![]() |
Citaat:
zolang het met een 4persoonsbed is, is het goed :yes: |
Citaat:
|
ik heb voor het einde van de dag nog een plattegrond in elkaar gezet (mits deze download van het programma het doet..) en dan zal ik m wel posten:d
tja je moet iets te doenhebben he! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en w00t, iedere dame is gastvrouwe in haar eigen vleugel/toren:d |
Citaat:
wanneer wil je mij ontvangen? :D |
Citaat:
|
Wat voor iets ben ik eigenlijk? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
en iedere dame heeft heerschappij over Nightwolf, de uberslavenmeester in de kelder:z |
een kamer voor speciaal personeel???
waar blijft mn 3 kamer appartement met uitzicht op t meer; want ik heb wel 2 à 3 banen hoor :Y) |
vrije gaatjes, dingen opwrijven en ontstoffen...
ik denk dat ik me maar weer terugtrek in mijn bezemkast. :huh: |
Citaat:
|
kan me schoenen nergens vinden.... w00t!
waar heb je me narschoenen gelaten! :[ |
Citaat:
ik ben de nar, ik krijg alle kritiek enzo.. dus.. :{ :p |
Citaat:
ik doe mn werk goed dus dan verdien ik ook wel iets extras :yes: |
een nar is niet altijd per se een grappenmaker..
tis ook een kritiekleverancier.. :p Narren mogen de koning afkraken zonder dat er gevolgen zijn. Er zijn natuurlijk altijd grenzen maar Narren zijn heeeel vrij.. :p dus dennis, maak pvd die lamp in me kamer nou eens! :[ |
En ik wil van die kerstboomlichtjes in m'n kamer :[
|
mm.. dan komt er niemand meer in je kamer :x :] :p
|
Citaat:
:yes: *YES* ik nben een jonkvrouwe :p :yes: |
Citaat:
dan kaarsen :? Nee, ik wil mooie speciale verlichting :kwaaist: en geen rood licht, het is geen hoerenkot mijn toren :[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
gaap
|
Daarom zeg ik ook doe rustig aan met het stroom :+
*pakt lampjes en gaat aan het werk in de kamers van Sedes en UL aka stomme nar * :Y) |
Citaat:
werken :Y) |
Citaat:
dat betekend dus dat ik met mijn kart lekker door je kamer mag scheuren, want er zijn geen stoplichten :p *drift op kartje door de gangen van't kasteel* :p (tip: neem een discobol en zet daar zo'n stroboscoop (discolamp)) :p kan je dennis lekker pesten met hoge stroomkosten :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
~fiewiet~ *fluit* wie kan mij kaarsjes&wierook komen brengen? :o:wave:
|
Citaat:
je mag werken voor jonkvrouwe Sedes en Jeanus:) Welke functie had u gewenst? Behanger, masseur, gewoon slaafje, onze secretaris voor al onze afspraken bij te houden, beddenverschoner,... ? Nu nog een naam voor onze toren: grote meiden toren :{ :? en dan heb je nog de kleine meiden vleugel (die van saar en bunny) :{ |
Die lampies installeer ik dus niet voor niks he ;)
ik ben een speciale werkkracht geen slaaf :Y) . verwacht dus binnenkort een rekening Sedes, want ik werk eigenlijk voor Elec.:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
ik weet nog wel wat dingentjes.. ze mag meedoen in me Special Act voor vanavond.. :] de doorzaagact :] |
Citaat:
ga zo door zouk zegge :p |
Wie wil er in mijn schöne toren? :)
|
Citaat:
(ben trouwens bezig met het ontwerp van het kasteel en als de software binnen is maak ik m digitaal en krijgen jullie m ook8-) ) |
bla bla bla bla :|
enne.. wtf bedoelen jullie met toren? |
Citaat:
|
wie wil er in mijn toren?:)
|
Citaat:
Vrouwen de baas!! Zo hoort het.. Dus kom maar kom maar kom maar ! :) |
wie wil er trouwens van de meiden gezellig in me narrenhok een potje strippokeren? :7
|
Citaat:
|
Citaat:
kheb toch 10 lagen kleding an :p zo'n narrenpak is dik hoor :huh: moet de klappen kunnen vangen :p |
Citaat:
|
jaahh.. we houden het wel netjes..
strippokeren tot het middeleeuws kuisheidsgordergevaldingiets! O-) minimale inzet is 1 kledingstuk :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.