![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben super-saar... Ik kan alles aan :] |
Citaat:
Zo hard gaan we toch niet offtopic? :p |
Citaat:
*smeert jou in met gel* Wet genoeg? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie dit niet als een maatschappelijk probleem... Mij geen probleem dat die met hun kont bloot lopen :p Je kan er alleen maar goed mee zijn ;) :] |
Citaat:
Ik mag dat niet van muh vader... Ik had eens voorgesteld de auto in te korten vanvoor en vanachter, aangezien hij nu op terras staat, en hij moet daar weg. Dan zou hij beter in de garage passen, maar muh pa vond het niet zo'n goed idee ;) :? 8-) |
Citaat:
van mij mag het wel zolang het wat inhoud heeft en niet is van: Hallo hallo hoe is het ? goed en met jou ? ook goed Trouwens als ik deze sluit moet ik die van jou ook sluiten en zo vlug topics sluiten lijkt me niet echt goed voor de sfeer en de fun hier. dus van mij mag er heus wat 'gechat' worden, zolang het maar een inhoud heeft dat andere mensen ook kan boeien en het niet gewoon iets prive is dat je veel beter via msn kan doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als als.. :no: Probeer t in ieder geval 8) Enne, bunny en saartje, wat zo geweldig aan gel is :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff, nu weet ik wat er al die jaren fout was met me, ik had gewoon geen gel in me haar :p
|
Citaat:
|
potten gell zuigen, een tube moet je hebben, die maken tenminste nog geluid als ze bijna op zijn :9~
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmmz.. what about 'n orgie met alle gel-liefhebsters en mij en mijn drie potten gel? ;) (wel XXL-potten huh :z) |
op en je broers msn zitten is wel grappig, maar dingen naar hem toe sturen, vooral van die proefpakketjes, das pas grappig :)
dan krijgt je broer opeens een proefpakket van bijvoorbeeld libresse :d das pas leuk :yes: |
:yes:
Of iemand anders nummer invullen bij dat matrix-ding van Hinniken... Krijgt die ander ineens een telefoontje van zo'n matrix-stem.. :z |
Citaat:
|
Op gratiz.nl ff zoeken...
Staat vijfde of zesde ofzo volgens mij :) |
Precies, vanaf morgen gooi ik er een halve pot tegenaan, dan ga ik ervanuit dat ik diezelfde dag nog seks heb O-) :9 :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
Da's gewoon gemeen.. In het 2de middelbaar heeft mij zo iemand dat eens gelapt... Kreeg ik 6dozen tampons thuis :p Zoiets is niet grappig :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.