![]() |
Citaat:
Best spannend, dat sprinten op de baan. Geweldige prestatie van Theo Bos in ieder geval.8-) |
Kim Gevaert naar de finale op de 200 m spurt. In totaal had ze de vierde tijd, wie weet zit er nog een medaille in. ze verdient het alleszins wel.
|
Hoeveel medailles heeft België eigenlijk al veroverd?
|
Citaat:
Henin: goud Merckx: brons Heylen: brons 3 denk ik :? |
3 :yes:
|
Citaat:
Jammer van de heren ruiters dat dat niets is geworden.. :( |
Citaat:
|
Yes Anky heb weer een gouden plak binnen gheaald:)
|
Respect! Al vind ik het niet écht een sport, paardrijden, maar ik waardeer de prestatie om op zo'n korte termijn met een ander paard toch tot zo'n topprestatie te komen :yes:
|
We gaan als Nederland toch best lekker hoor 8) 8-)
20 Medailles, waarvan 4 goud, zeg ik dat goed? |
Citaat:
ontopic: ankys is echt top thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
8)
|
Veel hoger zullen ze ook niet eindigen, als de nummer 10 al 8 gouden medailles heeft 8)
|
Toch zeer netjes als klein land, daar mogen we als chauvinisten trots op zijn :7
|
Citaat:
|
Citaat:
België heeft trouwens nu in totaal al wel 3 medailles. :+ . Één maal goud en 2 maal brons. 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb geen idee hoe je hobbyisme schrijft.. :p |
Limburger Bart Brentjens wint 8 (!) jaar na zijn gouden plak in Atlanta nu weer brons 8-)
|
Toller Leistung 8-)
Mart Smeets heeft het trouwens over 'Bart Brentjes uit Halen in Brabant' heeft:o |
Citaat:
Dit de verbinding tussen Roermond en Venlo is? 8) |
Inge de Bruin
Ben ik nou gek of ziet Inge de Bruin er opeens heeel mooi uit...
Ze was niet oerlelijk ofzo , maar de laatste tijd ziet zij er buitengewoon knapper uit ??? Meer mensen wie het opgevallen is??? |
Re: Inge de Bruin
Citaat:
Ze heeft echt een super brede kaak. En een mooie rij tandjes. Ze is idnderdaad wel mooi ja :yes: |
Misschien draagt ze nu make-up? ;)
|
Inge de Bruijn draagt ALTIJD make-up, al jaren...
Maar vond dr altijd wel best mooi eigenlijk (leuke uitstraling), zie geen bijzonder verschil. |
ze heeft wel een leuke uitstraling ja.. maar echt mooi?
|
Ik vond het topic over het uiterlijk van Inge de Bruijn niet echt een topic waard, maar omdat ik de beroerdste niet ben, heb ik dat topicje maar even samengevoegd met het centrale Olympische Spelen topic.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.