![]() |
dimas:yes:
en die ontwijkende slet van een kampie:wave: :kwaaist: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pffff ik hoop dat ik mezelf ooit nog een keer tegenkom*)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vind jij lullig van haar dan?? |
Citaat:
neuken? :) |
Citaat:
Dat ze altijd mij probeert af te zeiken. Bijv, hier voor het geval je het niet had gezien. Ik had voor de gein nee gezet, gelukkig dat niemand mij wil meeten en dan reageert zij heel "aardig" en "vriendelijk" Nee idd Zonder smilie erbij dat het een geintje is ofzow, dus dan vat ik het op dat ze mij niet moet en trouwens zo reageert ze wel vaker op dingen die ze zegt. Ik heb haar nooit iets aangedaan, dat zij ineens zo begint te doen ken ik niks aan doen. :no: Ik doe alleen hetzelfde terug en dan krijg ik de schuld, no way....:{ |
Citaat:
Nee jij zei niemand wilt me meeten, Toen zei zij: nee idd Ze bedoelde daarmee niet, nee inderdaad niemand wilt je meeten, Maar ze bedoelde, nee mij wil ook niemand meeten (volgens mij) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik las het gelijk al zo eigenlijk.... Dus daarom dacht ik : huh hoezo denk je dat ze lullig doet tegen je. Maar ik vat hem hoor :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blub
|
Ik wil niemand meeten.. :p alleen ontmoeten.. ;
|
Citaat:
ik ben wel nieuwsgierig hoe jij in het echt bent ja :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik wil eigenlijk wel eens weten wie little angel is.......
|
Ik wil LC nog een keertje meeten (want die 5min of hoe kort het ook was dat telt niet g oed genoeg mee :p)
ik weet niet of ze net in het lijstje stond maar ik benoem haar nog even speciaal apart :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.