![]() |
hehe ben toch wel benieuwd met wie ik gezoend zou hebben? T heeft kennelijk bij mij dan niet zo sterke indruk achter gelaten :z
|
Re: Re: Uitslag enquête!! :)
Citaat:
|
Citaat:
ons in bikini.. Mo.. kweet neit of ik me in kan houden.. :9 :+ |
oooohh!!!
9. Wie van t forum zouden een goed koppel vormen?
Lieve Colafles en FiZz Wie was het?!?! wie heeft dat gezegt?!?! Nah, ze is ook erg liev jah :) |
Re: oooohh!!!
Citaat:
|
Re: Re: oooohh!!!
Citaat:
Dank je wel :yes: |
Re: Re: Re: oooohh!!!
Citaat:
|
hhmm...ben d'r nie zo heel vaak meer, maar word toch nog wel een paar keer genoemd 8-)
|
ik ben een beetje onbekend:) ik wordt wel 2 hele keren genoemd:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
he?!? FRAUDE ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Uitslag enquête!! :)
Citaat:
|
"En dit nog:
dat meisje met die dreads ja ff serieus hoe heet ze nou? bart is dacht dat je het wel voor me zou opzoeken." das jamiel:p of word er iemand anders bedoeld |
ok, biecht op! wie wil er sex met mij????? :+
|
ik sta er helemaal niet in best chill:)
|
Citaat:
|
Jeej iemand zou mij nooit bannen:+
|
Citaat:
Bifficlyro: dat koppel was mijn schuld :$ me zussiej verweet me weinig mensenkennis maar ik gunde je gewoon n lieverd :aai: FunFair en ik? leg uit :) en tot slot: 4 mensen die met mij op stap willen? no prob :) En niemand wil met me naar bed :( naja zeg.................... :p Rijntje: ik wil wel een keer in je zespersoonsbed slapen hoor :d |
Waarom sticky? :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja en wie wil er nou weer sex met mij:+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ook dan?
Citaat:
|
Citaat:
|
ok,wie heeft er mij genoemd bij 1, 12, 15 en 19? :p opbiechten :p
|
ND, ik had je ingevuld bij mijn huis opknappen, waarom weet ik eigenlijk niet :*
|
Citaat:
|
Ik kwam er pas achter dat dat Jamiel was toen ik m al gepost had, Mandy.. Ik had nog nooit van Jamiel gehoord voor die tijd.. :{ Enne, Anke, volges mij had ik jou met met wie wil je op stap O-)..
|
Damn, een aantal van die Phit-stemmen komen van mij :7 :wave:
|
Ik moest van Bert/Bart....
Bart NSC Kerkrade!!! says: 1. Welke gebruiker heeft de leukste avatar? Oizo 2. Welke gebruiker zou je vragen om je huis op te knappen? Oizo 3. Welke gebruiker zou je het liefst een permanente ban geven? LoeLoe 4. Wie zou je nooit een ban geven? Oizo 5. Welke 3 kunnen het beste discusiëren? Oizo, Zaagmans, Jdiezrequejo 6. Wie post het leukst/origineelst? Oizo 7. Wie post er het saaist? Bartje518 8. Van wie vind je het jammer dat hij/zij niet meer zo vaak komt? Oizo 9. Wie van t forum zouden een goed koppel vormen? Oizo en Bruggi 10. Wie is er het lelijkst? (hier zou DarkAngel graag genoemt RickClan, Loeloe worden) 11. Wie zou je graag In Real Life (IRL) willen kennen? Oizo 12. Met wie zou je graag op stap gaan? Oizo 13. Met wie zou je wel in 1 bed willen slapen? Oizo 14. Met wie zou je wel eens seks willen hebben? Oizo 15. Aan wie erger je je het meest? RickClan, Loeloe, Appelshampoo 16. Wie is het leukste? Oizo 17. Wie maakt de domste opmerkingen? Zaagmans 18. Wie post die leukste/mooiste foto\'s? Oizo! 19. Wie zou je het liefst weg hebben? (3 noemen) LoeLoe, Rickclan, Appelsha Bart NSC Kerkrade!!! says: 19. Wie zou je het liefst weg hebben? (3 noemen) LoeLoe, Rickclan, Appelshampoo 20. Wie is de domste doos? Sgatje 21. Met wie heb je gezoend? Oizo 22. Aan wie denk je het meest? Oizo Bart NSC Kerkrade!!! says: pm dat ff 8) |
Citaat:
|
|
Verrek ik sta er ook nog bij!
*) :? 8-) (had ik die enquete ook nou maar ingevuld) |
Wie vond mij trouwens het leukst? Kan me namelijk niet veel mensen van dit forum voorstellen die dat gezegd hebben :D
|
Citaat:
|
wie heeft op mij en blossom gestemd als goed koppel?:?
|
Je zou natuurlijk een luttel bedrag op mijn rekening kunnen overmaken ofzo.. O-) Dan zou ik welicht kunnen gaan twijfelen.. :+;)
|
Citaat:
|
Wie wil mij IRL kenne??:)
|
Re: Re: Uitslag enquête!! :)
Citaat:
==> :$ |
volgens mij ben ik niet zo erg bekend hier...
|
hahaha geeft niet bart, tis jammer dat je sommige uitspraken enzo eigenlijk niet neer kanz etten omdat ze dan verkeerd begrepen worden. omdat je de houding van iemand en de manier waarop niet kan zien
|
Whoei, ik sta er ook een paar keer bij, zowel positief als negatief :yes: :+
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.