![]() |
7
heb net maredsous-soep leren maken :d |
9! alles gaat goed sinds een paar uur :7 :7
|
0,een dikke 0
|
4
die 4 omdat we met 5-2 hebben gewonnen de rest omdat ik opgesloten zat in de kleedkamer :@ en omdat ik godse veel huiswerk heb en in de stress zit ivm met mn referaat :o |
Bijna 3,25.
Het gaat beter vandaag :). |
6
-ik kan alweer lachen om me incidentje van gisteren -ik heb mn geschiedenis af, nu nog maatschpleer, CKV, Engels en Nederlands :Z |
4
- saaiste dag van de eeuw waarschijnlijk - verveel me de tering - me ouders en zus zijn nu aan het winkelen (op zondag..) - school dingen doen waar ik geen zin in heb |
:{ een 4 tje...
-moe -nergens zin in, en zeker niet in huiswerk |
4... :|
|
8 ... dadelijk weer naar Atjeuh :love:
|
Citaat:
|
Hah.. ik ook al een 4!
-ik loop achter met natuurkunde(en andere vakken) -ik voel me niet echt lekker +ik zie leukste jongen vd wereld straks.. -ik zie hem voor maar heel even:'( |
7 alles is goed behalve engels leren :|
|
6-
volgende week toetsweek (2 dossiertoetsen..VEEL :( leren) moe |
3
|
Citaat:
oude troep wat je me weer gestuurd hebt :[ :p |
een 5... stress en geen zin en plurk.
|
Citaat:
|
5
|
6-je
heb niet echt speciale gevoelens. wel beetje overweldigd door al het schoolwerk deze week, maar ja. |
3.1
|
8.3 :)
|
7,5
|
6 ... moet engels nog leren :O
|
Citaat:
ik voel me 7 |
8 :love:
net alpha gezien, maar heb maandag economie proefwerk en heb mn boeken op school laten liggen :{ |
8,5 :love:
|
7 ... moest er weer veel te vroeg uit, heb hoofdpijn en geen zin in school ... maar vanavond zie ik Atjeuh weer :love:
|
5 dikke vijf dus :O
|
8
vandaag alleen 2e 3e en 7e les... zit nu thuis dalijk alleen even terug naar school voor proefwerk scheikunde :{ maar vanavond zie ik alpha weer :love: |
30 :love: :+
|
Citaat:
|
7
-ben nog nooit zo verkouden geweest -mn broertje wordt zometeen geopereerd aan zn gebroken arm (zo zielig..op 2 plaatsen gebroken omdat zn gymleraar em uit de ringen heeft laten vallen :{..en over een paar weekies had ie een optreden waarin ie vet een trompetsolo had) +klaar met mn dossiertoetsen die wel goed gingen opzich +om 4uur naar utrecht :) +morgen shoppen *) |
+ zangles vanmiddag
+ vanavond oefenen met de band + morgen optreden + dit weekend zuiptoernooi met de honk/softbal + extra -nachtje met mijn lief slapen dit weekend + maandag wordt leuk!!:d - nog 2 nachtjes alleen slapen - wil een andere baan 7,5 |
7,5 :)
|
1..Heb supervervelende buikpijn:'(
|
8 thuis ... en dadelijk naar atjeuh :love:
|
9:thumbsup:
|
8
morgen dagje vrij, volgende week vakantie.. dus nog 1 dag les:Y) |
9 :thumbsup:
|
8 :love:
|
6 :{
|
7
|
7-je dan maar :+
+ Heb al weekend 8) + Eindelijk interview met Mark Luijpers geregeld :o + Heb kaarten weten te bemachtigen voor de uefa-cup tegen Lille :yes: - Heb niet genoeg pieken voor Sevillia :( - Heb beetje ruzie met vriendin :o |
6 ... nu op school ... moet tot 15.00 uur ...
|
een 8.3
+ ik ben eerder uit dan normaal - ik verveel me een beetje |
een 8,5
voel me gewoon geweldig 8-) |
7 :)
|
*kick, hoppa:Y)
8, vet goeie zin vanavond:7 |
nou, veel te druk hier, moeder op vakantie en me vader in ziekenhuis. bahh, maak er maar een 4 van ofzo :{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.