![]() |
zal ik dan ook maar ff post nr 100 plaatsen :]
|
goedemorgen:+
|
hoi
|
8|
|
Citaat:
goedemorgen btw:wave: |
Ik heb de laatste tijd heel ongezond gegeten en weinig gesport en toch weeg ik ineens 7 ons minder. Hiep ende hoi ende rondedansje, nog maar zo'n tien kilo te gaan :9 O-) .
|
Goede... :O ...morgen :O :O :wave:
|
morreguh!!!
|
om even duidelijk te zijn
ik voel me rotslecht:'( |
Jahe.. life sucks sometimes:{
Ik heb vandaag zo bijv maar 4 uurtjes geslapen:O |
hallo
|
hoi
|
GOOOODMOOORGIINNG!!! VIETNAM!!! :p
|
hey
|
Goede film is dat zeg. http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
|
Ik ben echt lui vandaag :O
|
*gooit emmer water*
WAKKER WORDEN!!!!! :wave: |
HEY! :wave: *WAVE* Ik ben klaarwakker!
|
:Z
|
Ik hebme nog steeds niet aangekleed, dat is echt best erg :$ en ik moet zo de deur uit O-)
|
LOL! Amneris.. Wat heb jij in hemelsnaam?:+
|
Citaat:
|
ik ga zo lekker kaasfondue eten bij lc :9
|
vandaag in amsterdam geweest
en dus uiteraard ook in de booster op de dam_0_ pfuuuuu wat was dat machtig zeg:7 :D |
Citaat:
|
:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|:( |
Goooeeeie moguh allemaal..
Ik ben echt dom :+ Ik moet op dit moment eigenlijk allang op school zijn, ik heb een toets Frans, maar ik heb me verslapen.. (bijna 2uur te laat nu al) En nog steeds blijf k thuis ff op ll.com.. Hoezo verslafend? :no: |
O oeps ik moet 6 november auditie doen en moet nog beginnen met voorbereiden |:( :huh: .
|
auditie voor?
|
Lala ik heb hier lekker 2 repen chocola en niemand mag dur een stukje van :]
|
pffffff:(
|
Citaat:
-edit- ohw ik heb ut gelezen :( |
Je wordt dik van chocola he! ;)
|
Je moet ook alleen naar de voordelen van chocola kijken ;) -->
Het maakt je gelukkig en pure chocola vermindert de kans op hart-en vaat ziekten :Y) |
Ja doei. Chocola>Vet>Niet goed voor je hart. :)
|
Citaat:
+ het heeft iets romatisch over zich heen (bonbons) + het is lustopwekkend :9~ + je kunt er een heeeeleboel dingen mee maken + chocola is traditie > chocoladeletter, chocoladekerstkransjes, een chocoladereep op je verjaardag + het is gewoon het perfectje kadootje dus ook (voor vrouwen meestal :p) + (dat is misschien dan wel de belangrijkste) je maakt vrouwen er vaak gelukkig mee :Y) even vanuit mezelf gesproken:d CHOCOLA FOR PRESIDENT!! :thumbsup: |
Citaat:
:yes: |
Citaat:
|
...moe...ik...is...:Z
*klopt toetsenbord op en gaat verder slapen* :Z :Z |
Jamie Cullum is altijd heel lief voor mij 's ochtends :). Ik moet vandaag sporten en m'n kamer opruimen, hiep hoi :huh:
|
ik moet opruimen, eten, stofzuigen, afwassen, dwijlen, boodschappen doen, de stad in, huiswerk maken en avondeten klaarmaken, eten, weer afwassen, hangen en dan slapen.
|
Citaat:
Maar ff iets minder leuk.. Ik heb m'n natuurkunde toets (net voor ik vakantie heb) verknald :'( Hier baal k dus echt zo van.. De volgende toets wordt nl nog moeilijker.. Dusik kan mn cijfer ook niet ophalen ofzo :( |
:aai:
|
Ik zit nu naar de Backstreetboys te luisteren :$
|
Citaat:
Niet te vergeten: morgen (22 oktober) DAG VAN DE JEUGDBEWEGING!!! |
Nee yoh, morgen is de dag van nog meer vakantie :Y)
|
Citaat:
|
Woei, in de broekzak :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.