![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit is iets tussen haar en mij!! :kwaaist: :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
owkey dan , dit jaar mini-meeting op i love techno8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hadden we dit jaar toch ook? :p "HE,PSYCHOBUNNY" eh?eh? :? |
Citaat:
en bunny : ik zag jou maar jij mij niet:p |
meeten meeten... wat een kut woord..
ik d8 zo van wie wil je wel eens meeten met een meetlat weet je wel:9 maar dat schijnt dus niet zo te zijn:d maar goed.. zou niet weten wie ik wil ONTMOETEN en niemand zou mij ook missen denk ik:$ |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik jullie ook hoor! :wave: :) |
Citaat:
|
van wie ik allemaal al eens gezien heb wil ik heus wel vaker meeten
en verder die ik nog niet gemeet heb maar heus wel wil meeten: headliner, saartje, bunny, biffy, bartje, phitje en de rest komt zo niet ff in me op of is er gewoon niet :p edit: oh ja vivelafete want die luistert kicke muziek :Y) |
Citaat:
er komt een tijd constantijn dat ik jou posts ga moderaten :no: :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
wie zou ik willen meeten? vivelafete charmedone cotn jamiel silverchair saartje dext0r:z ambypur ook dan maar:+ youssef bartje artuur en.. jeanus lijkt me ook wel lache en electricity :p en femz natuurlijk :love: dat was het voorlopig8) |
Citaat:
|
je staat er al bij hoor :o :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:love: wanneer kun je? |
Citaat:
net als bij kampie en whizzcat :( halllooow ik ben dr ook nog :wave: 8| (hehe). ik zelf wil iedereen nog ns meeten, of ja, diegenen die er vaak zijn. die afwezige mensjes ken ik vaak toch niet van naam :z |
Ehm
Biffster en 0vera iig. Voor de rest ben ik heel moe en kan ik niet nadenken. |
Citaat:
tuurlijk wil ik jou meeten!!!! :love: |
ELECTRICITY! ok!
die wil ik ook dan wel meeten.. naja.. die wilt dat ik d'r meet anders wordt ze boos! :p en Biffy en Saar en Silver (vereerd dat je me noemden :$) en headliner natuurlijk ook! :love: |
Owjah en Monolo.
Alle meisjes van meide iig :p Ennem , voor de rest , mjah. |
ik wil 0vera wel meeten
en.. JEANUS ook wel, en nog wel meer mensen :) |
Citaat:
|
Ik wil jou ook wel meeten dext :78) Wanneer was je in Roermond of Sittard ofzo? ;)
|
och zo een paar mensjes
saartje staat toch redelijk boven aan bij mij |
silverchair
cotn raspberry da wilk ook nog weleens meeten |
Headliner gaan wij dan ook biossen :p
En Riddler, vooruit jij ook maar dan ;) ;) |
Bij mij is het dus:
The6thgate, wh00t, PFP, CharmedOne, Silverchair, Headliner, Riddler,.. En niet alleen omdat jullie mij ook noemden want anders had ik jullie ook heus wel genoemd :wave: :) En : * Jeanus * Amby&Dexx * Groov * Instructio & UL * Forza&Joey&Marv (<- marvin wanneer ben je weer in nallek? :p schiet zo niet op eh! ;)) * Bunny&Seds&Saar * Biff&DA * Rasp&Randy&Noes En ben vast wel iemand vergeten, mjah het is nog vroeg voor me dus! :) En misschien nog wel een paar die ik al ooit es gezien heb! :wave: |
ik wil gewoon iedereen wel meeten :)
|
Citaat:
maar zou ik een rijtje maken zou je bovenaan komen te staan hoor.. :love: |
Citaat:
Dennis zit hier naast mij op school in tranen... :( :aai: |
Citaat:
|
Citaat:
|
En hij is nu weer terug en heeft jou niet gevonden... :no:
Waarschuwing voor de volgende keer: hij heeft vaak zijn oortjes in om muziek te luisteren, dan hoort hij zwak gezegd niet bepaald alles binnen zijn omgeving waar hij zich op dat moment in bevind ;) Maar voor het geval je hier een traumatische ervaring aan over houd: we zitten veelal op de 11e verdieping in de A-vleugel :thumbsup: En ontwijk de 3e verdieping, daar zit UrbanLegend ;) :] |
ey zal ik ff langs komen? :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.