Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Slik je door of wil je een doekje? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=28740)

DarkAngel 31 March 2003 19:57

Citaat:

Originally posted by psychobunny

spreekt er daar eentje uit ervaring? :d

en nee, als er iet slijmerigs,zouts in uw keelgat wordt gespoten is da echt ni goor :kots:

maar ik ga ervoor :)

zorg er dan vor dat het ni in uwe keelgat wordt gespoten, gewoon met uw tong de keelgat afdekken en dan ga het wel zenne :)

0Vera 31 March 2003 20:47

Iedereen roept wel zo hard dat er 'in je keel gespoten wordt' maar et spuit echt nie zo mega-hard, en tis ook niet zo megaveel als jongens graag beweren :)

niet dat dat boeiend is ofzo, maar jongens zeggen et nu eenmaal graag geloof ik.. :p

bAnAnAqUeEn 31 March 2003 20:49

Citaat:

Originally posted by 0Vera
Iedereen roept wel zo hard dat er 'in je keel gespoten wordt' maar et spuit echt nie zo mega-hard, en tis ook niet zo megaveel als jongens graag beweren :)

niet dat dat boeiend is ofzo, maar jongens zeggen et nu eenmaal graag geloof ik.. :p

idd, maar als het te diep in je keel komt en je verwacht het niet echt kan het wel ffie vies doen

is idd niet veel! is maar een vingerhoed of twee :) ofzo

laurier_garnier 31 March 2003 20:53

Citaat:

ik niet zenne! die van mij is wel zeker nen halve meter en 10 centimeter dik hoor! en ik spuit zeker nen emmer vol per keer ofzo! :d

NOT :D

bAnAnAqUeEn 31 March 2003 21:51

Citaat:

Originally posted by laurier_garnier

NOT :D

:z

dext0r 31 March 2003 22:00

Citaat:

spreekt er daar eentje uit ervaring? :d

beetje hypocriet als je zou zeggen van niet..
bovendien mag je ook net te veel verlangen van een ander wanneer je t zelf niet zou weten zeg maar...., althans das dan mijn mening :P

FunFair 4 April 2003 00:00

ik zou niet verwachten dat als ik een vriendin had dat ze het zou slikken... zelf zou het me heel smerig lijken... vooral omdat ik niet van glibberige zoute dingen houdt...:kots: dus doe maar een doekje voor de toekomstige mevrouw :) of ze moet het natuurlijk lekker vinden, maarjah.. :rolleyes:

het lijkt me ook echt niet aantrekkenlijk ofzow als ze het zou doorslikken.. eerder goor :{

en in kids vertelden ze dat ze een complete maaltijd moesten eten voordat die smaak uiteindelijk uit haar mond is duss..... das nie liev :{

Brendovic 4 April 2003 14:58

Citaat:

Originally posted by FunFair
ik zou niet verwachten dat als ik een vriendin had dat ze het zou slikken... zelf zou het me heel smerig lijken... vooral omdat ik niet van glibberige zoute dingen houdt...:kots: dus doe maar een doekje voor de toekomstige mevrouw :) of ze moet het natuurlijk lekker vinden, maarjah.. :rolleyes:

het lijkt me ook echt niet aantrekkenlijk ofzow als ze het zou doorslikken.. eerder goor :{

en in kids vertelden ze dat ze een complete maaltijd moesten eten voordat die smaak uiteindelijk uit haar mond is duss..... das nie liev :{

Kids :respect: :respect: Die film heb ik hier op DVD liggen, dat is me toch een leuke film

Wendovic 4 April 2003 15:15

Citaat:

Originally posted by bAnAnAqUeEn

idd, maar als het te diep in je keel komt en je verwacht het niet echt kan het wel ffie vies doen

is idd niet veel! is maar een vingerhoed of twee :) ofzo

Wat voor vingerhoedjes heb jij:p

FunFair 4 April 2003 16:07

Citaat:

Originally posted by Brendovic

Kids :respect: :respect: Die film heb ik hier op DVD liggen, dat is me toch een leuke film

er komt een nieuwe film uit van die regisseur ofzow.. misschien ff die ook kijken... draait maar in 3 zalen ofzow in nederland.. weenie meer hoe die heet...

0Vera 5 April 2003 11:23

Citaat:

Originally posted by FunFair
ik zou niet verwachten dat als ik een vriendin had dat ze het zou slikken... zelf zou het me heel smerig lijken... vooral omdat ik niet van glibberige zoute dingen houd...:kots: dus doe maar een doekje voor de toekomstige mevrouw :) of ze moet het natuurlijk lekker vinden, maarjah.. :rolleyes:

het lijkt me ook echt niet aantrekkelijk ofzow als ze het zou doorslikken.. eerder goor :{

wat je zelf al zei: ze moet t lekker vinden

ik slik ni omdat de jongen dat zo geweldig vind, ik slik omdat IK dat geweldig vind :)

bAnAnAqUeEn 6 April 2003 20:19

Citaat:

Originally posted by Wendovic

Wat voor vingerhoedjes heb jij:p

ik geen :z mijn oma heeft er voor haa rduim :D en ze heeft nogal dikke vingers :z

Wendovic 6 April 2003 20:45

Citaat:

ik geen :z mijn oma heeft er voor haa rduim :D en ze heeft nogal dikke vingers :z

Dan moeten ut wel hele grote dikke vingerhoedjes zijn. Wil je dat spul er allemaal in krijgen:p Je kan er geen emmers mee vulle ofzo maar 2 vingerhoedjes stromen dan tog ook wel weer over hoor:p lol

bAnAnAqUeEn 6 April 2003 20:53

Citaat:

Originally posted by Wendovic

Dan moeten ut wel hele grote dikke vingerhoedjes zijn. Wil je dat spul er allemaal in krijgen:p Je kan er geen emmers mee vulle ofzo maar 2 vingerhoedjes stromen dan tog ook wel weer over hoor:p lol

wel het zijn vingerHOEDEN en ik heb nooit gezegd dat het afgestreken vingerhoeden waren he ;)

Wendovic 7 April 2003 14:48

Citaat:

wel het zijn vingerHOEDEN en ik heb nooit gezegd dat het afgestreken vingerhoeden waren he ;)

Haha lol maar vingerhoeden dan. En k denk dat ut tog egt meer zijn dan 2 vingerHOEDEN:p

BlondMysterie 14 April 2003 10:06

Citaat:

Originally posted by dext0r

ze moet t niet slikken :P ze moet t in dr mond houden en dan jou weer op de bek pakken... lekker snowballen : P

*sigh,........*

Citaat:

ik ken der die daarbij tegesputteren O-)

ikke nie:) :thumbsup: :p

inVision 14 April 2003 10:26

Citaat:

Sperma is vloeibaar, het is altid afgestreken :+

dext0r 14 April 2003 10:57

Citaat:

Originally posted by inVision

Sperma is vloeibaar, het is altid afgestreken :+

wanneer het een volle vingerhoed is.. ontstaat er een bolling =)

psychobunny 14 April 2003 18:27

for those who care,tis goed afgelopen :z

dext0r 14 April 2003 19:49

Citaat:

for those who care,tis goed afgelopen :z
en ut smaakte naar? :p

psychobunny 15 April 2003 13:11

Citaat:

en ut smaakte naar? :p

zoutig :yes:

maar dat wistk eigenlijk al :p

0Vera 15 April 2003 18:19

ik weet t ni hoor, van die vingerhoed. condoom zit ook nooit zo vol, maar een vingerhoed is erg klein. Laten we t er maar op houden dat twee vingerhoeden misschien wat aan de krappe kant zijn als je erg lang omhoog zat, maar over t algemeen moet t wel lukken :Y) Kan zo gauw ook geen universeel klein voorwerp noemen waar t nou psies wel in past eigenlijk :{ :x

PFP 16 April 2003 15:50

Citaat:

ik weet t ni hoor, van die vingerhoed. condoom zit ook nooit zo vol, maar een vingerhoed is erg klein. Laten we t er maar op houden dat twee vingerhoeden misschien wat aan de krappe kant zijn als je erg lang omhoog zat, maar over t algemeen moet t wel lukken :Y) Kan zo gauw ook geen universeel klein voorwerp noemen waar t nou psies wel in past eigenlijk :{ :x
een theetepeltje dan maar

dext0r 16 April 2003 16:42

Citaat:

Originally posted by PFP

een theetepeltje dan maar

is qua inhoud kleiner dan een vingerhoed
neem dan eerder een eetlepel. en dat zou nog niet eens zo gek zijn.

PFP 16 April 2003 17:15

Citaat:

is qua inhoud kleiner dan een vingerhoed
neem dan eerder een eetlepel. en dat zou nog niet eens zo gek zijn.

je begrijpt het niet?

dext0r 16 April 2003 20:21

Citaat:

Originally posted by PFP

je begrijpt het niet?

of het was gewoon een hele domme flauwe grap

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:05.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.