![]() |
Citaat:
oke wara waren jullie over aant vechten... oo ja, die blotekontenfoto, ga gerust door O-) |
WE WANT MORE!! WE WANT MORE!!
(picturebewerkingen met hem dan O-) :p) |
Citaat:
|
Plankje heeft al 14 stemmen ... :{
|
+1 (2)
|
correctie: 16 :]
8*2 :] |
hellena :love:
|
stapper staat hopenloos achter... :{
|
Citaat:
|
Riddler natuurlijk
ze doen het goed hier die tukkers |
blijkt maar weer dat youssef de 4 zwakste moet hebben van dit forum, beetje triest
|
wel grappig dat die foto nog steeds niet weg is gehaald door de forumbazen, ik weet zeker dat ze de foto al lang hebben gezien. Maarja ook hier blijkt maar weer dat de forumbazen gewoon mee doen, aan het "pesten" van de gene die niet zo populair zijn op het forum. Als ik namelijk begin over ridller`s lelijke vriendin (forumbaas+) dan krijg ik een ow, laat staan als ik op riddllers kont een foto van loeloe had gedaan, dan had ik direct een bann gehad. TRIESTE ZAAK FORUMBAZEN
blijkt maar weer dat als jullie gepakt worden OW`s gaan sturen, en bann`s om te verkomen dat je voor lul staat, maar zogouw het bij andere gebeurt hoor je niks |
Ik snap inderdaad ook niet, waarom Youssef zoveel kan flikken hier, terwijl de rest van de mensen dan allang een OW zou hebben gekregen:{
|
ik zie die foto's nu pas omdat ik t in t begin van t topic (toen deze net gemaakt was) al saai vond :z
en Youssef en co. , kap eens met dat provoceren |
Citaat:
Het topic zal nu wel op slot gaan en een crewlid zal me er nu vast wel op wijzen... :| |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.