![]() |
Citaat:
|
uw gatver.. whááá haha laatst moesten we "worstelen" met gym, in groepjes.. en toen had een vriendin van me iemand gebeten.. zag je zo der tande in die ander ze arm staan met bloed eruit enzo.. zéérr goor
|
Rare vriendin..?
|
jij bijt ook in mij anders...
|
jah echt hèa...
|
Maar jij vind 't lekker ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow.. gelukkig :)
|
Citaat:
|
aaaaaaaaaahahahahahaha!!
me broertje is van een muurtje af gedonderd!! |
*gniffel*
|
nou lig ik helemaal dood van de lach.. jeezes xD
|
Citaat:
En dan antwoordop jou vragen: 1e keer, uhm.. het was gewoom omdat ik machteloos was en de controle over mezelf terug wou krijgen... hoe het voelde.. tja goed.. klinkmisschien heel dom.. maar je hebt weer het gevoel dat je weer controle hebt over jezelf terwijl je het juist eigenlijk niet hebt.. of het pijn deed..? ja heel erg;) maar dat was juist de bedoeling.. met lichamelijke pijn kan je beter omgaan als hoe zeg je dat..? pijn van binnen zegmaar.. dus probeer je je pijn van binnen voor jezelf te verbergen door pijn van buiten te hebben..(beetje vaag) en of ik huilde.. nee;) waarom weet ik niet.. later wel want dan besef je dat het niet nodig was geweest en dan heb je pas door wat je hebt gedaan... laatste vraag van jou, hoe voelde het? uhm.. tja heb ik eigenlijk al verteld.. eerst heel goed.. later niet meer..;) het feit dat ik hier nu zo open over kan praten is omdat het bij mij verledentijd is, en ik geleerd heb om er over te praten;) Groetjes.. |
Het verbaast me echt hoeveel mensen dat doen... Of gedaan hebben.
|
Mij ook,, ik dacht altijd dt ik de enige was=0
|
Citaat:
Ben jij er zelf vanaf gekomen of heb je daar hulp voor gehad? |
Citaat:
|
Citaat:
:') |
Citaat:
Op het moment snap ik niet dat ik zo dom heb kunnen zijn om dat te doen, en om ook maar het idee te hebben dat ik het anders niet zou redden ofzo :|.. Best raar dat je zo verschillend kunt denken, en dat binnen een paar dagen/weken tijd. |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halsslagader |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb geen professionele hulp meer nodig heb ik bedacht;), heb gewoon tegen mezelf gezegd dat ik me niet meer moet aanstellen en nu gaat het weer helemaal goed :). |
Je hebt geen probleem dus, ga alsjeblieft ergens anders een muur of boom vervelen ofzo. Jij bent een schande voor de mensen die wel een probleem hebben :kots:
|
Citaat:
Had eigenlijk geen zin om iedereen aan zn neus te gaan hangen hoe ik dat opgelost heb maarja.. Heb heel veel met mn mentor gepraat, die heeft mij ook doorverwezen naar een orthopedagoog bij ons op school en sindsdien gaat het stukken beter met me.. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En nee, heb niet gevraagd wat ik moest doen als ik hierom belachelijk word gemaakt. Met zulke dingen kun je verwachten dat mensen er niet goed op reageren, maar dat doet me echt niks. En ik ben alleen maar blij met de mensen die er wel normaal/goed op reageren! Maar die orthopedagoog helpt me om mn leven weer op de rails te krijgen, om weer normaal mee te kunnen draaien op school enzo |
Citaat:
|
Anders kun je het altijd nog van je afschrijven, zoiets als dit bijvoorbeeld:
http://content.ytmnd.com/content/3/8...ec74c441a9.jpg |
Citaat:
En ik hoopte eigenlijk dat daar anders op gereageerd zou worden. Want ik moet wel zeggen dat je er aardig door in de put gestamt kan worden als iemand zegt dat je dan maar je ader door moet snijden zodat je dood bent! Zulke dingen had ik nou echt niet verwacht hier!! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nee, misschien niet, maar je leert ermee omgaan.. Het doet me niet zoveel meer! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhu
|
maarja, daar doe je nou eenmaal niks aan.
Je kan wel jezelf maar niet een ander veranderen! |
dus?
|
Citaat:
|
Dus ga er maar vanuit dat het in de toekomst ook nog wel weer gebeurd.
|
Daar ging ik eigenlijk al wel vanuit.. Maar ik maak me daar niet zo druk om, ken niemand hier, dus waarom zou het mij boeien wat ze hier van me vinden??
|
Goedzo, je begint het te leren.
|
Citaat:
|
Citaat:
nee geen wonder dat jij dat niet snap,,,een jochie van 12,,:O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe mijzelf ook pijn, ik doe het om even niet aan de andere problemen te denken en omdat het een soort van dwang in mijzelf is... ik weet dat mensen die het zelf doen het nooit zullen snappen en denken dat het is om aandacht te trekken....
|
ok, verder nog iets?
|
wt bdoel jj daar mee:S?
|
op watvoor manier doe je jezelf pijn dan?
|
ik snijmeself,,,
|
ja. waarmee? wanneer, hoe vaak, waarom?
|
Citaat:
|
ik heb er ook heel wat letekens, ik snijd meself in ieder geval elke dag wel, en best diep, ik kan er gewoon niet mee stoppen in moet het gewoon doen... meestal doe ik het als ik onder de douche zit ik doe het omdat ik heel veel problemen heb gehad
|
Probeer er alsjeblieft mee te stoppen! Ik weet dat het heel moeilijk is. Ik heb het ook al vaker geprobeerd en het is ook al heel wat keren mislukt, maar ga er met iemand over praten, of stop ermee!
Zijn er mensen in je omgeving die het weten? |
ik praat er wel over maar het helpt niet er zijn twee mensen die het weten maar sij doen het self ook, en misschien hebben anderen het wel eens geszien ofsow ik kan er egt niet mee stoppen en ik heb so vaaak sin om het nog meer te doen
|
Probeer er met een volwassene over te praten! Probeer iemand in vertrouwen te nemen, iemand die je wel kan helpen!
|
ja ik sit bij eleos daar heb ik een keer in de week een gesprek met een arts maar het helpt gewoon niet:S ik ben gewoon gek:S
|
mag ik je msn? misschien dat we elkaar beetje kunnen helpen. Ik heb geen ervaring met psychische hulp maar ik ben er wel zo goed als vanaf..
|
geef jouwne maar ik voeg je wel toe;)
|
heb hem via privebericht verstuurd ;)
|
okee ik heb hem al;)
|
Ik heb het gezien ;)
|
sandraatje ,,
mijn complimeten,,ik ben nu nog niet zo lang op deze site bezig,,maar er zijn mensen met echte vragen en jij bent 1 van de weinigen die beetje sireus reageert... (Y) xxxxxx (K) |
Er zijn wel meer mensen die serieus reageren hoor, alleen moet je wel goed zoeken ja. Maar meestal reageren de mensen die zelf ook een serieuze reactie willen wel serieus.
|
iunderdaad, er zijn sommige mensen die zo kinderachtig reageren:S ik ben blij dat er nog mensen reageren die een beetje serieus zijn... xx
|
Ga eens dood?
|
wie meot er dood gaan?
|
Citaat:
|
volgens mij is dit geen forum om ekaar de dood toe te wensen ofso, gebruik je verstand eens...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spijt me zeer, maar op dit moment is het gewoon zo, heb er zelf ervaring mee..
Alleen begon ik toen te beseffen dat het me niet zoveel moet boeien wat die mensen op zo'n forum zeggen over mij, ze kennen me niet eens!! |
jeetje wat een geseur hee, maar het slaat gewoon nergens op om anderen de dood toe te wensen sandraatje je heb in ieder geval gelijk...
xx mij |
Dat wist ik al. Ik snap niet eens hoe mensen dat andere toe kunnen wensen!
Maar melisj1, laat ze lekker kletsen, ze zijn het niet waard! |
als ''ze'' het niet waard zijn, waarom reageer jij er dan toch altijd op?? XD
|
Ik heb vanmiddag broodgesneden.
|
deed het pijn? XD
|
Citaat:
|
Dunno, brood zei niks, misschien vond die het wel fijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet als het om seireuze dingen gaat nee!!!
|
Citaat:
|
of misschien wel..
|
die opmerking van hem niet nee, maar het onderwerp waar het hier over gaat wel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen jullie alsjeblieft weer een beetje serieus gaan reageren?
|
waarop? ik vind dat we behoorlijk serieus zijn anders.
Dit is een ernstige zaak, het emo-virus is ook al gesignaleert in een vorm die ook voor broden besmettelijk is!! |
Op dit topic
|
Citaat:
|
En waarom dan wel niet?
|
omdat we dat al gedaan hebben.
|
weet ik veel.....
|
Jullie hebben al serieus gereageerd??:?
|
oh ik wil nog wel een keer ''serieus reageren''
|
Citaat:
|
reageer dan nog ff serieus, en stop gewoon met niet serieus reageren!
|
la la la la la la la laaaaa
"if you merry me, would you bury me, would you carry me, TO THE EEEND" |
waarom? O-)
|
my chemical romance rockt :D
|
omdat het een beetje l*llig is om zo te reageren op mensen die serieuze problemen hebben!
|
Citaat:
dan moet ie daarmee naar serieuze mensen komen. |
Maar als je het lef niet hebt om naar mensen in RL toe te stappen moet je toch wat...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat jij er mee gestopt was trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms zijn er gewoon dingen die ik niet aankan, en dan grijp je naar iets wat je helpt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor jou is er vast ook 1tje |
Citaat:
|
altijd is vandaag, want morgen ga ik dood.
nogal duh |
en hoezo ga je morgen dood? En waarom is dat nogal duh?
|
Citaat:
en ik ben logisch :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan moet ik vandaag niet verdrietig doen en gewoon blij zijn. want daar heb ik morgen geen tijd meer voor :) logisch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sandraatje.. luister nou es..
mense maken een topic met hun "prrrrobleem" en kijken er vervolgens niet meer naar om.. dus wat the fuck heeft et nou zin om "serieus" te reageren als diegene der toch niet meer is :p |
Citaat:
|
ow gaan we weer on topic ? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat om het onderwerp van dit topic, niet om de persoon die het gestart is!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sandra.. wil je zegge dat jij je snijd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gsus christ.. waarom zou je jezelf snijden.. je verneukt je eige lichaam.. schiet dan een elastiekje tege je arm.. of hou je vingers in et vuur.. en knal je kop tege de muur aan dat je bewusteloos bent voor een paar uur.. snijden.. ssjees..
|
Citaat:
|
werking.. werking.. je hebt toch wel door dat je je eige lichaam aan het verneuke bent!!
en dat zeg ik.. als je jezelf bewusteloos ramt hoef je je ook niet te snijden.. PLING |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En je accepteerd dus nog niet dat hij je al geholpen heeft :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat heb jij als bewijs dat hij je heeft geholpen, want het kan ook zo zijn dat je het zelf hebt gedaan maar dat niet zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben blij dat ik het zelf kan.
|
Wie zegt dat jij het zelf kan, heb je jezelf dan ook gesneden?
|
Moet je jezelf snijden? Ik heb andere dingen gepresteerd en dat heb ik allemaal zelf gedaan.
|
Nee, je moet jezelf niet snijden, maar daar ging het nou ff over. Dus vandaar..
Weetje, ik denk dat we hier beter over kunnen ophouden pakspul, jij(en vele andere) en ik(en nog een aantal) zullen het wel nooit met elkaar eens worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kameraad zei dat een half jaar geleden ook nog en nu heeft hij bewezen dat hij het wel is en hij had het in het begin geen eens door, ookal heb ik altijd vertrouwen er in gehad dat hij het kon.
|
Wie ken mij nou beter, jij of ik?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zeg je nou eigenlijk tegen jezelf als hij het niet durft dan komt het met mij nooit goed? Zo blijf je bij een negatieve gedachten en kom je er nooit uit hoor. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben bang dat als ik naar mn ouders stap dat mijn moeder dan weer helemaal depressief word en dat de hele thuissituatie dan weer naar de kl*te is.. :( |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al een tijdje gemaild met een vertrouwensbureau, en degene die mij toen hielp deed echt zijn best, alleen het lukt gewoon niet. Omdat ik als ik over mail met iemand praat dan is het allemaal veel minder erg of juist erger, als je begrijpt wat ik bedoel. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Alleen voel ik me meestal kut als ik alleen ben, en voor mij is de mogelijkheid om naar iemand anders toe te gaan ook niet zo makkelijk. Ik probeer ook meestal als ik niet goed in mijn vel zit om mn vriend of een vriendin van me te bellen, omdat je dan in contact met andere ben, en die mensen kunnen je voor dat moment even opvrolijken. Als ik echt het huis uit wil is dat wel mogelijk, heb het al helemaal onderzocht. Ik kom zelfs in aanmerking voor begeleid wonen bij jeugdzorg, alleen dan moeten mijn ouders wel meer weten :(.. |
Pakspul, wil trouwens nog ff tegen je zeggen dat ik je dankbaar ben dat je serieus reageerd!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vast zo`n jezus verhaal :Z
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.