![]() |
ey schat ga nu naar huis toe, ben over kwartiertje thuis, spreek ik je dan? hou van je schat... kus
|
Citaat:
|
Hey lieve schat, hoe is het op school? Laat je iets weten? X X X
|
ej debbie, vanavond nog sporten? zie je om half 8, en nu echt he. xx jessie
|
ja tuurlijk, haha ik heb hier lol in mn eentje zit hans teeuwen te kijken:P tot dalijk xxx hvj
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<< Zo, ik lig in mijn bed :D Ik voel me meteen weer thuis hier :+ Net ff met de duitser wat gezellig gedaan op café :$ Morgen vroeg op! Slaaplekker. Xxxx >>
:love: :p |
Citaat:
:z |
"je kunt een kruis door de afspraak van morgen zetten.. :c mama moet werken.. dan mag jij niet komen.. srry het spijt me echt...! kuz"
:( |
Ik kan niet komen, er is een werkongeval gebeurd. sorry xxx
|
Citaat:
ik haat die berichten:z |
u heeft 1 nieuw bericht(en) in uw voicemail box
|
Ik kon bij jou pitten morgen in Utrecht? moet ik nog slaapzak of ander slaapgerei meenemen of volsta ik met wat extra kledij en toiletspullen? wouter
|
Citaat:
|
hee,hoe si het met Nils?tijdje niet gesproken:)nog bijzondere dingen meegemaakt?Goed weekend gehad? Slaap lekker.Liefs Femke
|
donderdag bij mij az-paok kijke? mzzl ....
|
Citaat:
|
Niets en denk nu zichtbaar aan jou!
|
Xx, sweet dreams!
(kort maar krachtig :9 ) |
Ik ben in Gent heb al de hele week les ik verwacht je.Ik ben vry vanaf 12u40...X
|
Citaat:
|
Misschien kunnen we met de kerst een huisje huren op de veluwe? Lekker door de besneeuwde bossen wandelen:)Kusje
:love: nu nog hopen op sneeuw :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
ej zussie. Hoe is het met je? hier wel goed, mis jullie wel erg. heel veel liefs van je grote broer
:) |
Citaat:
:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als men geld is opgeladen:+ |
Eeh!, Gefeliciteerd!! Die 3 kussen hou je zaterdag nog van me tegoed he, Veel plzier vandaag! x
:+ Eeeeh Anne, gefeliciteerd met je 17e verjaardag, fijne dag en zie je zaterdag! xxx Louis :+ Eeeey Meis, 17!!! Spreek je zo.. |
hey, mn pc is 1 beetje van de wap.. duz k kan bijna nie meer on komuh.. echt kut! kuz loez
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Ha beter! Had ik ook wel willen zitten. Veel plezier"
|
" Hoi Jamila, kun je ZSM voor ons werken neem dan contact met ons op ASA *tel.nr* Alvast bedankt !!! "
Uitzendbureau :z |
Citaat:
|
"hoe denk je da k me voel.. sommige dingen zetten je echt aan het denken.. k heb nu ook in de gattu da k echt dom bezig was.. het is gewoon myn schuld duz chill"
|
"okey.. daar ben k echt blij om! :D je bent egt lief! k kan egt niet lang teleur gesteld in je blijven.. je maakt het zo lief weer goed! kuz"
:$ |
"Bedankt kerel! Dus toch iemand die weet dat ik jarig ben..."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.