Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   wie mag... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42246)

Sanne 28 January 2004 16:33

Leesteken typ je er toch automatisch bij?Ik merk nu in dat topic waar leestekens verboden zijn, dat ik het juist heel moeilijk vind om ze weg te laten. Als je gewoon altijd met leestekens typt, dan gaat het na een tijdje vanzelf denk ik.

SRH girl 28 January 2004 16:37

ik weet het niet imet dingen voor school en serieuse brief gaat het ook automatisch maar met dit vertikken:p me vingers het gewoo n

L_angeldc 28 January 2004 16:39

Citaat:

Originally posted by SRH girl
ik weet het niet imet dingen voor school en serieuse brief gaat het ook automatisch maar met dit vertikken:p me vingers het gewoo n
dat slaat nergens op en dat je weet zelf ook wel
:rolleyes: :loser:

chica 28 January 2004 16:41

Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip Ik heb een tip

Gebruik voortaan leestekens, dan heb je meer kans om geaccepteerd te worden! Behalve in dat ene topic van Headliner.

Goeie he?

SRH girl 28 January 2004 16:41

weet ik maar met school doe ik het omdat het nuttig is ik bedoel waarom is het hier nuttig om iets te doen voor mensen zodat zei jou bericht makkelijker kunnen lezen terwijl ze jou zonder respect behandelen whahaha

psychobunny 28 January 2004 16:42

Citaat:

weet ik maar met school doe ik het omdat het nuttig is ik bedoel waarom is het hier nuttig om iets te doen voor mensen zodat zei jou bericht makkelijker kunnen lezen terwijl ze jou zonder respect behandelen whahaha
kind doe niet zo irri weet je hoe kut het is om teksten te lezen waar geen leestekens in zitten doe gewoon normaal zoals de rest want anders krijg je zeker geen gewone reacties meer best wel klote zo een ganse tekst typen zonder leesteken zeg

chica 28 January 2004 16:43

Citaat:

Misschien dat ze je wel met respect gaan behandelen als jij niet zo arrogant(sorry, zo kom je op mij over) doet en leestekens gaat gebruiken. whahaha

:{

WishfulDreaming 28 January 2004 16:47

OMG... Gebruik gewoon leestekens kind... Maak het niet steeds moeilijk voor iedereen. Ik kan best geloven dat de rest er gefrustreerd in word. Het is nu eenmaal niet aangenaam om 20 zinnen na elkaar te lezen zonder maar één leesteken in...

Pas je gewoon aan... doe er moeite voor... Anders is 't best hopeloos voor je... Neem het aan van mij :)

L_angeldc 28 January 2004 16:56

Citaat:

Meiske.. lees nou toch eens wat iedereen je probeert te vertellen

EEN POST LEZEN ZONDER LEESTEKENS IS GEWOON VERVELEND!!

Je zegt dat je het op school en in brieven wel gewoon doet.. waarom zou je nu dan opeens zonder leestekens gaan typen?
Dit heeft niets te maken met achterlijke reacties op jouw posts of iets dergelijks, maar als je zo doorgaat dan zul je gerandeerd alleen maar achterlijke reacties krijgen op je posts.. omdat je daar dan gewoon om vraagt.

Neem nou maar van iedereen hun goede raad aan en typ vanaf nu met leestekens ok? Fijn.

Bird Of Prey 28 January 2004 18:15

Hey Iris, no hard feelings, maar ze hebben wel gelijk. Tis hier weliswaar minder zakelijk dan wanneer je een brief voor school zou moeten schrijven, maar t leest idd behoorlijk naadje zonder leestekens. Het maakt het lezen van je posts er niet aantrekkelijker en minder chaotisch op.

Zeker als je geaccepteerd wil worden moeten mensen wel je posts lezen, iets wat ik eigenlijk niet snel zie gebeuren als jij je huidige schrijfwijze aan houdt. Wat mij betreft hou je gewoon je huidige schrijfwijze aan op t forum, maar dat zal je er zeker niet geliefder op maken.

Als jij geen zin hebt om interpunctie toe te passen, lijkt het mij dat jij eerder een probleem hebt dan degenen die zich aan jouw schrijfwijze irriteren. Die mensen passen immers wel 'gewoon' leestekens toe.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:30.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.