![]() |
zwarte pantalon
wit overhemd zwart vlinderstrikje O-) |
blauwe jeans van lois,
witte t-shirt uit de large met: i'm a naturally blonde so please speak slowly donkergrijze string van micky mouse zwarte bh |
oldskool vans
wit/grijze minisokken donkerblauwe korte broek rode polo geel zwarte boxershort |
kort lichtblauw/wit kleedje zonder mouwen
|
m'n bikini :+
|
Adidas voetbal- t-shirt
Lee Cooper streepjesjeansbroek |
Citaat:
Ikke, witte boxer :o Donkerblauw broek zwart shirt zwarte sokken.. |
spijkerbroek met zwart truitje van mango
|
niets
|
ene bikini
|
- zwarte rok
- zwart topje - grijze bh - roze string |
heb nu een RL polo shirt aan met daaronder een diesel broek en heb bottecelli schoenen eronder..
|
Re: Welke kleding draag jij vandaag?
Citaat:
en een lange beige spijkerbroek van Tommy Hilfinger |
Citaat:
|
ik heb een roze bikini aan,( omdat ik toen het wat zonniger was vandaag nog in de tuin heb liggen zonnen) een wit topje en een kort spijkerbroekje
|
blauw/roze rokje
grijze sokken witte o'bleu schoenen wit topje roze bh rode string |
op het moment mijn rode kater pyjama :+
|
Citaat:
|
Re: Re: Welke kleding draag jij vandaag?
Citaat:
*** Witte linnen Esprit broek Lichtblauw shirt met opdruk Esprit de corp. (joepie :p ;)) zonder mouwen Esprit Ik loop op blote voeten Ondergoed is grijs |
Blauwe korte broek :x
Grijs nike-shirt blauwe boxer blauwe sokken Da wast :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
-witte sokken
-witte broek -wit shirt -zwart vest -ondergoed zomenteen blauw spijkerjasje en mn neppe allstar schoenen |
rooie sparco's
zwarte CKboxer zwart replayshirtje, net gekocht in r'dam8) blauwe dieselbroek |
-mn neppe allstars
-witte sokken -witte rok -rood spaghettitopje - rood/roze vest om mn middel -rode bh en string |
Ben je er trots op dat je neppe Allstars hebt ofzo?!?! :? :{ :d
Momenteel draag ik een ochtendjas.. Had daarnet wel een blauw Esprit spijkerjack met blauwe Levi spijkerbroek + bruine Bladelli laarsjes aan toen ik naar buiten was.. Maar dat was een tikkeltje te heet en ik hoef nu toch niet meer het huis uit...:) |
Citaat:
|
Lichtblauwe wijde jeansbroek van HPK ofzo
Gele wijde adidas-t-shirt Horloge en armbandje Onderbroek en BH |
op dit moment saaie klere
Een wit kreukel blouse met daaronder een zwart spagetie topje en een zwarte broek en paarse sokke Mjah k heb vandaag gewerkt he... |
Citaat:
|
zwarte string
witte bh G-Star spijkerbroek Diesel blousje Tommy Hilfinger polo en blote voetjes |
zwart pinkpop t-schirt
een door de was verkleurde bh(nu zwart) een zerbra string een blauw wit achtige broek met overal gaten bij de grootste gaten heb ik op me broek geschreven LOAK zwarte enkelkousjes en witte adidas 3 streepjes ik heb gewerkt duss..... en ik ga niet uit dus ik laat deze kleren aan tot vanavond |
Slayer - Nailed Jesus shirt
Oude spijkerbroek zwarte sokjes witte Guciani(ofzo) onderbroek |
Een groene achtige best wijd uitlopende spijkerbroek...
Rood,Geel,Groene riem=) Legertruitje.. Grijs vestje.... Krezip polsbandje.. Zwarte sokken... |
wijde grijs/bruinachtige broek met lichtblauwe strepen van linnen
en een strak zwart shirtje zwarte sokken, en een zwarte boxenshort (nee, niet zo'n grote tent) |
Bleke diesel spijkerbroek
diesel shirtje met blauwe print van diesel fighter en een witte string+bh en mn blauwe muiltjes van sacha |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.