![]() |
welkom!
een ding laat niet over je heen lopen!:p :+ :] :wave: |
....nou ik ben helaas niet een van die magnums alla wraakzucht ofzo... alhoewel een Magnum Xessex wel een aardige nieuwe naam voor een nieuwe smaak zou zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie niet nog meer algemene vraagjes btw. Dat zou aan de ene kant wel leuk zijn omdat ik dan een beetje kan gaan spelen met welke vraag der nou betrekking op heeft. Nu heb ik namelijk nog geen speelruimte. Maar als der nog niet zoveel meer in jullie opkomt dan laten we het hier toch bij. Dan zien jullie over een tijdje wel wat het betekent. |
ik vind gewoon dat je naam te maken heeft met sex and if not, heb ik pech :p
|
Citaat:
Ik denk aan een magnum met een dikkere laag pure chocola aan de buitenkant. Daarin dan de doorsnee vulling van een magnum..alhoewel die iets meer vanille smaak zou mogen hebben. En dan rondom het stokje zit dan een hartje gewikkeld die bestaat uit een mengsel van Fiero (die rode likeur) en een ander pittig smaakje. Dit zou dan een opwarmertje vooraf aan de liefdevolle vrijpartij ("Xessex") kunnen zijn. Eerst samen aan 1 ijsje kluiven en dan als je bij het hart bent ieder een stukje van het hartje bijten. Dan smelten de harten van de 2 samen en kan een passionele nacht beginnen. |
Citaat:
|
je mag dan wel nieuw zijn, spammen kan je wel :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
selemat :)
|
Citaat:
srry maar kan die even niet volgen |
Citaat:
8) ik wil hem wel met haar uitproberen als je het niet erg vind ;p ;x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoiets als hoor :) maarjah Selemat Tidur (ik ga dus maffen) |
whoei het is zowaar nog een gezellig topic geworden :d
mm die naam xessex.. als jij uitlegt waar jou naam voor staat dan leg ik de theorie uit over mijn naam :+ en die is echt heeeel bijzonder :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou goed het valt hier in ieder geval dood. Haha dan blijft mijn nick voorlopig een mysterie....
Maarja heb al wel wat meer van mijzelf in het forum gezet. Beschouw mijn inschrijving voor mister forum (wat ik toch niet word) maar als een extraatje. Dan heb je in ieder geval al wel gezien wie ik ben. |
Citaat:
:p Oke ik zeg 1 ding: Let niet op mij :) Maarre heb je nog meer fotos?? |
Ik loop niet over van foto's van mijzelf.
"effe checken" Vind een stuk of 4 foto's waar ik nog behoorlijk opsta. En dan ben ik her en der nog op een vakantiefoto van deze zomervakantie te vinden...owja en 1/2 aardige van mijn vakantie in februari. |
Besjoer!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bestaat dit topic nog steeds :{ :Z
|
Citaat:
En bonjour is Frans voor goeiedag, maar dat wist je vast al |
Citaat:
Net zoiets als Guzdamnoet zeggen ipv Goddamned....past wel in onze multiculti samenleving |
Citaat:
|
Citaat:
leuk is anders???? Nou ff zonder gein. Die overige pics zullen nog wel eventjes geen publiekelijk goed worden. Ik heb der toch al 2 geplaatst so there's no need to post more. Tenzij er extreem veel interesse is natuurlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.