![]() |
Citaat:
|
Citaat:
voor de een is een psycholoog zus, voor de ander zo..... als het om mensen gaat is er nooit een algemene oplossing |
Citaat:
|
Citaat:
als je er niet over kan praten met psych? of als je "er beter niet over praat"? das sowieso onzin |
Citaat:
En moet je er nou wel of niet over praten? ------------------------------------------------------- He, who doesn't understand the path that's layed out before him |
Citaat:
zoals ik al zei, als het om mensen gaat is er geen algemene oplossing.....met geluk vind je een vaak-werkende oplossing, maar zelfs daar geldt niet 'altijd' |
Ik weet t niet, voorlopig helpt bij mij alleen t snijden :(
|
meis onthoud goed dat ik er altijd voo rje wil zijn en je altijd wil helpen oke???
en ik mis je:'( |
Citaat:
|
Citaat:
je weet het he, probeer het ergens (niet perse bij mij) kwijt te kunnen d.m.v. prateh, ok? niet :'( , niet :x ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je bent niet gek.. ik!
|
iedereen is gek,
of niemand is gek. hangt er vanaf hoe je het bekijkt. :{ Laten we het er maar op houden dat niemand hier gek is OKE?! ( :( ) Kom op, kop op ok? :) |
hmm dit topic van zelfmedelijde gaat volgens mij nergens eindigen...
|
argh!
Citaat:
zal wel aan mij liggen dan :[ |:( :x |
jezus he niet alles ligt aan jou hoor!
|
mensjes ik wil nu weer een normale discussie zien, anders moet ik er een hangslotje aan hangen en dat moeten we niet hebben he :)
|
Citaat:
Ik vond het alleen een beetje irritante post van FoL My Bad. :p |
ik heb gewaarschuwd -> lock :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.