![]() |
Citaat:
chatten mag enkel in de daarvoor bestemde topics (zie slowchattopic:yes: ) |
Citaat:
|
sorry:'( :'( :( :$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze pm't meer dan ze post :*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
topic doet t goed
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat echt helemaal niet nodig is hoor, je bent echt een superknap meisje :* |
Citaat:
|
sorry, maar waarom denken sharona (ofzo) en spiderr gelijk allemaal dingen over mij :( Julle hebben dik veel vooroordelen.
Kan ik er wat aan doen dat ik negatieve dingen in mij zie? En tuurlijk ga ik niet zeggen, ik ben knap, als ik dat zelf niet zo vind. En volgens mij heb ik niet gezegt dat ik mezelf heel lelijk vond, en dat ik aandacht wou. Dus miischien zouden jullie moeten wachten met zo'n directe mening over mij te geven, als je me niet kent.. vink jammer :( |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent echt een superleuk en aardig meisje denk ik |
Welkom, mooie dame :wave:
|
Wat een geblaat weer allemaal mensen :z
WELKOM! |
Citaat:
Wie zegt dat ze aandacht wil? Ik vind mezelf ook niet knap, soms lelijk. Maar ik heb toch ook foto's gepost. Iedereen post foto's sommige vinden hunzelf lelijk sommigen knap. Dus jij vind dat alleen de mensen die zichzelf knap vinden een foto moeten posten :? |
Citaat:
ikzelf heb bijvoorbeeld ook een ander zelfbeeld gekregen sinds ik hier zit:d maar laat dat meissie nou, en ookal weet ze goed dat ze mooi is of niet, ze ziet er op die foto leuk uit, en het kan zijn dat dit een eenmalige is:Y) en het kan iid zijn dat die dingen die ze minder mooi vind aan zichzelf inderdaad zo zijn, maar dat wil toch niet zijn dat ze lelijk is, of zichzelf lelijk vind? ik bedoel, als je niet mooi bent hoef je toch niet lelijk te zijn? en zoiezo heeft iedereen een ander beeld van zichzelf dan een ander heeft. maar zullen we dr nu over ophouden? ik stel ook een slotje voor, want heeft totaal geen waarde meer:no: |
een reden om terug te komen op dit forum:7
|
ohja welkom :)
|
Citaat:
|
bla bla bla..
had ik al gezegt: hoi? bla bla bla |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.