![]() |
Citaat:
|
dan ben ik maar zieleg..
|
Citaat:
me "vriendinne" hebbe me in de steek gelate.. of zal ik et zo zegge.. ik ben "vervange" door de grootste ADHD nerd van de hele school.. ik heb nou wel nieuwe mense waar ik mee omga maagoed.. et is toch shit als je na 14 jaar ff aan de kant word gezet.. en thuis, me vader en moeder zijn gescheiden, maar me vader houd zich niet aan de regels met allemetatie of what ever.. en elke dag als me vader langs is geweest is me moeder NOG pissiger als normaal.. ik kan niks goed doen in der oge.. ik heb het altijd gedaan.. me broertje is het lieve kleine jongetje dat alles goed doet DE SLIJMBAL!!! altijd als er iets is gaat ie naar mammie toe en dan krijg ik die fucking schuld!!!!! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
1) jaa.. daar trek ik me wat van aan.. omdat ik al zo onzeker ben als maar kan.. 2) vanaf de kleuterklas jaa... 3) ik ga me daar niet mee bemoeie.. 4) dat is bijna on-mogelijk.. |
emo :no:
|
tactloos :no:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik voel me heel snel beledigt, bang, verdrietig en dat soort dingen.. daar kan ik ook geen fuck aan doen |
Citaat:
ik ben gewoon 14 dan krijg je alleen maar NOG meer problemen.. er valt niks te zeiken.. ik doe niks.. en als ze iets vraagt doe ik het meteen.. |
Citaat:
*kuch* :x |
niet weer die kuch a.j.b.
|
Citaat:
Nee. Dus je kent ze geen 14 jaar, maar 10. tuurlijk. |
Citaat:
|
weet je dat het heel moeilijk is om mensen met hun fouten te confronteren?
|
nee
ik zeg het altijd meteen |
dan vind jij het misschien niet moeilijk, maar voor anderen is het vaak wel heel moeilijk
|
dan moeten ze het maar leren
|
Citaat:
2) ik weet dat ze me late hange.. maar ik kan et niet van me geest om zomaar "doeg" te zegge.. na alle momenten die wel echt.. ECHT lol ware.. 3)"verwent" worden is wel leuk enzo, maar dat lost niks op.. en het gaat niet om 100 euro minder.. het gaat om véél meer geld.. me moeder kan nauwelijks boodschappen doen aan het einde van de week |
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet het natuulijk wel willen
probeer gewoon |
Citaat:
maar dat was niet zo, en het was mijn schuld.. want ik was degene die met andere mensen omging blablabla.. daar is helemaal niks van waar.. maargoed |
Ik heb zo'n idee. Jij bent depressief geworden, hebt ff het internet afgestruind, vond 'emo' als verklaring voor je (tijdelijke) depressie, werd emo, ging met emo's om, je vriendinnen vonden je terecht idioot en lieten je 'stikken'.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Weet wie het zegt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
*schijnheilig is* |
Citaat:
je bent een schatt.. :+ maawrr ik moet nog geschiedenis huiswerk make EN 2 proefwerke lere.. dus.. dáággxx |
Citaat:
ciao :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou goed, het 'terecht' gedeelte laten we er dan maar buiten. Maar ik kan er niks aan doen dat ik zo'n goeie mensenkennis heb.:')
|
point taken *)
|
Citaat:
f*ck*g kl***zak |
Citaat:
Je zal ook wel zo`n polssnijdende-altijddepresieve-ikhaatdewereld-emo zijn :z |
Citaat:
|
Citaat:
btw: jaaaaa, een nieuwe om te bashen. :3 |
Citaat:
|
Citaat:
maar dan hoef jij me niet NOG een 'trap' te geven.. want het is al erg genoeg... |
ooohw wat erg
ik snap serieus nog steeds niet wat je probleem nou is zal wel aan mij liggen, niet soms? |
Citaat:
|
Citaat:
want dit deed me echt wat, wist je.. ik weet dat ze me hebben late hangen.. dus hoef jij het niet nog ff erger te make.. en nou voel ik me helemaal een nietsnut.. |
Citaat:
http://www.seniorennet.be/Dossier/Ru...ruggegraat.gif Ok? |
Citaat:
wtf? wat is het nut/de lol daarvan? :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aha..
dus als ik hier een plaatje van een neus neerzet, betekent dat dat jij geen neus hebt? |
|
inderdaad, ik heb arnold schwarzenegger niet..
|
hahahahahahaha
|
(dat is toch arnold scharzenegger)
|
Raare vriendin heb jij :S. Ik bedoel ze lijkt wel een soort wangsta, maar dan in emo stijl. Ik bedoel, als je de hele dag naar hiphop luistert en je vind die kleding vet (baggy broeken, xxl shirts, new era caps,etc.) Dan vind ik dat niet erg als je dat draagt, het zelfde bij emo. Alleen vind ik bij allebei, als je echt een persoon bent die de hele dag naar breakbeat luistert en drum and bass en dan opeens 1 of andere gangsta wilt worden is toch raar :S. Je wordt er mee geboren wat voor muziek je leuk vindt en wat je gaat leuk vinden
|
HO! De discussie ging allang ergens anders over.
|
dus?
|
Dus die gast moet zn kop houden?:)
|
haha :d
|
whaha... maar gamegirl... k weet wel goed wat je voelt.. maarja... mijn ouders zijn nog bij elkaar maar de een is heel anders dan de ander mijn moeder wil me de laatste tijd liever kwijt dan rijk en me vader geeft me juist meer dan normaal... en me zusje heeft een handycap dus zei word geholpen en dan helpen ze mij niet meer met school zodat ik slechte cijfers haal en dan hebben ze weer wat om tegen mij ruzie te gaan maken.... ik mag de laatste tijd ook niet meer zoveel achter de pc dus vandaar dat ik een beetje laat antwoord steeds:(
-xxx- Ilse ps. ik wist dat nijland een plaatsje in friesland was:p |
Hallo, je bent een emo of je bent het niet, kenmerkende muziek:
punkrock ed. goede artiesten: Greenday Sum 41 blink 182 ed. kleding style is wel duidelijk, maar veel zin zal het niet hebben want je moet je ook zo voelen. |
sum 41 is een skate band..
maar nijland.. et is ook fed irritant wat jij hebt enzo.. maar dat met school.. mijn ouders helpen me nooit met school.. waar moeten ze mee helpen zodat jij goede cijfers haalt.. |
Citaat:
|
[QUOTE=-GameGirl;1329154]sum 41 is een skate band..
QUOTE] Sum 41 is gwn punk rock zeik nieh dat het een skate band is!!!:[ |
respect voor alle culturen en subculturen, behalve Moslims.
|
[QUOTE=apnormaal;1329158][QUOTE=-GameGirl;1329154]sum 41 is een skate band..
Citaat:
het is skate muziek, leg jezelf er maar bij neer :loser: |
Citaat:
|
Citaat:
Beiden fout :Z owever, the musical genre of Sum 41 has been disputed among fans because of the complex combination of different musical styles. Their music has been labelled by critics as pop punk, punk rock and even skate punk, but are now considered an alternative rock band. |
aaach.. heb je het helemaal opgezocht..?
|
wikipedia ftw :+
|
haha :d
|
Citaat:
*Verder geen bericht aan jou heeft.* |
Citaat:
(ban me for this if you want to Chris, dat is het me wel waard) |
gebruik asjeblieft ff niet het woord "kanker"
|
Ik zeg het normaal ook niet snel , heb er zelf ook een hekel aan.
Maar in dit geval neem ik het NIET terug, niet voor zoiets :Z |
je hoeft het ook niet terug te nemen.. maar ik vin dat zo'n erg woord.. mijn tante EN oom zijn overleden aan die ziekte.. en laats was het ook nog ontdekt bij een vriendin van m'n moeder.. dat is dan gelukkig goed gegaan.. maar toch is het wel een schok
|
Citaat:
raar |
zucht, nogmaals...
ik neem NIETS terug, hoe hard je ook boe-hoe gaat doen.. |
hoeft ook niet, dat kind stelt zich gewoon aan.
|
Citaat:
eminem ftw |
Citaat:
|
Tjah, je bent het of je bent het niet, dat kun je niet echt bepalen door muziek. Je kunt er wel emo van worden, maar ook alleen als het te maken heeft met de emoheid die je al had, en dan ga je huilen, of je wordt juist heel blij. Je bent emo als je een keer gehuild hebt om iets ( om een jongen, of bijvoorbeeld als je ouders ruzie hadden), daarmee bedoel ik niet dat ze gevallen is maar kijk maar naar de voorbeelden tussen haakjes :p. Als je wel eens huilt ben je emo, als je nog nooit gehuild hebt ben je t niet, zo is het leven nou eenmaal :p
|
ach k denk ik kom maar weer terug op waar het eigenlijk over begon :p
|
Citaat:
ik wou het gewoon zeggen :wave: |
oke newb :love:
|
Citaat:
en als je huilt omdat je ouders gaan scheiden? ben je dan emo? en als je huilt als er iemand dood gaat.. ben je dan ook emo? BULL!! SHIT!! |
|
pff...
|
Citaat:
Man, waar gaat 't heen met Nederland... |
nep-emos dan
|
Citaat:
|
Emo =
Citaat:
En kawashi, hoe dom, naief en inzichtsloos kan je zijn? |
whááá.. hahahahahaha :p
nee.. maar.. mijn moeder moet ook huile als ze een film zit te kijke die.. emotioneel is.. maar zij is toch ook geen emo? en als je nou verdriet hebt.. is het toch logisch dat je huilt? als iemand dood is bijvoorbeeld? |
Citaat:
Lieverd... kruip onder je steen vandaan, loop uit je grot het zonlicht in en maak je VMBO af ok? Praten we dan verder! |
ik denk dat kawashi denkt dat ie er verstand van heeft..
|
heeft ze niet, dat is duidelijk
|
Oow is het een meisje? :o
|
oooo is het een meisje?
@Dinges sorry, neuken? *) |
Citaat:
|
Jah ik ben een meisje :| Zo mensen komen erachter XD Najah, kon je ook niet echt zien via een beeldscherm en een paar woorden :|
|
Citaat:
|
ik fietste laatst over een brug.. maar er liep een man in de weg.. dus ik bell.. en ik fiets verder..
zegt die man opeens.. JONGEMAN let jij andere keer ff op je licht? ik had me licht niet aangedaan :p maagoed.. toen stond ik dus bij de deur van de bieb.. kwam hij weer aan.. zegt ie "je was bang hè?" ik zeg:: meneer ik ben een meisje.. zegt ie:: wat? ik zeg:: IK BEN EEN MEISJE *blinde* zegt ie O.. maar je was wel bang.. ZO domm |
je moet echt wel je licht aandoen hoor!!
ik heb al 20 euro boete gekregen daarvoor :P |
ja.. maar de lantaarnpalen nou nog niet eens aan stonden..
|
:| Zo lullig, nou en dan was het maar donker, als ie je gezien heeft dan heeft ie toch ook wel gezien dat je een meisje bent :| Best irritant als dat gebeurd (via de pc vind k t nog niet zo erg, maar in het echt is het vreselijk :|)
|
Citaat:
|
ik zou hem keihard in zijn gezicht uitlachen :P
of zeggen: ''pardon MEVROUW, maar...'' |
ik was zo verbaast dat er niks in me op kwam..
ik zei dus.. meneer ik ben niet bang voor jou.. en toen liep ik weg.. maar ik had wel de neiging om hem aan te vliegen.. maar aan de andere kant moest ik em ZO erg uitlache.. |
slap
|
Daaaah
|
jij ja :P
|
Daaaah
|
Citaat:
|
whahat?
|
Ik kan me herinneren dat je je nog gedroeg toen je net op dit forum kwam.
|
moest eerst effe tsjekke
|
Ahum...
|
watnou ''ahum'' ?!
ik volg jullie niet meer!! waar gaat het over??? :'( jullie zijn raarrerts [net als joop] |
hehe :) owned]
|
:p
|
Citaat:
najah.. ik ga op bed.. doeggxx |
Ik ga ook is wat nuttigs doen : > Rolatorz!
|
de badkuip :thumbsup:
|
Citaat:
- dat kind heeft als nik: rarejopie |
nee we hebbe niks.. *zucht*
hij is gewoon een friend ;) |
ooooh ''gewoon een vriend''
jaa ik begrijp het.. XD |
ga vekering zoeke jij ;)
najah.. welterustexx |
ik heb al iemand, steven.
en ga ajb weg |
ZzZzZzzz...
|
Erwin?! whaha jij bent grappig
ja natuurlijk heb ik ''wat'' met hem, we zijn 2x getrouwd! |
Haha =D hoe zielig.
|
idd
|
Dus ik ben zielig? :{
|
nee... nina
|
Erwin?! whaha jij bent grappig
ja natuurlijk heb ik ''wat'' met hem, we zijn 2x getrouwd! _ Haha =D hoe zielig _ idd O, en dat dan? :{ |
Citaat:
|
jah ik ben emo en ik wil me even voorstellen want ik ben nieuw op het forum..
najah ik ben: 18 jaar woon in haarlem hou van emo muziek en eigenlijk van alle soorten muziek. ik ga binnenkort trouwen Ik hou heel erg van new york waar ik vaak ben geweest 3x en ik ben erg geintresserd in cybergothic stijl en J-rock. najah ehm als je wat wil weten vraag je het maar. |
je naam zou ook interessant zijn
of je krijgt er 1tje toegewezen |
ach man.. laat die jonge lekker emo weze.. :+
|
jaa idd, sexy tog!! XD
|
18 en trouwen....
|
leuk toch XD
|
nou ik ga sowieso nooit trouwen
|
Citaat:
|
Trouwen is zooo 64 v. chr. :')
|
ja geweldig XD
idk, volges mij schrijf je et wel goed zo maar dat is een kutprogramma |
nehjj ik vin et wel lol :p
|
dat had ik al verwacht
|
hà hà .. :+
|
:')
|
ik vind al die programma's op mtv leuk.. eigelijk..
|
ik kijk bijna nooit meer tv
mtv lag er een half jaar af bij ons :( |
das kut!
|
ja
bleek dat het aan nr 19 lag [er was geen geluid] dus toen heb ik em fv op een ander nummer gezet en toen deed ie het weer :) |
'yay' :+
ik kijk alleen mtv, tmf, en comedy central.. voor de rest kijk ik ook geen tv.. :p |
ik kijk soms wel eens house of csi, wat er maar op is
mtv meestal ja maar ik zie toch niet wat ik kijk op da moment |
ik keek vroeger elke week csi haha.. maar dat word op een gegeve moment gewoon saai..
en op jetix en nickelodeon heb je elke dag van die irritante schreeuw filmpjes.. en op de rest van de zenders is alleen maar politiek of teleshop programma's .. |
ja csi wordt ook telkens herhaald, das stom
|
jah.. maar het is ook altijd hetzelfde.. er gebeurt iets.. ze vinden een lijk.. ze onderzoeken het.. vinden de dader.. directed bij jerry bruckheimer...
ik vond het alleen leuk als er iets met geesten of vampiers was ofzo.. maar anders von ik et vet saai |
ja idd
|
Emo WIL je niet worden, als je je zo gaat kleden wordt je direct in het hokje 'emo' geplaatst, en dan kom je er niet zo makkelijk meer van af. En trouwens, ik vind het echt heel erg achterlijk als iemand iets wil worden en zich dan als tweede afvraagt wat voor muziek je daarbij moet luisteren. Je luistert wat je leuk vindt, en niet omdat je daardoor ergens bij gaat horen. Als je bijv. Metalhead wordt dan komt dat omdat je allang naar Metal luisterde. niet omdat je je opeens bedenkt: "Ik word metalhead, dude"
|
oke
|
Citaat:
WE.. KNOW.. IT!!! 8| |
ja er zou allang n lockje moete zijn hiero. Dat mens die deze vraag stelde komt hier toch niet meer, en wij hebbe geen behoefte aan NOG meer mensen die fv gaan vertellen wat ze er allemaal wel niet van weten..
|
/agree, so much!
|
:d
[dus dit is fv officieel n lock-request O-)] |
Yeah
|
en nu wachten...
|
Ga ergens anders SC'en :'). Er bestaat ook nog zoiets als msn.
|
Citaat:
|
doe ff normaal wil je.. :S
|
en DAT bepaal ik zelf bren.
|
iemand heeft een kuthumeur..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een kuthumeur laat je niet achter in de ene topic en dan weer goedgehumeurd in de volgende
|
je kan niet in 1 topic een kuthumeur hebbe.. en in de andere vrolijk weze..
|
nee idd
maar meneertje kuthumeur is toch al weg dus iedereen fv vrolijk doen :d |
yay
|
Hey, stelletje emo's moeten jullie niet janken en snijden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee, tegen diegenen die zichzelf emo noemen misschien?
|
oke :)
|
Citaat:
|
anders ga je ff ergens anders je tijd verdoen...
|
Citaat:
|
Ik hoef niet bij een subcultuur te horen om me begrepen en niet alleen te voelen. Ik ga het andere mensen ook niet nog makkelijker maken om mij in een 'subculturenhokje' te proppen omdat ik me niet kleed zoals zij of niet dezelfde muziek luister of wat dan ook.
Als je subculturen meer vind dan een term om bepaalde mensen over het algemeen samen te vatten ben je gefrustreerd kutemo'tje nummer 294148 die vind dat hij/zij ergens bij moet horen om zichzelf te kunnen plaatsen. Dus, ga lekker huilie doen met je emo vriendjes en doe niet alsof je ergens verstand van hebt?:wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
In tegenstelling tot andere cellen kunnen hersencellen niet groeien. Dode hersencellen komen niet terug. Naarmate je ouder word heb je dus ook steeds minder hersencellen.
|
Stoer :D
|
-_-
|
oh dus,, ik kreeg gisteren met voetbal die bal tegen mijn kop aan. boem honderd hersencellen dood. die krijg ik niet meer terug? :(
|
Nope.
|
dus dan kan het zijn dat je op het laatst gewoon heel erg dom wordt, omdat je zo vaak een bal tegen je kop gehad hebt?
|
Jep.
|
dat zie je ook bij boksers, die zij echt dommer geworden aan het einde van hun carriere is ooit eens uitgezocht
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.