![]() |
Citaat:
|
Iedereen roept wel zo hard dat er 'in je keel gespoten wordt' maar et spuit echt nie zo mega-hard, en tis ook niet zo megaveel als jongens graag beweren :)
niet dat dat boeiend is ofzo, maar jongens zeggen et nu eenmaal graag geloof ik.. :p |
Citaat:
is idd niet veel! is maar een vingerhoed of twee :) ofzo |
Citaat:
NOT :D |
Citaat:
:z |
Citaat:
bovendien mag je ook net te veel verlangen van een ander wanneer je t zelf niet zou weten zeg maar...., althans das dan mijn mening :P |
ik zou niet verwachten dat als ik een vriendin had dat ze het zou slikken... zelf zou het me heel smerig lijken... vooral omdat ik niet van glibberige zoute dingen houdt...:kots: dus doe maar een doekje voor de toekomstige mevrouw :) of ze moet het natuurlijk lekker vinden, maarjah.. :rolleyes:
het lijkt me ook echt niet aantrekkenlijk ofzow als ze het zou doorslikken.. eerder goor :{ en in kids vertelden ze dat ze een complete maaltijd moesten eten voordat die smaak uiteindelijk uit haar mond is duss..... das nie liev :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik slik ni omdat de jongen dat zo geweldig vind, ik slik omdat IK dat geweldig vind :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
for those who care,tis goed afgelopen :z
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat wistk eigenlijk al :p |
ik weet t ni hoor, van die vingerhoed. condoom zit ook nooit zo vol, maar een vingerhoed is erg klein. Laten we t er maar op houden dat twee vingerhoeden misschien wat aan de krappe kant zijn als je erg lang omhoog zat, maar over t algemeen moet t wel lukken :Y) Kan zo gauw ook geen universeel klein voorwerp noemen waar t nou psies wel in past eigenlijk :{ :x
|
Citaat:
|
Citaat:
neem dan eerder een eetlepel. en dat zou nog niet eens zo gek zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.