![]() |
aan linnea en aan bop tuurlijk en eclipse zoals ik al eerder zei :)
|
:* aan Meiske omdat we elkaar nog keer zouden gaan zien in de super!! ;) ;> :) =)
|
samson :love:
|
Citaat:
:* trug meid, za moet ik hele dag komie dan lang op me kaartje staat a.middelhoek (bij toetjes hé ;)) |
Re: Re: Re: Wie wil jij
Citaat:
|
:* aan me vriendje, omdat ie gewoon liev is
:* aan me beste vriendin, om de zelfde reden :* aan me danspartner, omdat ik zoooon lol met m heb :* aan remco, zomaar :* aan marco, die ik al heeel lang nie meer heb gesproken :* aan alle andere lieve mensen van hier |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
:D als weereens meeting in adam is kom k weer keertje bij je slapen hoor bopie ;) :*
|
Citaat:
|
Citaat:
:* terug aan Chica omdat ik haar niet meer zal pesten met e-cards ;) :p :* aan 0Vera, m'n mammie :Y) :* aan linnea, m'n tante :+ :* aan kleine Irene :] ennuh.....voor de rest rest ook die m wilt :o |
Citaat:
|
wheheh je luchtbed lag goed hoor ;) :D
|
bartje518: :(
|
:* voor alle lieve mensjes hier:*
|
:* aan x-lizz-x omdat:
Lizz zegt: Ik heb nog geen kusje van jou gehad in het kusje topic (6) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, kwor bijna nie genoemd terwijl ik wel superlievies ben:(
Nah in ieder geval voor de mensjuhs die me wel genoemd hebben een :* en een :aai: omdat jullie zo lievies zijn En de mensjes die ik wel aardig vin en die ik niet aardig vin hetzelfde. Zo hoeft niemand te zeggen dat ik geen kuzz heb gegeven:9 |
Citaat:
|
Citaat:
Savonds als me dinnetjes komen -> kom we gaan naar de super, moet even iem. spreken haha :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
:* aan Loe omdat ze superlievies is!! ;) :)
|
Citaat:
:* aan ehm...mezelf (vuile narcist dat ik ben :d) |
Citaat:
@LoeLoe: ik gaf kusje aan t hele meidenforum, daar hoor jij ook bij:) maar nog speciaaaaal :* voor jou, ook ff van jo die nu heel druk is omdat dr vriendje dr is :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:* aan psychobunny want zij is gewoon cool8-)
:* aan bart om hem sterkte te wensen :) :* aan chica want zij is heel erg lief! :yes: :* aan biffyclyro omdat ze ziek is :( :* aan Nightwolf omdat ie Iris dr kanarie heeft ingepikt :] |
Citaat:
|
Een :*je voor de mensjes van mijn vereniging om het allemaal een beetje gezellig te maken :)
|
:* aan rickclan, ookal bennik bang voor hem. maar we zijn getrouwd enz :(:'(
(ok hij vroeg et ook op msn :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en NW: ik lees je reakties wel hoor, ik let alleen niet altijd even goed op :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kusje:* kusje:* kusje:* :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:* terug :* aan lizz, omdat ze denkt dat ik haar niet mag, maar dat is niet zo :( :aai: :* aan de rest nog :z edit: nog een :* aan miss_sweetgirl, omdat ik haar gisteren had gezien, en ze er toch wel leuk uitzag O-) :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:*
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.