zijn... :{

biffyclyro 15 February 2007 19:26

hehe

Spelleider 15 February 2007 19:31

Ook deze ronde was in een gelijkspel geïndigt.

Babydress zag het allemaal ook niet meer zitten want om nu in een dorp te wonen met 4 inwoners waarvan er twee een weerwolf zouden zijn vond ze gewoon ronduit creepy. Want ze had geen flauw idee wie er nu een wolf was en wie niet. Babydress besloot dan ook om gewoon het hele dorp uit te moorden want dan had ze in ieder geval niet meer het gevoel dat ze elk moment opgegeten kon worden.
Ze besloot om met AMF te beginnen want die vond ze toch het meest verdacht, al wist ze niet waarom, maar dat maakte haar niks uit. Ze was toch al een moordlustig typetje en zo'n moordje voor haar eigen best wil kon er ook nog wel bij.
Die avond ging Babydress dan ook langs AMF met haar nietmachine. Ze klopte op de deur en AMF deed open. Babydress wachtte geen moment en sloeg met de nietmachine de kop van AMF in. Daarna niette ze de mond, de neus en de oren van AMF dicht.
AMF was dood, Babydress hoefde er dus nog maar twee te vermoorden wilde ze rustig kunnen gaan slapen. :)

2 ) Niemand (Dorpeling)
4 ) babydress ( Dorpeling
5 ) Steve (wolfsbane)
6 ) Bobba (Weerwolf)
7 ) Tyskie(Weerwolf)

8 ) AMF
9 ) Saarah (Dorpeling)
11) Prestige (Dorpeling)
12) Insanity (Dorpeling)

13) Atjeuh (Ziener)
14) Sander (Dorpeling)

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

Daarbij is er dus een eind gekomen aan dit weerwolfspel dunkt mij. Er zijn nog twee weerwolven over en één dorpeling. Het is nu de ronde van de weerwolven en die zullen vanzelfsprekend op die ene overgebleven dorpeling stemmen. Waardoor de wolven als vanzelfsprekend zullen winnen!

DE WOLVEN HEBBEN GEWONNEN!

Tyskie 15 February 2007 19:32

Joshua zegt: (20:32:30)
Hahahaha sukkelsss :D

Tyskie 15 February 2007 19:38

Ik heb me trouwens gedurende dit spel ook bijzonder goed vermaakt... en heerlijk gegeten. :9

biffyclyro 15 February 2007 20:02

ik zat erop te wachten jah :p

enneh, ik kom eraan he

Tyskie 15 February 2007 20:04

Ja joh, Rhoon moet je zijn he!

biffyclyro 15 February 2007 20:09

ik vind het trouwens nog steeds wel knap dat ik er zelf voor heb gezorgd dat ze mij gingen opeten terwijl ze op een of andere manier jou verdacht noemden :+
toen was jij wel blij dat ze mij als dorpeling zijnde opaten heh 8)
maar goed gespeeld jung.
bobba, je bent een mietje :*

Tyskie 15 February 2007 20:13

Wij waren als duo verdacht, maar jij ging de hele tijd als eerste heel fel tegen Impressions in. Daarom vond ik het ook logisch dat ze jou als eerste opaten...
En het kwam mij bijzonder goed uit. Zeker toen het een gelijkspel werd. Geniaal trouwens dat babydress in deze laatste te opzichtige truc trapte. Anders hadden we niet gewonnen. :D

Maar ik heb een weerwolfdagboek bijgehouden, post ik vanavond nog wel!

Tyskie 15 February 2007 20:19

En jullie maar klagen dat er zoveel stillen nog inzaten... Wij aten iedereen op die wat zei... en jullie ook!

Echt prachtig. Volgens mij had Atjeuh trouwens in de eerste ronde mijn functie al opgevraagd. :o En daarna gaf ze een levensgrote hint (waar ik toen best boos over was), maar heb ik kunnen oplossen door te zeggen dat dus Appelshampoo de wolf was. Maar dat kon dus absoluut niet, omdat ze de functie van Appelshampoo pas opgevraagd zou kunnen hebben in de ronde dat ze zelf stierf (en dan hoorde ze geen info meer te krijgen over die ronde).

Babydress 15 February 2007 20:19

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1298601)
Wij waren als duo verdacht, maar jij ging de hele tijd als eerste heel fel tegen Impressions in. Daarom vond ik het ook logisch dat ze jou als eerste opaten...
En het kwam mij bijzonder goed uit. Zeker toen het een gelijkspel werd. Geniaal trouwens dat babydress in deze laatste te opzichtige truc trapte. Anders hadden we niet gewonnen. :D

Maar ik heb een weerwolfdagboek bijgehouden, post ik vanavond nog wel!

damn wat ben jij een nicht zeg :p

Mijn complimenten, uitstekend gespeeld! :thumbsup:

biffyclyro 15 February 2007 20:48

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1298602)
(en dan hoorde ze geen info meer te krijgen over die ronde).

nou dat heb ik als spelleider ook niet helemaal nauw genomen hoor.. heb ook wel eens eerder de ziener teruggepmd dan dat de wolven mij pmden wie ze op wilden eten..

maar goed, jou vertrouw ik dus nooit meer hè ;0

niemand 15 February 2007 20:49

verdomme.

gefeliciteerd tyskie.

frox 15 February 2007 21:00

haha goed gedaan!

Tyskie 15 February 2007 21:18

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1298615)
nou dat heb ik als spelleider ook niet helemaal nauw genomen hoor.. heb ook wel eens eerder de ziener teruggepmd dan dat de wolven mij pmden wie ze op wilden eten..

maar goed, jou vertrouw ik dus nooit meer hè ;0

Maar t hoort niet.. want je ziet dat in zo'n situatie het wel degelijk verschil kan maken. ;)

En ik vrees dat ik nooit meer vertrouwd word.. kan het spel nooit meer gewoon spelen, want elke ziener gaat me direct opvragen nu.. :z

Stevie 15 February 2007 21:20

ik zei het nog zo :+ errug goed gespeeld door vooral tyskie. toch een wolf opgeofferd om vervolgens redelijk veilig mee te lopen, al was dat mede te danken aan de inactiviteit van het grootste deel van de dorpelingen :{ maar, nogmaals mijn complimenten aan de wolven :yes:

Tyskie 15 February 2007 21:24

Maar vergeet niet dat het geen toeval is dat de inactieven tot het eind overbleven... ;) Net zoals dat het geen toeval was dat Atjeuh er in de tweede ronde uitging. :+

Tyskie 15 February 2007 21:26

Overigens complimenten net zo goed aan Bobba, want die heeft tot zijn ban op een mooie manier meegespeeld (hij in de groep Niemand/ Impressions, ik in de groep van Biffy).
En natuurlijk ook aan Appelshampoo die als een ware martelaar instemde met de opoffering. (ze had ook geen andere keuze overigens).

biffyclyro 15 February 2007 21:36

ja het was van de wolven een behoorlijk professioneel spel!
ben benieuwd hoe het gelopen was als alle dorpelingen actief meededen :(

AMF 15 February 2007 21:43

hahaha wat een grap :D

wat is indigen trouwens? ;)

Tyskie 15 February 2007 21:46

Volgens de spelleider was het een gelijkspel tussen jou en bobba?

AMF 15 February 2007 21:50

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1298628)
Volgens de spelleider was het een gelijkspel tussen jou en bobba?

onee haha laat maar :d ik had op bobba gestemd na lang twijfelen :+

Tyskie 15 February 2007 21:54

De kans dat t goed was was sowieso 66,67%. Alleen door 't niet te melden kon ik babydresj om de tuin leiden. :+

Tyskie 15 February 2007 22:22

DAGBOEK VAN EEN WEDERWOLF!

Beste dorpelingen.
Ik kreeg deze PM van de Spelleider...

Citaat:

Origineel gepost door Spelleider
ik had een niet al te snuggere actie en daarom zijn er nieuwe functies uitgedeeld

jij bent deze ronde samen met Bobba en Appelshampoo een weerwolf.

Eindelijk een keer weerwolf! De leukste rol om te spelen... Maar hoe moet ik dit gaan aanpakken? Bijna elk spel wordt mijn functie in een van de eerste rondes al opgevraagd.. Erg belangrijk om de ziener er dus onmiddellijk uit te krijgen! Goed op alle mogelijke signalen letten dus. Verder maar even contact opnemen met Bobba en appelshampoo. Niet de meest ideale medewolven, aangezien het voor allebei de eerste keer is dat ze meedoen. Maar we zullen zien hoe we het kunnen gaan spelen!

De eerste dorpelingenronde.
Slachtoffer Insanity..
Het begint fraai. Headliner noemt gelijk Appelshampoo als weerwolf. Daar reageren we maar even niet op. Ik ben niet van plan in de eerste ronde al een van de wolven op te offeren. In latere rondes is dat geen probleem, integendeel... dan sta ik als het moet vooraan om haar hoofd door de strop te leiden. Maar nu is het echt nog te vroeg, zeker als ik altijd het risico loop opgevraagd te worden door de ziener.
Gelukkig is daar Niemand die Insanity noemt om op te hangen. Mooi, kunnen we later nog gebruik van maken en voor deze ronde hebben we een simpele dorpeling die er aan gaat. Al meer mensen gaan mee in het streven van Niemand om Insanity op te hangen zie ik als ik online kom. Ik plaats dus een redelijk neutrale reactie dat ik Insanity ook mee ophang. Mijn medewolven doen even later hetzelfde. Keurig.

De eerste wolvenronde.
Stevie overleeft het!
Kort overleg met mijn medewolven... mislukt. Bobba ligt in het ziekenhuis en appelshampoo komt pas na de deadline online. Omdat ik zelf in het begin van de avond weg moet besluit ik zelf de knoop door te hakken en voor Stevie te gaan.

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie

Het lijkt mij het verstandigst om Stevie uit het spel te werken... Dat lijkt mij een van de gevaarlijkste tegenstanders.

Helaas blijkt dat Stevie niet opgegeten kon worden door ons. :o Klote zeg! We staan gelijk al met 1-0 achter... Was hij de wolfsbane? Of toch per toeval beschermd door de tovenaar?

De tweede dorpelingenronde.
Opgehangen: Prestige
Ai... onze appel maakt een foutje. Weet niet hoe ze het bedoelde, maar ik vrees dat ze niet lang te redden is. Liever niet deze ronde, maar zoals eerder gezegd vind ik het niet erg om een wolf op te offeren. Ik hou nog even de boot af, maar laat wel zien dat ik bereid ben om appel 'weg te stemmen.' Gelukkig red dit keer Niemand appelshampoo met zijn rare theorie. Zodra hij Prestige noemt spring ik er direct op in. Ha, mooi weer een onschuldige dorpeling er aan! En appelshampoo leeft weer een ronde langer...

De tweede wolvenronde.
Opgegeten: Atjeuh (ziener)
Het wordt zaak om de ziener er uit te pikken... Ik ga goed alle kandidaten langs. Stevie, Niemand en biffy laat ik leven. Op basis van posts verwacht ik niet dat ze weerwolf zijn. De rest kan het dus nog wel allemaal zijn! Dus nog maar eens het topic goed doornemen. Ik verwacht dat een ziener redelijk actief meespeelt (hij/ zij heeft namelijk een erg leuke functie toegewezen gekregen, dan ga je dus wel meespelen!!). Maar de ziener zal niet het hoogste woord voeren.. Atjeuh valt me wat dat betreft op, vooral omdat zij een paar keer de speciale functies noemt in haar posts.. Opvallend, want dat deed ik ook het eerste spel toen ik ziener was. Nouja, al met al geen superovertuigend bewijs, ik kan net zo goed echt helemaal mis zitten. Mijn medewolfjes steunen me gelukkig weer. En hopelijk schieten we raak!

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie
Mijn voorkeur gaat uit naar Atjeuh op dit moment. Zij is redelijk aanwezig, maar ook weer niet te veel op de voorgrond. Ze heeft een aantal keer de speciale dorpelingfuncties genoemd (wat ik ook onbewust deed toen ik tovenaar of ziener was).
Geen echte harde punten, maar ik hoor graag van jullie of jullie andere ideeën hebben over wie op te eten. :)

Mijn vreugde is groot als rond half 9 blijkt dat Atjeuh inderdaad de ziener was... Al snel komt daar echter ergernis bij.. Want het is de geschreven en ongeschreven regel dat de ziener nu gewoon stil moet houden. Misschien overdrijf ik het, maar die eerste opmerking vind ik er al een te veel. Ik interpreteer hem onmiddellijk zo dat biffy of ik wolf is. Ze zegt namelijk dat ze weet wie een de wolven is, terwijl ze eerder zei dat ze (toen nog hypothetisch?) in de eerste rondes biffy en mij zou opvragen.
Gelukkig weet ik het direct zo op het forum te interpreteren dat Appelshampoo dus de wolf moet zijn.. en iedereen gaat er in mee. Alleen Bobba begint ineens raar te praten en mij verdacht te maken? Wat doet hij? Aan de andere kant zullen de dorpelingen ons nu niet meer aan elkaar 'koppelen' als twee wolven. Zo slecht is het dus niet, al had ik liever dat hij zijn kop hield af en toe. :+

Derde dorpelingenronde
Opgehangen: Appelshampoo (wolf)
Het is tijd om Appelshampoo te offeren... Ze is al erg verdacht.. ik maakte eerder de opmerking dat de ziener Appelshampoo moet opvragen (dom dorpjes, als atjeuh deze ronde appelshampoo had opgevraagd dan had ze helemaal geen antwoord horen te krijgen!). Maar ik reageer heel stellig alsof het nu dus duidelijk is dat appelshampoo de weerwolf is en dat ik haar ga stemmen. En de rest haakt in... Niet slecht voor hen natuurlijk, want zo kunnen de dorpelingen de eerste wolf ophangen. Maar ik denk dat ik door zo te reageren nauwelijks verdacht meer ben.. en als ik (en/ of bobba) hierdoor het einde haal, dan winnen we met z'n drieën!
Maar RIP Appelshampoo. :(

Derde wolvenronde
Opgegeten: Stevie (wolfsbane)
Kort contact met medewolven. Die zijn het weer met me eens... Stevie moet dit keer er echt aan gaan! Die jongen begint weer wat actiever te worden... En ik vermoed (misschien ten onrechte) dat Atjeuh iets tegen hem gezegd zou kunnen hebben. Hij is in ieder geval slim genoeg om zelf wat meer informatie uit Atjeuh (en haar posts) te halen.
Als hij echt wolfsbane was beschermt hem dat nu niet meer. Hopelijk beschermt de tovenaar hem niet, dat zou wel erg zuur zijn.
Om half 9 werd het weer bevestigd. Steve was de wolfsbane... Goed dat was de verwachting ook. Opgeruimd staat netjes!

Vierde dorpelingenronde
Opgehangen: Impressions (tovenaar)
Direct na de dood van Steve barst het gekrakeel los.. Kamp biffy tegen kamp Impressions. Impressions voelt zich duidelijk in het nauw gedreven, want biffy en ik sturen al een paar rondes aan op zijn dood. Ik hou me wat rustiger, laat biffy maar voorop staan om Impressions er uit te krijgen. Dan krijgt zij hopelijk de lading over zich heen als Impressions straks dorpeling blijkt te zijn. Ik denk dat ik sowieso wat minder overheersend moet gaan posten, want ook ik loop kans opgehangen te gaan worden na de dood van Impressions. En Biffy heb ik er liever tot het einde bij. Maar who cares, ook al zou ik er na Impressions en biffy uitgaan, dan zit bobba nog lekker veilig in het spel. Laat ze maar op deze manier doorgaan met ruzie maken! Bobba kiest ook heel mooi de kant van Impressions. Op naar een gelijkspel?
Helaas geen gelijkspel geworden, maar fantastisch dat de tovenaar uit het spel is. En op wat voor een manier.. Het hele dorp staat te schudden op zijn grondvesten. De dood van Impressions maakt altijd behoorlijk veel los. Hoe zal dit nu verder gaan?
Fantastisch dat door dit gedrag Biffy steeds meer 'mijn kant' opgestuurd wordt, als straks blijkt dat ik toch een wolf ben dan komt ze me waarschijnlijk hoogstpersoonlijk invalide maken.
Van de dorpelingen die er nu nog inzitten zijn Sarah en Niemand nog enigszins actief. Headliner, Babydress en Sander laten helemaal niets van zich horen.
Biffy zal mij er nooit uit stemmen...

Vierde wolvenronde
Opgegeten: Sarah
Sarah is niet verdacht en nog enigszins actief. Duidelijke zaak, die meid gaat er aan. Verder weinig bijzonders te melden, de herrie zal wel weer gaan losbarsten zodra een dorpeling opgehangen moet worden.

Vijfde dorpelingenronde
Opgehangen: gelijkspel Biffyclyro en Headliner. Wolven kiezen voor Biffyclyro.
Ik naai Impressions nog maar een beetje op dat hij in dit topic alleen heeft lopen janken toen hij er uitgestemd ging worden. Kom maar op met die tweespalt, dan zal biffy waarschijnlijk het slachtoffer gaan worden. Bobba kiest de kant van Niemand, die op Biffy gaat stemmen. Ik laat Biffy natuurlijk niet vallen en zeg mee te gaan stemmen op Headliner. Zo kan men ons in feite nooit aan elkaar linken en we zullen niet 'verraden' worden door de stemming.
Om half 9 krijg ik een pm van de Spelleider dat het inderdaad een gelijkspel is geworden. Dit betekent dat de 'stille bewoners' dus niet gestemd zullen hebben. Beetje jammer, maar het is niet anders. Vooraf had ik al met bobba overlegd dat in geval van gelijkspel biffy er aan zou gaan, dus daar kies ik dan maar voor. Achteraf was Headliner misschien nog wel leuker geweest, omdat biffy dan verdacht zou blijven voor de volgende ronde. Maar waarschijnlijk is het lood om oud ijzer, met dank aan de stillen. Goed, einde Biffy. Zo onschuldig als wat... Het heeft weer een onschuldig slachtoffer gekost, maar ik ben voorlopig ook weer gezuiverd van alle blaam!

Vijfde wolvenronde
Opgegeten: Niemand
We mogen alweer kiezen! Wat een luxe in een wolvenleven... De keuze is erg makkelijk, Niemand zal verorberd gaan worden. Dat is de enige die nog een beetje post, ook al stelt het meestal niet veel voor wat hij post. ;) Direct na de keuze voor Biffy stuur ik (uiteraard na weer kort overleg met bobba) de pm al. Hier hoeft niet over nagedacht te worden.
In het topic besluit ik met mijn weer onschuldige imago Niemand nog maar even verdacht te maken.. en te melden dat mijn volgende stem richting hem gaat. Sarah gaat er al mooi op in en verdenkt Niemand. Niemand vindt ook dat hij het als wolf slim had gespeeld... Helaas jongen, je gaat er keihard aan. En hopelijk levert het ook nog enige verwarring op in het dorp.

Zesde dorpelingenronde
Opgehangen: Headliner
Het loopt nog mooier dan gehoopt eigenlijk. De spelleider maakt nu ook bekend dat het een gelijkspel was tussen biffy en headliner. Waarom zouden de wolven voor Biffy en Niemand gekozen hebben??
Allerlei theoriën komen weer boven water en nog steeds word ik niet verdacht. En bobba ook nauwelijks... Erg mooi. Maar men komt nu uit bij Headliner zoals ik al wel had verwacht.
Ik durf niet goed kenbaar te maken dat ik op Headliner 'stem'. Het zou erg lullig zijn om last minute er zo uit te gaan. Zwak momentje van mij dus, ik zeg wel dat mijn stem weg is, maar ik zeg niet naar wie. De vraag van Sander naar wie negeer ik maar gemakshalve. En hij komt er ook niet meer op terug. Alles wordt geslikt als zoete koek in dit dorp.

Zesde wolvenronde
Opgegeten: Sander
Nu Headliner dood is, roept niemand ineens dat ik een mooie wolf ben. Ach, hij roept maar.
Waar ik me meer zorgen over maak is dat als een van die stille dorpelingen nu nog gaat stemmen ineens, dat de kans nog steeds 66,67% is dat wij verliezen! Zou niet terecht zijn, na dit spel dus even enkele wijzigingen voorstellen (als er evenveel wolven als dorpelingen zijn winnen de wolven ook en/ of laat de wolven beginnen met iemand op te eten). Maar onze keuze is vrij makkelijk. Er is een dooie dorpeling weer tot leven gekomen. Oftewel, Sander post en stemt ineens weer! Duidelijke zaak, die gaat de pan in vanavond. Dan blijven AMF en Babydress over. Ik hoop eigenlijk dat een van die twee al gediskwalificeerd dient te worden. Dat betekent namelijk dat we al gewonnen zouden hebben.

Zevende dorpelingenronde
Opgehangen: AMF (na gelijkspel)
Nu begin ik ook verdacht te worden... logisch als er nog maar 4 man in t spel zitten, waarvan ik als wat post. Ik hoop nog steeds op een diskwalificatie, maar dat wordt lastig nu zowel babydress als amf al gepost hebben. Ik hou mijn toneelstukje maar vol tot het einde... en maak misbruik van de naïviteit van Babydress (sorry). Als zij daadwerkelijk mee heeft gestemd op AMF dan is de overwinning binnen. Maar dit ligt er echt veel te dik bovenop.. :x
Om half negen krijg ik (alweer precies op tijd, fantastische spelleider) een PM dat het een gelijkspel is geworden. Door deze simpele truc hebben wij gewonnen! AMF had namelijk op bobba gestemd en Babydress dus op AMF. Ik lig hier in een deuk!

Nawoord
Bedankt Spelleider, erg goed georganiseerd. Telkens weer precies op tijd! Zelfs toen je slechts 6 minuten te laat was excuseerde je je voor te laat zijn. Echt heel erg goed gedaan!

Verder...
Bedankt babydress voor het met open ogen in mijn opzichtige val trappen.
Bedankt Biffy voor het eeuwige en oprechte vertrouwen in mij.
Bedankt Niemand voor het vele werk uit handen nemen door telkens oprechte, actieve dorpelingen op te (laten) hangen en de groep mee te krijgen.
Bedankt Impressions voor het zorgen voor grote onrust onder de dorpelingen toen je opgehangen ging worden. Waarna biffy het slachtoffer werd.
Bedankt Atjeuh voor het verzwijgen van de informatie die je had verzameld. Ook bedankt voor de onbewuste hints die mij in de tweede richting richting jou stuurden. Ook bedankt voor het feit dat je toch nog een aantal hints gaf nadat je opgegeten was. :{
Bedankt Bobba voor het tot het einde uitspelen van dit spel. Goed mee gespeeld!
Bedankt Appelshampoo voor het lijdzaam opgeofferd worden!
Bedankt stillen voor het stil zijn, zodat wij jullie konden laten zitten tot het einde.
Bedankt de rest voor het meedoen.

Jullie smaakten allemaal overheerlijk. :9

Prestige 15 February 2007 22:33

Haha ja goed gespeeld ;)

Stevie 15 February 2007 22:56

tevens het eerste spel dat door de weerwolven is gewonnen

Stevie 15 February 2007 22:59

mooi stukje tijs :p

frox 16 February 2007 17:34

Ik heb het tussendoor niet helemaal gevolgd maar als ik t zo lees het je goed je best gedaan :D

Saarah 16 February 2007 18:02

Wow Tyskie, goed gespeeld!

Babydress 16 February 2007 19:15

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1298635)

Bedankt babydress voor het met open ogen in mijn opzichtige val trappen.

Ik voel me gewoon zo

DOM :(:|

Babydress 16 February 2007 19:18

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie (Bericht 1298635)
Ik hou mijn toneelstukje maar vol tot het einde... en maak misbruik van de naïviteit van Babydress (sorry).

Nou voel ik me helemaal dom :Y)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:00.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.